Omdat boodschappen om te kunnen eten noodzakelijk is en goedkope Chinese rommel + wat chocolade die bijna over de tijd is niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:41 schreef Ronald het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan dan? De ene winkel verkoopt voedsel + wat rommel en daar krioelt het van de mensen en de andere winkel verkoopt rommel + wat voedsel en daar heerst het virus des doods en mag je maar 10 minuten binnen zijn met 2 personen in totaal.
Er waren toen nog geen signaalwaardes met daarbij een plan.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:43 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee hoor. We zaten toen op +7000 besmettingen en dat was schijnbaar prima.
De bouwmarkten dan. Open die hap.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De supermarkt is een noodzakelijke aangelegenheid. Eiersnijders shoppen bij de Action niet. Het is krom (soms) maar wel degelijk te beargumenteren.
Ik geloof daar geen fluit van eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is de verwachting ja. Drempel maart-april. Per juli iedereen een prik gehad
Ja ik kijk alle technische briefings voor mijn lol.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:46 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Volgens mij lul je gewoon maar wat.
Ja.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Moet er wel 1,5 miljoen bij de komende 4 weken, redden we dat?
Ik hou van klussen maar bestellen doe ik niet. Ik moet materiaal zien en voelen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:46 schreef Questular het volgende:
[..]
Jij kan niet bestellen en afhalen bij de bouwmarkt? Wat raar.
Moet je naar zakelijke klusmarkt gaan, Pont Meijer ofzo, volgens mij zijn die wel open.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik hou van klussen maar bestellen doe ik niet. Ik moet materiaal zien en voelen.
Ik snap de argumenten maar als ik zie hoeveel rommel er nu bijvoorbeeld bij Kruidvat staat uitgestald dan is dat noodzakelijke ook wel een beetje aan erosie onderhevig. En AH XL kan er ook wat van met allemaal troep die totaal niet essentieel is.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De supermarkt is een noodzakelijke aangelegenheid. Eiersnijders shoppen bij de Action niet. Het is krom (soms) maar wel degelijk te beargumenteren.
Link er dan naar.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja ik kijk alle technische briefings voor mijn lol.
Heeft niets te maken met een tweedeling. Ze willen gewoon geen mogelijk besmette kinderen op school.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:53 schreef Twinkle20 het volgende:
Dit wordt interessant ..
Ik krijg zojuist op het ouderportaal een berichtje binnen met de strekking:
Woensdag mogen alle kindjes uit klas X weer naar school, mits negatief getest.
Vanaf dan vervalt het online onderwijs.
Kinderen die niet getest worden, mogen nog 5 dagen langer in quarantaine, zonder onderwijs. Zij die zich niet laten testen, zullen worden uitgezonderd van het onderwijs. En worden daarmee tot tweederangs burger verklaard.
-edit- laten we dit niet zeggen
Het gaat mij niet om die test. Ik laat mijn kind sowieso niet testen en die gaat sowieso woensdag naar school.
Het gaat mij om het principe dat hier een tweedeling gecreëerd wordt. En ik verrek uit principe dat ik daar aan mee werk.
Het is goed met je, website van 2e kamer, commisie gezondheid, welzijn en sport.quote:
Jij kunt echt alleen maar kwaad zijn hé?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:53 schreef Twinkle20 het volgende:
Dit wordt interessant ..
Kinderen die niet getest worden, mogen nog 5 dagen langer in quarantaine, zonder onderwijs. Zij die zich niet laten testen, zullen worden uitgezonderd van het onderwijs. En worden daarmee tot tweederangs burger verklaard.
Het gaat mij niet om die test. Ik laat mijn kind sowieso niet testen en die gaat sowieso woensdag naar school.
Het gaat mij om het principe dat hier een tweedeling gecreëerd wordt. En ik verrek uit principe dat ik daar aan mee werk.
Wat is het probleem met je kind laten testen?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:53 schreef Twinkle20 het volgende:
Dit wordt interessant ..
Dat is landelijk beleid. 'Mijn' basisschool zorgde nog voor 5 dagen extra online les / hybride voor die kinderen. Overigens is het verstandig om je kinderen gewoon te laten testen na 5 dagen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:53 schreef Twinkle20 het volgende:
Dit wordt interessant ..
Doutzen?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:56 schreef Freudie het volgende:
[..]
Wat is het probleem met je kind laten testen?
Het is wel jammer dat ze aangeven dat het online onderwijs wordt gestopt , dus dat als je kind thuis zit, die geen onderwijs krijgt.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:54 schreef MoreDakka het volgende:
Heeft niets te maken met een tweedeling. Ze willen gewoon geen mogelijk besmette kinderen op school.
Krijg je dan geen gedoe met leerplichtambtenaar?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:53 schreef Twinkle20 het volgende:
Dit wordt interessant ..
Omdat het nergens op slaat.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:56 schreef Freudie het volgende:
[..]
Wat is het probleem met je kind laten testen?
Zo brengen ze het wel, er waren er nog een paar die positief testten, maar daarvan zeggen ze dat die al eerder besmet waren en nog virus in zich hadden. Maar schijnbaar hadden die vooraf wel negatief getest, anders waren ze toch niet toegelaten?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Ze weten niet eens of die ene besmette supporter wel in het stadion is besmet.
Nee, haar kind gaat nl ongetest wel naar school.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Krijg je dan geen gedoe met leerplichtambtenaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |