Apeldoorn grootste dorp van Nederland.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In dat geval is @:fetx een stuk verstandiger dan ik al dacht en overweeg ik Arnhem ook een dorp te vinden.
Bami.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Een standaard pasta. We gaan niet moeilijk doen op zaterdag.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Runderlasagna bolognese en groenten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
mijn vriendin gaat zo pepesan ikan makenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je vriendin en makreel, breek me de bek niet open.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mijn vriendin gaat zo pepesan ikan maken
ik weet sinds een paar minuten pas wat het isiets met makreel
(lol)quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je vriendin en makreel, breek me de bek niet open.
(lol)quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je vriendin en makreel, breek me de bek niet open.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:41 schreef AFCNiels het volgende:
Bayern - Haaland 0-2 binnen 10 minuten.
Dat is echt fantastisch. Hopelijk kan ze het een beetje en is het geen pussywussy Nederlandse variant.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mijn vriendin gaat zo pepesan ikan maken
ik weet sinds een paar minuten pas wat het isiets met makreel
Haalandquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:13 schreef KingRoland het volgende:
Haaland of Mbappe? @:afcniels zeg het maar
Al kun je voor het nu en snelle resultaten toch beter veilig voor lewandowski kiezen met zijn 31 doelpunten uit 23 wedstrijden en dat in de Bundesliga alleenquote:
Ja, die is ook wel heel erg goed.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al kun je voor het nu en snelle resultaten toch beter veilig voor lewandowski kiezen met zijn 31 doelpunten uit 23 wedstrijden en dat in de Bundesliga alleen
Boateng deed hem pijn en is later uit voorzorg gewisseldquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:42 schreef AFCNiels het volgende:
Waarom werd Haaland eigenlijk gewisseld?
Jaren gelede al een column over hem geschreven. Meest onderschatte voetballer ooit. Samen met Mat leTisier.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al kun je voor het nu en snelle resultaten toch beter veilig voor lewandowski kiezen met zijn 31 doelpunten uit 23 wedstrijden en dat in de Bundesliga alleen
Onderschat weet ik niet. De Real Madrids willen hem al 10 jaar hebben en zonder corona was hij zonder meer wereldvoetballer van het jaar geworden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jaren gelede al een column over hem geschreven. Meest onderschatte voetballer ooit. Samen met Mat leTisier.
Leg eens uit.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Al helpt het hem niet een vrome Poolse katholiek te zijn voor zijn marketing.
Ik snap je nog steeds niet. Wat deden Cruijff, van Basten en Bergkamp anders dan voetballen?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks spannends aan het is voetbal en niks meer dan voetbal
Jij bent degene die hem onderschat noemt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik snap je nog steeds niet. Wat deden Cruijff, van Basten en Bergkamp anders dan voetballen?
Maar ik antwoorde op je nergens opslaande opmerking.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent degene die hem onderschat noemt.
antwoordequote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar ik antwoorde op je nergens opslaande opmerking.
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:04 schreef KingRoland het volgende:
110 miljoen waard op dit moment
bron: https://www.transfermarkt.nl/erling-haaland/profil/spieler/418560
Cristiano Ronaldo vindt dit niet leuk.
Wat doe je negatief en zuurquote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar ik antwoorde op je nergens opslaande opmerking.
Stom van me. Ben je nu stoer ?quote:
Ik reageer alleen maar.quote:
Lekker maat. Heb je een thuisgymquote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:40 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:onlogisch @:oriente @:caland @:jojoortje
geergodquote:Op zondag 7 maart 2021 00:50 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.mediacourant.(...)uwelijke-windmolens/
Als het een keer een jaar lang niet waait, dan heb je ook niets aan windmolens, aldus Gerard
gerardgod @:kingroland
Op zich klopt dit natuurlijk helemaal.quote:Op zondag 7 maart 2021 00:50 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.mediacourant.(...)uwelijke-windmolens/
Als het een keer een jaar lang niet waait, dan heb je ook niets aan windmolens, aldus Gerard
gerardgod @:kingroland
Het klinkt allemaal zo simpel maar denk er maar eens aan.quote:Op zondag 7 maart 2021 01:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op zich klopt dit natuurlijk helemaal.
Ik voel bijzonder veel afgunst.quote:Op zondag 7 maart 2021 09:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Niet bepaald fijnzinnig zitten bouten zojuist, sodeju.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |