moet kunnen gr gr paulquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ze krijgen er ook meteen een lesje pijpen bij.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
moet kunnen gr gr paul
[ afbeelding ]
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft hij zijn onderbroekje nadien nog gefatsoeneerd?
De martelkamer? (nog niet gezien trouwens)quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:56 schreef Zipportal het volgende:
Mocro Maffia weer gezien. @:maxi-mus
Ze zijn duidelijk geïnspireerd door iets. Je zult het wel zien.
Ja, de martelcontainer. Of zat dat al in de trailer? Ik sla alle trailers/clips standaard over. Te veel spoilers.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De martelkamer? (nog niet gezien trouwens)
Ja zat in de trailer, ik ben wel eens te laat met zappen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, de martelcontainer. Of zat dat al in de trailer? Ik sla alle trailers/clips standaard over. Te veel spoilers.
Ik word echt zo moe van dat gejank om "inclusiviteit"quote:
hoe heb jij daar last van je dagelijks leven?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik word echt zo moe van dat gejank om "inclusiviteit"
toen was ze gewoon Hans geblevenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wees blij dat je met zo'n trein mag Laura, in 40/45 mocht je met een hele andere trein.
Je leest het goddomme bijna overal op internet.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoe heb jij daar last van je dagelijks leven?
Als ik twitter had zou ik hem 100 likes geven.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:07 schreef AFCNiels het volgende:
@:Scrummie stelt gelukkig niet teleur.
[ twitter ]
Heb net uitnodiging binnen voor vaccinatie maat.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:12 schreef KingRoland het volgende:
nieuwe cor? @:zipportal @:lenny_leonard
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:14 schreef GGMM het volgende:
Like van Toeterjan binnen
Topdag
En mijn tweet richting dat kutwijf hierboven heeft ook 6 likes te pakken
Sinds Ed van de uitvindingen naar de entertainment is gestapt vind ik het allemaal een stuk minder interessant geworden.quote:
Ja, ik klik niet eens meer op zijn filmpjes. Vanaf de sidekick is het keihard bergafwaarts met hem gegaan.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds Ed van de uitvindingen naar de entertainment is gestapt vind ik het allemaal een stuk minder interessant geworden.
meidquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je leest het goddomme bijna overal op internet.
Fles whisky gecombineerd met een boete komt ongeveer neer op wat je kwijt zou zijn aan een avondje zuipen in de kroeg dus dus je kunt altijd de gok nemen.quote:
Ik heb nog geen boete gehad voor avondklok. Ook mijn vrienden nog niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Fles whisky gecombineerd met een boete komt ongeveer neer op wat je kwijt zou zijn aan een avondje zuipen in de kroeg dus dus je kunt altijd de gok nemen.
dat is net zoiets als mensen die vinden dat je maar buiten moet gaan rennen omdat de sportscholen dicht zijn, zo van dat is toch ook sportquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Fles whisky gecombineerd met een boete komt ongeveer neer op wat je kwijt zou zijn aan een avondje zuipen in de kroeg dus dus je kunt altijd de gok nemen.
Nee dat is het niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is net zoiets als mensen die vinden dat je maar buiten moet gaan rennen omdat de sportscholen dicht zijn, zo van dat is toch ook sport
sportscholen zijn ook dichtquote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee dat is het niet.
Kroegen zijn toch dicht dus waar moet je heen?
Maar een fles whisky en vrienden heb je ook geen kroeg voor nodig, tenzij je een eigen apparatuur hebt is een sportschool toch lastig te imiteren.quote:
Welke tweet?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:14 schreef GGMM het volgende:
En mijn tweet richting dat kutwijf hierboven heeft ook 6 likes te pakken
niet zo'n whisky drinker (meer) m'n lever is blij met me maar het blijft een onzin vergelijking met een open kroeg of terrasquote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar een fles whisky en vrienden heb je ook geen kroeg voor nodig, tenzij je een eigen apparatuur hebt is een sportschool toch lastig te imiteren.
AfdGodenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Een VBL mod:
[ afbeelding ]
Mascottes:
[ afbeelding ]
Kwaliteits- en flopusers in dit topic:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Personae non gratae:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Held:
[ afbeelding ]
Plaat van de dag:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |