moet kunnen gr gr paulquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ze krijgen er ook meteen een lesje pijpen bij.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
moet kunnen gr gr paul
[ afbeelding ]
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft hij zijn onderbroekje nadien nog gefatsoeneerd?
De martelkamer? (nog niet gezien trouwens)quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:56 schreef Zipportal het volgende:
Mocro Maffia weer gezien. @:maxi-mus
Ze zijn duidelijk geïnspireerd door iets. Je zult het wel zien.
Ja, de martelcontainer. Of zat dat al in de trailer? Ik sla alle trailers/clips standaard over. Te veel spoilers.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De martelkamer? (nog niet gezien trouwens)
Ja zat in de trailer, ik ben wel eens te laat met zappen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, de martelcontainer. Of zat dat al in de trailer? Ik sla alle trailers/clips standaard over. Te veel spoilers.
Ik word echt zo moe van dat gejank om "inclusiviteit"quote:
hoe heb jij daar last van je dagelijks leven?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik word echt zo moe van dat gejank om "inclusiviteit"
toen was ze gewoon Hans geblevenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wees blij dat je met zo'n trein mag Laura, in 40/45 mocht je met een hele andere trein.
Je leest het goddomme bijna overal op internet.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoe heb jij daar last van je dagelijks leven?
Als ik twitter had zou ik hem 100 likes geven.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:07 schreef AFCNiels het volgende:
@:Scrummie stelt gelukkig niet teleur.
[ twitter ]
Heb net uitnodiging binnen voor vaccinatie maat.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:12 schreef KingRoland het volgende:
nieuwe cor? @:zipportal @:lenny_leonard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |