abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 maart 2021 @ 12:55:09 #126
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_198390905
Ik volg de dailymail al langer, vooral de reacties, en ik heb niet het idee dat het echt om racisme draait. Het gaat vooral om wat Meghan en Harry allemaal zeggen en vervolgens niet doen:
• Ons voorlichten hoe vliegen het milieu kapotmaakt maar zelf in een paar weken tijd maar liefst 11x (dacht ik) gebruikmaken van privéjets etc.
• Meghan die in het begin de Royal Family de familie die ze nooit had noemde, maar nu een dolk in de rug steken
• Ontkennen dat er mee is gewerkt aan Finding Freedom maar dit is wel degelijk het geval geweest.

Ook zijn de acties van Meghan, die zo nu en dan door oud vrienden etc worden benoemd, nogal opmerkelijk en nog opmerkelijker is dat ze nu dus ook de Royal Family beschuldigd van vanalles en nogwat en hun zo wegduwt uit hun leven.
Ninaki Priddy geeft aan dat Meghan veranderde tijdens haar bekendheid en haar ghostte
• Piers Morgan is het bekendste voorbeeld van geghost worden
• Sterren als gasten op je bruiloft waarbij er sterren waren die Harry en/of Meghan pas één keer of zelfs nog nooit ontmoet hadden. Dacht dat zelfs over Oprah gelezen te hebben.

Daarbij vind ik, op basis van wat er nu naar buiten komt, ook opmerkelijk dat er zo'n issue is dat Archie geen prinsen-/hertogtitel kreeg. Als Harry van jongs af aan al wist dat hij uit het keurslijf wilde, waarom moet je zoon dan per se die titel krijgen? Die doe je dat dan toch niet aan als het allemaal zo verschrikkelijk is?
With love :*
pi_198391448
Er is ook iets wat voor mij tegenstrijdig klinkt.

Meghan zegt ook in dat interview dat er op een gegeven moment een verhaal de ronde deed dat zij Kate aan het huilen had gemaakt. Dat zou gaan om het bruidsjurkje van Charlotte toen H&M gingen trouwen. Volgens Meghan is daar niks van waar. Sterker nog, Kate maakte háár aan het huilen. En dan wat later zegt Meghan dat Kate een warm persoon is en dat ze het fijn vond om in haar bijzijn te zijn.

Ik weet niet meer waar ik dat gelezen had, maar kweetnie... raar.
pi_198391558
Meghan lijkt me iemand die je helemaal niet écht leert kennen. Hij uitstraling heeft ook ‘iets’ maar kan het niet plaatsen.
Dus ik juich voor hen, maar neem ook niet klakkeloos aan voor hun waarheid en dat zij niet ook weleens lastige mensen zijn.
  roze maandag 8 maart 2021 @ 13:36:39 #129
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_198391626
Is dit al ergens online te bekijken? Of moet ik wachten tot morgenavond.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 8 maart 2021 @ 13:40:35 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198391687
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:26 schreef -river- het volgende:

[..]

Een kotszakje bij de krant doen met hun foto erop....hoe ziek moet je dan zijn.
Dat is dan ook geen reactie op het interview maar op voorhand al zo bedacht en zou ongeacht de inhoud van het interview zo bezorgd worden.
Behoorlijk ziek.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198391691
Het verschil van dit topic met het topic in NWS :X
pi_198391726
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:36 schreef Amarantha het volgende:
Is dit al ergens online te bekijken? Of moet ik wachten tot morgenavond.
Zag het iig niet op torrentsite staan.
Ik kijk vanavond op ITV met VPN.
  maandag 8 maart 2021 @ 14:14:58 #133
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198392121
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Is het daar nóg erger?
The love you take is equal to the love you make.
pi_198392193
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Is het daar nóg erger?
Het valt hier echt reuze mee :Y
  maandag 8 maart 2021 @ 14:26:42 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198392287
quote:
Oh men.... er komt gewoon puur en ongemaskeerd racisme langs :{
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 8 maart 2021 @ 14:33:39 #136
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198392371
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:19 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Het valt hier echt reuze mee :Y
Nee, dat doet het m.i. niet. Het is daar alleen nóg erger.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_198392534
Ze hadden dit interview beter niet kunnen doen want wat die twee (zeker Meghan) ook doen het is nooit goed. Mensen zijn zo bevooroordeeld, niet normaal. God safe the Queen en dames en heren ga maar vreemd, minderjarig is ook geen probleem het is toch allemaal Meghan haar schuld.
pi_198392642
quote:
Dat topic is een kostzakje geworden voor racisten.
  maandag 8 maart 2021 @ 14:54:55 #139
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_198392705
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Er is ook iets wat voor mij tegenstrijdig klinkt.

Meghan zegt ook in dat interview dat er op een gegeven moment een verhaal de ronde deed dat zij Kate aan het huilen had gemaakt. Dat zou gaan om het bruidsjurkje van Charlotte toen H&M gingen trouwen. Volgens Meghan is daar niks van waar. Sterker nog, Kate maakte háár aan het huilen. En dan wat later zegt Meghan dat Kate een warm persoon is en dat ze het fijn vond om in haar bijzijn te zijn.

Ik weet niet meer waar ik dat gelezen had, maar kweetnie... raar.
En weet je ook wat er gezegd zou zijn waardoor ze had gehuild? Het kan kan dan een indicatie of ze huilde van geluk/ontroering of ellende. Dat eerste zou prima passen bij de opmerking dat ze haar een wam persoon vindt.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  maandag 8 maart 2021 @ 14:55:47 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198392720
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:43 schreef -river- het volgende:
Ze hadden dit interview beter niet kunnen doen want wat die twee (zeker Meghan) ook doen het is nooit goed. Mensen zijn zo bevooroordeeld, niet normaal. God safe the Queen en dames en heren ga maar vreemd, minderjarig is ook geen probleem het is toch allemaal Meghan haar schuld.
Dat was het ook geweest als ze het interview niet hadden gedaan, dus wat dat betreft is er weinig veranderd.
Als er een paar mensen de ogen geopend is over hoe toxisch "The Firm" is dan is dat al voldoende en het interview meer dan waard.

Nou hadden Edward en Wallis Simpson ook wat dubieuze sympathieën rond de tweede wereldoorlog, en was het maar goed dat hij geen koning was geworden, maar dat kon men op voorhand niet weten.
Het verbaast me niets als deze verhuizing naar het buitenland de komende jaren heel erg gaat lijken op de verbanning van Edward en Wallis Simpson, waar alleen Harry nog maar af en toe in Engeland komt als dat nodig is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_198392869
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat was het ook geweest als ze het interview niet hadden gedaan, dus wat dat betreft is er weinig veranderd.
Als er een paar mensen de ogen geopend is over hoe toxisch "The Firm" is dan is dat al voldoende en het interview meer dan waard.

Nou hadden Edward en Wallis Simpson ook wat dubieuze sympathieën rond de tweede wereldoorlog, en was het maar goed dat hij geen koning was geworden, maar dat kon men op voorhand niet weten.
Het verbaast me niets als deze verhuizing naar het buitenland de komende jaren heel erg gaat lijken op de verbanning van Edward en Wallis Simpson, waar alleen Harry nog maar af en toe in Engeland komt als dat nodig is.
Ik hoop gewoon dat ze een gelukkig gezin kunnen vormen en dat hadden ze in het VK nooit gekund.
pi_198393412
Vanavond te zien op Belgie 1 . Ook in Nederland te ontvangen. Om 21.20.
pi_198393684
quote:
17s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:31 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Volgens mij ook. Het kan niet zo zijn dat het volksgeloof van een perfect royalty sprookje toch een illusie blijkt te zijn. En dat het populairste prinsje geen zin heeft in het keurslijf - iets wat al te merken viel sinds zijn pubertijd tbh - is onmogelijk want het (Britse) volk is als de nare schoonmoeder die niet wil inzien dat haar zoon toch écht zijn eigen leven kiest en geen verlenging is van haarzelf.

Gek toch? Dat Harry zelf ook een mening heeft en misschien, heel misschien, gewoon geen zin heeft in bakken kritiek en racisme jegens zijn vrouw of in de pas te lopen van wat van hem wordt geeist in The Firm. Hij is altijd een opstandige jongen met een sterke eigen wil geweest maar nu ineens reageren mensen als een surprised Pikachu, :').
Ik vermoed dit wat jij schrijft ook het geval is.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Moderator maandag 8 maart 2021 @ 15:55:15 #144
446930 crew  ESF1Gamer
pi_198393699
quote:
17s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:39 schreef praadje het volgende:
Vanavond te zien op Belgie 1 . Ook in Nederland te ontvangen. Om 21.20.
Bedankt voor de tip.

Dit is niet goed voor de kijkcijfers op net5
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_198393728
Ik denk dat veel gaat om die stijve bekakte ouderwetse hofhouding. Want Meghan zegt ook dat de Queen een warme lieve vrouw is.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  maandag 8 maart 2021 @ 16:03:02 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198393800
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:57 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik denk dat veel gaat om die stijve bekakte ouderwetse hofhouding. Want Meghan zegt ook dat de Queen een warme lieve vrouw is.
Ik verwacht idd ook dat de hofhouding een groter probleem is dan de koningin zelf.
Misschien dat sommige royals (Charles, William) zich nog niet helemaal aan de macht van de hofhouding hebben kunnen ontworstelen en zich via die hofhouding dus makkelijker voor bepaalde karretjes laten spannen.

Het is een slangenkuil, en ik heb het idee dat sommige senior leden van de hofhouding een grotere invloed hebben dan sommige (senior) leden van de koninklijke familie.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_198393816
twitter

Noem dan gewoon een naam, lafaards.
pi_198393885
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:04 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]

Noem dan gewoon een naam, lafaards.
Waarom? Voor wie?
  maandag 8 maart 2021 @ 16:15:46 #149
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198393989
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Edward was koning, maar deed troonsafstand om te kunnen trouwen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_198394024
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:33 schreef -river- het volgende:

[..]

Haar moeder wel.
De rest van de familie ook :P

You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')