Die zit deze week sowieso niet in de gevarenzone toch, met (waarschijnlijk) maar 3 stemmen?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:11 schreef Stargazing het volgende:
[..]
massaal op Michel stemmen. Dikke middelvinger naar zoey
Als wij mogen stemmen welquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die zit deze week sowieso niet in de gevarenzone toch, met (waarschijnlijk) maar 3 stemmen?
Ben bang dat dat weer zo'n fail gaat worden.Zal meer om immuniteit gaan ofzo.We zullen wel niet zoveel invloed krijgenquote:
Zielig.....michel moet eerst zijn excuus aan bieden.....quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:19 schreef Hitchslap het volgende:
Matt legt aan Jill uit hoe hij tactisch 1 voor 1 mensen bij langs zal gaan om ze te vertellen hoe respectloos Michel over hem heeft gesproken, om vervolgens in dezelfde zin te zeggen dat hij niet tactisch stemt. Jill, die lekker meedoet aan het gesprek, zegt dat zij nog nooit tactisch heeft gestemd.
Goeie strategie van Matt, ze zullen in shock zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:19 schreef Hitchslap het volgende:
Matt legt aan Jill uit hoe hij tactisch 1 voor 1 mensen bij langs zal gaan om ze te vertellen hoe respectloos Michel over hem heeft gesproken, om vervolgens in dezelfde zin te zeggen dat hij niet tactisch stemt. Jill, die lekker meedoet aan het gesprek, zegt dat zij nog nooit tactisch heeft gestemd.
Het ging over stemmen om Michel immuniteit te geven.quote:
7 minuten!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:19 schreef odie22 het volgende:
hehe, ik was zelfs al begonnen om een topic te openen
Hij vind zich echt het mannetje nuquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:19 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hahaha hij denkt echt dat hij nu de Bigg Boss is wat een lul en loser zeg
Oef, ik weet niet of ik de voorkeuren van alle users hier kan onthoudenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:20 schreef Stargazing het volgende:
Ik zal het hier nogmaals zeggen.
Als ik toevallig een topic sluit hoef je echt niet te wachten tot ik een nieuwe open, maakt me echt niet uit als iemand anders meteen een nieuwe cos start
dat kind moet eruit gehaald worden door zijn moederquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:21 schreef Joyce-43 het volgende:
gaat dat watje nou ook even bij jill checkuh wat zijn kansen zijn betreft haar gevoelens voor thomas dat het nog niet echt verliefdheid is? dat het nog open gelaten is . weet die wat hij voor kansen maakt
Never know. Maar van degenen die in gevaar komen is hij de enige die al bijna elke week een target is, en nog nooit immuniteit heeft gehad. + Als zoey beseft dat mensen michel meer mogen dan haar, de uitdrukking op haar gezicht: GOLDquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die zit deze week sowieso niet in de gevarenzone toch, met (waarschijnlijk) maar 3 stemmen?
Tip van Flip: zet het in je sigquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:20 schreef Stargazing het volgende:
Ik zal het hier nogmaals zeggen.
Als ik toevallig een topic sluit hoef je echt niet te wachten tot ik een nieuwe open, maakt me echt niet uit als iemand anders meteen een nieuwe cos start
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het ging over stemmen om Michel immuniteit te geven.
[..]Dat hoop ik toch niet![]()
7 minuten!
Zo zijn ze allemaal.. geen een Wil of mag kritiek krijgenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:21 schreef Silves het volgende:
Serieus zijn ze nu echt zo stom, wat een kleuterbende die 2, owee als ze kritiek krijgen, worden ze helemaal para..
Ik kon het alleen maar zeggen, wat je ermee doet is jouw keuze :pquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:22 schreef Yolk het volgende:
[..]
Oef, ik weet niet of ik de voorkeuren van alle users hier kan onthouden.
Misschien een nieuw lijstje in de OP:quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:22 schreef Yolk het volgende:
[..]
Oef, ik weet niet of ik de voorkeuren van alle users hier kan onthouden.
Wie?Nick en Michel?🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:21 schreef Silves het volgende:
Serieus zijn ze nu echt zo stom, wat een kleuterbende die 2, owee als ze kritiek krijgen, worden ze helemaal para..
Que?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:22 schreef Joyce-43 het volgende:
hij probeerd jill wijs te maken dat zij op het shirt gespoten heeft
Nee is ook niet gezegd door geer of Peter.. we moeten maar weer afwachten wat voorheen dom idee bb heeftquote:
Nee natuurlijk niet, het moet wel leuk blijven natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:21 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Ben bang dat dat weer zo'n fail gaat worden.Zal meer om immuniteit gaan ofzo.We zullen wel niet zoveel invloed krijgen
ja lijkt erop, maar deze 2 spannen de kroon..heimelijk verliefd op de dader?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo zijn ze allemaal.. geen een Wil of mag kritiek krijgen
Leuk is het allang nie meerquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, het moet wel leuk blijven natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Gelukkig maar,ik schrok alquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee is ook niet gezegd door geer of Peter.. we moeten maar weer afwachten wat voorheen dom idee bb heeft
Hij staat er over 2 weken op als er weer een Nederlander uit moet, dus hij moet een beetje dimmen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:28 schreef Clasientje het volgende:
Matt voelt zich nu heel wat dat hij Mike verslagen heeft. Hij krijgt nu wel een grote mond.
Die wordt op social media helemaal afgefikt straksquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:27 schreef snetje het volgende:
Was beter geweest als de fans en fam. van Matt op Mike hadden gestemd om te blijven ... arme jongen ...
Zonder de camera's hadden ze allang geneuktquote:
Ja ik snapmewajuhbedoel snapje, nathalie had vibes snapje, mis haar echt snapjuhquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:28 schreef Stargazing het volgende:
Door Zoey begin ik zelfs Nathalie te missen, wat een vervelend hypocriet is die Zoey toch
donequote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Misschien een nieuw lijstje in de OP:
"Users die het niet erg vinden als je hun topic kaapt"
Ik hoop wel een keer op zo'n plotwending, maar zal wel niet gebeuren.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:32 schreef anine het volgende:
ik zie die 4 in de (weetikveelwatvoorkleurkamer, team belgie dan maar) bij elkaar liggen en bedenk me opeens dat als.... (lees ALS) Liese over zou stappen, het opeens 4 tegen 4 wordt, waarbij ze zelf meer winkansen heeft want dan kan ze Nick of naomi eruit spelen (en ja, ook michel of julie). Dan kunnen de kaarten opeens weer de andere kant uitslaan, zou wel een mooie wending zijn
Wie woont in de buurt en gooit wat over het hekquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Een trio had er alleen in gezeten met meer drank, nu zeker niet ....![]()
Dan zou Liese wel ballen hebben, ben benieuwd of ze zoiets aandurft of dat ze toch meestemt met de kliek.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:32 schreef anine het volgende:
ik zie die 4 in de (weetikveelwatvoorkleurkamer, team belgie dan maar) bij elkaar liggen en bedenk me opeens dat als.... (lees ALS) Liese over zou stappen, het opeens 4 tegen 4 wordt, waarbij ze zelf meer winkansen heeft want dan kan ze Nick of naomi eruit spelen (en ja, ook michel of julie). Dan kunnen de kaarten opeens weer de andere kant uitslaan, zou wel een mooie wending zijn
Ik denk gewoon Matt en Jill.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:34 schreef juul. het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie Liese op de bank gaat zetten, Matt en.....
Zoë heef aardig op haar ingepraat vandaag
Ik neem het op ....quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:35 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ze hebben het weer over de kaart van benny![]()
Ik zie dat wel gebeuren en gelijk heeft zequote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:32 schreef anine het volgende:
Misschien mogen ze niet stemmen deze week... zou mooi zijnnquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:34 schreef juul. het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie Liese op de bank gaat zetten, Matt en.....
Zoë heeft aardig op haar ingepraat vandaag
nee zie zoey en liese niet echt aanstalten te maken om te gaanquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik hoop wel een keer op zo'n plotwending, maar zal wel niet gebeuren.
Drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:36 schreef Fasil het volgende:
Juuj, Zoey is back![]()
Ze begint terug te zingen, zoals ze met Jowy deed
Steekt alleen Zoëy 3 messen in de rug vanavondquote:
Daar is ze vorige week al heel slim mee begonnen ... met het zogenaamde gesprek met Zoey ...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:34 schreef Yolk het volgende:
[..]
Dan zou Liese wel ballen hebben, ben benieuwd of ze zoiets aandurft of dat ze toch meestemt met de kliek.
Ja, en niet kunnen voorstellen dat zowel Naomi en Julli naar de mannen toetrekken....alleen zij mocht dat......maar dat was stiekem in de douche.....quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:36 schreef Fasil het volgende:
Juuj, Zoey is back![]()
Ze begint terug te zingen, zoals ze met Jowy deed
Wees eerlijk, het moet voor Jill toch heerlijk zijn om een gelijke bij haar te hebben.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:44 schreef zomer86 het volgende:
Heb je nog iemand in het huis zitten die de boel een beetje loopt op te stoken, kiezen de kijkers voor een kneusje als Matt.
dat is volgens mijn het gesprek dat ze zeiden naar de andere kamer te gaan bij jill als mike weg zou gaanquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had veel verzoeken voor het gesprek Zoey met Liese rond 1900 uur, ben ik nu aan het monteren ...
Ze hebben geen haast in ieder geval.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat is volgens mijn het gesprek dat ze zeiden naar de andere kamer te gaan bij jill als mike weg zou gaan
en dat die matt dan een tik geeft hahhaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gewoon Thomas terug het huis in vannacht, goed voor een beetje reuring ....
Zou goed kunnen, heb het zelf niet live mee geluisterd, staat binnen een kwartiertje online ...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:45 schreef Joyce-43 het volgende:
dat is volgens mijn het gesprek dat ze zeiden naar de andere kamer te gaan bij jill als mike weg zou gaan
Zoey kan er niet tegen dat die mannen bepalen wat de vrouwen moeten stemmen, en niet hun eigen spel spelen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en niet kunnen voorstellen dat zowel Naomi en Julli naar de mannen toetrekken....alleen zij mocht dat......maar dat was stiekem in de douche.....
Ja, jullie mogen 'fake news'-berichten insturen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:48 schreef zodeju het volgende:
Vanaf nu krijgen de kijkers meer macht als ik het goed begrepen had.??
Het valt me nog mee dat hij niet even met Jill heeft mogen praten.....of dacht BB dat is een beetje te veel van het goede.....quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, heb het zelf niet live mee geluisterd, staat binnen een kwartiertje online ...
Vanaf vorige week is het ook allemaal individueler geworden.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:48 schreef zodeju het volgende:
ik ook echt nog, en zeker toen mike onterecht moest vertrekken was het effe helemaal klaar voor mij. Pestgedrag word dus blijkbaar toch beloond door BBquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:47 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
En waarom de fuck zat die Thomas de slang in de liveshow![]()
![]()
![]()
Ja sorry, het is al 2 uur geleden maar ben er nog steeds niet uit![]()
Wat een kut framing![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een kut programma.
En zeg me niet dat ik niet hoef te kijken, want ik kijk lekker wel![]()
Ik vond het wel leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:47 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
![]()
![]()
Wat een kut framing![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een kut programma.
Ja, dat vond ik ook een gemiste kans (alweer ...)quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:49 schreef zodeju het volgende:
Het valt me nog mee dat hij niet even met Jill heeft mogen praten.....of dacht BB dat is een beetje te veel van het goede.....
Ik begin alvast heel hard te lachen ....quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:48 schreef zodeju het volgende:
Ja, en de mannen spelen ook hun eigen spel net als zoey die Thomas en Jill in het oor fluisterde wat ze moesten doen. Zo erg dat Thomas op een gegeven moment zei ik weet het niet meer moet je maar aan Zoey vragen wat je moet doen......quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:48 schreef Fasil het volgende:
[..]
Zoey kan er niet tegen dat die mannen bepalen wat de vrouwen moeten stemmen, en niet hun eigen spel spelen.
Jowy was inderdaad haar vriend, maar Zoey speelde haar eigen spel, stemde wat ze zelf wilde stemmen.
Marketing geneuzel, valt wel mee.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:48 schreef zodeju het volgende:
"De kijker beslist."quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:51 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik begin alvast heel hard te lachen ....we mogen vast het boodschappenspel beïnvloeden ...
Ik ben zoń type mensje...hbo geschoold, vrouw, part-time werkend in het onderwijs, 4 kinderen, hond en kat, en oh ja ook nog een hamster, mantelzorger, wat wil je nog meer weten....quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:37 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik wil echt eens weten wat voor type mensen dit Thomas team weer hebben versterkt.
Kunnen écht geen mensen zijn die naar de livestreams kijken
Wat heb je nou aan deze saaie kindercreche.
Hun kunnen over niets anders lullen dan sex en dansen en zingen ofzo, ze hebben echt nooit eens wat boeiends te zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
Of ja, die non-content is waarschijnlijk het enige waar hersenlozen geen hoofdpijn van krijgen,
al het overige is te zwaar voor hun hoofdje.
De tv-kijker beslist.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:51 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
"De kijker beslist."
En dan een streamlock tijdens de bekendmaking van de beslissing van de kijker![]()
Die irriteert zich echt kapot aan Jill hé ... mank-up van Jerrel verstoppen ... nu de gitaar van Thomas ...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:49 schreef Joyce-43 het volgende:
michel wil de gitaar verstoppen julie zegt dat is een herinnering aan thomas zegt michel ja daarom. wat een lul
Ik ook. Maar om het fair te houden mogen ze dat vanaf nu wel met iedere afvaller doen. Dus volgende week Mike in de studio, dan die week Michel, enzovoort (quote:
We mogen bepalen hoeveel extra minuten Jill in de live te zien is denk ikquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:48 schreef zodeju het volgende:
soms zit het mee, soms een beetje tegenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:47 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
![]()
![]()
Wat een kut framing![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een kut programma.
Misbaksel.Ze moeten zijn eten eens verstoppenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:49 schreef Joyce-43 het volgende:
michel wil de gitaar verstoppen julie zegt dat is een herinnering aan thomas zegt michel ja daarom. wat een lul
Foutje, Jerrel was vergeten dat zijn make-up in zijn jaszak zat, dacht er nog mee weg te komen maar werd betrapt door Jerrel.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:53 schreef snetje het volgende:
[..]
Die irriteert zich echt kapot aan Jill hé ... mank-up van Jerrel verstoppen ... nu de gitaar van Thomas ......Kunnen ze Julie niet ergens verstoppen? ...
Helemaal met je eens al ga ik die film binnenenkort toch even kijken.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is het allemaal net niet deze BB, live shows zijn kut, geen 24 uurs opdrachten, arm en rijk was een faal,
geen bewoners in een geheime kamer, geen stream fragmenten aan de bewoners presenteren, geen open nominaties,
en zo kan ik nog wel even door gaan .....
Nee, dan geef je ze als beloning een ongelovelijke kutfilm ....
Oh, en nu zeker met Mike live aan de disk als aller beste vriend.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:54 schreef Flory het volgende:
[..]
We mogen bepalen hoeveel extra minuten Jill in de live te zien is denk ik
jaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:58 schreef engine het volgende:
Is dat alleen Matt en Jill op die kamer nog?
Ja geen Zoey en Liese die daar zouden gaan slapen als Mike weg wasquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:58 schreef engine het volgende:
Is dat alleen Matt en Jill op die kamer nog?
Dat is ook wel typisch.quote:
yepyep ook gehoord vanmiddagquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:59 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja geen Zoey en Liese die daar zouden gaan slapen als Mike weg was
Ik weet niet wie hier de leiding heeft en de boel telkens weer verkeerd probeert aan te schuiven ... maar wat een ellende ... Nick en Mich zitten gewoon elke keer hardop te roepen met wat ze willen en wanneer het hun even tegen zit ... gaan ze dreigen dat ze de koffers gaan pakken ... BB grijpt gelijk in ... in hun voordeel ...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:51 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
"De kijker beslist."
En dan een streamlock tijdens de bekendmaking van de beslissing van de kijker![]()
Alles voor Jillquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, en nu zeker met Mike live aan de disk als aller beste vriend.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:00 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik weet niet wie hier de leiding heeft en de boel telkens weer verkeerd probeert aan te schuiven ... maar wat een ellende ... Nick en Mich zitten gewoon elke keer hardop te roepen met wat ze willen en wanneer het hun even tegen zit ... gaan ze dreigen dat ze de koffers gaan pakken ... BB grijpt gelijk in ... in hun voordeel ...![]()
![]()
Ja, het enige verschil (volgens Matt) is dat ze met Thomas wat langer een band heeft op kunnen bouwen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:01 schreef Windhapper het volgende:
Matt wilt heel graag geloven dat hij en Thomas gelijk staan bij Jill.
"Laten we even eerlijk zijn, ik ga nu mijn vijfde week in. Je hebt met Thomas acht weken gespendeerd, veel langer dan dat wij hebben gedaan. En dan snap ik ook dat je een waardevoller band opbouwt met Thomas dan met mij in vier weken."quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:01 schreef Windhapper het volgende:
Matt wilt heel graag geloven dat hij en Thomas gelijk staan bij Jill.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:05 schreef zodeju het volgende:
Hoe kunnen nu mensen tegen haar zeggen dat ze het vreemd vinden dat ze op Thomas valt......
Oh Jill vindt iedereen knap zelfs die rattekop....wat zal hij blij zijn als hij dat hoort.
Misschien wilde ze niet 's nachts de boel verhuizen. Wie weet doet ze het morgen wel (denk het niet).quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:02 schreef Joyce-43 het volgende:
wel erg zwak van zoey hoor iets zeggen en dan niet doen
Ja dit slaat echt nergens op. Dom gelul.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:05 schreef zodeju het volgende:
Hoe kunnen nu mensen tegen haar zeggen dat ze het vreemd vinden dat ze op Thomas valt......
Ergens moet je toch gaan nadenken? Veel Nederlanders eruit ... teveel ... er stemmen minder Belgen dus dat wordt qua % weer recht getrokken? Hoe dan? ... Dan moeten er maar meer Belgen gaan kijken toch? en gaan stemmen? ...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is het allemaal net niet deze BB, live shows zijn kut, geen 24 uurs opdrachten, arm en rijk was een faal,
geen bewoners in een geheime kamer, geen stream fragmenten aan de bewoners presenteren, geen open nominaties,
en zo kan ik nog wel even door gaan .....
Nee, dan geef je ze als beloning een ongelovelijke kutfilm ....
Gaat het niet om ... hij heeft er wel mee gedreigd om het te gaan doen en dat zegt voor mij al genoeg ...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Foutje, Jerrel was vergeten dat zijn make-up in zijn jaszak zat, dacht er nog mee weg te komen maar werd betrapt door Jerrel.
Dus dit zou de eerste keer zijn....nadat Jill het brood verpest elke keer klokken niet met rust kunnen laten.
Ja vond ik ook raar.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:07 schreef snetje het volgende:
[..]
Ergens moet je toch gaan nadenken? Veel Nederlanders eruit ... teveel ... er stemmen minder Belgen dus dat wordt qua % weer recht getrokken? Hoe dan? ... Dan moeten er maar meer Belgen gaan kijken toch? en gaan stemmen? ...
Ja, dan kan je het beter doen zoals Jill.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:08 schreef snetje het volgende:
[..]
Gaat het niet om ... hij heeft er wel mee gedreigd om het te gaan doen en dat zegt voor mij al genoeg ...
Oké, Michel heeft het niet gedaan maar hij heeft wel gezegd dat hij het wou doen. Het gaat om de intentie;)quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Foutje, Jerrel was vergeten dat zijn make-up in zijn jaszak zat, dacht er nog mee weg te komen maar werd betrapt door Jerrel.
Dus dit zou de eerste keer zijn....nadat Jill het brood verpest elke keer klokken niet met rust kunnen laten.
De wereld zou veel beter zijn als iedereen zoals Jill was, Windhapper. Oprecht.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:09 schreef Windhapper het volgende:
Matt gaat straks zeggen dat Jill perfect is zoals ze is en altijd bij hem terecht kan. Dat meent hij oprecht.
Bonuspunten voor puur en eerlijk.
Beide heren hebben al meerdere keren aangegeven dat ze het niet eens waren met de spelregels van BB en hebben beiden al aangegeven van "Als het zo moet gaan dan pak ik mijn koffers!!" Dat is niet alleen het spel met de bewoners spelen ... nee dat is zelfs BB willen beïnvloeden ... en dan sta je echt verkeerd op mijn lijst ...quote:
Dit. De bewoners hebben veel te veel macht gekregen. Ze hadden vanaf het begin duidelijker en strenger moeten zijn. Sancties opleggen. Weet ik veel. Maar dit is gewoon een slappe hap.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:00 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik weet niet wie hier de leiding heeft en de boel telkens weer verkeerd probeert aan te schuiven ... maar wat een ellende ... Nick en Mich zitten gewoon elke keer hardop te roepen met wat ze willen en wanneer het hun even tegen zit ... gaan ze dreigen dat ze de koffers gaan pakken ... BB grijpt gelijk in ... in hun voordeel ...![]()
![]()
Zijn er meer hoor die dat gezegd hebben......quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:14 schreef snetje het volgende:
[..]
Beide heren hebben al meerdere keren aangegeven dat ze het niet eens waren met de spelregels van BB en hebben beiden al aangegeven van "Als het zo moet gaan dan pak ik mijn koffers!!" Dat is niet alleen het spel met de bewoners spelen ... nee dat is zelfs BB willen beïnvloeden ... en dan sta je echt verkeerd op mijn lijst ...
Er komt nu alleen maar wartaal uit. Zo tegenstrijdig......quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:14 schreef Hitchslap het volgende:
Jill heeft een hekel aan "dat soosje miedja" maar schrijft zich wel in voor elk tv-programma en is geobsedeerd door hoe ze overkomt op tv.
Daar ben ik bang voor ja ... hadden ze dit niet gedaan dan was Mike echt wel gebleven ... het wordt steeds meer een aanfluiting zo ...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:09 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja vond ik ook raar.
Alsof er geen Nederlanders op Belgen stemmen of andersom.
Zou het hierdoor komen dat we nog steeds met die Matt zitten opgescheept?
Nee hoor, ze heeft beide ouders nog. Maar vaak bij opa en oma geweest , was een beetje moeilijk kindje. En ouders al uit elkaar toen ze 3jaar was. Tijdje bij mama gewoond en een tijdje bij pappa en heel vaak bij opa en omaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:14 schreef chufi het volgende:
Opa en Oma ... heb ze geen ouders? Heb ik iets gemist
Ouders gescheiden, krijgt alles van papa, praatte slecht over mama bij papa, veel bij opa en oma.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:14 schreef chufi het volgende:
Opa en Oma ... heb ze geen ouders? Heb ik iets gemist
Te veel gekeken om nu nog af te hakenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:15 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Dit. De bewoners hebben veel te veel macht gekregen. Ze hadden vanaf het begin duidelijker en strenger moeten zijn. Sancties opleggen. Weet ik veel. Maar dit is gewoon een slappe hap.
Uiteraard blijf ik wel gewoon kijken;)
zit die danquote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:16 schreef FOKoffieleut het volgende:
door focus op werk heeft matt een buikje of dergelijke (zijn eigen woorden)
Dat is het dus. Dit format blijft in potentie gewoon nog steeds ijzersterk, ze bakken er gewoon niks van.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:20 schreef engine het volgende:
[..]
Te veel gekeken om nu nog af te haken
Het is gewoon te vaak teleurstellend en onnodig ook.
Natuurlijk blijven we kijken ... en als BB ballen heeft ...laten ze nu de kijkers nomineren en geven ze dat morgen gelijk al door aan de bewoners ... dan pas heb je TV!!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:15 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Dit. De bewoners hebben veel te veel macht gekregen. Ze hadden vanaf het begin duidelijker en strenger moeten zijn. Sancties opleggen. Weet ik veel. Maar dit is gewoon een slappe hap.
Uiteraard blijf ik wel gewoon kijken;)
Hij praat nu gewoon Thomas zijn verhaal na, over hoe Jill zich tijdens haar verblijf in Big Brother ontwikkeld heeft. Alles om maar een wit voetje te halen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:23 schreef BB-King het volgende:
Wat een vermoeiend gesprek tussen Jill en Matt.
Matt die constant complimentjes uitdeelt in de hoop dat Jill weer bij hem in bed kruipt.
Zal vast ... puur uit gevoel ... maar deze heren zeggen het juist heel berekenend ...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zijn er meer hoor die dat gezegd hebben......
nou krijgt alles van papa klopt niet ze heeft die een hele tijd niet gezien of gehoord en toen zij in de pubertijd kwam is ze bij mama met ruzie weggelopen naar papa.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:20 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ouders gescheiden, krijgt alles van papa, praatte slecht over mama bij papa, veel bij opa en oma.
heerlijk lijkt me dat, dat ze allemaal gewoon even echt de zenuwen hebben en gaan draaien om maar goed in beeld te komen. Denk dat zoey dan nog steeds op de bank komt, maar ook michel en nick hebben dan een kans daar te komen. Matt waarschijnlijk niet, te onzichtbaar, julie en liese ook niet. Jill heeft veel haters dus misschien ook wel, naomi, tsja naomi, 3 keer niks maar ze speelt het lieve onschuldige domme meisje dus die zal wel safe zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:23 schreef snetje het volgende:
[..]
Natuurlijk blijven we kijken ... en als BB ballen heeft ...laten ze nu de kijkers nomineren en geven ze dat morgen gelijk al door aan de bewoners ... dan pas heb je TV!!
haha dat is niet zo moeilijk in zijn geval. hij is in love dus alles is goed aan haarquote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:21 schreef Windhapper het volgende:
Matt is trots op de ontwikkeling die hij Jill doorheeft zien maken.Oprecht.
Ah, ik weet dat ze spijt had omdat ze slecht praatte over mama bij papa, mama had het niet zo breed, papa had wel geld, opa knuffelt het best en heeft kippen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou krijgt alles van papa klopt niet ze heeft die een hele tijd niet gezien of gehoord en toen zij in de pubertijd kwam is ze bij mama met ruzie weggelopen naar papa.
en opa en oma paste op als mama werken was
Ah Michel inderdaad, ferme plannenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:29 schreef zodeju het volgende:
OMG....Matt wil minimaal in twee weken Michel eruit werken.....nooit zal die in de finale zitten.....nee nee nee.
Nee, hij heeft dat met Nick besproken.....dat Michel eruit moet.quote:
Ja dat dacht ik ook, maar blijkbaar was het Michelquote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:31 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Hij zei toch Nick, niet Mich ?
Nu weet ik het zelf niet![]()
Was volgens mij een reactie op Jills "Nick en Michel staan in de finale".quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:31 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Als reactie op Jill die zei "Nick wint de finale"
Nu doen jullie me twijfelen![]()
Hij refereerde naar het gesprek met Nick maar qua nominatie bedoelen ze Michel.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:31 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Nu weet ik het zelf niet![]()
Daarna zei ze dat Nick wint de finale en staat er samen in met Michel.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:31 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Als reactie op Jill die zei "Nick wint de finale"
Nu doen jullie me twijfelen![]()
"Nick en Michel staan in de finale."quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:33 schreef Yolk het volgende:
[..]
Was volgens mij een reactie op Jills "Nick en Michel staan in de finale".
Volgens mij doelde hij op Michel.
Al kost het hem zijn eigen kop!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:35 schreef BB-King het volgende:
Matt zegt nog maar eens een keertje dat hij Jill nooit zal laten vallen.
Duidelijk nu, thx!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:35 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
"Nick en Michel staan in de finale."
"Nee, nee. Nu noem je 1 naam die ik minimaal binnen 1 week weg wil hebben. Max 2 weken. Eén week het liefst. En dat wil jij ook en dat wil Zoey ook."
Duidelijk dat hij op Michel doelt.
Hahaha ja, dom. Hij moet Michel vanaf nu gewoon nestor noemen, dat zal 'm lerenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:34 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Hij wil niet meer de benjamin van de groep genoemd worden.
Weet ie dat dit gewoon een spreekwoordelijke uitdrukking is voor de jongste in een groep?
zal hij nog meermaals zeggen hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:35 schreef BB-King het volgende:
Matt zegt nog maar eens een keertje dat hij Jill nooit zal laten vallen.
Kan die Pablo niet gewoon een keer Sims gaan spelen? Man3 ...(ook zoiets stoms man3 maar typt wel lekker snel) ...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:35 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
"Nick en Michel staan in de finale."
"Nee, nee. Nu noem je 1 naam die ik minimaal binnen 1 week weg wil hebben. Max 2 weken. Eén week het liefst. En dat wil jij ook en dat wil Zoey ook."
Duidelijk dat hij op Michel doelt.
Ik zit nog steeds te wachten op de "echte streams van BB Canada"...quote:
Die jongen is zoveel gepest en de pispaal geweest dat hij de eeuwige slachtofferrol heeft aangenomen. Het is eigenlijk allemaal teringsneu. Onbegrijpelijk dat hij in dat huis gelaten is.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:34 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Hij wil niet meer de benjamin van de groep genoemd worden.
Weet ie dat dit gewoon een spreekwoordelijke uitdrukking is voor de jongste in een groep, zonder dubbele betekenis?![]()
Zoals Patje of Theo opa werden genoemd.
Hoor je het Theo al zeggen?
"Ik wil niet meer de opa van de groep worden genoemd, ben er helemaal klaar mee"![]()
Ik ook. Matt met zijn tering clichés de hele tijd. Mooi persoon, sterk persoon, mag je trots op zijn. Krijg toch de tering!!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:46 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik mis Mike z'n grapjes tussen dit gelul door
Jill is uiteindelijk de genaaide speelster ...vandaar dat Mich haar steeds vals aankijkt ... hij heeft op het verkeerde paard gegokt ...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:48 schreef cheanny het volgende:
Jill je bent trots. Wij zijn trots. Matt is trots en Thomas is trots op jou.. dus ga nu maar slapen dan houdt Matt eindelijk zijn mond.
Mike is weg ...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:52 schreef chufi het volgende:
Opeens gesprekstof op en verplicht slapen en soundlock?
Verwacht je echt nog dat het leuk wordt?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:57 schreef snetje het volgende:
Na dat ze Matt eruit hebben zal het spul toch op elkaar moeten gaan ... pas vanaf dan wordt het leuk ...
Ik verwacht dat er vanuit de productie wordt geregeld dat er komende week een vrouw uit moet en dan wordt het Jill en Zoey of Jill en Julie, maar als ze slim zijn wachten ze inderdaad tot Matt er uit is.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:57 schreef snetje het volgende:
Na dat ze Matt eruit hebben zal het spul toch op elkaar moeten gaan ... pas vanaf dan wordt het leuk ...
In mijn ogen wel ja ... het zit er maar ... het hangt er maar ... het manipuleert ... en ik erger me daar dood aan ...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Verwacht je echt nog dat het leuk wordt?
Volgens mij omdat mensen die de livestreams niet kijken, niet zien hoe mega irritant Matt is.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 02:12 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja nou pfff ... als ik op mijn BB kennis moet afgaan absoluut!! Maar wat ik tot nu toe van deze BB heb gezien dan zet ik alles maar weer gelijk uit ...
Mike weg? Hoe dan? ...
De Jill lovers? die niet 1+1 kunnen ? Mike heeft Thomas van haar eruit gestemd ...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 02:17 schreef Oranos het volgende:
Snap niet waarom mensen Matt er graag in willen
Ik vind Matt niet irritant ... Jill zorgt daarvoor ... in feite doet Jill hetzelfde wat Mich ook probeert ... en zei heeft de stemmen tot nu toe ...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 02:17 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Volgens mij omdat mensen die de livestreams niet kijken, niet zien hoe mega irritant Matt is.
Het is al weer druk op de wegquote:
Het gaat er meer om dat Mike weg isquote:Op vrijdag 5 maart 2021 02:17 schreef Oranos het volgende:
Snap niet waarom mensen Matt er graag in willen
Dat is gewoon de lieve Michel. Die zegt altijd het beste voor te hebben met anderen mensen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:49 schreef Joyce-43 het volgende:
Haar moeder werkte dubbele diensten en daarom was ze veel bij opa en oma. Heeft maar een jaar of 2 bij haar vader gewoond vanaf een jaar of 15. De rest altijd bij haar moeder.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee hoor, ze heeft beide ouders nog. Maar vaak bij opa en oma geweest , was een beetje moeilijk kindje. En ouders al uit elkaar toen ze 3jaar was. Tijdje bij mama gewoond en een tijdje bij pappa en heel vaak bij opa en oma
Heb je haar verhaal niet gezien wat ze vertelde. Heeft heel weinig band kunnen opbouwen met haar vader omdat die er niet was. En heeft inderdaad tijdens haar pubertijd een tijdje bij haar vader gewoond omdat haar moeder en zij het niet samen konden vinden en haar moeder een burnout had van het vele werken.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:20 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ouders gescheiden, krijgt alles van papa, praatte slecht over mama bij papa, veel bij opa en oma.
Fixed.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:44 schreef zomer86 het volgende:
Heb je nog iemand in het huis zitten die de boel een beetje loopt op te stoken, kiezen de kijkers kiest de productie voor een kneusje als Matt.
Daarom mocht hij ook blijven. Het is immers de Grote Jill Show.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wees eerlijk, het moet voor Jill toch heerlijk zijn om een gelijke bij haar te hebben.
Dat had Ferret zelf gedaan. In zijn eigen jaszak.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:53 schreef snetje het volgende:
[..]
Die irriteert zich echt kapot aan Jill hé ... mank-up van Jerrel verstoppen ... nu de gitaar van Thomas ......Kunnen ze Julie niet ergens verstoppen? ...
Afgezien van het feit dat de productie uiteindelijk bepaalt wie waar ligt (want tv maken), moet je wel helemaal van het padje zijn om tussen die bewaarschool te willen liggen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:59 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja geen Zoey en Liese die daar zouden gaan slapen als Mike weg was
Dat moet de verklaring van Michel in de stemverklaringen zijn, dat hij M & M niet zou missen als ze weg zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 07:55 schreef G7 het volgende:
17:30
Uit CoS (credits Yolk) : Mike en Matt zeggen dat er vanavond iets onverwachts gaat gebeuren en dat het te maken heeft met wat ze hebben meegemaakt in de gameroom. Ze verklappen alleen aan Jill dat er een twist aan zit te komen.
Heeft iemand hier meer nieuws over?
Michel die gewoon zegt wat de kijker al lang denkt, is dus de wereldschokkende onthullingquote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:00 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat moet de verklaring van Michel in de stemverklaringen zijn, dat hij M & M niet zou missen als ze weg zijn.
Ze wilden daar na de live-show mee komen, en dat heeft Matt dan ook vol bravoure gedaan.
Waarschijnlijk zijn dat twintigers? Ik hoorde Michel een opmerking maken dat het niet gek is dat hij twintigers probeert aan te sturen omdat hij 36 is en meer levenservaring heeft. Hij doelde op Jill omdat die Michel een baasspeler vindt. Maar misschien doen Nick en Michel in de DBK ook pogingen om te sturen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 01:00 schreef snetje het volgende:
[..]
![]()
Matt graaft zijn eigen grafquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:32 schreef Joyce-43 het volgende:
matt gaat niet op nick stemmen deze week
hoor hem nu zeggen dat hij antwoord uit mensen haalt en opslaat, hij is net anders in gesprek met nick 2x iets heel belangrijks gemist
Ze hebben gisteren wel verteld dat de kijkers meer worden betrokken bij het spel, hoe dat wordt ingevuld is nog onbekend.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:33 schreef TheLuckyman het volgende:
Was er na de aflevering van gisteren eigenlijk iets om te stemmen? Vorige week hadden we wat we konden kiezen voor het arme/basis gedeelte?
Aflevering afgezet nadat Mike vertrok.
ik kijk de 24/7 en naar de tv-uitzendingquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:37 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik wil echt eens weten wat voor type mensen dit Thomas team weer hebben versterkt.
Kunnen écht geen mensen zijn die naar de livestreams kijken
Wat heb je nou aan deze saaie kindercreche.
Hun kunnen over niets anders lullen dan sex en dansen en zingen ofzo, ze hebben echt nooit eens wat boeiends te zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
Of ja, die non-content is waarschijnlijk het enige waar hersenlozen geen hoofdpijn van krijgen,
al het overige is te zwaar voor hun hoofdje.
Ja, dat is wel om te lachen. Bedankt daarvoor.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:35 schreef Fasil het volgende:
[..]
ik kijk de 24/7 en naar de tv-uitzending
Nu vind ik dat Jill het meeste verdient om te winnen. Nu gaan er velen met mij lachen, maar ik meen dit echt; Eigenlijk staat Jill, de jonge 22-tiger, het meest volwassen in het leven.
Ik heb een tipje voor je: cabaret kun je beter aan Geert Hoste overlaten.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:35 schreef Fasil het volgende:
[..]
Nu vind ik dat Jill het meeste verdient om te winnen. Nu gaan er velen met mij lachen, maar ik meen dit echt; Eigenlijk staat Jill, de jonge 22-tiger, het meest volwassen in het leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb wel een klein stukje weggelaten ....
.
Naïviteit is persoonlijk en kwetsbaar, wat mij betreft. Dat exploiteer je niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:42 schreef spapaars het volgende:
Jill heeft wel enige zelfkennis, ze exploiteert haar naïviteit behoorlijk in de DBK.
Heeft ze jou ook te pakken.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:45 schreef Harry het volgende:
[..]
Naïviteit is persoonlijk en kwetsbaar, wat mij betreft. Dat exploiteer je niet.
Ze zullen mogen stemmen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren wel verteld dat de kijkers meer worden betrokken bij het spel, hoe dat wordt ingevuld is nog onbekend.
Zij weet dat het leven kort is, en dat we er maar het beste kunnen van genieten.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:38 schreef Harry het volgende:
[..]
Ja, dat is wel om te lachen. Bedankt daarvoor.
Dat Jill volwassen in het leven staat, dat kan je toch niet beweren. En zij zelf kan dat al helemaal niet.
Liefquote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:35 schreef Fasil het volgende:
[..]
ik kijk de 24/7 en naar de tv-uitzending
Ik ben niet voor 1 team, maar voor bepaalde personen.
Heb al veel levenservaring kunnen opdoen, ben dus niet meer jong. Ben Belg.
Aanvankelijk wou ik dat Liese won.
Ik vind het inderdaad knap dat ze zich niet laat meeslepen in dat groepje en wel haar eigen keuzes daarin maakt. Alhoewel ik me wel afvraag of ze Jill nu wel of niet aardig vind.. soms doet ze leuk en vervolgens zegt ze tegen een ander dat ze Jill niks vind .. dat vind ik dan weer raarquote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:55 schreef Magean het volgende:
Ik gun het liese van harte die blijft inderdaad bij zichzelf
Zoey fluisterde niet in het oor van de anderen wat ze moesten stemmen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en de mannen spelen ook hun eigen spel net als zoey die Thomas en Jill in het oor fluisterde wat ze moesten doen. Zo erg dat Thomas op een gegeven moment zei ik weet het niet meer moet je maar aan Zoey vragen wat je moet doen......
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
Yep. Jill en Liese in de eindfinale.![]()
En dan maakt mij het niet uit wie wint.
Ik gun het ze beiden.
Jill high in the sky. Hoofd in de wolken. En ook met de voeten op de aarde 😊
Liese down to earth. Voeten in de aarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |