Die zit deze week sowieso niet in de gevarenzone toch, met (waarschijnlijk) maar 3 stemmen?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:11 schreef Stargazing het volgende:
[..]
massaal op Michel stemmen. Dikke middelvinger naar zoey
Als wij mogen stemmen welquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die zit deze week sowieso niet in de gevarenzone toch, met (waarschijnlijk) maar 3 stemmen?
Ben bang dat dat weer zo'n fail gaat worden.Zal meer om immuniteit gaan ofzo.We zullen wel niet zoveel invloed krijgenquote:
Zielig.....michel moet eerst zijn excuus aan bieden.....quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:19 schreef Hitchslap het volgende:
Matt legt aan Jill uit hoe hij tactisch 1 voor 1 mensen bij langs zal gaan om ze te vertellen hoe respectloos Michel over hem heeft gesproken, om vervolgens in dezelfde zin te zeggen dat hij niet tactisch stemt. Jill, die lekker meedoet aan het gesprek, zegt dat zij nog nooit tactisch heeft gestemd.
Goeie strategie van Matt, ze zullen in shock zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:19 schreef Hitchslap het volgende:
Matt legt aan Jill uit hoe hij tactisch 1 voor 1 mensen bij langs zal gaan om ze te vertellen hoe respectloos Michel over hem heeft gesproken, om vervolgens in dezelfde zin te zeggen dat hij niet tactisch stemt. Jill, die lekker meedoet aan het gesprek, zegt dat zij nog nooit tactisch heeft gestemd.
Het ging over stemmen om Michel immuniteit te geven.quote:
7 minuten!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:19 schreef odie22 het volgende:
hehe, ik was zelfs al begonnen om een topic te openen
Hij vind zich echt het mannetje nuquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:19 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hahaha hij denkt echt dat hij nu de Bigg Boss is wat een lul en loser zeg
Oef, ik weet niet of ik de voorkeuren van alle users hier kan onthoudenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:20 schreef Stargazing het volgende:
Ik zal het hier nogmaals zeggen.
Als ik toevallig een topic sluit hoef je echt niet te wachten tot ik een nieuwe open, maakt me echt niet uit als iemand anders meteen een nieuwe cos start
dat kind moet eruit gehaald worden door zijn moederquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:21 schreef Joyce-43 het volgende:
gaat dat watje nou ook even bij jill checkuh wat zijn kansen zijn betreft haar gevoelens voor thomas dat het nog niet echt verliefdheid is? dat het nog open gelaten is . weet die wat hij voor kansen maakt
Never know. Maar van degenen die in gevaar komen is hij de enige die al bijna elke week een target is, en nog nooit immuniteit heeft gehad. + Als zoey beseft dat mensen michel meer mogen dan haar, de uitdrukking op haar gezicht: GOLDquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die zit deze week sowieso niet in de gevarenzone toch, met (waarschijnlijk) maar 3 stemmen?
Tip van Flip: zet het in je sigquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:20 schreef Stargazing het volgende:
Ik zal het hier nogmaals zeggen.
Als ik toevallig een topic sluit hoef je echt niet te wachten tot ik een nieuwe open, maakt me echt niet uit als iemand anders meteen een nieuwe cos start
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het ging over stemmen om Michel immuniteit te geven.
[..]Dat hoop ik toch niet![]()
7 minuten!
Zo zijn ze allemaal.. geen een Wil of mag kritiek krijgenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:21 schreef Silves het volgende:
Serieus zijn ze nu echt zo stom, wat een kleuterbende die 2, owee als ze kritiek krijgen, worden ze helemaal para..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |