abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198335301
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:16 schreef JosMert het volgende:
Ze willen ons nog maandenlang opsluiten terwijl de belangrijkste cijfers, doden en ziekenhuisopnames dalen?!

https://www.nu.nl/binnenl(...)-versoepelingen.html
Nu zijn het de lage sterfte cijfers geen aanleiding, straks zijn de lage besmettingscijfers of ziekenhuisbezetting geen aanleiding, straks is het de lage vaccinatiebereidheid, of de huttekutteveen variant.

Misschien moeten ze maar eens gaan denken of er straks nog mensen over zijn die op hun stemmen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198335330
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:21 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Nu zijn het de lage sterfte cijfers geen aanleiding, straks zijn de lage besmettingscijfers of ziekenhuisbezetting geen aanleiding, straks is het de lage vaccinatiebereidheid, of de huttekutteveen variant.

Misschien moeten ze maar eens gaan denken of er straks nog mensen over zijn die op hun stemmen.
30+ zetels

vrijdag 5 maart 2021 @ 12:24:31 #253
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198335343
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:21 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Wederom geen reden om de persco te gaan bekijken dus, wordt weer hetzelfde riedeltje als de vorige 20 keer.
pi_198335388
En toch las ik dat het Noorden zich opmaakt voor de nieuwe golf.
Bezig met welke zorg ze gaan afschalen ed.
Ondertussen is er versoepeld. Beetje gek allemaal.
Go hard or go home
pi_198335396
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:20 schreef popje het volgende:

[..]

Onder de groepen ouderen die al zijn gevaccineerd daalt het aantal sterfgevallen en besmettingen heel snel, zegt De Jonge. Maar de coronamaatregelen binnenkort versoepelen, is volgens hem onverantwoord. "Dan liggen de ziekenhuizen in no time weer vol. Niet met de oudste ouderen, maar wel met de rest van Nederland." De bewindsman benadrukt dat ook jongere mensen heel ziek van het virus kunnen worden en dat zij nog lang niet allemaal gevaccineerd zijn.

Wat bedoelt hij met versoepelen? Want als je buitensporten toestaat, liggen de ziekenhuizen niet binnen no time weer vol. Als je wilt wachten tot iedereen gevaccineerd is inclusief jonge mensen, kunnen we inderdaad nog heel lang wachten op versoepelingen.
Sinds wanneer komt 'de rest van Nederland' ook massaal in het ziekenhuis te liggen dan? Jongere mensen die heel ziek worden is toch ook maar een klein groepje? Ik word hier niet blij van, het klinkt inderdaad alsof de rem er vol op blijft totdat iedereen is gevaccineerd.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_198335449
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:27 schreef Noek het volgende:
En toch las ik dat het Noorden zich opmaakt voor de nieuwe golf.
Bezig met welke zorg ze gaan afschalen ed.
Ondertussen is er versoepeld. Beetje gek allemaal.
Denk ook niet dat ze de versoepelingen omdraaien totdat we verkiezingen hebben gehad. Ziekenhuis opnames volgen laat na de besmettingen, dus dat is ook vooral pas na de verkiezingen.
pi_198335517
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:27 schreef josja het volgende:

[..]

Sinds wanneer komt 'de rest van Nederland' ook massaal in het ziekenhuis te liggen dan? Jongere mensen die heel ziek worden is toch ook maar een klein groepje? Ik word hier niet blij van, het klinkt inderdaad alsof de rem er vol op blijft totdat iedereen is gevaccineerd.
Correct. De groep 0-60 jaar die in het ziekenhuis belandt met corona is ongeveer net zo groot als de groep 60-69. En dat is niet eens de grootste groep mensen in het ziekenhuis, dat is 65-75.

Disclaimer: dit is een grove schatting.
  vrijdag 5 maart 2021 @ 12:37:57 #258
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198335546
quote:

[..]

Zou me niks verbazen als ze na 17 maart ineens als een blad aan een boom draaien op heel veel vlakken als de verkiezingen zijn geweest.
pi_198335588
quote:

[..]

Zolang je 60+ niet gevaccineerd hebt kun je volgens mij weinig versoepelen voor iedereen.
  vrijdag 5 maart 2021 @ 12:42:22 #260
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198335615
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:40 schreef Questular het volgende:

[..]

Zolang je 60+ niet gevaccineerd hebt kun je volgens mij weinig versoepelen voor iedereen.
Toch vreemd dat we dat vorig jaar wel hebben gedaan dan.

Waarom zouden winkels niet weer open kunnen met de richtlijnen van voor 15 december?
pi_198335629
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:42 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Waarom zouden winkels niet weer open kunnen met de richtlijnen van voor 15 december?
Ik wil een opmerking maken over een bepaalde variant maar dan komt er weer een hoop meta-gezeik van...
  vrijdag 5 maart 2021 @ 12:44:52 #262
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_198335651
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:42 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook nog steeds af. Vorig jaar ging het goed met de intelligente lockdown. Waarom nu zolang vasthouden aan de oerstomme lockdown?
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  vrijdag 5 maart 2021 @ 12:47:18 #263
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198335687
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:44 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook nog steeds af. Vorig jaar ging het goed met de intelligente lockdown. Waarom nu zolang vasthouden aan de oerstomme lockdown?
We hebben nu zelfs mondkapjes in winkels die we vorig jaar niet hadden. Of is dat nu ineens toch weer niet voldoende?

O ja en die avondklok in combi met de zomertijd straks? Trek alle verloven maar vast in bij de politie.
  vrijdag 5 maart 2021 @ 12:50:37 #264
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198335732
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:43 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Ik wil een opmerking maken over een bepaalde variant maar dan komt er weer een hoop meta-gezeik van...
De doelpalen worden gewoon elke keer verzet. Als straks 60+ is gevaccineerd gaat Hugo weer roepen dat ook mensen van 50 jaar heel ziek kunnen worden. Op die manier zitten we nog tot augustus/september in lockdown. Want ik moet het nog maar zien dat begin juli iedereen een prik heeft gehad in Nederland.
pi_198335834
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:40 schreef Questular het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. Denk je dat nou werkelijk?
pi_198335849
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:50 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

De doelpalen worden gewoon elke keer verzet. Als straks 60+ is gevaccineerd gaat Hugo weer roepen dat ook mensen van 50 jaar heel ziek kunnen worden. Op die manier zitten we nog tot augustus/september in lockdown. Want ik moet het nog maar zien dat begin juli iedereen een prik heeft gehad in Nederland.
Dan mag ik toch hopen dat de detailhandel, jongeren en horeca de handen ineenslaan en massale demonstraties gaat houden. Dan moet ik nog zien hoe lang ze dat vol willen houden.
  vrijdag 5 maart 2021 @ 12:57:43 #267
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198335852
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:37 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Zou me niks verbazen als ze na 17 maart ineens als een blad aan een boom draaien op heel veel vlakken als de verkiezingen zijn geweest.
Hoe bedoel je, dan ineens wel versoepelen? Mensen zijn nu alles zat, dat blijkt uit onderzoek, en juist dan zou het ze stemmen laten verliezen als ze er nu als een soort kip zonder kop mee door blijven gaan...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_198335876
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:50 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Maar, maar, we zitten ook met long-covid! (vanaf 3:40)

Gelukkig is ze er wel zeker van dat er meer gaat kunnen deze zomer. Hoe hebben we die vaccinloze zomer van vorig jaar dan toch overleefd.
I'll give you something to do
pi_198335892
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:56 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Ik probeer me nu even een alternatieve werkelijkheid voor te stellen waarin de eerste vaccins pas eind 2021 veilig gezet kunnen worden, en pas in juli 2022 naar iedereen uitgerold. Hoe het dan was gegaan. "Jongens, nog even een jaartje volhouden!" Dat was natuurlijk nooit zo gegaan, dan zou er ineens toch heel wat kunnen.
pi_198335893
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:57 schreef popje het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, dan ineens wel versoepelen? Mensen zijn nu alles zat, dat blijkt uit onderzoek, en juist dan zou het ze stemmen laten verliezen als ze er nu als een soort kip zonder kop mee door blijven gaan...
Rutte heeft het slim gespeeld door de discussie tijdens de verkiezingscampagne dood te slaan.
Er is geen normaal alternatief voor partijen die pro-lockdown zijn.
  vrijdag 5 maart 2021 @ 13:03:51 #271
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198335950
quote:

[..]

Ik verwacht wel dat de avondklok er dan snel af gaat, ja. Die is sowieso niet houdbaar meer als het straks steeds beter weer wordt en steeds langer licht.
pi_198335969
quote:

[..]

Ze gaan er van uit dat er genoeg mensen uit ''gewoonte'' gewoon weer op de gebruikelijke partijen stemmen. En ze hebben gelijk ook, want dat is precies wat de meeste mensen doen. Online kan je enorm veel kritiek vinden op de overheid, maar in het echte leven ken ik eigenlijk alleen maar mensen die wel balen van de situatie, maar ondertussen gewoon rustig op de VVD of het CDA gaan stemmen, want dat doen ze altijd. Hun woorden overigens. Die krijgen ook niet mee hoe hard er gefaald wordt; denken oprecht dat ze het goed doen. En dat alle besluiten terecht zijn.
pi_198335979
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:03 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ik verwacht wel dat de avondklok er dan snel af gaat, ja. Die is sowieso niet houdbaar meer als het straks steeds beter weer wordt en steeds langer licht.
Als ze hem nog een keer verlengen zonder onderbouwing is het tijd voor algemene burgerlijke ongehoorzaamheid denk ik.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198335990
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ze gaan er van uit dat er genoeg mensen uit ''gewoonte'' gewoon weer op de gebruikelijke partijen stemmen. En ze hebben gelijk ook, want dat is precies wat de meeste mensen doen. Online kan je enorm veel kritiek vinden op de overheid, maar in het echte leven ken ik eigenlijk alleen maar mensen die wel balen van de situatie, maar ondertussen gewoon rustig op de VVD of het CDA gaan stemmen, want dat doen ze altijd. Hun woorden overigens. Die krijgen ook niet mee hoe hard er gefaald wordt; denken oprecht dat ze het goed doen. En dat alle besluiten terecht zijn.
Dat hoor ik rond mij heen ook "Ik stem VVD, want dat doe ik altijd al" :')
  vrijdag 5 maart 2021 @ 13:07:05 #275
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198336007
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:05 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Als ze hem nog een keer verlengen zonder onderbouwing is het tijd voor algemene burgerlijke ongehoorzaamheid denk ik.
Ja, voor mij ligt de grens echt wel bij Pasen, oftewel begin april.

Ik heb zo'n formulier via werk in de mail zitten, nog nooit nodig gehad, maar tegen die tijd ga ik hem wel gewoon misbruiken om er 's avonds uit te kunnen. Dan ben ik er echt wel klaar mee.
pi_198336011
quote:

[..]

Kunnen ze lang wachten. Ik ken in ieder geval 5 burgers waar dat sowieso niet gaat gebeuren.
  vrijdag 5 maart 2021 @ 13:07:49 #277
3778 popje
pi_198336022
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:05 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Maar de persconferentie is aanstaande maandag, als ze zeggen dat er geen versoepelingen kunnen, zouden ze die er dan wel afhalen? En als ze hem nu nog met 3 weken verlengen, zitten we al in de zomertijd... (28 maart)
pi_198336042
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:07 schreef popje het volgende:

[..]

Maar de persconferentie is aanstaande maandag, als ze zeggen dat er geen versoepelingen kunnen, zouden ze die er dan wel afhalen? En als ze hem nu nog met 3 weken verlengen, zitten we al in de zomertijd... (28 maart)
Ze zouden kunnen zeggen verlenging tot de dag voor de verkiezingen.
Dat zou ik nog nét accepteren.
pi_198336045
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Als er een tweestrijd komt tussen VVD en andere partij hoop ik dat veel mensen dan toch tegen de VVD gaan stemmen. Ik zal het in ieder geval dan heroverwegen. Er zullen heel veel mensen zijn in het land die geen kans onbenut laten om Rutte uit het zadel te krijgen.
  vrijdag 5 maart 2021 @ 13:09:45 #280
3778 popje
pi_198336062
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:08 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Hij is nu al tot de dag voor de verkiezingen...
  vrijdag 5 maart 2021 @ 13:11:23 #281
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198336084
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:08 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Komen gewoon per 15 maart weer 3 weken bovenop, let maar op. Dus dat is dan al tot 5 april (Pasen). Dikke kans dat ze die avondklok dan mooi nog even misbruiken om de 'paaspiek' (dood en verderf!!) mee af te dekken.
pi_198336086
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:09 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Als er een tweestrijd komt tussen VVD en andere partij hoop ik dat veel mensen dan toch tegen de VVD gaan stemmen. Ik zal het in ieder geval dan heroverwegen. Er zullen heel veel mensen zijn in het land die geen kans onbenut laten om Rutte uit het zadel te krijgen.
Het probleem is een beetje dat er voor veel mensen niet een goed alternatief is ook. Naast de mensen die uit gewoonte op een partij als de VVD stemmen zijn er ook een hoop die eigenlijk iets anders willen stemmen, maar die een partij als de PVV weer te toxic vinden. Daarnaast helpt het niet mee dat het algemene kennis is ondertussen dat er vrijwel geen enkele grote partij met de PVV wil samenwerken. Dus ook al wordt de PVV de grootste partij...kopen ze niks voor als ze niet genoeg zetels bij elkaar kunnen sprokkelen.
pi_198336129
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:07 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ik heb zo'n formulier via werk in de mail zitten, nog nooit nodig gehad, maar tegen die tijd ga ik hem wel gewoon misbruiken om er 's avonds uit te kunnen. Dan ben ik er echt wel klaar mee.
Dan moet je er overigens wel een goed verhaal bij hebben, anders wordt het volgens mij valsheid in geschrifte.
Laatst fietste ik vanaf een vriend rond 10en naar huis maar mocht ik zijn aangehouden dan had ik niet dit formulier tevoorschijn gehaald want ik werk heel ergens anders. Dan maar een boete.
I'll give you something to do
pi_198336152
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:07 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Bij mij ligt de grens als de ziekenhuizen zo goed als leeg zijn met een minimaal aantal opnames per dag. En dat zou zo maar inderdaad begin april zijn.
  vrijdag 5 maart 2021 @ 13:17:25 #285
3778 popje
pi_198336179
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:16 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Bij mij ligt de grens als de ziekenhuizen zo goed als leeg zijn met een minimaal aantal opnames per dag. En dat zou zo maar inderdaad begin april zijn.
En dan bedoel je dat je denkt dat dat begin april is of dat je hem door moet zetten als er nog mensen in de ziekenhuizen liggen?
  vrijdag 5 maart 2021 @ 13:17:35 #286
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198336184
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:14 schreef galantis het volgende:

[..]

Dan moet je er overigens wel een goed verhaal bij hebben, anders wordt het volgens mij valsheid in geschrifte.
Laatst fietste ik vanaf een vriend rond 10en naar huis maar mocht ik zijn aangehouden dan had ik niet dit formulier tevoorschijn gehaald want ik werk heel ergens anders. Dan maar een boete.
In mijn vakgebied kan ik altijd wel een aannemelijk verhaal verzinnen gelukkig :)
pi_198336193
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:00 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Rutte heeft het slim gespeeld door de discussie tijdens de verkiezingscampagne dood te slaan.
Er is geen normaal alternatief voor partijen die pro-lockdown zijn.
De oppositie (m.u.v. de usual suspects) heeft het ook laten liggen, heeft niet de verandering in temperatuur (letterlijk en figuurlijk) aangevoeld. De positieve verklaring hiervoor is dat je in lockdown weinig contact hebt met de kiezer.

Met een meer cynische blik zou ik zeggen dat ze liever de status quo vasthouden, maar dan met de huidige coalitie net geen meerderheid, zodat ze in het kabinet kunnen treden of desnoods gedogen met enkele concessies. Denk dat Jessias Klaver wel doorheeft dat hij ondanks alle Obama-achtige speeches niet echt een geschikte leider is die serieus meedingt naar een hoog ambt. Die blijft liever voorzitter van een fractie van een man of 10 om interessant te kunnen doen zonder verantwoordelijkheden.

Zelfs Marijnissen roept nu eigenlijk dat ze Rutte wel een geschikte vent vindt waar ze wel mee in een coalitie kan, alleen jammer dat de VVD er achter zit, en die toeslagenaffaire waar haar partij zo op hamerde was een vervelende misser. Die zal ook wel denken: laat hem nog maar een paar jaar zichzelf ophangen. Ze zegt dat Hoekstra de VVD rechts inhaalt, maar eigenlijk haalt de SP bijna de PvdA rechts in.
pi_198336205
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:11 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Het probleem is een beetje dat er voor veel mensen niet een goed alternatief is ook. Naast de mensen die uit gewoonte op een partij als de VVD stemmen zijn er ook een hoop die eigenlijk iets anders willen stemmen, maar die een partij als de PVV weer te toxic vinden. Daarnaast helpt het niet mee dat het algemene kennis is ondertussen dat er vrijwel geen enkele grote partij met de PVV wil samenwerken. Dus ook al wordt de PVV de grootste partij...kopen ze niks voor als ze niet genoeg zetels bij elkaar kunnen sprokkelen.
Ik sluit niet uit dat een partij als de PVDA of CDA in de tweestrijd terecht gaat komen. Dat zou je op basis van peilingen nu niet zeggen, maar als de verkiezingsstrijd echt los komt moet ik het nog maar zien.
pi_198336257
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:18 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Ik sluit niet uit dat een partij als de PVDA of CDA in de tweestrijd terecht gaat komen. Dat zou je op basis van peilingen nu niet zeggen, maar als de verkiezingsstrijd echt los komt moet ik het nog maar zien.
Ik heb me er wel bij neergelegd dat Rutte gewoon weer ruim wint. Op dit moment zou ik al tevreden zijn als we straks af zijn van Hugo, maar ik gok van niet; die wordt ook gewoon weer herkozen.
pi_198336260
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:56 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Nee ik zet hier alleen dingen neer die ik niet meen.
pi_198336327
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:17 schreef popje het volgende:

[..]

En dan bedoel je dat je denkt dat dat begin april is of dat je hem door moet zetten als er nog mensen in de ziekenhuizen liggen?
Nee hoor, wat mij betreft mag de lockdown er nu al af op bepaalde vlakken, maar ik kan het mij goed voorstellen dat de lockdown nog even wordt doorgezet zolang er een reële angst bestaat dat de ziekenhuizen gaan overstromen. De virologen/epidemiologen hebben wat dat betreft ons aardig in de greep. Ik denk echter dat het niet meer vol te houden is als de IC bezetting sterk naar beneden gaat en dat de bevolking dan echt in opstand gaat komen.
  vrijdag 5 maart 2021 @ 13:25:31 #292
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198336334
Er bekruipt mij het gevoel dat Rutte qua versoepelingen mikt op een 'one way ticket', oftewel eenmaal dingen weer open, moeten ze ook open blijven. Dus geen jojo meer, niet weer terug in lockdown, maar vaccineren > versoepelen en dan moet het ook in 1x gedaan zijn.
  vrijdag 5 maart 2021 @ 13:27:02 #293
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198336369
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er bekruipt mij het gevoel dat Rutte qua versoepelingen mikt op een 'one way ticket', oftewel eenmaal dingen weer open, moeten ze ook open blijven. Dus geen jojo meer, niet weer terug in lockdown, maar vaccineren > versoepelen en dan moet het ook in 1x gedaan zijn.
Dat lijkt me ook best verstandig.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_198336402
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:21 schreef Questular het volgende:

[..]

Nee ik zet hier alleen dingen neer die ik niet meen.
Onderbouw het dan eens wat meer want die reactie is niet serieus te nemen.
Dus: waarom denk je dat er geen versoepelingen doorgevoerd kunnen worden voordat iedereen 60+ is gevaccineerd?
pi_198336420
quote:
Daar ben ik dan ook voor. Ik blijf nog liever langer dicht dan nu open en straks weer dicht.
Go hard or go home
pi_198336432
BACK to normal!

Kaartje voor openingsdag op WestEnd geboekt. Geen coronatest nodig alleen track/trace en temperatuur opmeten bij binnenkomst. Ben benieuwd.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 5 maart 2021 @ 13:29:44 #297
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198336433
quote:
19s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:27 schreef Gunner het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook best verstandig.
Ja, ik ben het in de kern ook niet met zo'n strategie oneens. Alleen zouden ze het wellicht beter moeten communiceren naar buiten toe.

Overigens ben ik nog steeds tegenstander van de avondklok, die moet er imo zo snel mogelijk af.
pi_198336443
quote:
Denk het ook. Ze denken nu qua versoepelen ook in veel kleinere stapjes; vooral voor horeca en winkels e.d. Niet meer winkels open of dicht, maar echt met tussenstapjes bij winkels. Zodra de horeca weer iets mag gok ik dat het niet eens neerkomt op terrasjes open; maar op terrasjes open ''máár''...
pi_198336478
Alhoewel, tegen die tijd is het wel warmer. Ik neem alles terug. Ik wil NU open en ga dan in juno wel maar buiten.
Go hard or go home
pi_198336496
Het is op zich niet verkeerd dat je wil dat eventuele versoepelingen onomkeerbaar zijn, dat je niet over anderhalve maand weer met de gebakken peren zit. Wil niet zeggen dat je in die periode helemaal niks kunt doen natuurlijk. Je kunt het zelfs framen als een 'Nee, tenzij' verhaal. "Horeca blijven gesloten, met uitzondering buiten tot 20u."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')