heerlijk toch, kan van mij niet snel genoeg warm wordenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:31 schreef THEFXR het volgende:
even offtopic: de volgende dreiging staat alweer klaar, is dit gewoon het nieuws?
[ twitter ]
Dit is een polonaise waardig.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:37 schreef Molo het volgende:
Inmiddels hebben we ondersterfte
https://www.nrc.nl/nieuws/2021/03/04/coronablog-5-maart-a4034286
Rave the City Gravequote:Op vrijdag 5 maart 2021 07:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Nice, kunnen ze even een rave party droppen daar.
lol, ik las vleermuizenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 07:31 schreef asco het volgende:
Voor het eerst in maanden nul coronadoden in Vlaamse rusthuizen.
https://www.hln.be/binnen(...)rusthuizen~a9d0be7e/
Toffe feesten waren dat vroegerquote:
Nu je Rutte hier laat zien, ik moet zeggen dat ik zijn COVID-kapsel (van de laatste paar maanden) veel beter vind staan dan dat korte haar dat hij in februari/maart 2020 had.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nog even en je krijgt ducktape thuisgestuurd.
[ afbeelding ]
Markie krijgt een ouwe kop.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:08 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Nu je Rutte hier laat zien, ik moet zeggen dat ik zijn COVID-kapsel (van de laatste paar maanden) veel beter vind staan dan dat korte haar dat hij in februari/maart 2020 had.
Heel belangrijk onderwerp dit.
Dat grijze haar aan de zijkanten heeft wel wat hoor. Sommige mensen krijgen pas echt karakter als ze wat ouder zijn.quote:
Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:12 schreef Haags het volgende:
The fuck, mijn dochter wordt hoestend en met koorts wakker. Heeft ruim 2 weken geen klachten gehad en nu ineens dit. Nu denkt de dokter dat ze een andere variant van corona te pakken heeft.
Veeg me op hoor.
Had ze corona dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:12 schreef Haags het volgende:
The fuck, mijn dochter wordt hoestend en met koorts wakker. Heeft ruim 2 weken geen klachten gehad en nu ineens dit. Nu denkt de dokter dat ze een andere variant van corona te pakken heeft.
Veeg me op hoor.
Wat een fucking klucht:quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:17 schreef trein2000 het volgende:
https://www.trouw.nl/binn(...)e-gehouden~b2d8cbf1/
Jaja. Daar is ie weer. Zorgvuldig....
Betekent in dit geval. We beginnen met sneltesten zodra we klaar zijn met vaccineren ofzo
Wat is het nut dan???quote:Daarom zijn er eerst testpilots op allerlei scholen. De resultaten hiervan laten in de meeste gevallen nog maanden op zich wachten.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:22 schreef Claudia_x het volgende:
Een positiever bericht dan maar in dit zure topic: Onderzoek: Nederlander psychisch net zo gezond als voor corona
De coronacrisis en de lockdowns hebben vooralsnog weinig invloed op de psychische gezondheid van de gemiddelde Nederlander. In 2020 was 12 procent van de bevolking psychisch ongezond, evenveel als in vier voorgaande jaren. Dit blijkt uit de jaarlijkse gezondheidsenquête van het CBS.
(...)
Volgens Vinkers hebben we de neiging om de impact van omgevingsfactoren op onze psyche te overschatten, en daarmee dus de effecten van de pandemie. ‘We onderschatten ons vermogen ons aan te passen aan moeilijke omstandigheden.’
Aim high, shoot very low.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:17 schreef trein2000 het volgende:
Betekent in dit geval. We beginnen met sneltesten zodra we klaar zijn met vaccineren ofzo
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:22 schreef Claudia_x het volgende:
Een positiever bericht dan maar in dit zure topic: Onderzoek: Nederlander psychisch net zo gezond als voor corona
De coronacrisis en de lockdowns hebben vooralsnog weinig invloed op de psychische gezondheid van de gemiddelde Nederlander. In 2020 was 12 procent van de bevolking psychisch ongezond, evenveel als in vier voorgaande jaren. Dit blijkt uit de jaarlijkse gezondheidsenquête van het CBS.
(...)
Volgens Vinkers hebben we de neiging om de impact van omgevingsfactoren op onze psyche te overschatten, en daarmee dus de effecten van de pandemie. ‘We onderschatten ons vermogen ons aan te passen aan moeilijke omstandigheden.’
quote:Van augustus tot en met december 2020 heeft het CBS extra vragen aan de Gezondheidsenquête/Leefstijlmonitor toegevoegd die gerelateerd zijn aan de COVID-19 pandemie. Aan personen van 12 jaar of ouder werd gevraagd hoe men zich voelde tijdens de coronacrisis in vergelijking met de periode ervoor. Deze resultaten worden op dit moment geanalyseerd en zullen later dit jaar worden gepubliceerd.
Onderzoek gehouden onder 80 plussers zeker?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:22 schreef Claudia_x het volgende:
(...)
Ik begreep laatst dat het op de CE certificatie hing, een dingetje voor de leverancierquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:17 schreef trein2000 het volgende:
Echt hè. Bizar.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:21 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Wat een fucking klucht:
[..]
Wat is het nut dan???
Af en toe heb je het idee dat het gewoon geniale trolls zijn en dat ze het er gewoon om doen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:21 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Wat een fucking klucht:
[..]
Wat is het nut dan???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |