hier bewijs schimmelkutquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:56 schreef mario390 het volgende:
domes
geprat hier over
schimmelkut![]()
niemand zei dat
En Michel: Ik zeg niets naars over mensen.. (daar hadden Mike en Matt het over)quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Nick en Michel over geheimzinnig gedoe van Matt en Mike.
nee ik ben de conjos zatquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
o jeee Kaap
nah dat wrd dus braadwurst gedoei
Laat hem dat lekker zelf opzoeken.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
hier bewijs schimmelkut
[ twitter ]
twitter is veel fakequote:Op donderdag 4 maart 2021 21:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
hier bewijs schimmelkut
[ twitter ]
Jij held.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
hier bewijs schimmelkut
[ twitter ]
Matt en Mike hebben wel wat afgesproken denk ik.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En Michel: Ik zeg niets naars over mensen.. (daar hadden Mike en Matt het over)
Matt: SGOEDIKGAWELWEG!
Ja hoor ja.quote:
je tikt al een tijd meequote:Op donderdag 4 maart 2021 21:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik ben de conjos zat
dat uitlokken
Ja man. fokking conjo's. Kom Mario, dan gaan wij vollidioten een eigen forum openen. Zonder conjo's! Strijdend voor gerechtigheid! Wij samen tegen de wereld! FOKKING CONJO's! KOM DAN!quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik ben de conjos zat
dat uitlokken
Ow natuurlijk, Mario in de slachtofferrol. Conjoquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik ben de conjos zat
dat uitlokken
quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Voila sè https://www.facebook.com/seksuolotte
Wel een mooie tantequote:Op donderdag 4 maart 2021 21:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Voila sè https://www.facebook.com/seksuolotte
dit is OemFoeFoefquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:17 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Is er een nieuwe bewoonster in het huis, die vrouw met donkere huidskleur![]()
En waar is Zoey?
Zoey weet ik niet. Er blijkt plots een matroesjka van afrikaanse origine in te zitten, en een limburgse afrikaanse oorsprong.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:17 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Is er een nieuwe bewoonster in het huis, die vrouw met donkere huidskleur![]()
En waar is Zoey?
Conjo bo mama, conjo bo Nettyquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja man. fokking conjo's. Kom Mario, dan gaan wij vollidioten een eigen forum openen. Zonder conjo's! Strijdend voor gerechtigheid! Wij samen tegen de wereld! FOKKING CONJO's! KOM DAN!
Dat zou fantastisch nieuws zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoey houd dit niet vol... wordt ze de eerste Belg die opgeeft?
Ohh die Little Sister, anti-Jillaccountje. Maar goed dat je het deelt, kan iedereen zien dat er niets aan de hand isquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
hier bewijs schimmelkut
[ twitter ]
Dat zou wat zijn, dat zij diegene is die vanavond opstaat en zegt, ik ga het huis verlaten.quote:
Hopelijk, te samen met limburg en Affligem.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is dat zoquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
@:utopia2.0 wees gerust !!! Close connection.
Zou nog mooier zijn als hij dat gewoon doet nét voor hij die deur uit staptquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:20 schreef odie22 het volgende:
ik hoop alleen al dat matt blijft, om te zien hoe hij het geheim van M&M gaat droppen in de groep
Ik heb ook op hem gestemdquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:21 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik heb alvast gestemd op Mike om te BLIJVEN![]()
Thomas de slang het huis uit zwieren wordt dan ook dubbel en dik beloond
toch sneu dat mensen het nodig vinden al het negatieve te moeten benadrukkenquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:20 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ohh die Little Sister, anti-Jillaccountje. Maar goed dat je het deelt, kan iedereen zien dat er niets aan de hand is
Als Matt gaat geeft Mike daar zijn eigen draai aanquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:20 schreef odie22 het volgende:
ik hoop alleen al dat matt blijft, om te zien hoe hij het geheim van M&M gaat droppen in de groep
Huh, zal die terug gaan dan ???quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:22 schreef Tourniquet het volgende:
Thomas bij Peter en Geraldine in de studio
quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
ja maar, ja maar, dat betekent dat maik blijftquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zou nog mooier zijn als hij dat gewoon doet nét voor hij die deur uit stapt
Matt.. die is van oprechtquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:23 schreef viseenoptie het volgende:
Hebben we de bingo al klaar hoeveel keer Mike "oprecht" zegt tijdens zijn afscheidsspeech in de studio?
En die andere 35 % dan ?quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:23 schreef D. het volgende:
Even nog naar de poll gekeken; 40-25 in het voordeel van Mike
quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
hier bewijs schimmelkut
[ twitter ]
Met*.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:23 schreef viseenoptie het volgende:
Hebben we de bingo al klaar hoeveel keer Mike "oprecht" zegt tijdens zijn afscheidsspeech in de studio?
Nee lijkt me ook niet, maar corana enzo... hoezo zit hij een week later in de studio?quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:23 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Dat gaan we niet doen pik
Klopt. Volgens mijn uitgebreide poll-analyse eerder: 75% kans (ongeveer) dat Mike blijft.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, dat betekent dat maik blijft
ik snap hem ook niet, andere ex bewoners hebben dat privilege ook niet gehadquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:24 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee lijkt me ook niet, maar corana enzo... hoezo zit hij een week later in de studio?
Je mocht de topic openen mario, je hebt kans gemistquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:25 schreef mario390 het volgende:
een keer werd jill van bb
zeker angesproken om met
de fekalworden optehouden
Je, ze gooien Thomas ff snel terug het huis in. Jill moet er uit. Ze hebben hun vergissing beseft denk ik.quote:
tuurlijkquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je, ze gooien Thomas ff snel terug het huis in. Jill moet er uit. Ze hebben hun vergissing beseft denk ik.
nee ik willt niet,sonst had ik het gedaanquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:26 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Je mocht de topic openen mario, je hebt kans gemist
dat dusquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Nooit eerder een SL meegemaakt tijdens de live
En het is ook niet om de hoek,... zullen matt en mike echt helemaal niemand hebben ??quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:26 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
ik snap hem ook niet, andere ex bewoners hebben dat privilege ook niet gehad
Zo kan je alles goedpraten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:21 schreef mario390 het volgende:
jill is nog in de medität
zij vergeet de cams,,babbelt alles
zo haar schnavel gaat
en flapuit
Gaat het mis bij de deurwaarders?quote:
Vogel ze houden ons voor de gek. Dat is de douane in actiequote:
eerder DBK. Zou verklaren waarom Jill daar depri ingaat en manisch uitkomt.quote:
Verveelde me.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Ze doen het ook zichzelf aan.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:29 schreef 5thencounter het volgende:
Uren wachten voor 3 min KutTV vraagjes stellen .. Als bewoner ga je toch lekker in de hottub zitten
quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:31 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Verveelde me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed nieuws meid
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Dacht ik ook aanquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:32 schreef viseenoptie het volgende:
Live gesprek: Zo Jill hier is Thomas, hoe zit het nu met je gevoelens.
elgie loopt toch ALTIJD achter?😉quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:34 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
In België is de liveshow nog steeds niet begonnen. In Nederland veel meer reclame, zodat het op het einde terug samenvalt![]()
Hier is de liveshow nu pas begonnen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:36 schreef greysbones het volgende:
waarom loopt die stream zo achter op tv
Die zal straks wel even wat tegen Jill mogen zeggenquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:37 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Hier is de liveshow nu pas begonnen.
Wat the fuck doet Thomas daar.
Is zogezegd populair bij de kijker, dat denkt BB tochquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:37 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Hier is de liveshow nu pas begonnen.
Wat the fuck doet Thomas daar.
World online, of Compuserve, mischien😉quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:38 schreef Benny het volgende:
[..]
Zouden ze al internet hebben in België?
quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die zal straks wel even wat tegen Jill mogen zeggen
Zet er een DJ booth neerquote:
Jill naar huis volgende week, kunnen ze elkaar alles vertellenquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die zal straks wel even wat tegen Jill mogen zeggen
Jill:quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:41 schreef Whuzz het volgende:
En Jill zeuren dat anderen teveel eten, terwijl ze zelf als "ekte garp" het brood oppt te verzieken.
Kutkleuter. Gewoon een dag geen eten geven. Je zuipt maar water.
Vond het wel grappig eigenlijkquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:41 schreef Whuzz het volgende:
En Jill zeuren dat anderen teveel eten, terwijl ze zelf als "ekte garp" het brood loopt te verzieken.
Kutkleuter. Gewoon een dag geen eten geven. Je zuipt maar water.
Mag.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Jill naar huis volgende week, kunnen ze elkaar alles vertellen
Mja kunt betere grappen verzinnen. Maar dat ze wat proberen te klooien vind ik wel leuk.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
kap es met dat piepgedoei conjo's
lijkt de hartbewaking wel
Bij dora had je vroeger zo'n liedjequote:
Gebeurt tenminste wat. Beetje gein moet kunnen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Mja kunt betere grappen verzinnen. Maar dat ze wat proberen te klooien vind ik wel leuk.
die loopt met matt mee naar buitenquote:
ik dacht op mikequote:Op donderdag 4 maart 2021 21:43 schreef jameshond7 het volgende:
Liese voelt zich gedwongen om op Matt te stemmen
Ik krijg wel een gevoel dat er iets staat te gebeuren.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die loopt met matt mee naar buiten
kijk hem zitten koning BOKO met die arm op die leuning lijkt net echtquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:44 schreef 5thencounter het volgende:
Leedvermaak is het beste vermaak van domme kutjes...gespeeld of niet nog eff snel TV maken kost nix
[ afbeelding ]
Was ook al verbaast.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:46 schreef D. het volgende:
Verstand op nul?
Ze suggereert dus verstand te hebben
Wat moeten ze dan in beeld brengen??quote:
Verdomme Odie, je maakt het moeilijk voor me.quote:
Als die vrouwen nu toch eens zo slim zouden zijn!quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:47 schreef 5thencounter het volgende:
In principe hebben de overgebleven 3 mannetjes niets meer de vertellen in de resterende BB tijd als de vrouwen besluiten te blijven klitten
Je hebt ze gezien in 4 dagen Lux.. dat kunnen zequote:Op donderdag 4 maart 2021 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als die vrouwen nu toch eens zo slim zouden zijn!
Lijkt me prima, weg ermee.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:45 schreef Whuzz het volgende:
Zou Jill stiekem haar 24 uur hebben aangevraagd en vanavond vertrekken? Daarom Thomas in studio voor "mooie TV"?
Neejoh.. die is niet in quarantine geweestquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:49 schreef freaky40 het volgende:
Thomas is niet dat hele klere eind naar Amsterdam gekomen. Die komt terug!
Die gaat niet meer naar binnen. Corona blablablaquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:49 schreef freaky40 het volgende:
Wie zegt dat.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:49 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Neejoh.. die is niet in quarantine geweest
Dan heb je helemaal gelijk.quote:
Geheime kamer samen met Matt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:49 schreef freaky40 het volgende:
hij was gisteren ook in amsterdam dus misschien is die wel geblevenquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:49 schreef freaky40 het volgende:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:49 schreef greysbones het volgende:
Was Zoey zo aan het zingen??
Leek wel dt filmpje van idiols ofzo,, waarbij een dame dit liedje geheel verkeerd zong
Hele rare keuze wel om daar nu Thomas neer te zetten. Of opvallend in ieder geval.quote:
Reken maar uit.. Jillie jankt al dagen niet meer om haar sukkeltje... gaat zo veranderenquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:50 schreef jameshond7 het volgende:
Hopen dat de groep zo Thomas live ziet
ikquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:51 schreef Keep_on_Track het volgende:
Maar wacht ff. Wie vindt de mening van Thomas nog belangrijk?
Gister liep hij nog hand in hand met Jerrel op de Regulier Dwars.quote:
Belangrijker als die van gast waar ik de naam niet van weet die er anders isquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:51 schreef Keep_on_Track het volgende:
Maar wacht ff. Wie vindt de mening van Thomas nog belangrijk?
Hij volgt toch de streamsquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:50 schreef odie22 het volgende:
nee tomass lul dat heb je niet gezien, omdat je de hele dag in de kleuterslaapkamer lag
Raar is het ook wel, maar ik vind het ook wel leukquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Hele rare keuze wel om daar nu Thomas neer te zetten. Of opvallend in ieder geval.
Kars.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Belangrijker als die van gast waar ik de naam niet van weet die er anders is
Oh, hij heeft op de streams de afgelopen 4 weken teug gekeken? Of heeft hij de DVD set al?quote:
Geraldine of Peter zegt net wel "helaas jij kan niet stemmen" ofzoiets....hoezo niet?quote:
hij liep gister met Jerrel in amsterdam door de winkelstraten, was filmpje op zn instaquote:
Doe even niet zo bijdehandquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh, hij heeft op de streams de afgelopen 4 weken teug gekeken? Of heeft hij de DVD set al?
Reken daar maar niet opquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Jill naar huis volgende week, kunnen ze elkaar alles vertellen
Om duidelijk te maken dat hij niet daar in de studio een stem kan uitbrengen, maar hij kan prima thuis gestemd hebbenquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
Geraldine of Peter zegt net wel "helaas jij kan niet stemmen" ofzoiets....hoezo niet?
....dat hij dus in quarantaine is geweest...Je komt toch niet helemaal naar Amsterdam om een beetje mee te staan lullen, terwijl dit ook met een videoverbinding kan zoals iedereen doet.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij staat daar nu in een studio, dat zegt toch genoeg??
Hij kon niet nomineren.. misschien dat ze zoiets bedoeldenquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:54 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Om duidelijk te maken dat hij niet daar in de studio een stem kan uitbrengen, maar hij kan prima thuis gestemd hebben
"Jill, wil je verkering met me? Ja/Nee*quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:53 schreef bb-fan-1999 het volgende:
misschien vraagt ie Jill wel ten huwelijk tijdens de live show
heeft ie al gedaanquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:54 schreef greysbones het volgende:
ik denk dat Matt een beetje in zijn broek aan het poepen is van zenuwen..
Hij is nogal maatjes met Jerrel.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:54 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Om duidelijk te maken dat hij niet daar in de studio een stem kan uitbrengen, maar hij kan prima thuis gestemd hebben
Hij staat met Geraldine en Peter in één ruimte, dat vind ik geen geslaagde quarantaine.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
....dat hij dus in quarantaine is geweest...Je komt toch niet helemaal naar Amsterdam om een beetje mee te staan lullen, terwijl dit ook met een videoverbinding kan zoals iedereen doet.
Als hij gisteren nog in Adam was met Jerrel kan hij toch nu niet in quarantaine zijn.. dat heeft toch geen nutquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
....dat hij dus in quarantaine is geweest...Je komt toch niet helemaal naar Amsterdam om een beetje mee te staan lullen, terwijl dit ook met een videoverbinding kan zoals iedereen doet.
Je snapt het niet he....laat maar.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij staat met Geraldine en Peter in één ruimte, dat vind ik geen geslaagde quarantaine.
Darkraver is ook weer online btwquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij is nogal maatjes met Jerrel.
wel een cheap shot vind ikquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:55 schreef Benny het volgende:
[..]
"Jill, wil je verkering met me? Ja/Nee*![]()
![]()
"
oorstrepen wat niet van toepassing is
nja hij moest in amsterdam zijn voor dat interview met rumagquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga thomas aangeven, in Belgie geld er een reisverbod naar het buitenland voor niet essenciele verplaatsingen. Hij zat gisteren bij jerrel. Dus heeft hij de regel overtreden.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga thomas aangeven, in Belgie geld er een reisverbod naar het buitenland voor niet essenciele verplaatsingen. Hij zat gisteren bij jerrel. Dus heeft hij de regel overtreden.
serieus????quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
hij was gisteren al in amsterdam misschien is die wezen overnachtenquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:57 schreef Biste het volgende:
Waarom mag Thomas nog wat komen lullen? Alle andere bewoners niet.
Wat een doorgestoken kaart weer om zijn groepje te kunnen ophemelen en populairder te maken. Schandalig!
Misschioen wilden de anderen niet komen????quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:57 schreef Biste het volgende:
Waarom mag Thomas nog wat komen lullen? Alle andere bewoners niet.
Wat een doorgestoken kaart weer om zijn groepje te kunnen ophemelen en populairder te maken. Schandalig!
Alles voor de views. Roll the tapes.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:58 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Jerrel hangt alleen maar met hem, omdat Thomas populair is..
Ik snap het prima.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je snapt het niet he....laat maar.
Inderdaad. Met aanwezigheid in de studio voor TV opname kan hij nog wel wegkomen. Maar gaan wandelen met Jerrel valt duidelijk niet onder een "professionele verplaatsing".quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Met zijn buurman.quote:
ik neem toch aan dat je een grapje maakt hequote:Op donderdag 4 maart 2021 22:00 schreef Biste het volgende:
[..]
Inderdaad. Met aanwezigheid in de studio voor TV opname kan hij nog wel wegkomen. Maar gaan wandelen met Jerrel valt duidelijk niet onder een "professionele verplaatsing".
Duidelijk anderhalve meterquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:59 schreef Tourniquet het volgende:
Thomas was in Amsterdam voor opname Rumag interview en heeft sowieso Jerrel ontmoet. Waarschijnlijk een nachtje gebleven (bij Jerrel wellicht?).
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |