abonnement Unibet Coolblue
pi_198336031
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 11:57 schreef VoMy het volgende:
Die deur, die is dus gewoon ingebeukt door een FDF'er, Sander van Adrichem. Iemand die bij alle FDF-demonstraties was, zowel voor en na het deurincident - uiteraard, veel werken is het niet, dat boeren, beetje formuliertjes invullen, dan hou je wel tijd over om elke week de samenleving te hinderen met je tractor. De bijrijder was ook een FDF'er. Stellen dat de FDF deuren inbeukt, naast alle andere terroristische acties waar ze zich mee bezig houden, lijkt me prima te billijken.

Daar mag van hunzelf blijkbaar niets over gezegd worden, vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor mensen met een tractor die politici met de dood bedreigen, dus ik zie de dagvaarding van FDF wel in mijn DM's verschijnen.
Uit het artikel:

„Farmers Defence Force, die eerst de hekken omrijdt, journalisten bedreigt en uiteindelijk dan wel door het kabinet ontvangen wordt. Dat vind ik ondenkbaar”, had Kaag gezegd.

„Maar dat waren wij helemaal niet”, aldus Van den Oever tegen De Gelderlander. Het ging om een actie van LTO.

Laat de rechter maar bepalen. Aan je toonzetting en demonisering te zien ben je daar vrij bang voor.
  vrijdag 5 maart 2021 @ 13:11:02 #52
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198336079
Dus als FDF leden zich op een LTO demonstratie gaan misdragen mag je daar niks van zeggen?
pi_198337012
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:11 schreef Hexagon het volgende:
Dus als FDF leden zich op een LTO demonstratie gaan misdragen mag je daar niks van zeggen?
Je mag zeggen wat je wil. Iedereen mag zeggen wat hij/zij wil. Tot dat je een onwaarheid verteld. Dan mag een ander dat voor de rechter brengen. Als het allemaal al in kannen en kruiken is, waarom dan zo schuimbekken? Dan zal de rechter dinsdag de 16e gewoon FDF naar huis sturen met een rekening voor de gemaakte kosten.
pi_198337726
Uiteraard wordt dit niet bewezen verklaard. Wat een lachwekkende publiciteitsstunt. Als er nou 2 dingen niet van toepassing zijn op deze club dan zijn het wel eer en goede naam. Beide hebben ze niet. Die mensen worden juist veel te slap aangepakt.
  vrijdag 5 maart 2021 @ 15:16:15 #55
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198338200
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 14:03 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Je mag zeggen wat je wil. Iedereen mag zeggen wat hij/zij wil. Tot dat je een onwaarheid verteld. Dan mag een ander dat voor de rechter brengen. Als het allemaal al in kannen en kruiken is, waarom dan zo schuimbekken? Dan zal de rechter dinsdag de 16e gewoon FDF naar huis sturen met een rekening voor de gemaakte kosten.
Degene die schuimbekt in dit topic ben jij.
pi_198339414
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 15:16 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Degene die schuimbekt in dit topic ben jij.
Maar natuurlijk.
  zaterdag 6 maart 2021 @ 00:08:28 #57
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_198348848
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 08:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Laten we jou ook maar halveren.
Goede bijdrage Henk.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 9 april 2021 @ 16:19:12 #58
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_198934393
Nou, wat een daverend succes van FDF. Weken na dato heeft men het er nog steeds over. Goed dat voor deze sneue stunt een heel topic is gemaakt.
pi_198935279
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 16:19 schreef VoMy het volgende:
Nou, wat een daverend succes van FDF. Weken na dato heeft men het er nog steeds over. Goed dat voor deze sneue stunt een heel topic is gemaakt.
De butthurt is nog niet over zo te lezen. Maar weet jij wat er uiteindelijk door de rechter is uitgesproken? Ik heb het niet meegekregen uit de media.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2021 17:52:30 ]



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciėle doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 2 / 2
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')