abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198481068
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 12:41 schreef 1inamelon het volgende:

[..]

Echt waar?! In Duitsland moet alle babyvoeding biologisch zijn. Lekker dan als er daardoor meer suikers in zitten :') Welk programma was dat?

Overigens heeft Bas altijd pre melk gehad (die is lichter verteerbaar dan 1, maar volgens mij bestaat dat in Nederland niet) en Zusje krijgt 1. Volgens mijn verloskundige is al het andere niet nodig (mits ze bijvoeding krijgen met voldoende ijzer vanaf een half jaar).
Dat was ook keuringdienst van waarde en ging niet om babyhapjes, maar babykoekjes. De kleine keuken kwam daar niet goed vanaf inderdaad :')
pi_198481113
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 14:50 schreef Smart_ass het volgende:
De nachten beginnen me een beetje op te breken :@. Ik kom na Bubbles’ nachtvoeding rond 4:00u heel moeilijk in slaap en tegen de tijd dat ik in slaap val is zij weer wakker. Ik werd vanochtend uit een hele diepe slaap wakker van gehuil, lag ze op haar buik te krijsen, zo hard gehuild dat ze ook een beetje had overgegeven! Geen idee hoelang al want ik had haar niet gehoord. Vond ik toch wel erg eigenlijk :@. Weet nu trouwens wel dat ze ook zelf van rug op buik kan rollen :P.
Zo ik snap dat je daar wel even van schrikt :*
Moet je er echt uit etc om haar die nachtvoeding te geven?
  Moderator / Colorchick zaterdag 13 maart 2021 @ 19:31:55 #253
382129 crew  Donna
pi_198481717
quote:

De nachten beginnen me een beetje op te breken :@. Ik kom na Bubbles’ nachtvoeding rond 4:00u heel moeilijk in slaap en tegen de tijd dat ik in slaap val is zij weer wakker. Ik werd vanochtend uit een hele diepe slaap wakker van gehuil, lag ze op haar buik te krijsen, zo hard gehuild dat ze ook een beetje had overgegeven! Geen idee hoelang al want ik had haar niet gehoord. Vond ik toch wel erg eigenlijk :@. Weet nu trouwens wel dat ze ook zelf van rug op buik kan rollen :P.
Ahh dat is rot. Zijn er dingen (qua licht etc.) die je nog kan doen denk je om weer goed in slaap te vallen? Of meer met je partner afwisselen?

Ik heb het ook een paar dagen gehad. Nachtvoeding rond 4 uur en slapen daarna wilde gewoon niet meer. Dan ben je idd echt zomaar kapot!
pi_198482166
Herkenbaar ja, vooral als de voeding tussen tussen 5 en 6 ergens is. Dan gaat voor mijn gevoel al bijna de wekker (tussen 6:15 en 6:45) en dan slaap ik ook niet echt meer.
De rest van de nacht ben ik zo weer weg van vermoeidheid.
L slaapt sinds gistermiddag op haar eigen kamertje en dat gaat vooralsnog alsof ze dat altijd al deed. De laatste tijd slaapt ze minder makkelijk in na een nachtvoeding, normaal was ze stil, nu begint ze te mopperen. Ook overdag merk ik dat en dan werkt het vaak beter om weg te gaan en haar een paar minuten laten mopperen dan bij haar te blijven (want dan wil ze mijn aandacht).
In de nacht ook maar eens proberen, want merkte dat we bij haar bleven om te voorkomen dat ze ging huilen. Ze was wel stil, maar viel niet in slaap.

Hoe doen anderen het met borstvoeding of flesvoeding op verzoek in de avond / nacht? Ze is nu 8 maanden. Ze had vanmiddag om 16:00 gedronken en heb haar om 19:00 (zonder voeding) in bed gelegd. Nu is ze dus wakker voor een voeding en daarna komt ze normaal gesproken rond 0:00 / 1:00. Meestal red ze het dan nog niet tot de ochtend. Om toch proberen om de nachtvoeding (rond 4 / 5 uur) eraf te krijgen vanochtend om 5:30 maar 1 borst laten drinken (normaal altijd 2) en na het opstaan om 8:00 twee borsten aangeboden als ochtendvoeding.
Eerder deed ik dan om 5:30 twee borsten en daarna om 9:30 pas weer.

Hopelijk kunnen jullie het een beetje volgen, maar ik ben wel benieuwd hoe anderen dat doen.
pi_198484138
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 18:51 schreef tpopml het volgende:

[..]

Zo ik snap dat je daar wel even van schrikt :*
Moet je er echt uit etc om haar die nachtvoeding te geven?
Ik ga er wel altijd uit ja, ik voed haar in de stoel op haar kamer.
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 19:31 schreef Donna het volgende:

[..]

Ahh dat is rot. Zijn er dingen (qua licht etc.) die je nog kan doen denk je om weer goed in slaap te vallen? Of meer met je partner afwisselen?

Ik heb het ook een paar dagen gehad. Nachtvoeding rond 4 uur en slapen daarna wilde gewoon niet meer. Dan ben je idd echt zomaar kapot!
Ik doe eigenlijk vrijwel geen lichten aan (alleen het licht in haar kast en dan de deur op een klein kiertje), doe mijn bril niet op en neem mijn telefoon niet mee. Y slaapt zelf ook meestal na 5/10 minuten weer maar bij mij lukt het gewoon niet :P. Het is een beetje een gevalletje wel moe zijn maar gewoon niet kunnen slapen. Ik val ook eigenlijk altijd voor de tv in slaap ‘s avonds maar zodra ik dan in bed ga liggen lukt het niet..

@Nolita hier krijgt ze haar laatste voeding rond 18:30u, slaapt rond 19:00u en dan haar nachtvoeding rond 4:00u. Daarna is ze vaak rond 7:30/8:00u weer wakker.

Als je niet direct naar haar toe gaat valt ze dan weer in slaap of begint ze dan te huilen? Als ik haar hier hoor rond 1:00u/2:00u (voor 4:00u in elk geval) dan ga ik er eigenlijk ook niet heen maar wacht ik tot ze weer in slaap valt. Tenzij ze echt huilt maar dat gebeurt eigenlijk nauwelijs.
  Moderator zaterdag 13 maart 2021 @ 22:45:10 #256
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_198486813
quote:
Is ook zo @:MaJo, maar die strenge Europese richtlijnen zijn er niet voor niets. Houdt nog veel meer andere troep tegen :P. Ik heb daar wel redelijk vertrouwen in eigenlijk.
Ik heb zelf nog geen kv gegeven maar als ik dat in de toekomst wel nog ga doen neem ik het denk ik mee uit Nederland. Wat ze er hier allemaal ingooien vertrouw ik helemaal niet.

Dat is ook wel waar ja dat er ook dingen tegengehouden worden aan rotzooi, dat scheelt dan weer. Maar ik blijf het schandalig vinden wat er überhaupt allemaal gebeurt met ons eten :X

Wordt je vriend ook nooit wakker van Bubbles? Voel je er in ieder geval niet schuldig over, ik slaap de laatste tijd ook door het gehuil van aapie heen. Kun je overdag misschien een keer bijtanken?

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 15:38 schreef Bienelientjee het volgende:
Baby J doet heel apart poepen! :D Maar 1x per dag meestal. Maaaaaar! Hij doet een normale poep. En terwijl je hem verschoont, perst ie er nog een uit (liefst als je net alles schoon hebt). En dan perst ie er vaak nog 1 of 2 flinke ladingen uit. Dus meestal sta ik een paar minuten te wachten terwijl hij op de verschoon tafel ligt, hahaha! Heel raar, maar manlief en ik vinden het hilarisch!
Dit deed aapie in het begin ook! Ik wachtte dan even terwijl hij nog verder poepte voordat ik de nieuwe luier pakte :D

De laatste tijd begint hij te plassen als ik hem verschoon, bijna altijd op het moment dat ik de luier weghaal en de nieuwe eronder schuif, dat gaat dus ook regelmatig mis en dan moet ik hem weer helemaal verschonen :') Iemand nog tips daarvoor? Ik heb al een doekje over zijn piemeltje maar daardoor gaat de plas dus meteen in het doekje/op het verschoningskussen en worden zijn kleertjes nat. Na het douchen plast ie ook standaard, hij houdt van wildplassen _O-

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 18:48 schreef Aure het volgende:

[..]

Dat was ook keuringdienst van waarde en ging niet om babyhapjes, maar babykoekjes. De kleine keuken kwam daar niet goed vanaf inderdaad :')
Oh ja, babykoekjes! Was ook behoorlijk ontluisterend.

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 20:02 schreef Nolita het volgende:
Herkenbaar ja, vooral als de voeding tussen tussen 5 en 6 ergens is. Dan gaat voor mijn gevoel al bijna de wekker (tussen 6:15 en 6:45) en dan slaap ik ook niet echt meer.
De rest van de nacht ben ik zo weer weg van vermoeidheid.
L slaapt sinds gistermiddag op haar eigen kamertje en dat gaat vooralsnog alsof ze dat altijd al deed. De laatste tijd slaapt ze minder makkelijk in na een nachtvoeding, normaal was ze stil, nu begint ze te mopperen. Ook overdag merk ik dat en dan werkt het vaak beter om weg te gaan en haar een paar minuten laten mopperen dan bij haar te blijven (want dan wil ze mijn aandacht).
In de nacht ook maar eens proberen, want merkte dat we bij haar bleven om te voorkomen dat ze ging huilen. Ze was wel stil, maar viel niet in slaap.

Hoe doen anderen het met borstvoeding of flesvoeding op verzoek in de avond / nacht? Ze is nu 8 maanden. Ze had vanmiddag om 16:00 gedronken en heb haar om 19:00 (zonder voeding) in bed gelegd. Nu is ze dus wakker voor een voeding en daarna komt ze normaal gesproken rond 0:00 / 1:00. Meestal red ze het dan nog niet tot de ochtend. Om toch proberen om de nachtvoeding (rond 4 / 5 uur) eraf te krijgen vanochtend om 5:30 maar 1 borst laten drinken (normaal altijd 2) en na het opstaan om 8:00 twee borsten aangeboden als ochtendvoeding.
Eerder deed ik dan om 5:30 twee borsten en daarna om 9:30 pas weer.

Hopelijk kunnen jullie het een beetje volgen, maar ik ben wel benieuwd hoe anderen dat doen.
Zou je niet kunnen voeden voordat ze naar bed gaat? Nu wordt ze vrij snel wakker, waarschijnlijk van de honger?

Ik zit nu ook een beetje met de laatste fles van aapie. Hij is om kwart voor 7 in slaap gevallen maar hij mag eigenlijk nog een fles (hij heeft nu 800ml gedronken). Wakker gemaakt worden vindt hij echter NIET leuk maar als ik het niet doe slaapt hij waarschijnlijk gewoon door en eet hij dus eigenlijk te weinig. Wat is wijsheid? Hoe strak moet je überhaupt die liter (ongeveer) aanhouden?
5 - 28 februari Thailand O+
  zaterdag 13 maart 2021 @ 22:49:31 #257
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_198486887
@MaJo (Alleen als hij niet gepoept heeft.) Ik leg de nieuwe luier onder hem al klaar (terwijl de oude nog om zit). Dan open ik de oude (maar nog niet af doen) en geef zijn zaakje wat frisse lucht en wacht even af. _O- Of ik blaas zachtjes :@ En dan de oude eruit en opzij leggen, meteen de nieuwe erom, klaar! :D

Bij poep heb ik doekjes (microfiber) die ik bovenop zijn piemeltje leg (maar hem niet mee veeg, vanwege het materiaal), maar het absorbeert vrij goed! Meestal vangen die dan ook het meeste op, maar ook niet altijd als hij flink ligt te trappelen. Dus geen gouden tip voor. En plassen na badje. CHECK. Hier nog 1! _O-

[ Bericht 7% gewijzigd door Bienelientjee op 13-03-2021 23:00:49 ]
pi_198487841
Een keer een fles missen lijkt mij geen probleem @MaJo ik zou niet wakker maken.

Voeden voor ze naar bed gaat twijfel ik dus idd over. Ik verwacht daarmee geen grootse verschuivingen in ritme, maar het is te proberen.

@Smart_ass ze gaat idd echt huilen. Tot afgelopen nacht lag ze naast me en dan probeerde ik altijd eerst de speen en een hand bij haar hoofd. Als ze onrustig bleef, toch maar voeden.

Ze werd om 22:45 weer wakker. 3 uur na de voeding. Met geen mogelijkheid te troosten, tenzij in de armen. Nu dus toch maar weer aan het voeden. Wat de afgelopen tijd wel eens werkte was haar bij ons in bed pakken en dan sliep ze zo 6 uur door, maar dat wil ik haar niet aanwennen.
Helpt ook niet mee dat ze enorm verkouden en hees is op dit moment. Daar kan ik zo weinig aan doen voor haar helaas. Fingers crossed dat ze dadelijk wel in haar bedje verder gaat slapen!
Ik lag zelf om 22:30 erin, maar zo komt er weinig van slapen terecht.
  zondag 14 maart 2021 @ 02:02:45 #259
277627 Seven.
We are Borg.
pi_198489129
quote:
Is ook zo @:MaJo, maar die strenge Europese richtlijnen zijn er niet voor niets. Houdt nog veel meer andere troep tegen :P. Ik heb daar wel redelijk vertrouwen in eigenlijk.
Ik heb zelf nog geen kv gegeven maar als ik dat in de toekomst wel nog ga doen neem ik het denk ik mee uit Nederland. Wat ze er hier allemaal ingooien vertrouw ik helemaal niet.

:*

Ik zou eens overleggen met je wederhelft, misschien kan hij je ontlasten waardoor je het welbtrekt?
Resistance is futile.
pi_198489206
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 22:45 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wordt je vriend ook nooit wakker van Bubbles? Voel je er in ieder geval niet schuldig over, ik slaap de laatste tijd ook door het gehuil van aapie heen. Kun je overdag misschien een keer bijtanken?
[..]
De laatste tijd begint hij te plassen als ik hem verschoon, bijna altijd op het moment dat ik de luier weghaal en de nieuwe eronder schuif, dat gaat dus ook regelmatig mis en dan moet ik hem weer helemaal verschonen :') Iemand nog tips daarvoor? Ik heb al een doekje over zijn piemeltje maar daardoor gaat de plas dus meteen in het doekje/op het verschoningskussen en worden zijn kleertjes nat. Na het douchen plast ie ook standaard, hij houdt van wildplassen _O-
[..]

Ik zit nu ook een beetje met de laatste fles van aapie. Hij is om kwart voor 7 in slaap gevallen maar hij mag eigenlijk nog een fles (hij heeft nu 800ml gedronken). Wakker gemaakt worden vindt hij echter NIET leuk maar als ik het niet doe slaapt hij waarschijnlijk gewoon door en eet hij dus eigenlijk te weinig. Wat is wijsheid? Hoe strak moet je überhaupt die liter (ongeveer) aanhouden?
Ik word ‘s nachts wel altijd wakker van haar en mijn vriend juist ‘s ochtends, maar hij was vanochtend toevallig vroeg weg om te voetballen. Normaal gesproken wordt hij er eerder wakker van en maakt mij dan wakker.

Ehh jaaaaa! Het piemelhoedje! Is dat misschien toch nog wel serieus ergens handig voor dus :D !

Wat betreft de hoeveelheid melk, ik weet niet hoe nauw dat komt maar als ie echt honger heeft wordt ie er wel wakker van denk ik. Zoals Nolita al zei, een keertje een fles missen lijkt me niet onoverkomelijk.

Lastig @Nolita ! Misschien toch een kwestie van wachten tot ze er zelf overheen groeit? Of eventjes laten huilen, en dan kijken of ze toch in slaap valt. Maar ik snap dat niet iedereen daar tegen kan.

quote:
2s.gif Op zondag 14 maart 2021 02:02 schreef Seven. het volgende:

[..]

:*

Ik zou eens overleggen met je wederhelft, misschien kan hij je ontlasten waardoor je het welbtrekt?
Ik voed eigenlijk alleen live want ik houd dus echt totaal niet van kolven en mijn vriend is de enige van ons twee die werkt op het moment dus ik wil sowieso dat hij ‘s nachts zijn rust kan pakken. Opzich kom ik de dagen prima door met een goede kop koffie, het opstaan ‘s ochtends is gewoon lastig. Ik probeer wel af en toe echt op tijd naar bed te gaan ook.

Hoe is het met Colin zijn slapen ‘s nachts nu?
pi_198489705
Nou, na 23:45 heeft ze geen voeding meer gehad tot nu, dus dat is positief.
In ruil daarvoor is ze wel van 3:00-4:00 (weer 3 uur later wakker dus) wakker geweest en was ze dus idd pas tevreden toen ze tegen mij aan in ons bed lag en heeft toen geslapen tot net. :O
Maar even hopen dat dit de gewenning van op haar eigen kamertje slapen is en dat ze binnenkort gewoon niet meer wakker wordt. Geen idee of we dat kunnen stimuleren.
pi_198490080
Ik vind het knap dat je er zo mee bezig bent, @Nolita . Bij mijn oudste had ik al snel geleerd dat slapen een magische toestand is waar ik weinig invloed op heb. Nog altijd zijn er fases dat hij vaak wakker wordt snachts. Wat dat betreft vond ik het makkelijker als kleine baby, toen voedde ik hem en dan viel hij wel weer in slaap. :P

Maar Hannah is echt heel anders. Die was vannacht onrustig door alle snot (het grote nadeel aan een lieve grote broer en }:| ), maar viel dan tegen mij aan gewoon weer in slaap zonder te willen drinken. :o Heel vreemde ervaring.
Sowieso is ze een heel ander kind. Heel rustig en tevreden en vrolijk. Ik besef me daardoor pas echt hoe heftig de babytijd van Dirk is geweest.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_198490225
Poeh lastig nolita. Hier 7 maanden maar geen nachtvoedingen. F is hier enorm aan het jengelen vanaf 17.30 omdat hij dan al lang wakker is. Dan rekken we het wat tot 18.00 uur en dan een tijd voeden vaak met in slaap vallen tot 19.00 uur en dan op bed. Om 6.30 vaak wakker, niet huilen maar ook niet tevreden en dan 1 borst op bed. Dan naar beneden en rond 7 uur of iets later, 8 uur, de andere borst.
pi_198490567
Soof sliep van 1u tot 6u30 door! 5,5 uur slaap aan één stuk, wat was dit weer goddelijk! :D
Grote zus sliep ook door zonder onderbreking van 22 tot 9. *)

Weten niet wat ons overkwam maar ik ben nu nog meer moe dan na een gebroken nacht. :s)
Alsof je lijf dan denkt; en nú is het tijd voor mij! :+
pi_198490987
Wat fijn NJ! Minder dat jij je nog steeds verrot voelt, maar hopelijk komt dat goed als je vaker van dit soort nachten maakt.

De poepsituatie is er niet echt beter op geworden. J poept niet, maar ze laat heel veel scheten en dan komt er legergroene poep (normaal is het geel) mee, die voor enorm rode billen zorgt. Het is best zielig, al is ze verder redelijk goed te pas. Morgen naar het consultatiebureau, daar maar eens vragen wat dit zou kunnen zijn. Misschien een virusje ofzo, al hebben wij nergens last van.
  zondag 14 maart 2021 @ 10:33:33 #266
277627 Seven.
We are Borg.
pi_198491471
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 08:29 schreef Nanuke het volgende:
Ik vind het knap dat je er zo mee bezig bent, @:Nolita . Bij mijn oudste had ik al snel geleerd dat slapen een magische toestand is waar ik weinig invloed op heb. Nog altijd zijn er fases dat hij vaak wakker wordt snachts. Wat dat betreft vond ik het makkelijker als kleine baby, toen voedde ik hem en dan viel hij wel weer in slaap. :P

Maar Hannah is echt heel anders. Die was vannacht onrustig door alle snot (het grote nadeel aan een lieve grote broer en }:| ), maar viel dan tegen mij aan gewoon weer in slaap zonder te willen drinken. :o Heel vreemde ervaring.
Sowieso is ze een heel ander kind. Heel rustig en tevreden en vrolijk. Ik besef me daardoor pas echt hoe heftig de babytijd van Dirk is geweest.
Hoe was dat met Dirk dan?
Resistance is futile.
  zondag 14 maart 2021 @ 10:38:45 #267
277627 Seven.
We are Borg.
pi_198491541
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 02:30 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ik word ‘s nachts wel altijd wakker van haar en mijn vriend juist ‘s ochtends, maar hij was vanochtend toevallig vroeg weg om te voetballen. Normaal gesproken wordt hij er eerder wakker van en maakt mij dan wakker.

Ehh jaaaaa! Het piemelhoedje! Is dat misschien toch nog wel serieus ergens handig voor dus :D !

Wat betreft de hoeveelheid melk, ik weet niet hoe nauw dat komt maar als ie echt honger heeft wordt ie er wel wakker van denk ik. Zoals Nolita al zei, een keertje een fles missen lijkt me niet onoverkomelijk.

Lastig @:Nolita ! Misschien toch een kwestie van wachten tot ze er zelf overheen groeit? Of eventjes laten huilen, en dan kijken of ze toch in slaap valt. Maar ik snap dat niet iedereen daar tegen kan.
[..]

Ik voed eigenlijk alleen live want ik houd dus echt totaal niet van kolven en mijn vriend is de enige van ons twee die werkt op het moment dus ik wil sowieso dat hij ‘s nachts zijn rust kan pakken. Opzich kom ik de dagen prima door met een goede kop koffie, het opstaan ‘s ochtends is gewoon lastig. Ik probeer wel af en toe echt op tijd naar bed te gaan ook.

Oh ja, was ff vergeten dat jij nog borstvoeding geeft. Je kunt 's nachts ook kunstvoeding laten geven maar dat heeft na een paar dagen al invloed op je productie. Dus ook niet echt een optie in combinatie met je wens om je partner te laten tukken. Dus dan is de afweging eerder: hoe lang hou je dit vol? Wat je ook kiest, het is OK.

En Colin het vriendelijke spookje: die is de laatste 2 nachten erg aan het spoken. 22:00, 01:00, 04:00. Maar ook niet meer willen slapen na de fles en dan komt hij vanzelf een keer in bed bij ons, en nu zijn we zelfs zo ver dat hij om 04:00 alleen in mijn armen in slaap wil vallen...
Resistance is futile.
pi_198491762
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 09:57 schreef Gogo83 het volgende:
Wat fijn NJ! Minder dat jij je nog steeds verrot voelt, maar hopelijk komt dat goed als je vaker van dit soort nachten maakt.

De poepsituatie is er niet echt beter op geworden. J poept niet, maar ze laat heel veel scheten en dan komt er legergroene poep (normaal is het geel) mee, die voor enorm rode billen zorgt. Het is best zielig, al is ze verder redelijk goed te pas. Morgen naar het consultatiebureau, daar maar eens vragen wat dit zou kunnen zijn. Misschien een virusje ofzo, al hebben wij nergens last van.
We gaan over 8 dagen op vakantie, dus ik hoop stiekem dat we daar een paar goede nachten kunnen pakken. Ook even geen verplichtingen qua werk, geen rare tijden voor opvang/werk, gewoon even ritme en gevoel volgen..

Vervelende poepsituatie! Vind rode billen altijd zo sneu, want je moet het wel schoonmaken, maar het is soms zo naar...
  zondag 14 maart 2021 @ 11:43:11 #269
277627 Seven.
We are Borg.
pi_198492309
Ik moet een kinderstoel en servies (met zuignap). Tips?

Num num hebben we binnen, gaan we binnenkort proberen.
Resistance is futile.
  zondag 14 maart 2021 @ 11:44:53 #270
277627 Seven.
We are Borg.
pi_198492338
@Miezziej hoe is het met jullie?
Resistance is futile.
  zondag 14 maart 2021 @ 15:19:48 #271
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_198495945
quote:
7s.gif Op zondag 14 maart 2021 11:43 schreef Seven. het volgende:

Wij hebben de maxi cosi Minla, maar uiteraard nog niet gebruikt. De stoel kan tm 6 jaar gebruikt worden. Wat mij opgevallen is dat de mensen die deze stoel tweedehands aanbieden wel eerder zijn overgestapt op wat anders (binnen 1-2 jaar). Ik moet zeggen dat ik de trip Trapp niet zo mooi vind en maxi cosi (als merk) tot zover logisch in gebruik.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_198498708
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 09:57 schreef Gogo83 het volgende:

Wat vervelend Gogo! Ben benieuwd wat het cb ervan zegt. Ik merkte zelf dat Bubbles na een week of 8 een stuk minder frequent ging poepen dan ervoor, maar de kleur veranderde niet en gelukkig ook geen rode billetjes. Heeft ze er veel last van? Of vooral tijdens het verschonen?

quote:
7s.gif Op zondag 14 maart 2021 10:38 schreef Seven. het volgende:

[..]

Oh ja, was ff vergeten dat jij nog borstvoeding geeft. Je kunt 's nachts ook kunstvoeding laten geven maar dat heeft na een paar dagen al invloed op je productie. Dus ook niet echt een optie in combinatie met je wens om je partner te laten tukken. Dus dan is de afweging eerder: hoe lang hou je dit vol? Wat je ook kiest, het is OK.

En Colin het vriendelijke spookje: die is de laatste 2 nachten erg aan het spoken. 22:00, 01:00, 04:00. Maar ook niet meer willen slapen na de fles en dan komt hij vanzelf een keer in bed bij ons, en nu zijn we zelfs zo ver dat hij om 04:00 alleen in mijn armen in slaap wil vallen...
Vannacht weer vrij goed bij kunnen slapen, wat doet een mens dat goed! Ik kan ook niet echt klagen verder, ze komt ‘s nachts maar 1x, maar ik slaap gewoon slecht. Ligt eigenlijk meer aan mij dan aan haar haha.

Ahh lieve Colin wil de warmte van mama voelen haha O+ . Hoe gaat het op je werk, heb je het wat rustiger nu? Onze kleintjes zijn alweer bijna 6 maanden joh, wat gaat dat hárd!

quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 10:58 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

We gaan over 8 dagen op vakantie, dus ik hoop stiekem dat we daar een paar goede nachten kunnen pakken. Ook even geen verplichtingen qua werk, geen rare tijden voor opvang/werk, gewoon even ritme en gevoel volgen..

Vervelende poepsituatie! Vind rode billen altijd zo sneu, want je moet het wel schoonmaken, maar het is soms zo naar...
Wat lekker NJ! En welverdiend. Waar gaan jullie naartoe? Lekker genieten.

Ik had eerder deze week een enorm stressmoment wat betreft onze aankomende reis naar Nederland. Ik kijk er zooooo enorm naar uit dat mijn ouders, familie en beste vriendinnen de kleine eindelijk gaan ontmoeten, maar voelde me zo gestresst over de hele reis, over weg zijn van mijn vriend, Bubbles totaal uit haar routine, hoe ze zal reageren op het tijdsverschil, hoe mijn productie gaat reageren op het tijdsverschil.. ik probeer het maar een beetje van me af te zetten, sommige dingen kun je nu eenmaal niet plannen maar ik vind het toch wel heel spannend :P.
pi_198498862
Het is ook spannend, zo'n vliegreis met zo'n kleine uk! Toen Timo 10 maanden was, zijn we met hem naar Rome geweest. Toen waren we met zijn tweeën, was het maar een paar uur vliegen, bleven we in dezelfde tijdzone en had ik niet allerlei eerste ontmoetingen met zo ongeveer al mijn vrienden en familie, en zelfs toen vond ik het spannend! Helemaal logisch dus hoor @Smart_ass! Wanneer vertrek je? En hoe lang blijf je in Nederland?

J is op zich goed te pas hoor, ondanks de rode billen en poeperij, maar toch vind ik het sneu. Ze heeft net wel lekker een paar uur liggen slapen, maar nu net na haar voeding gaf ze weer behoorlijk wat terug en knetterde ze er weer lustig op los. Zo de luier maar weer eens checken...
  zondag 14 maart 2021 @ 19:42:33 #274
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_198500899
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:17 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Wat vervelend Gogo! Ben benieuwd wat het cb ervan zegt. Ik merkte zelf dat Bubbles na een week of 8 een stuk minder frequent ging poepen dan ervoor, maar de kleur veranderde niet en gelukkig ook geen rode billetjes. Heeft ze er veel last van? Of vooral tijdens het verschonen?
[..]

Vannacht weer vrij goed bij kunnen slapen, wat doet een mens dat goed! Ik kan ook niet echt klagen verder, ze komt ‘s nachts maar 1x, maar ik slaap gewoon slecht. Ligt eigenlijk meer aan mij dan aan haar haha.

Ahh lieve Colin wil de warmte van mama voelen haha O+ . Hoe gaat het op je werk, heb je het wat rustiger nu? Onze kleintjes zijn alweer bijna 6 maanden joh, wat gaat dat hárd!
[..]

Ik had eerder deze week een enorm stressmoment wat betreft onze aankomende reis naar Nederland. Ik kijk er zooooo enorm naar uit dat mijn ouders, familie en beste vriendinnen de kleine eindelijk gaan ontmoeten, maar voelde me zo gestresst over de hele reis, over weg zijn van mijn vriend, Bubbles totaal uit haar routine, hoe ze zal reageren op het tijdsverschil, hoe mijn productie gaat reageren op het tijdsverschil.. ik probeer het maar een beetje van me af te zetten, sommige dingen kun je nu eenmaal niet plannen maar ik vind het toch wel heel spannend :P.
Wij zijn toen Bas 7 maanden was naar Vancouver gevlogen en hadden uiteindelijk alleen de eerste nacht last van het tijdsverschil. Daarna was alles weer normaal. En toen we thuis kwamen had Bas helemaal nergens last van. Ik maakte me er van te voren ook best wel druk om maar dat bleek onnodig. Ik hoop dat het bij jullie net zo makkelijk gaat :*
pi_198501680
Jay @NicolasJoy eindelijk slaapuren! *O*

@Nolita ik heb geen tips. Na 5:00 terug in slaap vallen vind ik ook lastig omdat peuter vaak om 6:00 klaar is om de dag te beginnen. Als het me niet meer lukt om te slapen dan pak ik gewoon mijn e-book en ga 's avonds op tijd naar bed.

@Seven. Dat klinkt toch heerlijk knus. O+ Hopelijk gaat het slapen snel weer naar wens.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_198501793
@Gogo83 Zeker spannend! Ik denk dat vliegen met een kleintje altijd spannend is, of ze nu 3/6/9/12 maanden zijn en of het nou ver is of niet, tijdsverschil of niet, je weet nooit hoe ze reageren. Je kunt moeilijk tegen een baby zeggen dat ze stil moeten zijn ofzo haha. Maar we hopen er het beste van. We vertrekken volgende maand en blijven 3 weken!

Fijn dat J er niet teveel last van heeft, hopelijk snel weer normale poep en geen rode billetjes meer! :9

@1inamelon Wauw dat klinkt super positief! Hopelijk gaat het hier ook zo. Fijn om te weten dat het zo goed kan gaan in elk geval.
  Moderator zondag 14 maart 2021 @ 22:39:55 #277
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_198504304
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 22:49 schreef Bienelientjee het volgende:
@:MaJo (Alleen als hij niet gepoept heeft.) Ik leg de nieuwe luier onder hem al klaar (terwijl de oude nog om zit). Dan open ik de oude (maar nog niet af doen) en geef zijn zaakje wat frisse lucht en wacht even af. _O- Of ik blaas zachtjes :@ En dan de oude eruit en opzij leggen, meteen de nieuwe erom, klaar! :D

Bij poep heb ik doekjes (microfiber) die ik bovenop zijn piemeltje leg (maar hem niet mee veeg, vanwege het materiaal), maar het absorbeert vrij goed! Meestal vangen die dan ook het meeste op, maar ook niet altijd als hij flink ligt te trappelen. Dus geen gouden tip voor. En plassen na badje. CHECK. Hier nog 1! _O-
Die luier eronder is een goede! Dat deed ik helemaal in het begin al maar dat is me op de een of andere manier sindsdien helemaal ontschoten :o Ga ik weer doen ^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 23:49 schreef Nolita het volgende:
Een keer een fles missen lijkt mij geen probleem @:MaJo ik zou niet wakker maken.

Voeden voor ze naar bed gaat twijfel ik dus idd over. Ik verwacht daarmee geen grootse verschuivingen in ritme, maar het is te proberen.

@:Smart_ass ze gaat idd echt huilen. Tot afgelopen nacht lag ze naast me en dan probeerde ik altijd eerst de speen en een hand bij haar hoofd. Als ze onrustig bleef, toch maar voeden.

Ze werd om 22:45 weer wakker. 3 uur na de voeding. Met geen mogelijkheid te troosten, tenzij in de armen. Nu dus toch maar weer aan het voeden. Wat de afgelopen tijd wel eens werkte was haar bij ons in bed pakken en dan sliep ze zo 6 uur door, maar dat wil ik haar niet aanwennen.
Helpt ook niet mee dat ze enorm verkouden en hees is op dit moment. Daar kan ik zo weinig aan doen voor haar helaas. Fingers crossed dat ze dadelijk wel in haar bedje verder gaat slapen!
Ik lag zelf om 22:30 erin, maar zo komt er weinig van slapen terecht.
Ik heb hem inderdaad laten liggen en hij werd pas vanochtend weer wakker om kwart over 7, 12,5 uur aan een stuk geslapen dus :z

Je kunt het natuurlijk eens proberen voor het slapen, wie weet doet het wat met haar ritme!

quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 02:30 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Lastig @:Nolita ! Misschien toch een kwestie van wachten tot ze er zelf overheen groeit? Of eventjes laten huilen, en dan kijken of ze toch in slaap valt. Maar ik snap dat niet iedereen daar tegen kan.
[..]

Oh ja het piemelhoedje _O- Maar ook dan loopt het naar beneden en wordt zijn romper nat ;)

quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 09:21 schreef NicolasJoy het volgende:
Soof sliep van 1u tot 6u30 door! 5,5 uur slaap aan één stuk, wat was dit weer goddelijk! :D
Grote zus sliep ook door zonder onderbreking van 22 tot 9. *)

Weten niet wat ons overkwam maar ik ben nu nog meer moe dan na een gebroken nacht. :s)
Alsof je lijf dan denkt; en nú is het tijd voor mij! :+
Wat heerlijk zeg! Gek hè dat je dan soms nog vermoeider bent dan na een gebroken nacht :? Misschien om je te waarschuwen dat je hier maar niet teveel aan moet gaan wennen :D

quote:

Wij hebben de Cybex Lemo. Wel wat duurder maar mooie stevige stoel en is van 0 tot 99+ jaar. Dus dat gaat wel even mee ;)

Dit is hem:

Zelf vind ik de tripp trapp erg lelijk :@

Hoe gaat het met de hapjes? Wat eet Colin allemaal al?

quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:17 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

[..]

[..]

Lijkt me ook spannend maar keep your eyes on the prize: je gaat je familie en vrienden zien O+ Het komt vast allemaal goed en het is maar een paar uurtjes van je leven :*
pi_198504712
Is natuurlijk ook zo @MaJo! O+

Hoe gaat het met Aapie en de hapjes? Ik heb Bubbles vandaag voor de tweede keer iets aangeboden maar ze moet er helemaal niets van hebben. Ze ging op een gegeven moment zelfs huilen, wist echt niet wat ze ermee aan moest!
  Moderator zondag 14 maart 2021 @ 23:25:29 #279
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_198504870
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 23:12 schreef Smart_ass het volgende:
Is natuurlijk ook zo @:MaJo! O+

Hoe gaat het met Aapie en de hapjes? Ik heb Bubbles vandaag voor de tweede keer iets aangeboden maar ze moet er helemaal niets van hebben. Ze ging op een gegeven moment zelfs huilen, wist echt niet wat ze ermee aan moest!
We zijn er maar weer even mee gestopt, hij lijkt het nog niet echt te snappen. De laatste dagen heeft hij wel wat meer signalen, zoals kauwen op zijn speen, maar het heeft geen haast. Ik denk dat ik het weer probeer met 5 maanden :)

Wat had je aangeboden? Het is natuurlijk ook een proces waarbij ze het moeten leren, dat gaat niet van de ene op de andere dag. Het lijkt me wel heel leuk die ontdekkingstocht!
pi_198505389
Broccoli en banaan. Ergens had ik de verwachting en hoop dat ze het geweldig zou vinden en het direct zou snappen, maar helaas :P. Ze stopt verder wel van alles in haar mond (en sinds vandaag ook haar tenen! #mijlpaal). Maar eten dus blijkbaar nog niet :+

Ik denk dat ik het de volgende keer ook op een ander tijdstip van de dag ga proberen, wie weet scheelt dat ook weer.
pi_198505902
Zo typisch.. Vorige nacht dus een fijne nacht, nu al bijna 3 uur wakker.. Terwijl ook het gaan slapen totaaaaal niet wilde.
Baby's.. :? :+
pi_198505940
Ik leef met je mee @NicolasJoy

Vrij letterlijk ook want onze nacht was ook niet goed. :N
  maandag 15 maart 2021 @ 07:48:16 #283
277627 Seven.
We are Borg.
pi_198506326
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 00:31 schreef Smart_ass het volgende:
Broccoli en banaan. Ergens had ik de verwachting en hoop dat ze het geweldig zou vinden en het direct zou snappen, maar helaas :P. Ze stopt verder wel van alles in haar mond (en sinds vandaag ook haar tenen! #mijlpaal). Maar eten dus blijkbaar nog niet :+

Ik denk dat ik het de volgende keer ook op een ander tijdstip van de dag ga proberen, wie weet scheelt dat ook weer.
Awww die tenen O+

Het helpt wel als ze honger hebben :+ . Hier cornflakes geprobeerd, voelt fijn aan de handjes maar hij kreeg er rillingen van in zijn mond :D
Resistance is futile.
  maandag 15 maart 2021 @ 07:53:43 #284
277627 Seven.
We are Borg.
pi_198506358
Ons knuffeldier is in mijn armen in slaap gevallen O+ :( (poging 1 om hem toch maar zelf te laten slapen 's avonds is mislukt).

Weer een gespook van jewelste maar hij is niet in ons bed geëindigd ^O^ . Hij is nu wel bijzonder goed gemutst, lachen naar de teletubbies en aan de slang van mijn kolf trekken enzo :') O+ . Wat een portret :D .

O+ O+ O+
Resistance is futile.
  maandag 15 maart 2021 @ 07:55:13 #285
277627 Seven.
We are Borg.
pi_198506362
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 06:08 schreef NicolasJoy het volgende:
Zo typisch.. Vorige nacht dus een fijne nacht, nu al bijna 3 uur wakker.. Terwijl ook het gaan slapen totaaaaal niet wilde.
Baby's.. :? :+
;(

Er zit wel een stijgende lijn in, meen ik?
Resistance is futile.
  maandag 15 maart 2021 @ 08:01:13 #286
277627 Seven.
We are Borg.
pi_198506429
@MaJo Colin vreet alles wat los en vast zit.

Mango
Banaan
Geroosterd bruin brood
Appelmoes

Niet direct gek op cornflakes en naturel griekse yoghurt.
Resistance is futile.
  maandag 15 maart 2021 @ 09:28:58 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_198507502
Goud vindt het momenteel ook maar lastig, dat slapen. Waar hij met een paar weken al wel eens een ruk van 6 uur maakte, lijkt 2-3 uur wel de max te zijn nu. En die 3 uur pakt ie dan aan het begin van de nacht, tussen 19:30 en 22:00 ish. Daarna wil ie niet meer terug in zijn bed, maar tegen mama liggen en elk uur aanhappen en kermen en mijn tepels kapot trekken c_/

Wonderwel registreert mijn Fitbit dit allemaal als prima nachtrust en haal ik de laatste tijd slaapscores van rond de 90. Ongekend. :') !!!

Het zal wel iets te maken hebben met de overgang naar het kdv. Daar slaapt ie overigens ook niet.
disclaimer
  maandag 15 maart 2021 @ 09:35:17 #288
149959 SQ
snelle trees
pi_198507591
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 08:01 schreef Seven. het volgende:
@:MaJo Colin vreet alles wat los en vast zit.

Mango
Banaan
Geroosterd bruin brood
Appelmoes

Niet direct gek op cornflakes en naturel griekse yoghurt.
oh heerlijk he, als ze er zo van smullen O+
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 00:31 schreef Smart_ass het volgende:

Tenen zijn ook de bom :9
Bubbles neemt gewoon graag de tijd om het te perfectioneren allemaal. Zie navelstomp :P
disclaimer
pi_198507714
quote:
7s.gif Op zondag 14 maart 2021 11:44 schreef Seven. het volgende:
@:Miezziej hoe is het met jullie?
Lief dat je het vraagt :) Het gaat.. Mwa.. We leven nog :'). We zitten denk ik midden in een sprong, sleep regression, hoe je het wil noemen, maar de nachten zijn in ieder geval prut. Volgens het CB mochten we wel stoppen met nachtvoedingen, maar daar moet ik echt nog niet aan denken, de borst is vaak de enige manier om hem weer in slaap te krijgen :@
Ben denk ik ook een beetje lockdown/corona moe ofzo. Kijk ook weinig op het forum. Onze vakantie dit jaar gaat wederom niet door.
Loempia doet het verder goed. Groeit goed, komt al best vooruit met rollen/tijgeren. Wilt graag kruipen, maar dit lukt nog niet. M. deed dit allemaal veel later joh :P
We zijn langzaam aan het beginnen met wat hapjes (rapley). Tot nu toe komkommer en wortel. Ik had laatst een bakje chips wat hij probeerde te stelen, maar dat leek mij dan weer niet zo'n goed idee :+
pi_198508185
quote:

Ik zweer qua borden echt bij de placemats van ezpz. Silliconen dus vertrouwd, blijft plakken, en allemaal handige bordjes. Hebben de mini bowl en eentje met vakjes in een gezichtje en voor later eentje met diepe vakjes. Ook bekertjes bij, Ieniemienie om uit open beker te leren drinken. Zweer daarnaast bij de silliconen slabben met opvang bakje. man wat scheelt dat een was. Twee stuks ervan en je bent klaar.
Noooooit meer uitwasbaar slabben.
pi_198510410
quote:
3s.gif Op maandag 15 maart 2021 06:22 schreef PKM het volgende:
Ik leef met je mee @:NicolasJoy

Vrij letterlijk ook want onze nacht was ook niet goed. :N
:* :* Hoop dat je een rustige dag hebt gekregen vandaag om dan een beetje bij te komen!
quote:
9s.gif Op maandag 15 maart 2021 07:55 schreef Seven. het volgende:

[..]

;(

Er zit wel een stijgende lijn in, meen ik?
Dat houd ik mezelf in elk geval wel voor!
We hebben één keer 2-3 nachten achter elkaar goed kunnen slapen, nu zit het op meestal 1, soms 2 nachten in de week.

Het komt vanzelf een keer goed! Ze gingen allebei met goede zin naar de opvang, dus hoop dat het daar een beetje wil. :9
pi_198510451
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 09:43 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Lief dat je het vraagt :) Het gaat.. Mwa.. We leven nog :'). We zitten denk ik midden in een sprong, sleep regression, hoe je het wil noemen, maar de nachten zijn in ieder geval prut. Volgens het CB mochten we wel stoppen met nachtvoedingen, maar daar moet ik echt nog niet aan denken, de borst is vaak de enige manier om hem weer in slaap te krijgen :@
Ben denk ik ook een beetje lockdown/corona moe ofzo. Kijk ook weinig op het forum. Onze vakantie dit jaar gaat wederom niet door.
Loempia doet het verder goed. Groeit goed, komt al best vooruit met rollen/tijgeren. Wilt graag kruipen, maar dit lukt nog niet. M. deed dit allemaal veel later joh :P
We zijn langzaam aan het beginnen met wat hapjes (rapley). Tot nu toe komkommer en wortel. Ik had laatst een bakje chips wat hij probeerde te stelen, maar dat leek mij dan weer niet zo'n goed idee :+
Het is dus echt de leeftijd als ik overal de slaapverhalen zo zie. :+

Klote van de vakantie.. Iedereen zit in het schuitje, maar met familie ver weg is het wel extra extra zuur. :*

Is het nog altijd een loempia XL ? :D
  Moderator / Colorchick maandag 15 maart 2021 @ 14:23:49 #293
382129 crew  Donna
pi_198512410
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 09:28 schreef SQ het volgende:
Goud vindt het momenteel ook maar lastig, dat slapen. Waar hij met een paar weken al wel eens een ruk van 6 uur maakte, lijkt 2-3 uur wel de max te zijn nu. En die 3 uur pakt ie dan aan het begin van de nacht, tussen 19:30 en 22:00 ish. Daarna wil ie niet meer terug in zijn bed, maar tegen mama liggen en elk uur aanhappen en kermen en mijn tepels kapot trekken c_/

Wonderwel registreert mijn Fitbit dit allemaal als prima nachtrust en haal ik de laatste tijd slaapscores van rond de 90. Ongekend. :') !!!

Het zal wel iets te maken hebben met de overgang naar het kdv. Daar slaapt ie overigens ook niet.
Mijn Fitbit doet ook zo positief over mijn k.ut nachten!
pi_198512452
quote:
10s.gif Op maandag 15 maart 2021 07:48 schreef Seven. het volgende:

[..]

Awww die tenen O+

Het helpt wel als ze honger hebben :+ . Hier cornflakes geprobeerd, voelt fijn aan de handjes maar hij kreeg er rillingen van in zijn mond :D
Rond welke tijd geef jij Colin meestal vast eten? Misschien voed ik Bubbles ook gewoon wel best veel en heeft ze daardoor weinig honger meer? Overdag voed ik haar standaard na elk slaapje. Keek net even in mijn notes, dat is meestal 5x in een tijdsspan van 11u.. das misschien best veel? :P
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 09:28 schreef SQ het volgende:

Fitbit knows best, waar heb je het over, weinig slaap? :') Heeft Goud het verder wel naar zijn zin bij het kdv? Tepels kapot trekken haha, ik ben zo benieuwd hoe dat straks gaat zijn als ze tandjes krijgen :o
pi_198514452
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 12:33 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

Het is dus echt de leeftijd als ik overal de slaapverhalen zo zie. :+

Klote van de vakantie.. Iedereen zit in het schuitje, maar met familie ver weg is het wel extra extra zuur. :*

Is het nog altijd een loempia XL ? :D
Het is een faaaaseee :O :P

Hij woog afgelopen donderdag 7,8kg. Nog steeds bovengemiddeld, maar niet meer helemaal boven in de curve :+ Zijn hoofdomtrek curve buigt een beetje af, dus ze willen ons tussendoor nog een keer zien om te meten.

SPOILER: opvangloempia
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198514494
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 16:24 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Hij woog afgelopen donderdag 7,8kg. Nog steeds bovengemiddeld, maar niet meer helemaal boven in de curve :+ Zijn hoofdomtrek curve buigt een beetje af, dus ze willen ons tussendoor nog een keer zien om te meten.

Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat was bij ons ook. Toen de verpleegkundige dubbelcheckte was zijn hoofdje plots groter :o Ze zei toen ook dat de assistentes af en toe ook gewoon niet goed meten :')
pi_198515612
quote:

[..]

Loempiaaaaa O+ !

Wat super zonde van de vakantie trouwens..

Hier hebben ze haar hoofd ook verkeerd opgemeten met 2 maanden. Toen zat ze in de 99th percentile en 2 maanden later was haar hoofd ineens gekrompen en zat ze in de 60e. Blijkbaar is hoofden opmeten lastig :P.
pi_198516891
quote:

[..]

Goede loempia! Hij ziet er goed uit @Miezziej ! :D
pi_198517473
Poffertje heeft ook een groot hoofd. Gewicht en lengte zitten onder de groene lijn en hoofdomtrek op de bovenste oranje. Extra knap hoever ze omhoog komt. :D

@Smart_ass bij de oudste vond ik het ook spannend dat er tandjes zouden komen. De ondertandjes was geen probleem, de boventanden deed een paar dagen pijn. Nou is dat ook geen bijter. Ben eigenlijk wel benieuwd of Poffertje wel gaat bijten.

Zie haar lekker Nijntje kijken :D
SPOILER
pi_198518295
Welterusten! Namens ons kleine meisje.

Vind het bizar, als ik foto's zie van twee jaar geleden (toen was de zus even oud, of ja, drie weken ouder) dan is het verschil zo groot. Grote zus wilde hapjes, rolde om, zat al rechtop! (Wel in de gaten houdende....) maar deze vindt alles wel prima. Lekker liggen. :9

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')