SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
De marshmallow root niet.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik de ingredienten van die lush zooi zo lees: alcohol, antivries, gootsteenonstopper en rattengif
Zouden die hema direct moeten sluitenquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mij verkoopt de hema in mijn dorp niet eens rookworst.
geen moeite mee.
dan toch liever verse knakworst.
Ze hebben ook nog een tijdje gelmaskers gehad, die hoefden niet in de koelkast, maar kon ze laatst niet meer vinden op de website.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
En maskers in de koelkast vergeten, check. Daarom heb ik ze nooit meer.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De marshmallow root niet.![]()
Maar serieus, al die haarmeuk met kokos? Zit erin omdat kokos vol zit met een proteīne die lijkt op dat wat van nature in je haar zit en "de gaten" wat kan vullen.
het verschil tussen verse knakworst en knakworst uit blik is wel enorm..quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Zouden die hema direct moeten sluiten
Knakworst daarentegen weer absoluut geen fan van, nooit geweest ook.
Goede droge worsten mis ik ook wel.
je weet welk gifje hier bij hoort he..?quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je weet welk gifje hier bij hoort he..?
ga je zeker ook weer niet delen met mensen hierquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:09 schreef Amarantha het volgende:
Omg bakkerij op mijn werk gaat binnenkort ook zelf gevulde koeken maken. Gvd nu al zin in.
DAAR MOET EEN PIEMOL INquote:
Zijn wel een paar goede maar ik houd vooral van de Italiaanse en Spaanse varianten en die zijn wat lastiger te vinden.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:04 schreef gianni61 het volgende:
huehue
[..]
[..]
het verschil tussen verse knakworst en knakworst uit blik is wel enorm..
Maken ze daar bij jullie geen goede worsten?
De handschoenen helpen! Sowieso is het kut om bij jezelf te doen, want je ziet niet wat je doet, maar qua grip op die bolletjes helpt een laagje latex enorm.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan echt niet een balletje van 1 mm ergens opdraaien hoor, respect dat zij dat wel kan. Ik krijg sowieso al trillende handjes van piercingbolletjes laat staan zo mini.
Zweet breekt me al uit als ik eraan denk. Lippiercing enz lukt mij zelf wel maar oren begin ik echt niet aan.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De handschoenen helpen! Sowieso is het kut om bij jezelf te doen, want je ziet niet wat je doet, maar qua grip op die bolletjes helpt een laagje latex enorm.
En dat is erg? Of?quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:33 schreef jerney het volgende:
Ik heb huisgerookt spek om te ontbijten gekocht.
en gaat het lukken dit te laten liggen tot het ontbijt?quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:33 schreef jerney het volgende:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en gaat het lukken dit te laten liggen tot het ontbijt?
Draaien gaat me wel makkelijker af dan klikken.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zweet breekt me al uit als ik eraan denk. Lippiercing enz lukt mij zelf wel maar oren begin ik echt niet aan.
beetje dierlijk vet en wat kruiden. lijkt me prima.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of ik het per se op mijn gezicht wil smeren.
Kattenadem in de ochtend.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje dierlijk vet en wat kruiden. lijkt me prima.
Misschien zijn de katten dan ook meteen fan van je gezicht
Wat heb je? en moet ik helpen?quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Moet eerst nodig andere dingen opmaken vandaag
Ik heb ook gewoon 0 geduld met dit soort dingen, raak meteen helemaal in de stress enz.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Draaien gaat me wel makkelijker af dan klikken.M'n bcr's heb ik door Joop laten doen.
Zijn ze nu al genoeg, dan heb ik helemaal geen seconde rust meer.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje dierlijk vet en wat kruiden. lijkt me prima.
Misschien zijn de katten dan ook meteen fan van je gezicht
Effe peukie roken, helpt tegen het trillen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan echt niet een balletje van 1 mm ergens opdraaien hoor, respect dat zij dat wel kan. Ik krijg sowieso al trillende handjes van piercingbolletjes laat staan zo mini.
Gewoon filet americain maken van dat gehaktquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Nog 300g gehakt ongeveer en een kipfiletje. T-Rex dag vandaag
Hmm, beetje groente er bij en naar binnen schuivenquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Nog 300g gehakt ongeveer en een kipfiletje. T-Rex dag vandaag
Of meer zuipenquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Effe peukie roken, helpt tegen het trillen.
Minder zuipen ook trouwens.
Zo erg T-Rex ook weer nietquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon filet americain maken van dat gehakt
gestopt met vega zijn?quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:41 schreef jerney het volgende:
[..]
Zo erg T-Rex ook weer niet
Moet nog altijd wennen aan weer stukken lijkjes in mijn koelkast.
Al 6 jaar ofzo geen alcohol meer gehad dus nog minder zuipen gaat lastig.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Denk dat ik zo ballies ga maken en vanavond een curry oid.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm, beetje groente er bij en naar binnen schuiven
Vegan zelfs. Vond mijn lichaam blijkbaar niet zo tof op de lange baan. Alle supplementen ten spijt.quote:
Is dat niet lastig, dat je weer dood beest eet?quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Vegan zelfs. Vond mijn lichaam blijkbaar niet zo tof op de lange baan. Alle supplementen ten spijt.
Ah oke.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Vegan zelfs. Vond mijn lichaam blijkbaar niet zo tof op de lange baan. Alle supplementen ten spijt.
Moest wel even schakelen ja.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat niet lastig, dat je weer dood beest eet?
Zoek maar eens op ex vegan op youtubequote:Op donderdag 4 maart 2021 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah oke.
dat hoor je niet vaak ,op zich
Geen last van je darmen gehad? Of je bent niet meteen in een heart attack-hamburger gedokenquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Moest wel even schakelen ja.
Vooral kopen en klaarmaken vond ik in het begin heel lastig. Vreemd gezien nog lastiger dan het eten. Ook wel, maar was korte pijn. Ben een bikkel als ik een beslissing heb gemaakt.
Kom ik jou dan tegen?quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:50 schreef jerney het volgende:
[..]
Zoek maar eens op ex vegan op youtube
Nee!! Was ik heel huiverig voor en na een eerste borreltje dacht ik noooooooquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen last van je darmen gehad? Of je bent niet meteen in een heart attack-hamburger gedoken
Dan laat maarquote:
Zo kut is dat. Op zich valt het mee, maar dan heb je een paar dagen zon gehad en dan weer zo'n terugval die tien keer zo hard aankomt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:57 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, niet normaal.Of nouja wel, maar ik ben het zat.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:56 schreef Fogel het volgende:
Ik zie nu de uodate pas... jerney heeft een toffe toko gekregen
Jawel hoor, maar die worden weggewuifd. Heb ik me ook schuldig aan gemaakt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan laat maar
maar wat ik bedoel is meer:
de geluiden : je hebt geen vlees nodig! kijk mij vegan zijn ! hoor je wel vaak
maar mensen die zeggen: mijn lichaam weigert vegan te zijn, die hoor je meestal niet.
Ja, dat maakt het altijd zo erg! Even lekker en dan weer BAM klappertanden.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo kut is dat. Op zich valt het mee, maar dan heb je een paar dagen zon gehad en dan weer zo'n terugval die tien keer zo hard aankomt.
Had vanmorgen de daglichtlamp weer aan.
Een watquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:04 schreef Amarantha het volgende:
Bah wou vanochtend een tork rol pakken maar was helemaal aangevreten en onder gepist door muizen.
Toko?quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:56 schreef Fogel het volgende:
Ik zie nu de uodate pas... jerney heeft een toffe toko gekregen
Hoi.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan laat maar
maar mensen die zeggen: mijn lichaam weigert vegan te zijn, die hoor je meestal niet.
En mensen zouden het op zich nog wel kunnen. Maar er zitten ook van die flapkousen tussen die hun hond ook op een vegan dieet gaan zetten. En die gaat er dus gewoon dood aan.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan laat maar
Bij mij was het helaas niet voldoende om weer genoeg op te krabbelen. Zelfs niet met vis er nog bij.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Al gaat vegetarisch wel goed, dus eh.
Denk dat het per mens misschien ook kan verschillen, door gen mutaties ed.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En mensen zouden het op zich nog wel kunnen. Maar er zitten ook van die flapkousen tussen die hun hond ook op een vegan dieet gaan zetten. En die gaat er dus gewoon dood aan.
Gebrek aan alternatieven in mijn geval.quote:
Ja, die zijn idioot.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En mensen zouden het op zich nog wel kunnen. Maar er zitten ook van die flapkousen tussen die hun hond ook op een vegan dieet gaan zetten. En die gaat er dus gewoon dood aan.
Ah ja dan wordt het lastig om een beetje verantwoord te eten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gebrek aan alternatieven in mijn geval.M'n darmen kunnen niet omgaan met noten en peulvruchten, dus vegan waag ik me maar gewoon niet aan.
Vooralsnog gaat het goed met 99% van de tijd vegetarisch en áls we eens elders eten, eet ik wel beest. Impact op het milieu binnen m'n mogelijkheden verlagen enzo.
Katten, ratten, hamstersquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:11 schreef jerney het volgende:
[..]
Denk dat het per mens misschien ook kan verschillen, door gen mutaties ed.
En je katten op een vegan dieet zetten is misdadig.
Ja, eigen gezondheid gaat voor.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:14 schreef jerney het volgende:
En snap ik! Ik hoop op termijn ook weer flink te kunnen afbouwen.Maar voorlopig zou ik jullie zelfs opeten om weer bij mijn positieven te komen.
Ik ben bang dat dat op andere bezwaren gaat stuiten dan een nutriëntenbalans.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:14 schreef jerney het volgende:
En snap ik! Ik hoop op termijn ook weer flink te kunnen afbouwen.Maar voorlopig zou ik jullie zelfs opeten om weer bij mijn positieven te komen.
Werd altijd gallisch van die drammers in die fb groepen. Met hun amicat want ze waren er zeker van dat daar alles in zit wat hun beestje nodig heeft. En iedereen moest er zou er ook aan moeten anders ben je geen goede vegan.quote:
E(e)thische?quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat op andere bezwaren gaat stuiten dan een nutriëntenbalans.
Een eckte vegan heeft natuurlijk gewoon geen huisdieren.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Werd altijd gallisch van die drammers in die fb groepen. Met hun amicat want ze waren er zeker van dat daar alles in zit wat hun beestje nodig heeft. En iedereen moest er zou er ook aan moeten anders ben je geen goede vegan.Beetje sektarisch vond ik dat altijd.
Hoe is een beest gevangen houden voor eigen plezier beter dan geen dieren(producten) gebruiken?quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Werd altijd gallisch van die drammers in die fb groepen. Met hun amicat want ze waren er zeker van dat daar alles in zit wat hun beestje nodig heeft. En iedereen moest er zou er ook aan moeten anders ben je geen goede vegan.Beetje sektarisch vond ik dat altijd.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat op andere bezwaren gaat stuiten dan een nutriëntenbalans.
Je kan het altijd afschuiven op de dieren die er al zijn adopteren en een goed huis geven en dat is ook wel iets goeds natuurlijk. Want een asiel is geen pretpark voor die beestjes.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoe is een beest gevangen houden voor eigen plezier beter dan geen dieren(producten) gebruiken?
Hervormdquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:23 schreef gianni61 het volgende:
oke oke, hervormde vegans hier
(ik zat ik een skype meeting)
Ik ben gewoon heel hip "flexitariër"quote:
Ik eet vlees wanneer het me uitkomt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel hip "flexitariër"
Da’s het makkelijkstquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel hip "flexitariër"
Ik eet alles wat op mijn pad komtquote:
Maar mag je dan van je huisdier wel een lampenkap of schoenen ofzo maken als ie doodgaat? Want dan heeft ie immers wel een goed leven gehad enzo?quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:24 schreef jerney het volgende:
[..]
Je kan het altijd afschuiven op de dieren die er al zijn adopteren en een goed huis geven en dat is ook wel iets goeds natuurlijk. Want een asiel is geen pretpark voor die beestjes.
Heb die vraag ook wel eens gesteld over boeken (ivm de lijm) tegen een hele millitante, maar dan leggen ze uit dat dat dan voor hun geestelijk welzijn is.
Ik ook, komt me wel vrijwel dagelijks uitquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik eet vlees wanneer het me uitkomt.
Vriendin van mijn ex-vriendin sloeg er een beetje in door.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar mag je dan van je huisdier wel een lampenkap of schoenen ofzo maken als ie doodgaat? Want dan heeft ie immers wel een goed leven gehad enzo?
Mja, geestelijk welzijn... het dier dat er voor dood moet heeft dat niet meer natuurlijk. Waarom zijn sommige situaties wel goed en anderen niet? Dat soort dingen snap ik niet.
Maargoed, ik ben geen vegan dus ik hoef me er ook niet druk over te maken, maar ik vraag me dus dat soort dingen soms af
voor op welke piercing 😏😏quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:19 schreef Amarantha het volgende:
Krijg net foto van de bolletjes die op mijn piercings komen, ze zegt de kleinste is echt mini (1 mm volgens mij)
[ afbeelding ]
lekkahquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:33 schreef jerney het volgende:
eerst even blowtje doen danquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon 0 geduld met dit soort dingen, raak meteen helemaal in de stress enz.
ook optiesbquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:39 schreef Dven het volgende:
[..]
eginnen met drinken en dan weer stoppenquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Al 6 jaar ofzo geen alcohol meer gehad dus nog minder zuipen gaat lastig.
het is best fris inderdaadquote:
Ik heb trek in Chinees.quote:
van de week gehad.quote:
Zo spannend is het niet hoor, ze zijn voor de 3 piercings in mijn oor.quote:
Helpt niet hoor, heb gewoon geen geduld voor dit soort dingen dus ik doe dat ook niet want wil niet boos worden enz haha.quote:
Na alcoholvrij door het leven gaan bevalt me best prima eigenlijk.quote:
Poeh ja ook lekker maar helaas nog steeds geen bezorg Chinees hier.quote:
Ik kwam er laatst achter dat de Chinees hier schijnbaar ook gewoon bami rames heeft, die wil ik toch wel eens proberen.quote:
Hier ook niet, ik ga het gewoon afhalen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh ja ook lekker maar helaas nog steeds geen bezorg Chinees hier.
Doe ik wel weer als het iets warmer is buiten, ik heb geen auto.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier ook niet, ik ga het gewoon afhalen.
Ik haal het ook altijd fietsend, dat is sneller dan met de autoquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe ik wel weer als het iets warmer is buiten, ik heb geen auto.
En wat te bedenken van de slavenpraktijken en ontbossing die zijn gepleegd om de grondstoffen voor dat ding te maken. Die dan ook nog eens met zeer vervuilende schepen hierheen worden gebracht en dan vervolgens hier met heel veel verpakkingsmateriaal bij je thuis wordt gebracht in vervuilende vrachtwagens en busjesquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:35 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon aan de ereader gaan, maar dan zal dat apparaat wel niet vegan zijn. En de schrijvers zullen wel papier en lijm hebben gebruikt. En de webshops die die dingen verkopen zijn natuurlijk ook kut.
Ik ga ook gewoon lopend, is net 10 minuten lopen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe ik wel weer als het iets warmer is buiten, ik heb geen auto.
En beter voor je carbon footprint.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik haal het ook altijd fietsend, dat is sneller dan met de autoen logischer
Maar dan wel een smartphone hebbenquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wat te bedenken van de slavenpraktijken en ontbossing die zijn gepleegd om de grondstoffen voor dat ding te maken. Die dan ook nog eens met zeer vervuilende schepen hierheen worden gebracht en dan vervolgens hier met heel veel verpakkingsmateriaal bij je thuis wordt gebracht in vervuilende vrachtwagens en busjes
oh jammer.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo spannend is het niet hoor, ze zijn voor de 3 piercings in mijn oor.
Lekker in je bami rammen!quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat de Chinees hier schijnbaar ook gewoon bami rames heeft, die wil ik toch wel eens proberen.
Het is geen doen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wat te bedenken van de slavenpraktijken en ontbossing die zijn gepleegd om de grondstoffen voor dat ding te maken. Die dan ook nog eens met zeer vervuilende schepen hierheen worden gebracht en dan vervolgens hier met heel veel verpakkingsmateriaal bij je thuis wordt gebracht in vervuilende vrachtwagens en busjes
Iedereen interpreteert het natuurlijk zoals het hem uitkomt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar mag je dan van je huisdier wel een lampenkap of schoenen ofzo maken als ie doodgaat? Want dan heeft ie immers wel een goed leven gehad enzo?
Mja, geestelijk welzijn... het dier dat er voor dood moet heeft dat niet meer natuurlijk. Waarom zijn sommige situaties wel goed en anderen niet? Dat soort dingen snap ik niet.
Maargoed, ik ben geen vegan dus ik hoef me er ook niet druk over te maken, maar ik vraag me dus dat soort dingen soms af
Beetje discriminerend t.o.v. van alle andere gevogelte dit..quote:
kun je het omschrijven?quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik wou dat ik mijn mental picture kon uploaden.
Vast ook lekker maar eet voornamelijk kip eigenlijk.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:42 schreef gianni61 het volgende:
Beetje discriminerend t.o.v. van alle andere gevogelte dit..
Iedereen moet lekker zelf weten hoe ze dingen aanpakken, maar laat het een privezaak zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Iedereen interpreteert het natuurlijk zoals het hem uitkomt.En dat is prima. Ik heb alleen een hekel aan al dat gedram en veroordeel. Het is een hele vreemde community.
En niet elke vegan schaart zich daar ook bij hoor, er zijn ook verstandige en tolerante gelukkig. En ik snap de behoefte tot activisme ook wel.. maar koop dan ook geen boeken die niet vegan zijn als je jezelf een beetje serieus wil nemen.
ja, maar eendquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vast ook lekker maar eet voornamelijk kip eigenlijk.
Oh jaquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hmmm. Weet niet of ik het daar helemaal mee eens ben, maar het is inderdaad niet de bedoeling om anderen te las en te onpas te zitten aanvallen om een andere keuze.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Iedereen moet lekker zelf weten hoe ze dingen aanpakken, maar laat het een privezaak zijn.
Wat op zich ook echt zo is natuurlijkquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh jaIt’s frowned upon haha
Wordt over het algemeen niet als vegan beschouwd, want dan gebruik je geen dierlijke producten. Ongeacht waar ze vandaan komen. Zoals de eier discussie van de kip van de buuf.
Sommigen dragen wel hun oude schoenen en riepen tot ze op zijn, maar anderen vinden dat weer niet kunnen omdat je dan een soort statement maakt dat dat ok is.
Jaquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat op zich ook echt zo is natuurlijk
Mensen die hun hele leven leven om het maar goed genoeg te doen in de ogen van een ander, komen nooit aan zelf leven toe.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja
Maar het weg flikkeren is ook weer respectloos. En naar de kringloop brengen is dan weer een soort van stamp of approval. Je kan het niet snel goed doen hoor.
te ingewikkeld ditquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja
Maar het weg flikkeren is ook weer respectloos. En naar de kringloop brengen is dan weer een soort van stamp of approval. Je kan het niet snel goed doen hoor.
oh, met facebook ben ik sowieso redelijk klaar.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:57 schreef jerney het volgende:
[..]
Was ook snel klaar met die Facebook groepen.
Achja, het is in ieder geval niet als de jehova en bij mensen aankloppen of te vertellen wat het beste isquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:50 schreef jerney het volgende:
[..]
Hmmm. Weet niet of ik het daar helemaal mee eens ben, maar het is inderdaad niet de bedoeling om anderen te las en te onpas te zitten aanvallen om een andere keuze.
Ik moet hem wel aanhouden ivm online jaarcursussen waar ik in les geef, maar verder doe ik er niks mee.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, met facebook ben ik sowieso redelijk klaar.
Hmm toch welquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Achja, het is in ieder geval niet als de jehova en bij mensen aankloppen of te vertellen wat het beste is
Waar geef je les in?quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:59 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik moet hem wel aanhouden ivm online jaarcursussen waar ik in les geef, maar verder doe ik er niks mee.
Er is zo veel aan gekoppeld dat het handig is om het te houden, maar ik kijk er niet veel meer op.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:59 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik moet hem wel aanhouden ivm online jaarcursussen waar ik in les geef, maar verder doe ik er niks mee.
Eend en kalkoen is ook wel lekker ja, de rest nooit gehad volgens mij.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar eend
en kalkoen
en parelhoen
en gans
voor mijn part nog een pauw
Het lekkere aan kalkoen is dat je het naar varken kan laten smakenquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eend en kalkoen is ook wel lekker ja, de rest nooit gehad volgens mij.
Boehoe ik heb mijn biljetjes nog nietquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:10 schreef Amarantha het volgende:
Boehoe ik heb mijn spacelamp ding nog niet.
Bah dat zoete weeīgequote:Op donderdag 4 maart 2021 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het lekkere aan kalkoen is dat je het naar varken kan laten smaken
Kwitjequote:Op donderdag 4 maart 2021 16:10 schreef kwiwi het volgende:
Ik leef nog hoor @:Budapestenaar, maar maak op het moment hele lange dagen op het werk
Stomquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boehoe ik heb mijn biljetjes nog nietIk zag wel in de app dat er vandaag iets zou komen maar het is de post helaas niet gelukt..
quote:
Ja, maar hopelijk na morgen weer even voorbij. Moet ook even een nieuw abo kopen hier zie ik, was nu gewend aan het geen reclame meer hebben. Wat is dat kut zeg, al die enorme bannersquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwitje![]()
Balen dat je zulke lange dagen moet maken![]()
Maar wel fijn dat je nog leeft
quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Daar heb ik nooit iets van geproefd. Als je kalkoen dun snijdt en paneert, is het echt net een varkensschnitzel
quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar hopelijk na morgen weer even voorbij. Moet ook even een nieuw abo kopen hier zie ik, was nu gewend aan het geen reclame meer hebben. Wat is dat kut zeg, al die enorme banners
Huh wie beland daar nou meer op de IC?quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:03 schreef UitStraling het volgende:
Twaalf collega's die je melig in Teams opbellen die allemaal in een bed op de IC liggen, humor heeft ook Covid-19 gekregen vrees ik![]()
Sad fuckers
Ziek.quote:In the 1920s, Fritz Haarmann was known as a successful seller of secondhand clothes and was beloved by housewives for his endless supply of cheap meat — until they learned he harvested both of his products from slain runaway boys.
Teams achtergrondjesquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:16 schreef Lospedrosa het volgende:
H
[..]
Huh wie beland daar nou meer op de IC?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Bak een ei dan!quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen nog maar yoghurt en ketolunch op. En al een flink stukje door de kou gefietst natuurlijk.
Ja gvd probeer ik al 4 dagen.quote:Lukt het niet om in te loggen, doe dan op een later moment belastingaangifte.
Ja nog tot 1 April, tot de officiële promotie. Dus ik maak ze nu nog ff snel, heb al bijna 2 weken vakantie bij elkaar gespaard in 2 maandenquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]FOK! met banners is niet te doen.
Mag je wel flink overuren schrijven?
Ja de Plusbus kunt zo (tussen 1600 en 1800).quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bak een ei dan!
Hoe gingen de gesprekken?
Ik ben ongeduldig.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:27 schreef datismijnmening het volgende:
Doe gewoon over twee weken aangifte joh.
Je krijgt heus niet meer terug als je eerder aangifte doet
Hier ook ben er net mee gestoptquote:
Jezusquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja nog tot 1 April, tot de officiële promotie. Dus ik maak ze nu nog ff snel, heb al bijna 2 weken vakantie bij elkaar gespaard in 2 maanden
Klinkt goed allemaalquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de Plusbus kunt zo (tussen 1600 en 1800).
Wel goedMorgenochtend nog eentje
Kwam ondertussen nog een leuke vac tegen, ook maar gauw even een briefje aan gewaagd.
sabbatical ftwquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn werkgever heeft vanaf juli een regeling voor langer verlof. Eerste maand voor 70% betaald, tweede maand voor eigen rekening. Dat ga ik volgend jaar maar eens doen
Het helpt wel als er niemand in de weg loopt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:35 schreef Amarantha het volgende:
Het is toch onmogelijk om binnen 10 minuten in de Action alles te vinden?
Ja is ook wel weer zo, kun je er een soort race van maken.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het helpt wel als er niemand in de weg loopt.
Had de action niet een wachtlijst van 40.000 man?quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:34 schreef Amarantha het volgende:
Winkelen op afspraak lijkt me zo kut maar ik vrees dat ik over een tijdje het toch wel moet doen bij de Action ofzo.
gewoon doen alsof je 10 minuten gratis winkelen gewonnen hebt. Met je armen alle schappen leegvegen in je kar. Dan zit er vast wel wat bij wat je nodig hebtquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:36 schreef Amarantha het volgende:
Gewoon rennen alsof je leven er vanaf hangt.
Het is minimaal 10 minuten, niet maximaal.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:35 schreef Amarantha het volgende:
Het is toch onmogelijk om binnen 10 minuten in de Action alles te vinden?
Ja grote kans als ik nu afspraak maak dat we 1,5 maand verder zijn ofzo.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had de action niet een wachtlijst van 40.000 man?
Winkelen voor kleding ofzo bij de Bijenkorf kan ik wel snappen dat je een afspraak gaat maken. Maar voor de blokker of de kookwinkel ofzo
quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:37 schreef FranticDJ het volgende:
mensen die hun koffie zwart drinken zijn over het algemeen vaker psychopaat of sadist
/radio538
Zo zie ik het ook een beetje voor me ja.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon doen alsof je 10 minuten gratis winkelen gewonnen hebt. Met je armen alle schappen leegvegen in je kar. Dan zit er vast wel wat bij wat je nodig hebt
Oh dacht ik.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is minimaal 10 minuten, niet maximaal.
Ik ontken niks.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:37 schreef FranticDJ het volgende:
mensen die hun koffie zwart drinken zijn over het algemeen vaker psychopaat of sadist
/radio538
Oh lekkerquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn werkgever heeft vanaf juli een regeling voor langer verlof. Eerste maand voor 70% betaald, tweede maand voor eigen rekening. Dat ga ik volgend jaar maar eens doen
Of naar een FOK!ker die je vertrouwd die je dan een abbo cadeau kan doenquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:14 schreef kwiwi het volgende:
Misschien kan ik mailen en het direct naar danny overmaken ofzo..
Of iemand van hier doet je een abbo kado en je betaalt dan via paypal of zoquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:14 schreef kwiwi het volgende:
Misschien kan ik mailen en het direct naar danny overmaken ofzo..
quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er is zo veel aan gekoppeld dat het handig is om het te houden, maar ik kijk er niet veel meer op.
dan toch liever instagram
Wacht wat? Kan je leren om creatief te worden?quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Creativiteit. Diverse media, maar vooral houtskool, inkt en acryl. Oh en grafiek.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:18 schreef Modus het volgende:
Vegans![]()
Lekker boomschorssoep met bloembollenbavarois toe.
Sugardaddy vinden hier.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jammer, paypal heb ik wel. Ik mail wel ff, er is vast een oplossing
quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:37 schreef FranticDJ het volgende:
/radio538
Als er geen andere betaalmogelijkheid blijkt te zijn moet ik m'n kontje maar gaan verkopen achter het Foqueville stationquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als er geen andere betaalmogelijkheid blijkt te zijn moet ik m'n kontje maar gaan verkopen achter het Foqueville station
Met een beetje matige kont sta je er dus een paar dagen omdat niemand dan top dollar wil betalenquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als er geen andere betaalmogelijkheid blijkt te zijn moet ik m'n kontje maar gaan verkopen achter het Foqueville station
Hoe denk je dat ik aan 4 sterren kom?quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wacht wat? Kan je leren om creatief te worden?
Of doel je vooral op het omgaan met de materialen als je al een beetje meer dan helemaal geen creativiteit bezit?
#creatiefbeperkt
Het waren er 5 maar 1 daarvan is nu een rondjequote:Op donderdag 4 maart 2021 17:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik aan 4 sterren kom?
Dat moet een goede pijpbeurt geweest zijn Fogelquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik aan 4 sterren kom?
[..]
Ja vooral ook leren dat ze gewoon dingen moeten proberen en niet een vast patroon aanhoudenquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:40 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik verzin graag creatieve oefeningen. Bv om je (al dan niet beperkte) creativiteit te exploreren en te versterken.. om af te rekenen met faalangst en overthinking... en meer vanuit intuitie te schilderen. Bv.
Dus niet van die stap voor stap allemaal hetzelfde plaatje maken![]()
Leg ook altijd wel uit hoe je je materiaal gebruikt... Ook technieken inderdaad... (veel mixed media ook) en ook mijn hele gedachteproces smijt ik eruit tijdens het les geven. Het hoe en waarom van beslissingen. Welke theorie er soms achter zit wanneer dat zo is.
Ik richt me vooral op beginnelingen, maar zorg ook dat het interessant genoeg is voor intermediate level. Die vinden mijn lessen ook vaak fijn.
Apart, dacht dat je dat in je moest hebben zeg maar. Tof dat je dat kanquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:40 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik verzin graag creatieve oefeningen. Bv om je (al dan niet beperkte) creativiteit te exploreren en te versterken.. om af te rekenen met faalangst en overthinking... en meer vanuit intuitie te schilderen. Bv.
Dus niet van die stap voor stap allemaal hetzelfde plaatje maken![]()
Leg ook altijd wel uit hoe je je materiaal gebruikt... Ook technieken inderdaad... (veel mixed media ook) en ook mijn hele gedachteproces smijt ik eruit tijdens het les geven. Het hoe en waarom van beslissingen. Welke theorie er soms achter zit wanneer dat zo is.
Ik richt me vooral op beginnelingen, maar zorg ook dat het interessant genoeg is voor intermediate level. Die vinden mijn lessen ook vaak fijn.
Iedereen kan schilderen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wacht wat? Kan je leren om creatief te worden?
Of doel je vooral op het omgaan met de materialen als je al een beetje meer dan helemaal geen creativiteit bezit?
#creatiefbeperkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, jij weet!!quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vooral ook leren dat ze gewoon dingen moeten proberen en niet een vast patroon aanhoudenZei ik vroeger ook tegen mijn stagiaires, dat ze in After Effects gewoon overal op moesten klikken om te kijken wat het deed en niet te bang te zijn het 'fout' te doen.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Iedereen kan schilderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Nouja dat helpt natuurlijk wel, ik ga niet liegen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Apart, dacht dat je dat in je moest hebben zeg maar. Tof dat je dat kan
quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, jij weet!!
Ik moedig vooral korte exploraties aan. Dat idee van “ik moet iets moois maken, anders is het kut” in de vuilnisbak mieteren! En kunnen lachen met jezelf en je creaties. Regelmatig doen is zoveel belangrijker!
Als je het creatieve proces leuk maakt, komt de rest vanzelf.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Iedereen kan schilderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik ooit eens 3 vakjes heb ingeschilderd, wat een hel was dat zeg.![]()
linkte ik vanmorgen al m'n jongquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/video/2371(...)olle-testvlucht.html
@:FranticDJ het wordt steeds succesvoller.
Spoiler: ZONNUH GROTE VUURBAL JONGUH! BAM!
Eh kweenie, er beginnen wel wat kwartjes te vallenquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:37 schreef FranticDJ het volgende:
/radio538
Toen was ik met Belangrijke Dingen bezig. Mien jongquote:
Dat is muntgeld, dat magquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Eh kweenie, er beginnen wel wat kwartjes te vallen
Toch wel jammer dat die baan niet mee bestaat, vind dat 'lesgeven' leuk maar docent zijn lijkt me dan weer verschrikkelijkquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, jij weet!!
Ik moedig vooral korte exploraties aan. Dat idee van “ik moet iets moois maken, anders is het kut” in de vuilnisbak mieteren! En kunnen lachen met jezelf en je creaties. Regelmatig doen is zoveel belangrijker!
Als je het creatieve proces leuk maakt, komt de rest vanzelf.
Overal je fris getrimde koppie showenquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen was ik met Belangrijke Dingen bezig. Mien jong
tja je hebt werkpaarden en je hebt luie paardenquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen was ik met Belangrijke Dingen bezig. Mien jong
Daarom maak ik filmpjesquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat die baan niet mee bestaat, vind dat 'lesgeven' leuk maar docent zijn lijkt me dan weer verschrikkelijk
Herkenbaarquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat die baan niet mee bestaat, vind dat 'lesgeven' leuk maar docent zijn lijkt me dan weer verschrikkelijk
Voor t goeie doel hequote:Op donderdag 4 maart 2021 17:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Overal je fris getrimde koppie showen
Ja ik kan niet naar mijn eigen stem luisterenquote:
Het wentquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik kan niet naar mijn eigen stem luisteren
Daarom ook liever stagiaires, die hebben vaak al een hoop meer interesse omdat ze al in een bepaald vakgebied zittenquote:Op donderdag 4 maart 2021 17:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Herkenbaar
die ongemotiveerde luie bijdehante kadavers.. de tandjes..
quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom ook liever stagiaires, die hebben vaak al een hoop meer interesse omdat ze al in een bepaald vakgebied zitten
Ja het verschilt nogal, een eerstejaars mbo studentje van net 16 kan nog wel eens een ramp zijn, maar een vierdejaars hbo of mbo student gaat vaak gewoon primaquote:
Denk dat ik er toch voor ga bedanken, moet nog wel een beetje geld kunnen verdienenquote:
zat 3e of 4e jaars mbo-ers en hbo-ers gehad..quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het verschilt nogal, een eerstejaars mbo studentje van net 16 kan nog wel eens een ramp zijn, maar een vierdejaars hbo of mbo student gaat vaak gewoon prima
Kan ook als je het een beetje slim aanpakt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik er toch voor ga bedanken, moet nog wel een beetje geld kunnen verdienen
Mja scheelde dat wij een vrij klein bedrijf waren en dus zelf de selectie deden, dan prik je er vrij snel doorheenquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zat 3e of 4e jaars mbo-ers en hbo-ers gehad..
het wisselt echte alle kanten op, maar het gros was wel vrij ongemotiveerd.
Wel een trekje van de jeugd van 'deze tijd' wat ik al zeker 10-12 jaar zie. [/opa]
Iets slim aanpakken is niet echt een van mijn kernkwaliteitenquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:04 schreef jerney het volgende:
[..]
Kan ook als je het een beetje slim aanpakt.
doel je nu op je keuken?quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iets slim aanpakken is niet echt een van mijn kernkwaliteiten
Die is gewoon next-level geniaalquote:
Herkenbaar. Tot en met opbellende ouders om de kinders ziek te melden (je joehoe laat je volwassen kind dat even lekker zelf regelen, hoort bij volwassen zijn) en boze moekes omdat ze een opdracht niet gehaald hadden want 'ze had wel heel goed haar best gedaan'.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zat 3e of 4e jaars mbo-ers en hbo-ers gehad..
het wisselt echte alle kanten op, maar het gros was wel vrij ongemotiveerd.
Wel een trekje van de jeugd van 'deze tijd' wat ik al zeker 10-12 jaar zie. [/opa]
ja dat laatste heb ik ook eens gehadquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Herkenbaar. Tot en met opbellende ouders om de kinders ziek te melden (je joehoe laat je volwassen kind dat even lekker zelf regelen, hoort bij volwassen zijn) en boze moekes omdat ze een opdracht niet gehaald hadden want 'ze had wel heel goed haar best gedaan'.
Yup! Zo doe ik het.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:04 schreef Ygritte het volgende:
Je ken toch ook gewoon lekker gaan zwep zwep pee-eren als je het wel leuk vind om mensen iets te leren. Maak je een eigen cursusje/training after effects. Goeie prijs voor vragen en dan vang je ook alleen de peoples die er iets mee willen.
Jij krijgt zeker alleen een kloppende klabanus van een hoogglans witte hoekkeukenquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
na een gallon ayahuasca misschien
neequote:Op donderdag 4 maart 2021 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij krijgt zeker alleen een kloppende klabanus van een hoogglans witte hoekkeuken
Ja dat durf ik niet zo goed aan, wil liever gewoon weer in loondienstquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:04 schreef Ygritte het volgende:
Je ken toch ook gewoon lekker gaan zwep zwep pee-eren als je het wel leuk vind om mensen iets te leren. Maak je een eigen cursusje/training after effects. Goeie prijs voor vragen en dan vang je ook alleen de peoples die er iets mee willen.
Is dit met seks niet precies zo?quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:48 schreef jerney het volgende:
[..]
Nouja dat helpt natuurlijk wel, ik ga niet liegen.Maar veel is gewoon oefenen en lol hebben hoor. Waar je aandacht aan geeft, dat groeit. Zo werken onze hersenen gewoon.
En ja bij de een is dat meer dan bij de ander, who cares. Creatief bezig zijn is een verrijking van je leven. Of het nu ergens aan de muur komt te hangen of niet.
Ja je moet wel wat hosselen voor wat stabiliteit in inkomen, natuurlijk.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat durf ik niet zo goed aan, wil liever gewoon weer in loondienst
Je kan ook 'gewoon' minder in loondienst gaan werken en eerst beginnen met ernaast doen he....quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat durf ik niet zo goed aan, wil liever gewoon weer in loondienst
Ik ben niet zo'n hosselaarquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja je moet wel wat hosselen voor wat stabiliteit in inkomen, natuurlijk.
Ja dat wil ik op termijn ook wel, maar voor nu is het eerder belangrijk om sowieso ergens in loondienst te kunnenquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kan ook 'gewoon' minder in loondienst gaan werken en eerst beginnen met ernaast doen he....
Donderdag doemsdagquote:
ze stonden nu in de winkelquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:11 schreef mschol het volgende:
[..]
klanten die je door de telefoon trokken?
Ik krijg altijd spontaan jeuk van marketingtermenquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:11 schreef jerney het volgende:
[..]
Is ook iets dat je leuk kan maken
Value marketing bv
En verder wat Ygrje zegt
[..]
Heb je al een burn-out door je werkplek?quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:13 schreef bitterbal het volgende:
een man bied zijn excuses aan. komt daarna zijn vrouw. God die was irritant
nog niet :pquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je al een burn-out door je werkplek?
Foto van je gerrie gestuurd?quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:14 schreef UitStraling het volgende:
Zo laatste poepmail de deur uit, afgewerkt
Vrouwenquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:13 schreef bitterbal het volgende:
een man bied zijn excuses aan. komt daarna zijn vrouw. God die was irritant
Ah ja.... dromen niet uit het oog verliezen in ieder gevalquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wil ik op termijn ook wel, maar voor nu is het eerder belangrijk om sowieso ergens in loondienst te kunnen
Ik ben ook net klaar.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:14 schreef UitStraling het volgende:
Zo laatste poepmail de deur uit, afgewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |