SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
De marshmallow root niet.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik de ingredienten van die lush zooi zo lees: alcohol, antivries, gootsteenonstopper en rattengif
Zouden die hema direct moeten sluitenquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mij verkoopt de hema in mijn dorp niet eens rookworst.
geen moeite mee.
dan toch liever verse knakworst.
Ze hebben ook nog een tijdje gelmaskers gehad, die hoefden niet in de koelkast, maar kon ze laatst niet meer vinden op de website.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
En maskers in de koelkast vergeten, check. Daarom heb ik ze nooit meer.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De marshmallow root niet.![]()
Maar serieus, al die haarmeuk met kokos? Zit erin omdat kokos vol zit met een proteīne die lijkt op dat wat van nature in je haar zit en "de gaten" wat kan vullen.
het verschil tussen verse knakworst en knakworst uit blik is wel enorm..quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Zouden die hema direct moeten sluiten
Knakworst daarentegen weer absoluut geen fan van, nooit geweest ook.
Goede droge worsten mis ik ook wel.
je weet welk gifje hier bij hoort he..?quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je weet welk gifje hier bij hoort he..?
ga je zeker ook weer niet delen met mensen hierquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:09 schreef Amarantha het volgende:
Omg bakkerij op mijn werk gaat binnenkort ook zelf gevulde koeken maken. Gvd nu al zin in.
DAAR MOET EEN PIEMOL INquote:
Zijn wel een paar goede maar ik houd vooral van de Italiaanse en Spaanse varianten en die zijn wat lastiger te vinden.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:04 schreef gianni61 het volgende:
huehue
[..]
[..]
het verschil tussen verse knakworst en knakworst uit blik is wel enorm..
Maken ze daar bij jullie geen goede worsten?
De handschoenen helpen! Sowieso is het kut om bij jezelf te doen, want je ziet niet wat je doet, maar qua grip op die bolletjes helpt een laagje latex enorm.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan echt niet een balletje van 1 mm ergens opdraaien hoor, respect dat zij dat wel kan. Ik krijg sowieso al trillende handjes van piercingbolletjes laat staan zo mini.
Zweet breekt me al uit als ik eraan denk. Lippiercing enz lukt mij zelf wel maar oren begin ik echt niet aan.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De handschoenen helpen! Sowieso is het kut om bij jezelf te doen, want je ziet niet wat je doet, maar qua grip op die bolletjes helpt een laagje latex enorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |