SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
De marshmallow root niet.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik de ingredienten van die lush zooi zo lees: alcohol, antivries, gootsteenonstopper en rattengif
Zouden die hema direct moeten sluitenquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mij verkoopt de hema in mijn dorp niet eens rookworst.
geen moeite mee.
dan toch liever verse knakworst.
Ze hebben ook nog een tijdje gelmaskers gehad, die hoefden niet in de koelkast, maar kon ze laatst niet meer vinden op de website.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
En maskers in de koelkast vergeten, check. Daarom heb ik ze nooit meer.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De marshmallow root niet.![]()
Maar serieus, al die haarmeuk met kokos? Zit erin omdat kokos vol zit met een proteīne die lijkt op dat wat van nature in je haar zit en "de gaten" wat kan vullen.
het verschil tussen verse knakworst en knakworst uit blik is wel enorm..quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Zouden die hema direct moeten sluiten
Knakworst daarentegen weer absoluut geen fan van, nooit geweest ook.
Goede droge worsten mis ik ook wel.
je weet welk gifje hier bij hoort he..?quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je weet welk gifje hier bij hoort he..?
ga je zeker ook weer niet delen met mensen hierquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:09 schreef Amarantha het volgende:
Omg bakkerij op mijn werk gaat binnenkort ook zelf gevulde koeken maken. Gvd nu al zin in.
DAAR MOET EEN PIEMOL INquote:
Zijn wel een paar goede maar ik houd vooral van de Italiaanse en Spaanse varianten en die zijn wat lastiger te vinden.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:04 schreef gianni61 het volgende:
huehue
[..]
[..]
het verschil tussen verse knakworst en knakworst uit blik is wel enorm..
Maken ze daar bij jullie geen goede worsten?
De handschoenen helpen! Sowieso is het kut om bij jezelf te doen, want je ziet niet wat je doet, maar qua grip op die bolletjes helpt een laagje latex enorm.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan echt niet een balletje van 1 mm ergens opdraaien hoor, respect dat zij dat wel kan. Ik krijg sowieso al trillende handjes van piercingbolletjes laat staan zo mini.
Zweet breekt me al uit als ik eraan denk. Lippiercing enz lukt mij zelf wel maar oren begin ik echt niet aan.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De handschoenen helpen! Sowieso is het kut om bij jezelf te doen, want je ziet niet wat je doet, maar qua grip op die bolletjes helpt een laagje latex enorm.
En dat is erg? Of?quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:33 schreef jerney het volgende:
Ik heb huisgerookt spek om te ontbijten gekocht.
en gaat het lukken dit te laten liggen tot het ontbijt?quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:33 schreef jerney het volgende:
Ik heb huisgerookt spek om te ontbijten gekocht.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en gaat het lukken dit te laten liggen tot het ontbijt?
Draaien gaat me wel makkelijker af dan klikken.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zweet breekt me al uit als ik eraan denk. Lippiercing enz lukt mij zelf wel maar oren begin ik echt niet aan.
beetje dierlijk vet en wat kruiden. lijkt me prima.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of ik het per se op mijn gezicht wil smeren.
Kattenadem in de ochtend.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje dierlijk vet en wat kruiden. lijkt me prima.
Misschien zijn de katten dan ook meteen fan van je gezicht
Wat heb je? en moet ik helpen?quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Moet eerst nodig andere dingen opmaken vandaag
Ik heb ook gewoon 0 geduld met dit soort dingen, raak meteen helemaal in de stress enz.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Draaien gaat me wel makkelijker af dan klikken.M'n bcr's heb ik door Joop laten doen.
Zijn ze nu al genoeg, dan heb ik helemaal geen seconde rust meer.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje dierlijk vet en wat kruiden. lijkt me prima.
Misschien zijn de katten dan ook meteen fan van je gezicht
Effe peukie roken, helpt tegen het trillen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan echt niet een balletje van 1 mm ergens opdraaien hoor, respect dat zij dat wel kan. Ik krijg sowieso al trillende handjes van piercingbolletjes laat staan zo mini.
Gewoon filet americain maken van dat gehaktquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Nog 300g gehakt ongeveer en een kipfiletje. T-Rex dag vandaag
Hmm, beetje groente er bij en naar binnen schuivenquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Nog 300g gehakt ongeveer en een kipfiletje. T-Rex dag vandaag
Of meer zuipenquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Effe peukie roken, helpt tegen het trillen.
Minder zuipen ook trouwens.
Zo erg T-Rex ook weer nietquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon filet americain maken van dat gehakt
gestopt met vega zijn?quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:41 schreef jerney het volgende:
[..]
Zo erg T-Rex ook weer niet
Moet nog altijd wennen aan weer stukken lijkjes in mijn koelkast.
Al 6 jaar ofzo geen alcohol meer gehad dus nog minder zuipen gaat lastig.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Effe peukie roken, helpt tegen het trillen.
Minder zuipen ook trouwens.
Denk dat ik zo ballies ga maken en vanavond een curry oid.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm, beetje groente er bij en naar binnen schuiven
Vegan zelfs. Vond mijn lichaam blijkbaar niet zo tof op de lange baan. Alle supplementen ten spijt.quote:
Is dat niet lastig, dat je weer dood beest eet?quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Vegan zelfs. Vond mijn lichaam blijkbaar niet zo tof op de lange baan. Alle supplementen ten spijt.
Ah oke.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Vegan zelfs. Vond mijn lichaam blijkbaar niet zo tof op de lange baan. Alle supplementen ten spijt.
Moest wel even schakelen ja.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat niet lastig, dat je weer dood beest eet?
Zoek maar eens op ex vegan op youtubequote:Op donderdag 4 maart 2021 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah oke.
dat hoor je niet vaak ,op zich
Geen last van je darmen gehad? Of je bent niet meteen in een heart attack-hamburger gedokenquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Moest wel even schakelen ja.
Vooral kopen en klaarmaken vond ik in het begin heel lastig. Vreemd gezien nog lastiger dan het eten. Ook wel, maar was korte pijn. Ben een bikkel als ik een beslissing heb gemaakt.
Kom ik jou dan tegen?quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:50 schreef jerney het volgende:
[..]
Zoek maar eens op ex vegan op youtube
Nee!! Was ik heel huiverig voor en na een eerste borreltje dacht ik noooooooquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen last van je darmen gehad? Of je bent niet meteen in een heart attack-hamburger gedoken
Dan laat maarquote:
Zo kut is dat. Op zich valt het mee, maar dan heb je een paar dagen zon gehad en dan weer zo'n terugval die tien keer zo hard aankomt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:57 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, niet normaal.Of nouja wel, maar ik ben het zat.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:56 schreef Fogel het volgende:
Ik zie nu de uodate pas... jerney heeft een toffe toko gekregen
Jawel hoor, maar die worden weggewuifd. Heb ik me ook schuldig aan gemaakt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan laat maar
maar wat ik bedoel is meer:
de geluiden : je hebt geen vlees nodig! kijk mij vegan zijn ! hoor je wel vaak
maar mensen die zeggen: mijn lichaam weigert vegan te zijn, die hoor je meestal niet.
Ja, dat maakt het altijd zo erg! Even lekker en dan weer BAM klappertanden.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo kut is dat. Op zich valt het mee, maar dan heb je een paar dagen zon gehad en dan weer zo'n terugval die tien keer zo hard aankomt.
Had vanmorgen de daglichtlamp weer aan.
Een watquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:04 schreef Amarantha het volgende:
Bah wou vanochtend een tork rol pakken maar was helemaal aangevreten en onder gepist door muizen.
Toko?quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:56 schreef Fogel het volgende:
Ik zie nu de uodate pas... jerney heeft een toffe toko gekregen
Hoi.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan laat maar
maar mensen die zeggen: mijn lichaam weigert vegan te zijn, die hoor je meestal niet.
En mensen zouden het op zich nog wel kunnen. Maar er zitten ook van die flapkousen tussen die hun hond ook op een vegan dieet gaan zetten. En die gaat er dus gewoon dood aan.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan laat maar
Bij mij was het helaas niet voldoende om weer genoeg op te krabbelen. Zelfs niet met vis er nog bij.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Al gaat vegetarisch wel goed, dus eh.
Denk dat het per mens misschien ook kan verschillen, door gen mutaties ed.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En mensen zouden het op zich nog wel kunnen. Maar er zitten ook van die flapkousen tussen die hun hond ook op een vegan dieet gaan zetten. En die gaat er dus gewoon dood aan.
Gebrek aan alternatieven in mijn geval.quote:
Ja, die zijn idioot.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En mensen zouden het op zich nog wel kunnen. Maar er zitten ook van die flapkousen tussen die hun hond ook op een vegan dieet gaan zetten. En die gaat er dus gewoon dood aan.
Ah ja dan wordt het lastig om een beetje verantwoord te eten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gebrek aan alternatieven in mijn geval.M'n darmen kunnen niet omgaan met noten en peulvruchten, dus vegan waag ik me maar gewoon niet aan.
Vooralsnog gaat het goed met 99% van de tijd vegetarisch en áls we eens elders eten, eet ik wel beest. Impact op het milieu binnen m'n mogelijkheden verlagen enzo.
Katten, ratten, hamstersquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:11 schreef jerney het volgende:
[..]
Denk dat het per mens misschien ook kan verschillen, door gen mutaties ed.
En je katten op een vegan dieet zetten is misdadig.
Ja, eigen gezondheid gaat voor.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:14 schreef jerney het volgende:
En snap ik! Ik hoop op termijn ook weer flink te kunnen afbouwen.Maar voorlopig zou ik jullie zelfs opeten om weer bij mijn positieven te komen.
Ik ben bang dat dat op andere bezwaren gaat stuiten dan een nutriëntenbalans.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:14 schreef jerney het volgende:
En snap ik! Ik hoop op termijn ook weer flink te kunnen afbouwen.Maar voorlopig zou ik jullie zelfs opeten om weer bij mijn positieven te komen.
Werd altijd gallisch van die drammers in die fb groepen. Met hun amicat want ze waren er zeker van dat daar alles in zit wat hun beestje nodig heeft. En iedereen moest er zou er ook aan moeten anders ben je geen goede vegan.quote:
E(e)thische?quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat op andere bezwaren gaat stuiten dan een nutriëntenbalans.
Een eckte vegan heeft natuurlijk gewoon geen huisdieren.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Werd altijd gallisch van die drammers in die fb groepen. Met hun amicat want ze waren er zeker van dat daar alles in zit wat hun beestje nodig heeft. En iedereen moest er zou er ook aan moeten anders ben je geen goede vegan.Beetje sektarisch vond ik dat altijd.
Hoe is een beest gevangen houden voor eigen plezier beter dan geen dieren(producten) gebruiken?quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Werd altijd gallisch van die drammers in die fb groepen. Met hun amicat want ze waren er zeker van dat daar alles in zit wat hun beestje nodig heeft. En iedereen moest er zou er ook aan moeten anders ben je geen goede vegan.Beetje sektarisch vond ik dat altijd.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat op andere bezwaren gaat stuiten dan een nutriëntenbalans.
Je kan het altijd afschuiven op de dieren die er al zijn adopteren en een goed huis geven en dat is ook wel iets goeds natuurlijk. Want een asiel is geen pretpark voor die beestjes.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoe is een beest gevangen houden voor eigen plezier beter dan geen dieren(producten) gebruiken?
Hervormdquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:23 schreef gianni61 het volgende:
oke oke, hervormde vegans hier
(ik zat ik een skype meeting)
Ik ben gewoon heel hip "flexitariër"quote:
Ik eet vlees wanneer het me uitkomt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel hip "flexitariër"
Da’s het makkelijkstquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel hip "flexitariër"
Ik eet alles wat op mijn pad komtquote:
Maar mag je dan van je huisdier wel een lampenkap of schoenen ofzo maken als ie doodgaat? Want dan heeft ie immers wel een goed leven gehad enzo?quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:24 schreef jerney het volgende:
[..]
Je kan het altijd afschuiven op de dieren die er al zijn adopteren en een goed huis geven en dat is ook wel iets goeds natuurlijk. Want een asiel is geen pretpark voor die beestjes.
Heb die vraag ook wel eens gesteld over boeken (ivm de lijm) tegen een hele millitante, maar dan leggen ze uit dat dat dan voor hun geestelijk welzijn is.
Ik ook, komt me wel vrijwel dagelijks uitquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik eet vlees wanneer het me uitkomt.
Vriendin van mijn ex-vriendin sloeg er een beetje in door.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar mag je dan van je huisdier wel een lampenkap of schoenen ofzo maken als ie doodgaat? Want dan heeft ie immers wel een goed leven gehad enzo?
Mja, geestelijk welzijn... het dier dat er voor dood moet heeft dat niet meer natuurlijk. Waarom zijn sommige situaties wel goed en anderen niet? Dat soort dingen snap ik niet.
Maargoed, ik ben geen vegan dus ik hoef me er ook niet druk over te maken, maar ik vraag me dus dat soort dingen soms af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |