Nee. Michel is 10 uur in de buurt van háár! Michel is een slankere en gespierdere versie van Matt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet te hard juichen he whuzz
wel ok.. nie meer nie minder.
en feit blijft dat ze toch 10 uur per dag in de buurt van Michelleke is
Liese en Jill konden het in de meidendagen ook erg leuk met elkaar vinden.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jill en Julie kunnen zonder Michel echt leuk met elkaar.. Liese heeft dat niet met Jill.
Vind Julie zonder Michel wel ok..
Nick krijgt dan ook een klap, want hij ziet zichzelf tegen Michel in de finale staan. Dan liggen de kaarten ook voor hem ook andersquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:33 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dan kan het spel weer open maken en nog een hele andere wending nemen maar Nick moet er dan ook uit
Whahaha tis maar hoe je het wilt zien..quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee. Michel is 10 uur in de buurt van háár! Michel is een slankere en gespierdere versie van Matt.
Die gedachte had ik daar niet bijquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
en leuke dingen mee doen
en ze allemaal mooie kleedjes krijgen
Dit. Het viel me meteen op na die meidendagen. Die liep z'n lul achterna. Toen misschien nog wel erger dan Mattquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee. Michel is 10 uur in de buurt van háár! Michel is een slankere en gespierdere versie van Matt.
Deed de rest maar ff verstoppertje.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
deprie kippen hangen in de slaapkamert
julie, Zoe, Jill
. Matt, Mike Febo
.. rest woonkamer spelletje doen
Liese zat met Nick te kletsen vanmorgen en zei toen ook dat ze net als Nick niets met Jill had..quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Liese en Jill konden het in de meidendagen ook erg leuk met elkaar vinden.
[..]
Nick krijgt dan ook een klap, want hij ziet zichzelf tegen Michel in de finale staan. Dan liggen de kaarten ook voor hem ook anders
Jill is er wel een beetje klaar mee daar heb ik het idee dr enige die naar haar toe komen zijn mike Matt Zoey en Julie sinds vorige weekquote:
Doen toch alle mannen Benny.. oprechtquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:38 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit. Het viel me meteen op na die meidendagen. Die liep z'n lul achterna. Toen misschien nog wel erger dan Matt
quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:39 schreef Benny het volgende:
Stiekem vind ik het een lief beeld hoe Julie en Jill nu liggen
Ze gaat zelf ook niet naar andere mensen toequote:Op donderdag 4 maart 2021 11:39 schreef Toweler het volgende:
[..]
Jill is er wel een beetje klaar mee daar heb ik het idee dr enige die naar haar toe komen zijn mike Matt Zoey en Julie sinds vorige week
Neuh loop vaak achteruitquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doen toch alle mannen Benny.. oprecht
Leuke DJ content op zijn FB.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:39 schreef Oranos het volgende:
Ik vraag me gewoon af hoe ze Matt gecast hebben, als ik hier 2 minuten in het dorp over straat loop zie ik zo 10 interessantere mensen
Het enige wat ik me kan bedenken... Matt is er puur in gezet voor Jill en Thomas. Dat ze daarin vuurwerk verwachtte. Voor de rest is het echt niks, nee.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:39 schreef Oranos het volgende:
Ik vraag me gewoon af hoe ze Matt gecast hebben, als ik hier 2 minuten in het dorp over straat loop zie ik zo 10 interessantere mensen
Aangemeld als figurant.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:39 schreef Oranos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |