Nee. Michel is 10 uur in de buurt van háár! Michel is een slankere en gespierdere versie van Matt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet te hard juichen he whuzz
wel ok.. nie meer nie minder.
en feit blijft dat ze toch 10 uur per dag in de buurt van Michelleke is
Liese en Jill konden het in de meidendagen ook erg leuk met elkaar vinden.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jill en Julie kunnen zonder Michel echt leuk met elkaar.. Liese heeft dat niet met Jill.
Vind Julie zonder Michel wel ok..
Nick krijgt dan ook een klap, want hij ziet zichzelf tegen Michel in de finale staan. Dan liggen de kaarten ook voor hem ook andersquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:33 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dan kan het spel weer open maken en nog een hele andere wending nemen maar Nick moet er dan ook uit
Whahaha tis maar hoe je het wilt zien..quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee. Michel is 10 uur in de buurt van háár! Michel is een slankere en gespierdere versie van Matt.
Die gedachte had ik daar niet bijquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
en leuke dingen mee doen
en ze allemaal mooie kleedjes krijgen
Dit. Het viel me meteen op na die meidendagen. Die liep z'n lul achterna. Toen misschien nog wel erger dan Mattquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee. Michel is 10 uur in de buurt van háár! Michel is een slankere en gespierdere versie van Matt.
Deed de rest maar ff verstoppertje.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
deprie kippen hangen in de slaapkamert
julie, Zoe, Jill
. Matt, Mike Febo
.. rest woonkamer spelletje doen
Liese zat met Nick te kletsen vanmorgen en zei toen ook dat ze net als Nick niets met Jill had..quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Liese en Jill konden het in de meidendagen ook erg leuk met elkaar vinden.
[..]
Nick krijgt dan ook een klap, want hij ziet zichzelf tegen Michel in de finale staan. Dan liggen de kaarten ook voor hem ook anders
Jill is er wel een beetje klaar mee daar heb ik het idee dr enige die naar haar toe komen zijn mike Matt Zoey en Julie sinds vorige weekquote:
Doen toch alle mannen Benny.. oprechtquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:38 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit. Het viel me meteen op na die meidendagen. Die liep z'n lul achterna. Toen misschien nog wel erger dan Matt
quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:39 schreef Benny het volgende:
Stiekem vind ik het een lief beeld hoe Julie en Jill nu liggen
Ze gaat zelf ook niet naar andere mensen toequote:Op donderdag 4 maart 2021 11:39 schreef Toweler het volgende:
[..]
Jill is er wel een beetje klaar mee daar heb ik het idee dr enige die naar haar toe komen zijn mike Matt Zoey en Julie sinds vorige week
Neuh loop vaak achteruitquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doen toch alle mannen Benny.. oprecht
Leuke DJ content op zijn FB.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:39 schreef Oranos het volgende:
Ik vraag me gewoon af hoe ze Matt gecast hebben, als ik hier 2 minuten in het dorp over straat loop zie ik zo 10 interessantere mensen
Het enige wat ik me kan bedenken... Matt is er puur in gezet voor Jill en Thomas. Dat ze daarin vuurwerk verwachtte. Voor de rest is het echt niks, nee.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:39 schreef Oranos het volgende:
Ik vraag me gewoon af hoe ze Matt gecast hebben, als ik hier 2 minuten in het dorp over straat loop zie ik zo 10 interessantere mensen
Aangemeld als figurant.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:39 schreef Oranos het volgende:
Dat had ik inderdaad ook gehoord. Maar ik heb tijdens de meidendagen andere dingen gezien. Ze hadden het onderling echt leuk. Ook gewoon leuke gesprekjes.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Liese zat met Nick te kletsen vanmorgen en zei toen ook dat ze net als Nick niets met Jill had..
Dat als ze Jill na BB weer zou spreken ze niet zou weten wat ze tegen haar zou moeten zeggen
Hele Nl casting is redelijk bagger..quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Het enige wat ik me kan bedenken... Matt is er puur in gezet voor Jill en Thomas. Dat ze daarin vuurwerk verwachtte. Voor de rest is het echt niks, nee.
Ik heb telkens hoop gehad op een gevalletje "stille wateren, diepe gronden", maar er is niks uitgekomen. Zijn piekmoment was het halfwegfeest, daaromheen was het stabiel niks.
Dat is vaak zo dat mensen op FB anders zijn dan dat ze werkelijk zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:41 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Leuke DJ content op zijn FB.
Goeie jongen, maar als je hem in het huis bezig ziet dan is het totaal iemand anders als de Matt op sociale media.
Dus 1 van beide dingen klopt dan dus niet.. maar welkequote:Op donderdag 4 maart 2021 11:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat had ik inderdaad ook gehoord. Maar ik heb tijdens de meidendagen andere dingen gezien. Ze hadden het onderling echt leuk. Ook gewoon leuke gesprekjes.
Als je geen aansluiting voelt/krijgt/zoekt dan voel je je ook niet op je best.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:41 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Leuke DJ content op zijn FB.
Goeie jongen, maar als je hem in het huis bezig ziet dan is het totaal iemand anders als de Matt op sociale media.
Matt deed al het e.a. met tv en zuksquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:39 schreef Oranos het volgende:
Maar er is niemand waarmee hij klikt dus loopt ie er als een lulletje bij.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:44 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Als je geen aansluiting voelt/krijgt/zoekt dan voel je je ook niet op je best.
Hij loopt een beetje met zijn ziel onder zijn arm.
Geef hem iemand waarmee hij goed klikt en dan zie je een hele andere Matt.
Als je goede gesprekken met iemand kunt hebben en tegen iemand anders beweerd van niet. Dan is het heel simpel.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus 1 van beide dingen klopt dan dus niet.. maar welke
Inderdaad is dat 9 van de 10 keer het gevalquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:44 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Dat is vaak zo dat mensen op FB anders zijn dan dat ze werkelijk zijn.
eensquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:46 schreef Poezewoes het volgende:
Zou wel leuk zijn Nick de een na laatste nominatie naar huis, die is mij te overtuigd van zich zelf
Ja hij is al een beetje bezig tegen welke Nederlander hij in de finale komt, maar denk dat hij tegen Liese of Naomi eruit vliegt net voor de finale.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:46 schreef Poezewoes het volgende:
Zou wel leuk zijn Nick de een na laatste nominatie naar huis, die is mij te overtuigd van zich zelf
net ook al rummikubben met Liese en Michel en hoorde Julie wenenquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:48 schreef Benny het volgende:
Stream 2: Naomi en Julie in gesprek. Maar het geluid van Stream 1 (Michel en Liese aan het rummikubben) staat er ook open
akward..hier ookquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:48 schreef Benny het volgende:
Stream 2: Naomi en Julie in gesprek. Maar het geluid van Stream 1 (Michel en Liese aan het rummikubben) staat er ook open
Ben vooral benieuwd naar het gezicht van zijn vriendinquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:48 schreef Oranos het volgende:
[..]
Ja hij is al een beetje bezig tegen welke Nederlander hij in de finale komt, maar denk dat hij tegen Liese of Naomi eruit vliegt net voor de finale.
Ik vind Nick wel een leuke kandidaat, maar ben ook benieuwd naar zijn gezicht als dat gebeurd
De andere bij haar broer dacht ik.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:55 schreef juul. het volgende:
Julie vertelde dat haar kinderen gescheiden zijn van elkaar, de twee oudsten bij hun vader en de jongste was ze niet helemaal duidelijk over
Ze zien elkaar niet, daar voelt ze zich ook schuldig over
Ik denk als je met meerdere bent het makkelijker communiseren is, als dat je alleen bent met die persoon.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus 1 van beide dingen klopt dan dus niet.. maar welke
Michel hoort net dat ze emotioneel is. Speelt een nieuw spelletje Rummikubquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:59 schreef 5thencounter het volgende:
Julie=Uitge-emoot hophop op naar vriendje Mich
Of haar moeder die leeft toch ook nog?quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:50 schreef Hznootje het volgende:
Vind het altijd wel gek, als Julie spreekt over missen of over thuis, dan gaat het alleen maar over de kindjes. Ik hoor haar nooit over haar vriend.
Gemiste kansquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:00 schreef Benny het volgende:
[..]
Michel hoort net dat ze emotioneel is. Speelt een nieuw spelletje Rummikub
cultuur?quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:01 schreef suzi1 het volgende:
welke gek knipt zijn nagelriemen nou! dat zit er niet voor niets
dat gaat @Whuzz niet trekkenquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:04 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vermoed dat zoey er sneaky met geld vandoor gaat want die heult met beide teams en doet dat vrij sneaky mensen blijven der allemaal vertrouwen van beide groepen
ahhhh net te laatquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:00 schreef Benny het volgende:
[..]
Michel hoort net dat ze emotioneel is. Speelt een nieuw spelletje Rummikub
zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:04 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vermoed dat zoey er sneaky met geld vandoor gaat want die heult met beide teams en doet dat vrij sneaky mensen blijven der allemaal vertrouwen van beide groepen
ik ook... 5 decemberquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:04 schreef suzi1 het volgende:
daan en julie hadden veel gemeen. kiendjes, haarkleur tatoes. tegelijk op sinterklaas jarig
gelukkig nietquote:
Wie mailt ff Bennys ideeen door??quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:08 schreef Benny het volgende:
Vroegah zou je met de huidige stavaza dikke plottwists hebben in de liveshow...
Julie die de keuze krijgt om de pot leeg te trekken voor 2 minuten videobellen met haar kinderen
Michel die uit het huis wordt gedonderd, om wat voor reden ook
Gewoon even gekke shit. Het is nu zo voorspelbaar
Jammer dat je niet gelukkig bentquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig niet
2 kids
getrouwd
kids zijn van deze man
1 tattoo
blond
Klopt, het is niet eens de moeite eigenlijk om de live te kijken. Je weet op voorhand al hoe deze zal verlopenquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:08 schreef Benny het volgende:
Julie die de keuze krijgt om de pot leeg te trekken voor 2 minuten videobellen met haar kinderen
quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jammer dat je niet gelukkig bent.
Dat, en heel wat meegemaakt. Dus gehoopt op veel emo momenten over die trauma's en ziektes e.d.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Het enige wat ik me kan bedenken... Matt is er puur in gezet voor Jill en Thomas. Dat ze daarin vuurwerk verwachtte. Voor de rest is het echt niks, nee.
Het is net of je gras ziet groeien en het gras is kunstgras.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:08 schreef Benny het volgende:
Ik zal Matt even vragen of hij het water wil gevenquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:10 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Het is net of je gras ziet groeien en het gras is kunstgras.
Mja ... er is niets meer aan.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:08 schreef Benny het volgende:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:10 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik zal Matt even vragen of hij het water wil geven
Hier gaat iets mis.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[/b]
Mja ... er is niets meer aan.
Een hele saaie stream dagquote:
"Teken een trauma", zoiets zal wel weer.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een hele saaie stream dag
en dan ga ze zo ook vast nog knutselen
Wahaaattttt??quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:19 schreef Kefke04 het volgende:
Facebook, is duidelijk matt gaat eruit, de moeder van Matt was op facebook aan het proberen, maar krijgt als antwoord steeds nee mike moet blijven.
Wat "Wahaaattttt??"quote:
Wie?quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:02 schreef Benny het volgende:
Als je dit groepje zo ziet... Mis je Matt en Mike toch eigenlijk ook niet
nee schatteke .. dat die moeder probeert om Matt door te laten gaan via die FB sitesquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat "Wahaaattttt??"
Is vrij duidelijk toch? Zie ook mijn eerdere analyse van een heleboel twitterpolls. Matt gaat vanavond fijn thuis op zoek naar schoon onderdegoed.
Dat past niet in Wordfeudquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:09 schreef Benny het volgende:
Nagelriemenschrapen. Weer wat nieuws geleerd.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:53 schreef Whuzz het volgende:
Twitter Exit Poll resultaten:
13 Polls
2470 stemmen in totaal (uiteraard met een flink aantal dezelfde mensen)
Mike bliijft: 71.4%
Matt blijft: 28.6%
Conclusie: Matt mag vanavond weer een schone onderbroek uit zijn eigen kast halen
Bronnen:
https://twitter.com/DrewinSC_/status/1367227269681451008
https://twitter.com/Geert48519643/status/1367250430678478853
https://twitter.com/Nora15257095/status/1367248165611606018
https://twitter.com/frannemelis/status/1367241051979808775
https://twitter.com/Brechje76278934/status/1367237238891950089
https://twitter.com/bigbro_upd/status/1367234528687910920
https://twitter.com/Niquitaofficial/status/1367232016203329538
https://twitter.com/lifewbeerendonk/status/1367231887358459906
https://twitter.com/SomSerieus/status/1367230076618743815
https://twitter.com/bigbrotherr___/status/1367230054330228740
https://twitter.com/diebosschenaer/status/1367229567216349187
https://twitter.com/mariannekosterr/status/1367229345270534144
https://twitter.com/cdpntfx/status/1367227437654937600
Als iets voorspelbaar wordt geeft dat geen goede tv, dat geeft geen goede kijkcijfers, en dat levert weer minder reclame-inkomsten op.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:08 schreef Benny het volgende:
Ooh. Tjah. FB-gekkies gonna gekkie. Dubbel als het die persoon's moeder is.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee schatteke .. dat die moeder probeert om Matt door te laten gaan via die FB sites
Daarom zullen de laatste 2 minuten weer het spannendst zijn: Waar mogen we op stemmen?quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:26 schreef Harry het volgende:
[..]
Als iets voorspelbaar wordt geeft dat geen goede tv, dat geeft geen goede kijkcijfers, en dat levert weer minder reclame-inkomsten op.
Met andere woorden, er gaat (moet) iets gebeuren.
Ja hoor van de week dacht dinsdag dat jill dat aan het doen was. In de woonkamer en later die planken boven de beddenquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:26 schreef Joyce-43 het volgende:
heb ze wel zien schoonmaken maar heb ze eigenlijik nooit zien afstoffen in de huiskamer de tafels enzo
Noodzakkelijk kwaadquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ooh. Tjah. FB-gekkies gonna gekkie. Dubbel als het die persoon's moeder is.
Wie zer er nou nog op FB tegenwoordig
in 1 van die groepen is er ene geband omdat ie dickpicks stuurde naar alle ledenquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Noodzakkelijk kwaad
Zag gisteren voorbij komen dat op de BB sites leden elkaar via DM bedreigen![]()
![]()
Again: FB gekkies gonna gekkie.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Noodzakkelijk kwaad
Zag gisteren voorbij komen dat op de BB sites leden elkaar via DM bedreigen![]()
![]()
Dat wordt janken!! Het is dus een huilopdracht!quote:
en bagger streams ..quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:34 schreef cheanny het volgende:
[..]
Dat wordt janken!! Het is dus een huilopdracht!
aha ok dan net even gemistquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja hoor van de week dacht dinsdag dat jill dat aan het doen was. In de woonkamer en later die planken boven de bedden
Dat ze niets met Jill heeft prima..Ik stoor me er wel aan, dat ze deed alsof alles koek en ei is..quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat had ik inderdaad ook gehoord. Maar ik heb tijdens de meidendagen andere dingen gezien. Ze hadden het onderling echt leuk. Ook gewoon leuke gesprekjes.
waar is die hahaaquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:32 schreef Kefke04 het volgende:
maar dat van die moeder is echt waar, dat profiel kan je op die korte tijd niet zo faken
naar haar broerquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:36 schreef cheanny het volgende:
Gaat Julie voor haar kientjes of haar vriend?
der broerquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:36 schreef cheanny het volgende:
Gaat Julie voor haar kientjes of haar vriend?
vanwege de rustgevende zoemquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:37 schreef Kefke04 het volgende:
wat zit jill op een rare plek te schrijven
quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:31 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
in 1 van die groepen is er ene geband omdat ie dickpicks stuurde naar alle leden![]()
![]()
slaapkamer?quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:37 schreef Kefke04 het volgende:
wat zit jill op een rare plek te schrijven
ja die andere opdrachten waren nog wel leuk om te kijken maar dit is werkelijk nietsquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:39 schreef Windhapper het volgende:
Mooi man, briefjes schrijven, stiltestreams, ze weten het wel te bedenken daarachter.
Haar echte bruur? Zeggen dat ze hem heeft ingewisseld voor bruur Mies?quote:
Ppfff jammer dit.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
MMies een brief naar zn beste vrind
Liese een brief naar zoef
Jill een brief naar Kip
Niek een brief naar zn dinn
Zoe een brief naar dubai
Noem een brief aan dr Oma
Julie een brief naar dr Breur
zullen waarschijnlijk ook uitzenden als ze gelezen worden in dagboekkamer bij live uitzendingquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:46 schreef Rhosyn het volgende:
Zijn brieven geen prive? Is het lezen van prive brieven niet verboden?
Rare stand van zaken.
Er is toch van te voren gezegd dat ze de brieven moeten voorlezenquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:46 schreef Rhosyn het volgende:
Rare stand van zaken.
Edit.
Ik lees dat Struis het ook is opgevallen.
Briefgeheim.
Misschien bestaat dat in Belgie niet?
Niet van toepassing dus...quote:Het briefgeheim is een wettelijk vastgestelde bescherming van poststukken tijdens het transport naar de geadresseerde.
jawel hoor staat zelfs gevangenisstraf op het schenden van het briefgeheim. er is onlangs nog een postbode veroordeeld omdat ie alle brieven opende in plaats van te bezorgen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:46 schreef Rhosyn het volgende:
Rare stand van zaken.
Edit.
Briefgeheim.
In de dagboekkamer ja.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:48 schreef Krambo het volgende:
[..]
Er is toch van te voren gezegd dat ze de brieven moeten voorlezen
Dan moeten ze lekker een plek zoeken waar de camera de brief niet kan zienquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:46 schreef Rhosyn het volgende:
Rare stand van zaken.
Edit.
Briefgeheim.
Vrijwel foutloos geschreven tot nu toe....quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : 'Geen spellingscontrole?? Fack'
Ja... da's met dyslexie lastiger.
Ja dat valt reuze meequote:Op donderdag 4 maart 2021 12:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vrijwel foutloos geschreven tot nu toe....
En waar is dat dan? In de koelkast ofzo?quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:49 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dan moeten ze lekker een plek zoeken waar de camera de brief niet kan zien
Michel heeft de camera redelijk geblokkeerd met zijn lichaamquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:51 schreef Joyce-43 het volgende:
van de mannen zie je niets waarom niet
Te heftig voor streams.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:51 schreef Joyce-43 het volgende:
peurno kretenquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:51 schreef Joyce-43 het volgende:
rudy zou moeten lukkenquote:Op donderdag 4 maart 2021 12:51 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Michel heeft de camera redelijk geblokkeerd met zijn lichaam
Hij schrijft een brief aan zijn vleeslul?quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Te heftig voor streams.
Michel's brief: Wil neuken met Julie. Mag niet neuken met Julie. Wil neuken met Julie. Mag niet neuken met Julie. Wil neuken met Julie. Mag niet neuken met Julie. Wil neuken met Julie. Mag niet neuken met Julie. Wil neuken met Julie. Mag niet neuken met Julie. Wil neuken met Julie. Mag niet neuken met Julie. Wil neuken met Julie. Mag niet neuken met Julie. Wil neuken met Julie. Mag niet neuken met Julie. Wil neuken met Julie. Mag niet neuken met Julie.
Was aan je dierbaarste toch? Dus dat zal dan wel.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:53 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Hij schrijft een brief aan zijn vleeslul?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Julie schrijft dus naar haar broer, niet naar haar vriend.quote:
Die kan er misschien minder tegen dat ze over Michel schrijft.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Julie schrijft dus naar haar broer, niet naar haar vriend.
Da's toch raar!?
ze heeft het wel over een "hij". dat ze dus spijt heeft van haar gedrag hiervoor bb. sorryquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Julie schrijft dus naar haar broer, niet naar haar vriend.
Da's toch raar!?
Maar ze schrijft dat "Michel in het huis jouw rol heeft overgenomen".quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:02 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze heeft het wel over een "hij". dat ze dus spijt heeft van haar gedrag hiervoor bb. sorry
ik denk toch dat we van Mike nog niet het laatste gezien hebben.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:06 schreef Hitchslap het volgende:
Het wordt wel steeds lastiger om dit nog te blijven volgen. Ik merk dat geen van de bewoners me echt weet te boeien.
-Matt: dodelijk saaie stalker
-Mike: arrogante creep. Was even onderhoudend vanwege zijn gelieg maar zal zich vanaf nu wel inhouden.
-Jill: speelt het onschuldige meisje maar is behoorlijk vals.
-Liese: vond ik ok, maar tegelijkertijd ook niet echt boeiend. Dat gelieg over het liedje voor Mike (wat ze gewoon meezong) helpt ook niet.
-Michel: ergerlijk dominant
-Nick: lijkt een aardige gast maar is ook behoorlijk arrogant/te zelfverzekerd
-Naomi: best lief maar huilt teveel. En die stem...
-Zoey: nietszeggend. Veel aan het klagen. Na het watjesincident kan ik ook al niet meer van haar kont genieten..
-Julie: min of meer hetzelfde - komt niks uit.
Kortom, ik vind elke bewoner irritant, of nietszeggend met nog steeds licht irritante eigenschappen. Niemand heeft ook écht redeeming qualities, een goed gevoel voor humor oid. Daarnaast faalt FEBO keer op keer: de paar goede gesprekken die er zijn halen nooit de uitzending, in plaats daarvan worden alleen oersaaie, kneuterige opdrachten uitgezonden.
En dit moet nog meer dan een maand gaan duren?
Wie weet. Misschien dat zijn winst vanavond hem weer op ideeën gaat brengen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:08 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
ik denk toch dat we van Mike nog niet het laatste gezien hebben.
Ze moeten snel eens Big Brother Canada bekijken, het is gewoon vernederend als je ziet hoe het nu in Nederland gemaakt wordt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:06 schreef Hitchslap het volgende:
Het wordt wel steeds lastiger om dit nog te blijven volgen. Ik merk dat geen van de bewoners me echt weet te boeien.
-Matt: dodelijk saaie stalker
-Mike: arrogante creep. Was even onderhoudend vanwege zijn gelieg maar zal zich vanaf nu wel inhouden.
-Jill: speelt het onschuldige meisje maar is behoorlijk vals.
-Liese: vond ik ok, maar tegelijkertijd ook niet echt boeiend. Dat gelieg over het liedje voor Mike (wat ze gewoon meezong) helpt ook niet.
-Michel: ergerlijk dominant
-Nick: lijkt een aardige gast maar is ook behoorlijk arrogant/te zelfverzekerd
-Naomi: best lief maar huilt teveel. En die stem...
-Zoey: nietszeggend. Veel aan het klagen. Na het watjesincident kan ik ook al niet meer van haar kont genieten..
-Julie: min of meer hetzelfde - komt niks uit.
Kortom, ik vind elke bewoner irritant, of nietszeggend met nog steeds licht irritante eigenschappen. Niemand heeft ook écht redeeming qualities, een goed gevoel voor humor oid. Daarnaast faalt FEBO keer op keer: de paar goede gesprekken die er zijn halen nooit de uitzending, in plaats daarvan worden alleen oersaaie, kneuterige opdrachten uitgezonden.
En dit moet nog meer dan een maand gaan duren?
Je hoeft niet te kijken he ... en laat Canada lekker ergens anders.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze moeten snel eens Big Brother Canada bekijken, het is gewoon vernederend als je ziet hoe het nu in Nederland gemaakt wordt.
Wat een onzin. Ik geef mijn mening gast.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken he ... en laat Canada lekker ergens anders.
waarom is dat zoveel beter? omdat er meer plantjes hangen? of mooiere meubels?quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze moeten snel eens Big Brother Canada bekijken, het is gewoon vernederend als je ziet hoe het nu in Nederland gemaakt wordt.
ja dat is wel erg, maar had er gisteren goede hoop in, want hij was al bezig zoey onder de bus te gooien bij nick en michel, die dat op hun beurt doen bij Naomi en Julie. dan zou K5 of FAB5 wel is kunnen barsten want Liese wil niet op zoey stemmen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:09 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Wie weet. Misschien dat zijn winst vanavond hem weer op ideeën gaat brengen.
Maar hoe triest is het dat die worstenbroodjesbakker onze laatste hoop is?
Gaat die er wel één schrijven? Zoey heeft aan iedereen een hekel joh.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Zoe dr brief al in beeld geweest?
Ze heeft er om gehuild, en boos geweest...Spelen ze dan allemaal toneel?quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:06 schreef Rhosyn het volgende:
Wellicht heeft Julie helemaal geen vriend. Is gewoon rookgordijn zodat ze niet over de scheef gaat ivm haar kinderen.
Oh, da's normaal. Dan is Nel nu aan het schrijven.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Dacht even dat ik gek werd... Jill schrijft van rechts naar links... maar zal een shot via een spiegel zijn.
[ afbeelding ]
Tot dat Lindy eruit gingquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:13 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom is dat zoveel beter? omdat er meer plantjes hangen? of mooiere meubels?
mooier en chiquer hoeft niet gelijk beter te zijn, Uto was in het begin een lege loods, maar dat was toch wel heel interessant om te volgen.
Kijk het zelf maar eens dan.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:13 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom is dat zoveel beter? omdat er meer plantjes hangen? of mooiere meubels?
mooier en chiquer hoeft niet gelijk beter te zijn, Uto was in het begin een lege loods, maar dat was toch wel heel interessant om te volgen.
waarom zou ik? Ik heb al genoeg aan deze BBquote:
Ik maak enkel een vergelijking met deze BB, niets mis mee dus en volledig on topic.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:19 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom zou ik? Ik heb al genoeg aan deze BB
commentaar over de buitenlandse BB's mogen wat mij betreft ook in een ander topic.
ik heb me laptop gedraaid hahahquote:
brief naar Dubaiquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gaat die er wel één schrijven? Zoey heeft aan iedereen een hekel joh.
Ja, wel schokkend eigenlijk, nu je al dat creatieve op een rijtje hebt gezet.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:13 schreef Benny het volgende:
Deze Big Brother lijkt haast wel een 100 dagen durende therapiesessie:
- Levenslijnen
- Moodboards
- Brieven
- Cupcakes bakken
- Kunstwerk over een ingrijpende gebeurtenis
- Elkaar schilderen
Volgende week boetseren of kleien en het feest is compleet
is het nu op de streams ?quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik maak enkel een vergelijking met deze BB, niets mis mee dus en volledig on topic.
bovenaan de brief staat Broerquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar ze schrijft dat "Michel in het huis jouw rol heeft overgenomen".
Als ze naar vriend schrijft, dan is die nu kennelijk definitief ex-vriend
Maar ze noemt Mies "haar broer", dus neem ik aan dat de brief ook naar haar broer is, wiens rol dus (binnen BB) door Mies is overgenomen.
Je vergeet het breien.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:13 schreef Benny het volgende:
- Levenslijnen
- Moodboards
- Brieven
- Cupcakes bakken
- Elkaar schilderen
Hoeft niet .. ken een echte Broer van naam .. Broer Jansens.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
bovenaan de brief staat Broer
dus het is na der broer
Ok, dus je hebt je vriend al 50+ dagen niet gezien of gesproken. Je mag een brief schrijven naar een geliefde. EN je kiest dan je broer.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
bovenaan de brief staat Broer
dus het is na der broer
Ze had ook een brief kunnen schrijven naar haar kinderkes, die vinden het misschien ook fijn te weten dat mamaze mist en aan ze denkt enzo. Hele vreemde vrouw.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok, dus je hebt je vriend al 50+ dagen niet gezien of gesproken. Je mag een brief schrijven naar een geliefde. EN je kiest dan je broer.
Ik ben niet jaloers aangelegd, maar... "would be pissed".
Of wacht. Zijn haar broer en haar vriend misschien dezelfde persoon? Wat is de Belgische variant van Stapohorst, Volendam en Urk
quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:15 schreef Benny het volgende:
Vroegah... Toen pen, papier en andere communicatiemiddelen verboden waren in Big Brother
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oude beelden van BB1 huis en slaapkaner in te zien hoe klein dat was hahaI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Beste tieten borsten memmen lieffies,quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:29 schreef Rhosyn het volgende:
Nick is al een half uur klaar.
Lief,
Ik ben aan het knokken voor het geld. Ik weet zeker dat ik ga winnen. Ik ga zeker over lijken.
Voor jou
Liefs
[ afbeelding ]
nee en die staat nu op z'n kop hahaquote:
Was geen ruimte meer voor 3 extra poppetjes.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:39 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Was geen ruimte meer voor 3 extra poppetjes.
Precies mijn gedachte over dit programma. Het lijkt wel alsof ik naar een kleuterklas zit te kijken met zulke opdrachten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:13 schreef Benny het volgende:
- Levenslijnen
- Moodboards
- Brieven
- Cupcakes bakken
- Elkaar schilderen
Video niet beschikbaarquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:41 schreef Harry het volgende:
Thomas had de meeste hekel aan..... Nick!
Kan ik me goed voorstellen, 24/7 Nick, nee dank.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:41 schreef Harry het volgende:
BB the snowflake edition.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:42 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte over dit programma. Het lijkt wel alsof ik naar een kleuterklas zit te kijken met zulke opdrachten.Over Hummie was ook veel kritiek tijdens BB5 en 6 maar die maakte er tenminste nog wat van. Dit is niet om aan te gluren.
Thomas : 'Ja. Jill heeft me nu wel effectief gecockblocked voor heel Belgie en Nederland .. denk je dat er nu nog 1 meisje is, dat met me op date zou willen'quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:41 schreef Harry het volgende:
Video geblockt in België.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:41 schreef Harry het volgende:
oh in belgie ook, ik dacht alleen hier in spanjequote:Op donderdag 4 maart 2021 13:52 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Video geblockt in België.![]()
Misschien maar best.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is de VPN van het werk, ik veronderstel dat die op België staat.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:53 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
oh in belgie ook, ik dacht alleen hier in spanje
denk het niet want ik krijg de melding dat het geblockt is voor mijn land door sbs belgiumquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:54 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Het is de VPN van het werk, ik veronderstel dat die op België staat.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Wellicht via RUMAG facebook :dat werkt held thxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Dat moet.quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:49 schreef magnaal24 het volgende:
Zoveel ergernis over Julie, niemand weet waarom ze haar broer een brief schrijft en niet haar vriend. Die man is nog niet zo lang in haar leven en beiden zijn misschien nogal onzeker over elkaar.. Moet ze dat met alle mensen in België en Nederland delen?
quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:59 schreef MissyZ het volgende:
Nick tekende vroeger vaak Sinterklaas. Omdat die daar zot op was.
Awel zegt Liese, tot je wist wie hij was.....
en nu ben ik in de war. Sinterklaas is Sinterklaas.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:04 schreef Ireth het volgende:
Ik vermoed dat ik zo uit de jill fanclub gegooid wordtopnemen voor Michel wordt daar niet gewaardeerd
En het gebakken eitje van Mike staat maar op zijn nachtkastjequote:
Hahaha lekker voor de muisjesquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
En het gebakken eitje van Mike staat maar op zijn nachtkastje
Laat die mamatjes daar eens met rustquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:04 schreef Ireth het volgende:
Ik vermoed dat ik zo uit de jill fanclub gegooid wordtopnemen voor Michel wordt daar niet gewaardeerd
Doe jij nou een Trojan horsequote:Op donderdag 4 maart 2021 14:04 schreef Ireth het volgende:
Geheel per ongeluk, zag na reageren pas dat ik daar zatquote:
Michel eet niet... die vreetquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:11 schreef MissyZ het volgende:
Jill over het brood incident. ( ja een brood incident)
Dat Michel er wat van vond dat ze een sneetje brood pakte, terwijl Michel zelf zoveel eet.
Iets van 20 eieren en er zijn er nog maar 9.....
da zou mooi zijn dan moeten we dat gezeur en geklaag niet meer horenquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:13 schreef MissyZ het volgende:
Zoey zegt, zoals het er nu uitziet ben ik de volgende. Ja zegt Jill en ik sta ernaast.
Dan lig ik eruit zegt Zoey.
Jill fanclub? Bestaat tie? Zou niks voor mij zijn...Soms vind ik Jill grappig, soms enorm ergerlijk...Ik ben niemands fan, geloof ikquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:04 schreef Ireth het volgende:
Ik ben het niet vaak eens met Zoey, maar dit is spot on!quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:13 schreef MissyZ het volgende:
Zoey zegt, zoals het er nu uitziet ben ik de volgende. Ja zegt Jill en ik sta ernaast.
Dan lig ik eruit zegt Zoey.
jij bent Anti Zoey dus dat telt nietquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak eens met Zoey, maar dit is spot on!
Ow dus als ze een gesprek met Michel doet, dan maakt ze nog een kans? Wat een zwetser...quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:18 schreef MissyZ het volgende:
Volgens Jill had Michel gezegd dat Jill niks aan het huishouden doet, en hij had nooit een gesprek gehad met haar of Thomas.
(had ze gehoord in de kamer vd waarheid)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |