De "3e helft" bedoel je?quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:51 schreef zalkc het volgende:
[..]
Is het dan niet praktischer als je bij de sportschaal aan de bar kan gaan hangen?
Dat wordt een gedoe met de avondklok komende tijd, dan.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:53 schreef belanov het volgende:
Rutte is niet positief over nieuwe versoepelingen want hij ziet het, en ik citeer, 'weer snel oplopen op de IC's, de besmettingen, de besmettelijkheid' (vanaf 17:37)
Zoiets, ik ging altijd eerst een potje pool spelen. En ik ken nog wel een paar sporten die goed te combineren zijn met een drankje en een schaaltje bitterballenquote:
Ja, zoiets haalde ik gister ook al uit het NOS nieuws... wat zien zij dan wat wij niet zien? alleen naar een absoluut aantal besmettingen kijken is stompzinnig. Het aantal positief daalt immers.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:53 schreef belanov het volgende:
Rutte is niet positief over nieuwe versoepelingen want hij ziet het, en ik citeer, 'weer snel oplopen op de IC's, de besmettingen, de besmettelijkheid' (vanaf 17:37)
Ik zie het snel oplopen met mentale gezondheid, leerachterstanden, economische schade en sociale cohesie. Op basis daarvan ben ik niet positief over de verlenging van de lockdown.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:53 schreef belanov het volgende:
Ik raak me motivatie kwijt thuis merk ik. Ben sinds februari 2020 niet meer naar de sportschool geweest. 2x in de week zwemmen doe ik ook niet meer sinds dien.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:33 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Ik mis het sporten ook. Maar het is niet zo dat we nu allemaal niks meer kunnen doen. Juist in een pandemie moet het ook wel een beetje vanuit je zelf komen om wat fitter te worden.
Gelukkig maar dat de avondklok twee weken duurt en er als eerste afgaat.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt een gedoe met de avondklok komende tijd, dan.
Moest nog aan je denken toen ik dit las https://www.ad.nl/politie(...)derwijs-in~ac7d2871/quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zie het snel oplopen met mentale gezondheid, leerachterstanden, economische schade en sociale cohesie. Op basis daarvan ben ik niet positief over de verlenging van de lockdown.
Nou nee. Ik heb een verschrikkelijke hekel aan sporten. Dat ga je mij echt niet verplichten hoorquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
Misschien moeten ze dat vaccinatie paspoort weg gooien en vervangen door een sport verplichting. Als je aan kan tonen dat je frequent sport dan mag je weer dingen doen in de samenleving. Dan eens kijken hoeveel mensen opeens gemotiveerd zijn
Nou dat inderdaad, er moet haast wel iets zijn wat blijkbaar die angst veroorzaakt. ik zie alleen maar een plateau vooralsnog. De fluctuatie lijkt ook nog goed te verklaren.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:56 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja, zoiets haalde ik gister ook al uit het NOS nieuws... wat zien zij dan wat wij niet zien? alleen naar een absoluut aantal besmettingen kijken is stompzinnig. Het aantal positief daalt immers.
Hij staat al jaren voor de klas. Ik denk dat het met zijn ervaring een hele interessante docent maatschappijleer kan zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:58 schreef zalkc het volgende:
[..]
Moest nog aan je denken toen ik dit las https://www.ad.nl/politie(...)derwijs-in~ac7d2871/
Is dit een dreigement?
quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat de avondklok twee weken 2,5 maand duurt en er als eerste laatste afgaat.
Troost je, straks mag je op vertoon van je vaccinatiepaspoort ook weer 's avonds naar buiten.quote:
Van 1 juno!quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Troost je, straks mag je op vertoon van je vaccinatiepaspoort ook weer 's avonds naar buiten.
Ik verwacht dat dat pas wordt als iedereen de kans op een vaccinatie heeft gehad.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Troost je, straks mag je op vertoon van je vaccinatiepaspoort ook weer 's avonds naar buiten.
Oh, dat is een hele opluchting.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jij had verwacht dat volgende week de KROEGEN OPEN konden?quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:06 schreef Cynicio het volgende:
Kortom heel maart is weer kut met peren. Ik ga wel naar de kapper vrijdag. Daar ga ik de rest van de maand op teren!
Kan Rutte alleen nog maar deze grammofoon afdraaien?quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:53 schreef belanov het volgende:
Ik ben gisteren geweest. Kan nu de hele avond voor de spiegel staan en mijzelf aanbidden. Toch niks anders te doen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:06 schreef Cynicio het volgende:
Kortom heel maart is weer kut met peren. Ik ga wel naar de kapper vrijdag. Daar ga ik de rest van de maand op teren!
Haha het is oprecht een heerlijk gevoel. Toch confronterend dat matje elke keer in beeld op de webex.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:06 schreef Cynicio het volgende:
Nee, maar ik had gehoopt dat we medio maart wel een biertje konden klappen op een terras.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij had verwacht dat volgende week de KROEGEN OPEN konden?
Ja, hier ook maar eens tijd om een afspraak te gaan maken.quote:Op donderdag 4 maart 2021 12:09 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Haha het is oprecht een heerlijk gevoel. Toch confronterend dat matje elke keer in beeld op de webex.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |