abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198316486
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 11:26 schreef Shaar12 het volgende:

[..]

Eens, maar ook daar zijn oplossingen voor. Online coaching bijvoorbeeld. Zijn genoeg PT's die een voedingsschema voor je in elkaar kunnen knutselen zonder dat je elke week bij ze langs moet gaan.
Ja, die zijn er genoeg ja. Ook voldoende prutsers die je een appeldag aansmeren of een juice detox sapkuur van 10 dagen.
Zie het kaf maar te scheiden.

Uiteindelijk is iedereen beter af met fysieke ondersteuning. Een coach die ook nog eens ziet hoe goed je het doet op een voedingsschema. Of je spieren aan het opvreten bent of dat je leegloopt tijdens een training omdat je te weinig koolhydraten krijgt bijv.
Het is gewoon een vak. Ook al denken mensen dat je wat moet gaan hardlopen en 20u niet moet eten, is het gewoon leer.
Go hard or go home
  donderdag 4 maart 2021 @ 11:29:53 #227
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198316490
quote:

[..]

Eens, maar ook daar zijn oplossingen voor. Online coaching bijvoorbeeld. Zijn genoeg PT's die een voedingsschema voor je in elkaar kunnen knutselen zonder dat je elke week bij ze langs moet gaan.
ze zouden eens moeten beginnen met overgewicht als een ziekte te zien
pi_198316495
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 11:28 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Lukt dat bij jouw cliënten goed? Bij mijn sportschool zagen vele reguliere bezoekers er na jaren nog steeds even dik uit.
Een PT kan je iets aanreiken, maar uiteindelijk zal je het toch zelf moeten doen. Met of zonder gym.
  donderdag 4 maart 2021 @ 11:30:54 #229
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198316503
quote:

[..]

En als je echt motivatie nodig hebt en het niet zelf kunt met een online schemaatje? Dan heb je toch iemand nodig die je persoonlijk stimuleert en helpt (en nee dat ben ik niet zelf, ik mis sporten samen heel erg, maar loop 3x per week hard)
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  donderdag 4 maart 2021 @ 11:30:57 #230
168739 Red_85
'echt wel'
pi_198316505
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 11:18 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
No shit!
Dat hadden we niet gedacht he... Echt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 4 maart 2021 @ 11:31:40 #231
168739 Red_85
'echt wel'
pi_198316517
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 11:14 schreef popje het volgende:

[..]

Jemig jongens waar gaan we heen met dit land?
'Het moet niet gekker worden!!!!'

Hoor ik al het hele jaar, maar wanneer is het gek genoeg?
1947-2016
pi_198316525
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 11:28 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Lukt dat bij jouw cliënten goed? Bij mijn sportschool zagen vele reguliere bezoekers er na jaren nog steeds even dik uit.
Oh ja, dat lukt heel goed. Ik herken juist mensen vaak nauwelijks wanneer ze gestopt zijn. Dat lijf zakt helemaal in.
Het is ook geen magic pill ofzo. Je moet een goede intrinsieke motivatie hebben en een goede coach en dan zijn resultaten heel makkelijk te bereiken. Zelf wat aankloten, leidt vaak ook tot klotige resultaten.
Go hard or go home
pi_198316532
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 11:29 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Gaat een keer op iets uitlopen natuurlijk.

En dan spreken we er allemaal weer 'schande' van dat een stel min-1-strepers hebben moeten rennen voor hun leven.
Ik ben echt heel blij dat de BOA bond zich richt op de gevaarlijke situaties. Stel je voor dat er iemand van 28 jaar aan het sporten is, dat is levensgevaarlijk.
  donderdag 4 maart 2021 @ 11:32:40 #234
168739 Red_85
'echt wel'
pi_198316537
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 11:29 schreef Simmertje het volgende:
Ben zelf de afgelopen 8 maanden bezig geweest met veel meer bewegen en daarnaast (het belangrijkste) mijn voeding dusdanig aan te passen. Ben van 90 kilo en geen conditie naar 75 kilo en fit gegaan en realiseer nu pas hoe enorm ik mijn lichaam vergiftigd heb de afgelopen jaren. Voel mij nu 10x gezonder fysiek en daarnaast ook mentaal.

Dit zou veel meer gestimuleerd moeten worden vanuit de overheid en de focus moeten zijn voor de komende tientallen jaren. Ben er van overtuigd dat dit op lange termijn tientallen miljarden aan zorgkosten gaat schelen.
Lekker he? Gewoon fit zijn?
Af en toe uit de band springen is ook goed voor je, maar gewoon een gezonde levensstijl
1947-2016
pi_198316553
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 11:30 schreef popje het volgende:

[..]

En als je echt motivatie nodig hebt en het niet zelf kunt met een online schemaatje? Dan heb je toch iemand nodig die je persoonlijk stimuleert en helpt (en nee dat ben ik niet zelf, ik mis sporten samen heel erg, maar loop 3x per week hard)
Ik mis het sporten ook. Maar het is niet zo dat we nu allemaal niks meer kunnen doen. Juist in een pandemie moet het ook wel een beetje vanuit je zelf komen om wat fitter te worden.
pi_198316558
quote:
2s.gif Op donderdag 4 maart 2021 10:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar zij bellen jou dan op om aan te geven wanneer je weer het huis uit kan?

Of belde jij voor informatie?

Probeer even het proces te begrijpen.
Ze bellen jou op voor informatie. En na een paar dagen nog een keer en dan nog een keer. En je krijgt zo'n beetje iedere keer een ander advies.

Ik werd er een beetje moe van.
Zonder wrijving geen glans
pi_198316560
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 11:32 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Af en toe uit de band springen is ook goed voor je, maar gewoon een gezonde levensstijl
Balans is key.
Maar een lijf, vooral met zwaar overgewicht is volledig uit balans en dat is echt nog een ander verhaal dan even wat kilootjes eraf trainen.
Go hard or go home
  donderdag 4 maart 2021 @ 11:34:27 #238
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198316566
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 11:33 schreef Shaar12 het volgende:

[..]

Ik mis het sporten ook. Maar het is niet zo dat we nu allemaal niks meer kunnen doen. Juist in een pandemie moet het ook wel een beetje vanuit je zelf komen om wat fitter te worden.
Een jaar motivatie op basis van niks is LANG...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  donderdag 4 maart 2021 @ 11:35:02 #239
168739 Red_85
'echt wel'
pi_198316573
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 11:32 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik ben echt heel blij dat de BOA bond zich richt op de gevaarlijke situaties. Stel je voor dat er iemand van 28 jaar aan het sporten is, dat is levensgevaarlijk.
Echt fucking levensgevaarlijk.
1947-2016
  donderdag 4 maart 2021 @ 11:36:30 #240
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_198316591
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 11:34 schreef Noek het volgende:

[..]

Balans is key.
Maar een lijf, vooral met zwaar overgewicht is volledig uit balans en dat is echt nog een ander verhaal dan even wat kilootjes eraf trainen.
om dit soort reden ben ik blij met een simpel Dansmatje for DDR during lockdown ^^
  donderdag 4 maart 2021 @ 11:37:12 #241
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_198316604
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 11:33 schreef Haags het volgende:

Ze bellen jou op voor informatie. En na een paar dagen nog een keer en dan nog een keer. En je krijgt zo'n beetje iedere keer een ander advies.

Ik werd er een beetje moe van.
Dat kan ik wel begrijpen, zeker wanneer zij zelf contact opzoeken. Zorg dan ook dat het verhaal gelijk blijft.
pi_198316610
Ben tijdens de pandemie van 83kg naar 75kg gegaan, mag niet klagen. Was niet viesdik of zo, maar had wel een mooie vooruit stekende pens. Niet zwaar maar wel te hoog vetpercentage. Ook nu zit er nog wel wat vet op de botten maar wel echt een stuk minder. Met name in de eerste lockdown veel met lichaamsgewicht gedaan. Inmiddels bezit ik ook kettlebells en een pull-upbar. Maar in de winter heb ik wel wat sporadisch getraind, het nieuwe van een lockdown is er op een gegeven moment ook wel vanaf. Maar nogmaals, mag niet klagen als je ziet hoe veel mensen alles hebben losgegooid.

Het is ook niet zo dat als je nu de sportscholen opent, alle risicogroepen ineens massaal gaan afvallen. Maar het lijkt me een goed principe voor de overheid om te zeggen "First, do no harm". Als je ziet hoeveel mensen slapper en dikker zijn geworden, dan kun je in ieder geval niet zeggen dat de bevolking weerbaarder is geworden tegen corona of welke toekomstige pandemie dan ook. En dat is gewoon een probleem.
pi_198316621
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 11:32 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Heb zeker mijn momenten dat ik nog even goed losga hoor, dat moet prima kunnen als je daarna het ritme gewoon weer oppakt. Maar inderdaad, het is een heerlijk gevoel.

Anyway, hoop dat dit de grootste les zal worden van deze pandemie. We moeten gezonder gaan leven willen we ellende in de zorg voorkomen.
  donderdag 4 maart 2021 @ 11:42:48 #244
168739 Red_85
'echt wel'
pi_198316686
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 11:27 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Oh aan mij ligt het niet hoor.
Normaal trainde ik 2x per week in het zwembad, en 1x per week wedstrijd (dat is weggevallen)
Maar ik trainde ook nog 2-3 x per week in de sportschool (ook weggevallen fysiek) - maar de sportschool geeft wel online trainingen, dat doe ik thuis nog steeds.

In mijn geval valt het dus wel mee. maar kan mij voorstellen dat er bij een hoop mensen wel een hoop is weggevallen.
Je teamsport savonds. Voor miljoenen. Terwijl het bewegen zo enorm belangrijk is.

Heb zelf 2 dumbells en een matje gekocht omdat de sportscholen ook dicht zijn. Maakte zelf altijd een leuke combi tussen krachttraining en wielrennen. In de winter door de weeks naar de sportschool en in het weekend met goed weer een ritje, in de zomer gewoon alles fietsen.
Nu eerst de sportschool dicht en daarna de spertijd en binnen blijven. Gelukkig heb ik een tuin en aansluitend een openbaar veldje/parkje om savonds fijn te trainen. Hell no dat ik mij op dit vlak aan die spertijd ga houden.
1947-2016
  donderdag 4 maart 2021 @ 11:44:16 #245
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198316701
Jezus, wat is het ineens koud buiten.

#announceterrassendicht
pi_198316731
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 10:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik vind het sowieso vreemd dat hij geen oproep krijgt, of is er een oproep dat je een afspraak moet maken?
Mijn stiefmoeder kreeg eerder deze week een telefoontje van de huisarts om een afspraak te maken. Ze wordt vandaag gevaccineerd gewoon bij de huisarts :)
pi_198316739
Misschien moeten ze dat vaccinatie paspoort weg gooien en vervangen door een sport verplichting. Als je aan kan tonen dat je frequent sport dan mag je weer dingen doen in de samenleving. Dan eens kijken hoeveel mensen opeens gemotiveerd zijn O+
pi_198316797
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 11:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jezus, wat is het ineens koud buiten.

#announceterrassendicht
Gisteren vond ik het ook al koud. Brr, dat wordt dan maar geen rondje fietsen of lopen vandaag :P
  donderdag 4 maart 2021 @ 11:51:04 #249
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198316812
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 11:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
Misschien moeten ze dat vaccinatie paspoort weg gooien en vervangen door een sport verplichting. Als je aan kan tonen dat je frequent sport dan mag je weer dingen doen in de samenleving. Dan eens kijken hoeveel mensen opeens gemotiveerd zijn O+
Is het dan niet praktischer als je bij de sportschaal aan de bar kan gaan hangen?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  Redactie Sport donderdag 4 maart 2021 @ 11:51:39 #250
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198316818
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 11:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
En wat is frequent?

Ik denk dat je eetpatroon aanpassen beter is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')