LotR.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
Elk jaar met kerst Home alone en Die hard.
Als kind was je meestal afhankelijk van de videobanden die je had.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vast wel ooit, maar opzich is/was er zoveel content dat iets weer kijken waarvan je al weet hoe het gaat niet zo heel boeiend is
Boomer gespot.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als kind was je meestal afhankelijk van de videobanden die je had.
@de_boswachterquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:35 schreef Caland het volgende:
Sowieso alle Don en Ad episodes ook wel vaak gezien
Vooral Stacey
Die latere films niet.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is dan ook voor alle leeftijden.
Vond de serie echt tof. Maar vind sowieso de meeste films/series met Tom Hardy tof. Zit nog steeds op seizoen 2 te wachten.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik! Ik ga het een kans geven.
Daar kan niets aan tippen, maar is alleen voor de echte fijnproeversquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:32 schreef KingRoland het volgende:
na de wedstrijd pak ik nog even een aflevering van The Wire
Videotheek en tv had ook genoegquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als kind was je meestal afhankelijk van de videobanden die je had.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vooral die neuk scene op straat om zijn adrenaline niveau op peil te houden, geniaal.
Ja echt een onbekende serie.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Daar kan niets aan tippen, maar is alleen voor de echte fijnproevers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |