Opti-mus?quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
Flop FA.
Maar prime zou ik sowieso nemen, kost ook geen drol.
Ik ook.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb laatst een poging gedaan om dat Cobra Kai te kijken maar dat vond ik écht heel kut.
wtfquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb laatst een poging gedaan om dat Cobra Kai te kijken maar dat vond ik écht heel kut.
Als je ze begrijpt zijn ze best leuk hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw grappen zijn stuk voor stuk niet leuk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:27 schreef Coco het volgende:
[..]Die is te neuken geen enkel probleem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vond ik een extreem leuke seriequote:Op woensdag 3 maart 2021 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eigen Kweek is wel leuk.
Rare Belgen.
Ik heb een crush op die Filipijnse.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:28 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Dat vond ik een extreem leuke serie
Twee keer gekeken
Die moet je wel een keertje zien.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben ook één van de weinigen altijd die the big lebowski niet wil zien.
Die van Frank mag ik dan hopenquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een crush op die Filipijnse.
Lekkerquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:29 schreef RamboDirk het volgende:
Ben ik op het viva forum beland? Willen jullie er chips bij?
Ja ik heb hem uiteraard wel eens gezien. Maar vond er niet veel aan.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Die moet je wel een keertje zien.
Maar ik kreeg ook walging van Pulp Fiction omdat dat naderhand zo mega gehypet werd.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:29 schreef RamboDirk het volgende:
Ga weg dan, en blijf ook uit de haxball room.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:29 schreef RamboDirk het volgende:
Dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:29 schreef GGMM het volgende:
Ik vond Chernobyl ook goed
Dat gaat over mensen die in een kerncentrale werken.
Klinkt saai, maar er gebeurt al snel iets spannends
Wowquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Ga weg dan, en blijf ook uit de haxball room.
Op naar het Groningen topic!quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.
Kerncentrales zijn superveilig!
Wijf.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Ga weg dan, en blijf ook uit de haxball room.
Cultuurbarbaar.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben ook één van de weinigen altijd die the big lebowski niet wil zien.
Ik heb vroeger wel Training Day met Denzelgod een tweede keer gekekenquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik deed heel vaak een rewatch van GoT.
Nu ga ik dat nooit meer kijken.
Als je die serie bekijkt is Groningen wel een prima plaats voor een kerncentrale ja.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:29 schreef GGMM het volgende:
Ik vond Chernobyl ook goed
Dat gaat over mensen die in een kerncentrale werken.
Klinkt saai, maar er gebeurt al snel iets spannends
Alle series die hier genoemd zijn, zijn series voor mannen.quote:
Als kind keek je toch vast ook wel meerdere keren dezelfde film?quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel Training Day met Denzelgod een tweede keer gekeken
Stringer Bellquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:32 schreef KingRoland het volgende:
na de wedstrijd pak ik nog even een aflevering van The Wire
Oke, ik doe mee gezellig. Tupperware partygenot.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Alle series die hier genoemd zijn, zijn series voor mannen.
Behalve A Handmaid's Tale, maar dat was een gebbetje.
Vast wel ooit, maar opzich is/was er zoveel content dat iets weer kijken waarvan je al weet hoe het gaat niet zo heel boeiend isquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als kind keek je toch vast ook wel meerdere keren dezelfde film?
American Piequote:Op woensdag 3 maart 2021 21:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Oke, ik doe mee gezellig. Tupperware partygenot.
Ik heb Dumb and Dumber minimaal 30 keer gezien. Daarnaast de gehele american pie reeks, naked gun reeks, police academy reeks meerdere malen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |