Kan ik er wat aan doen dat jij intellectueel gezien niet in staat bent de diepere laag te begrijpenquote:
Nee toen werd het wat matigquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs met de laatste vier seizoenen?
Het zal iets met IQ te maken hebbenquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:20 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat jij intellectueel gezien niet in staat bent de diepere laag te begrijpen
Ik ben niet bekend met jouw twitterquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan zal mijn twitterpic jou erg bevallen!
https://twitter.com/jongejongaquote:Op woensdag 3 maart 2021 21:21 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met jouw twitter
@Scrummie volgt dit nog steeds trouw.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar voor jou zijn er vast ook leuke series! The walking dead bijvoorbeeld.
Die docu over Biggie is wel tof als daar je interesse een beetje ligt. Weinig tot niets over zijn dood of die hele west/eastcoast vete (wat al volledig uitgemolken is in elke docu)quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb best lang geen films gezien, vind die op Netflix etc vaak niks aan. Gister the children of men gezien (7/10), vanavond wordt het the road.
quote:
Hoe heet de middelste?quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:22 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Zoekend naar de wedstrijdstatistieken van Daley Blind kwam ik zijn zussen tegen. Die wilde ik jullie niet onthouden, leuke dames.
Amazon primequote:Op woensdag 3 maart 2021 21:23 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]![]()
Ik wil die serie eigenlijk wel weer eens opnieuw kijken, is echt tig jaar geleden
Maar geen idee waar dat tegenwoordig te zien valt
Heb ik laatst nog gezien, is bij Amazon te zien!quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:23 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]![]()
Ik wil die serie eigenlijk wel weer eens opnieuw kijken, is echt tig jaar geleden
Maar geen idee waar dat tegenwoordig te zien valt
Ja dat vind ik wel leuk, vooral vroeger althans maar lijkt mij wel tof.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Die docu over Biggie is wel tof als daar je interesse een beetje ligt. Weinig tot niets over zijn dood of die hele west/eastcoast vete (wat al volledig uitgemolken is in elke docu)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |