abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 4 maart 2021 @ 09:16:01 #126
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198314742
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 09:04 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Zekers :Y Deze tomaten zijn ook vers :P Nou ja, ergens afgelopen week ingepakt :+ En een collega had ze meegenomen uit de hal met de melding dat als ik ze niet meenam naar huis hij nooit meer wat zou gaan halen uit de hal :+ En ik proefde er net een: deze zijn al lekker zoet.

Ze staan nu te pruttelen met een gele puntpaprika die ik gister in mijn feestpakket van kantoor kreeg en een drietal blokpaprika's, wat kruiden en 2 uien :9 Het ruikt echt megalekker in huis O+
:9
Spoilers!
pi_198314750
Klinkt heerlijk @PdeHoog. En wat @gcjoel zegt, kan niet wachten om tomatensoep van verse tomaten te maken.

@Sarabi, gefeliciteerd met je moeder

De mensen die Sade heten zijn waarschijnlijk vernoemd naar de zangeres Sade uit de jaren 80. Naam is zonder streepje en volgens mij spreek je het uit als sjardee
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 4 maart 2021 @ 09:21:51 #128
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198314816
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 09:04 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Zekers :Y Deze tomaten zijn ook vers :P Nou ja, ergens afgelopen week ingepakt :+ En een collega had ze meegenomen uit de hal met de melding dat als ik ze niet meenam naar huis hij nooit meer wat zou gaan halen uit de hal :+ En ik proefde er net een: deze zijn al lekker zoet.

Ze staan nu te pruttelen met een gele puntpaprika die ik gister in mijn feestpakket van kantoor kreeg en een drietal blokpaprika's, wat kruiden en 2 uien :9 Het ruikt echt megalekker in huis O+
Heerlijk! dat is echt de beste soort soep :9
pi_198314822
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 09:16 schreef borisz het volgende:
Vanmiddag een online pubquiz (door moi) met collega's :+.
Is er besloten om een goede invulling aan de eerste drie letters te geven _O-. Staat een flink borrelpakket op mijn bureau.
Vervelend :D

@Kaatje dankjewel O+
pi_198316305
Jongens, wie wil mijn stichting MUG (Missie Uitzetting Gluiperds) steunen? Voor donaties stuur even een DM!
We laten met deze stichting in huis geraakte en verdwaalde muggen weer vrij in de natuur. We zijn zeer succesvol, want we boeken in 2 dagen ongeveer 56 succesverhalen! 8-)

:'( :') :'(

We hebben mogelijk weer ergens een muggen'boom' in een van de gemeenschappelijke ventilatieschachten van het gebouw. Want ook met alle ramen/roosters dicht, bleef het aantal muggen maar oplopen. Vorig jaar hebben we dit ook al gehad, maar toen hielp het om de roosters te bedekken met panty's. (Nadeel: de ventilatie is nu zo ruk dat we schimmel krijgen in de badkamer. Maar het is wel minder stoffig, dus niet meer slapen in de huidschilfers van je benedenburen ( :r ) is ook wel fijn. En tevens dus toen de muggen en later ook nog eens een wespenplaag naar buiten kunnen leiden.)

Nu alleen dus vooral muggen in de woonkamer en keuken. En het waren er echt tientallen. Bij nadere inspectie bleek er bij een leiding boven de keukenkastjes een opening te zitten, daar heb ik nu een vaatdoek omheen gepropt, en het aantal muggen lijkt af te nemen.
pi_198316355
Oh en volgende week woensdag naar mijn favo kapper *O*
Pluizige bos ellende is het nu, dus ik draag het maar voortdurend in een knotje.

(En zaterdag schaatsen passen en sigme meeten *O* (helaas dus wel nog met slecht kapsel, sorry @sigme )
  Moderator donderdag 4 maart 2021 @ 11:31:39 #132
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198316516
https://www.dvhn.nl/drent(...)ij-wel-26624786.html

Bijzonder verhaal...
Of hij is nog heel goed in het manipuleren/indoctrineren, of hij heeft het op zijn manier toch goed willen doen.

Ze zijn niet compleet wereldvreemd lijkt het.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198316667
Donderdagochtend *O*

Twee uitnodigingen voor overleggen ontvangen.

Eentje zonder datum.
Eentje zonder aanvangstijd.

:|W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198316692
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 11:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Donderdagochtend *O*

Twee uitnodigingen voor overleggen ontvangen.

Eentje zonder datum.
Eentje zonder aanvangstijd.

:|W
Niet dezelfde meeting? Dan heb je van de een de tijd en van de ander de datum :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_198316842
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 11:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Niet dezelfde meeting? Dan heb je van de een de tijd en van de ander de datum :P
Doe eens niet zo logisch o|O

Natuurlijk niet ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198316854
quote:
1s.gif Op woensdag 3 maart 2021 20:40 schreef Molo het volgende:

[..]

Mijn Boomer moeder van 72 had al heel enthousiast een reis naar Spanje geboekt half mei

'want dan ben ik vast wel gevaccineerd en gooien ze alles open voor ons'

:')

Heeft uiteindelijk toch maar omgezet naar september :') _O-
Ja wij zijn ook al aan het kijken om 'om te boeken' naar september.
Vorig jaar onze aanbetaling omgezet in een voucher voor huisje Karpathos eind mei, toen toch voor dit jaar eind mei geboekt met die voucher.
Standaard nu op Eliza site dat je om/door kan boeken naar september en je hebt ook nog de keus om een ander land/ander huisje te kiezen.
We twijfelen... mogen tot 6 weken voor eind mei dit eventueel doen. Dus half april beslissen we en boeken we w.s. wel om want ik zie niet gebeuren dat nu in een paar mnd tijd alles open gaat/is.
Blijft wel leuren met die voucher zo. :( Liefst krijg ik gewoon dat aanbetaalbedrag terug en kijken we wel kort tevoren wat er kan qua buitenland.
pi_198316955
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 11:31 schreef derLudolf het volgende:
https://www.dvhn.nl/drent(...)ij-wel-26624786.html

Bijzonder verhaal...
Of hij is nog heel goed in het manipuleren/indoctrineren, of hij heeft het op zijn manier toch goed willen doen.

Ze zijn niet compleet wereldvreemd lijkt het.
Ik vind het ook bijzonder dat verschillende mensen in 1 gezin er zo totaal anders naar kijken. De oudsten spreken van manipulatie en een gevaar. De jongsten over liefdevol opvoeden.

Dit stuk is echt vaag en ik vind het zoals het er daar staat al dubieus :X
quote:
Mijn vader wilde de harmonie in de familie bewaren. Hij vroeg mijn oudere broer en zus om ‘medium’ te zijn voor de ziel van onze moeder. Hier is waar de aanklachten van seksueel misbruik hun oorsprong vinden. Ik ga me niet mengen in de twist over wat er precies gebeurd is. Als jongere kinderen zagen wij niks wat verkeerd was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198316976
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 11:55 schreef Blues het volgende:

Ja wij zijn ook al aan het kijken om 'om te boeken' naar september.
Vorig jaar onze aanbetaling omgezet in een voucher voor huisje Karpathos eind mei, toen toch voor dit jaar eind mei geboekt met die voucher.
Standaard nu op Eliza site dat je om/door kan boeken naar september en je hebt ook nog de keus om een ander land/ander huisje te kiezen.
We twijfelen... mogen tot 6 weken voor eind mei dit eventueel doen. Dus half april beslissen we en boeken we w.s. wel om want ik zie niet gebeuren dat nu in een paar mnd tijd alles open gaat/is.
Blijft wel leuren met die voucher zo. :( Liefst krijg ik gewoon dat aanbetaalbedrag terug en kijken we wel kort tevoren wat er kan qua buitenland.
Is er geen mogelijkheid het geld terug te krijgen? Blijkbaar krijg ik van Landal wel het geld terug, een jaar nadat de voucher afloopt. De voucher loopt af in april en dan zou ik binnen een maand het geld terug krijgen.

Maar misschien is het wettelijk weer anders als je de voucher steeds gebruikt en omboekt etc.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 4 maart 2021 @ 12:05:35 #139
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198316984
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 11:55 schreef Blues het volgende:

[..]

Ja wij zijn ook al aan het kijken om 'om te boeken' naar september.
Vorig jaar onze aanbetaling omgezet in een voucher voor huisje Karpathos eind mei, toen toch voor dit jaar eind mei geboekt met die voucher.
Standaard nu op Eliza site dat je om/door kan boeken naar september en je hebt ook nog de keus om een ander land/ander huisje te kiezen.
We twijfelen... mogen tot 6 weken voor eind mei dit eventueel doen. Dus half april beslissen we en boeken we w.s. wel om want ik zie niet gebeuren dat nu in een paar mnd tijd alles open gaat/is.
Blijft wel leuren met die voucher zo. :( Liefst krijg ik gewoon dat aanbetaalbedrag terug en kijken we wel kort tevoren wat er kan qua buitenland.
Je kunt gewoon je geld terugvragen :)
Spoilers!
pi_198317010
Ja vlak tevoren kan het aanbetalingsbedrag terug geloof ik.
Maar eigenlijk hadden we wel zin in een break met mijn verjaardag in dat Griekse huissie O+ alleen is het allemaal nog veel te link en onzeker.. dus het zit ook in ons hoofd of we nou wel of niet willen of of of of of.

/luxeproblemen
  donderdag 4 maart 2021 @ 12:08:33 #141
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198317017
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 11:31 schreef derLudolf het volgende:
https://www.dvhn.nl/drent(...)ij-wel-26624786.html

Bijzonder verhaal...
Of hij is nog heel goed in het manipuleren/indoctrineren, of hij heeft het op zijn manier toch goed willen doen.

Ze zijn niet compleet wereldvreemd lijkt het.
Er zijn zo veel ouders die de beste intenties hebben maar toch dingen fout doen. En als je je kinderen bewust buiten de maatschappij houdt, is de kans niet groot dat je dat uit goede intenties doet.
Misschien was niet 100% van de opvoeding slecht en fout, dat zou goed kunnen.
Spoilers!
pi_198317025
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 11:31 schreef derLudolf het volgende:
https://www.dvhn.nl/drent(...)ij-wel-26624786.html

Bijzonder verhaal...
Of hij is nog heel goed in het manipuleren/indoctrineren, of hij heeft het op zijn manier toch goed willen doen.

Ze zijn niet compleet wereldvreemd lijkt het.
ff lezen.
Er komt ook een docu over las ik.
pi_198317151
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 12:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

Er zijn zo veel ouders die de beste intenties hebben maar toch dingen fout doen. En als je je kinderen bewust buiten de maatschappij houdt, is de kans niet groot dat je dat uit goede intenties doet.
Misschien was niet 100% van de opvoeding slecht en fout, dat zou goed kunnen.
Ik begrijp wel hoe hij sommige dingen zag. Je wordt wel een beetje als belastingbetaler geboren natuurlijk. Er zijn heel veel dingen geen vrije keus in je leven en alles is doorspekt met door mensen bedachte systemen zoals bezit en wetten. Je kan niet besluiten een leuk huisje voor jezelf en je familie te bouwen in de duinen en je kinderen zelf te leren vissen en jagen. Dat kan dus domweg niet meer in ons systeem. Je moet je conformeren aan de heersende mores en als je dat niet wil kan je zelfs naar een ander bedacht systeem worden gestuurd: de gevangenis.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198317292
De datum gezien van vandaag?

4321 *)
pi_198317318
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 12:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik begrijp wel hoe hij sommige dingen zag. Je wordt wel een beetje als belastingbetaler geboren natuurlijk. Er zijn heel veel dingen geen vrije keus in je leven en alles is doorspekt met door mensen bedachte systemen zoals bezit en wetten. Je kan niet besluiten een leuk huisje voor jezelf en je familie te bouwen in de duinen en je kinderen zelf te leren vissen en jagen. Dat kan dus domweg niet meer in ons systeem. Je moet je conformeren aan de heersende mores en als je dat niet wil kan je zelfs naar een ander bedacht systeem worden gestuurd: de gevangenis.
Ik ben ook wel zo opgevoed. En kan sommige dingen die 'nou eenmaal zo zijn of zo horen' ook maar moeilijk loslaten merk ik. Zou veeeeeeeeeeel meer vrij willen zijn in mijn hoofd. Want ik bén vrij in alles wat ik maar wil doen of laten. Maar ik kies ook voor zekerheid. Probeer wel met een open blik naar ieders keuzes te kijken, maar betrap me er wel op dat dat niet altijd lukt :D o|O
  donderdag 4 maart 2021 @ 12:36:36 #146
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198317355
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 12:32 schreef Blues het volgende:
De datum gezien van vandaag?

4321 *)
Twee minuten nadat jij postte is @Aure bevallen denk ik O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198317383
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 12:36 schreef Molo het volgende:

Twee minuten nadat jij postte is @:Aure bevallen denk ik O+
Dat zou wel een super leuke datum zijn als geboortedatum. Lees je mee, baby-in-buik-van-Aure?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 4 maart 2021 @ 12:43:33 #148
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198317463
Knap dat die kinderen zo open naar buiten treden, het is allemaal nogal wat.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 4 maart 2021 @ 12:50:52 #149
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198317565
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 12:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik begrijp wel hoe hij sommige dingen zag. Je wordt wel een beetje als belastingbetaler geboren natuurlijk. Er zijn heel veel dingen geen vrije keus in je leven en alles is doorspekt met door mensen bedachte systemen zoals bezit en wetten. Je kan niet besluiten een leuk huisje voor jezelf en je familie te bouwen in de duinen en je kinderen zelf te leren vissen en jagen. Dat kan dus domweg niet meer in ons systeem. Je moet je conformeren aan de heersende mores en als je dat niet wil kan je zelfs naar een ander bedacht systeem worden gestuurd: de gevangenis.
Ja, eens hoor. Dat snap ik zeker. Maar wat deze kerel gedaan heeft is veel te extreem om enkel goede bedoelingen te hebben. En zo veel wantrouwen naar de wereld is echt ongezond en dat is om te beginnen al geen goede basis om kinderen in op te voeren, helemaal niet als ze nooit een andere volwassene of ander kind zien om hun situatie aan te spiegelen.
Spoilers!
pi_198317615
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 12:32 schreef Blues het volgende:
De datum gezien van vandaag?

4321 *)
En als je dat 2 minuten later gepost had, had je dat gepost op 12.34 op 4.3.21
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')