Maar is dat zo moeilijk om dat even te laten weten? Tsjetsjenen topic heb je ook nooit op gereageerd. Valt mij gewoon op dat je wel graag slotjes zet met een korte kut opmerking maar als je dan vragen krijgt ben je niet thuis.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:21 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat hele nazivergelijk steeds voegt niet veel toe
Moeten zij wetenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:40 schreef pferdfahrer het volgende:
Waarom worden al mijn reacties verwijderd?
Deze zie ik gewoon staan?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:40 schreef pferdfahrer het volgende:
Moeten wij weten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:45 schreef BasEnAad het volgende:
Laten we KLB gezellig houden. De 'moeten zij weten' act is nou wel weer leuk geweest.
Wat vervelend voor je dat je dit hebt moeten meemaken.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:45 schreef BasEnAad het volgende:
Laten we KLB gezellig houden. De 'moeten zij weten' act is nou wel weer leuk geweest.
Moet hij weten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:46 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Wat vervelend voor je dat je dit hebt moeten meemaken.
hahahaha superwormjim hahhaaquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:46 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Wat vervelend voor je dat je dit hebt moeten meemaken.
Het is even iets teveel met steeds dezelfde nietszeggende postsquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:40 schreef pferdfahrer het volgende:
Zeg maar het repertoire van oa mikey en superwormjim op KLB?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:31 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het is even iets teveel met steeds dezelfde nietszeggende posts
Jij hebt er wel kijk op maatquote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zeg maar het repertoire van oa mikey en superwormjim op KLB?
Wat wel blijft staan
Ik ben niet 24/7 aanwezig om te blijven vegenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zeg maar het repertoire van oa mikey en superwormjim op KLB?
Wat wel blijft staan
Ik dacht hetzelfde dus ik heb jouw post een like gegeven!!!quote:
Met of zonder sarcastische ondertoonquote:Op zaterdag 20 maart 2021 18:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde dus ik heb jouw post een like gegeven!!!
Je bedoelt replies zoals 'gtwv' ?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:31 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het is even iets teveel met steeds dezelfde nietszeggende posts
Als het teveel is dan welquote:Op zondag 21 maart 2021 16:08 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Je bedoelt replies zoals 'gtwv' ?
Persoonlijke info delen gebeurt nooit onbestraftquote:Op zondag 21 maart 2021 18:33 schreef JochemSjakie het volgende:
Hoezo mogen bepaalde lieden ongestraft zwaar persoonlijke dingen in KLB plaatsen en dreigen dat hij/zij belastende informatie hebben gekregen die ze openbaar kunnen maken, en worden anderen gebanned omdat ze zogenaamd iemand 'persoonlijk aanvallen' door tegen een bepaald persoon proost te zeggen?
De persoon in kwestie post hier nog steeds volop.quote:Op maandag 22 maart 2021 14:45 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Persoonlijke info delen gebeurt nooit onbestraft
Namen, rugnummers en de link(s) naar de topic(s).quote:Op maandag 22 maart 2021 14:50 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
De persoon in kwestie post hier nog steeds volop.
Zijn de betreffende posts weggehaald?quote:Op maandag 22 maart 2021 14:50 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
De persoon in kwestie post hier nog steeds volop.
Bedankt, er is ondertussen actie ondernomenquote:Op maandag 22 maart 2021 16:51 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zijn de betreffende posts weggehaald?
Zo nee: link even
Zo ja: ik heb gedaan wat ik kon
Eens. Tijd dat pendule en mikeytt weer op de vingers worden getikt.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Het niveau van de topics daalt in KLB ernstig
Is het weer 2016.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Het niveau van de topics daalt in KLB ernstig
Waarom ben je altijd zo streng, zit je in een keurslijf? (oprechte vraag)quote:Op maandag 22 maart 2021 19:16 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Eens. Tijd dat pendule en mikeytt weer op de vingers worden getikt.
Ja.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd zo streng, zit je in een keurslijf? (oprechte vraag)
quote:Op maandag 22 maart 2021 20:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd zo streng, zit je in een keurslijf? (oprechte vraag)
Jongens kappen met die slowchat.quote:
Meesteres ik durf u niet te vragen geen slowchat te doen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:48 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Zal ik die keurslijf nog strakker voor je aantrekken dan
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:08 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Je bedoelt replies zoals 'gtwv' ?
VBL / [WK kwalificatie Qatar 2022] Turkije - Nederland 18:00 #3quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:12 schreef Socios het volgende:
Flauw, had die topics even tot einde wedstrijd opengelaten. Zo hebben users nog wat lol tijdens deze wedstrijd. Totaal niet aanvoelen van KLB dit; offline zijn en wanneer men zich meldt in alle paniek 'de boel' sluiten.
Stel je voor dat je eens gewoon reageert op iemandquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:17 schreef Haags het volgende:
[..]
VBL / [WK kwalificatie Qatar 2022] Turkije - Nederland 18:00 #3
Gewoon @iemandquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Stel je voor dat je eens gewoon reageert op iemand
Geef hem gewoon max 1 topic per dag en de rest meteen sluiten.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
Kan er misschien iets gedaan worden aan al die verzonnen kutklachten van mikeytt?
Wordt er een beetje moe van.
quote:Op zondag 28 maart 2021 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
Kan er misschien iets gedaan worden aan al die verzonnen kutklachten van mikeytt?
Dan ga je toch lekker slapen johquote:Op zondag 28 maart 2021 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
We leven in het nuquote:Op zondag 28 maart 2021 20:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Geef hem gewoon max 1 topic per dag en de rest meteen sluiten.
Heeft in t verleden ook gewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |