De reden wat er werd gegeven is ronduit belachelijk en niet banwaardig zoals Okselzweet al zei, sommige krijgen een voorkeursbehandeling, ik heb na de 'uitleg' van mijn ban geen antwoorden meer gekregen op mijn vragen. Op sommige users mag je niet terug reageren als ze je zomaar uitschelden.quote:
Als er dan ook gekapt wordt met die schijnheilige act dat dat niet zo is wen ik er prima aan. Tot die tijd zal ik van me laten horen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:16 schreef Solotovski het volgende:
Het is gewoon selectief en natte vinger werk
Wen er maar aan jongens
En je verwacht dat we in de klb fb je wel uitleg gaan geven over bans die niet besproken worden?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:00 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
De reden wat er werd gegeven is ronduit belachelijk en niet banwaardig zoals Okselzweet al zei, sommige krijgen een voorkeursbehandeling, ik heb na de 'uitleg' van mijn ban geen antwoorden meer gekregen op mijn vragen. Op sommige users mag je niet terug reageren als ze je zomaar uitschelden.![]()
Op zijn minst een vervolgreactie via PM... Dat is wel zo netjes.quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:11 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En je verwacht dat we in de klb fb je wel uitleg gaan geven over bans die niet besproken worden?
Ik heb geen pm van je gezienquote:Op woensdag 10 maart 2021 08:57 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Op zijn minst een vervolgreactie via PM... Dat is wel zo netjes.
Ik denk dat je voor jouw vraag beter een mail naar forum@fok.nl kunt sturen.quote:
Daar krijg ik ook geen reactie daarom post ik in dit topic.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:34 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik denk dat je voor jouw vraag beter een mail naar forum@fok.nl kunt sturen.
Hier kunnen we je in ieder geval ook niet helpenquote:Op woensdag 10 maart 2021 11:35 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Daar krijg ik ook geen reactie daarom post ik in dit topic.
Als diegene mij hier kan bannen om onzin dingen kan die ook zo vriendelijk zijn om terug te reageren.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:38 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Hier kunnen we je in ieder geval ook niet helpen
Dan zul je de rest van de avond wel druk zijn met de rest van soortgelijke topics te sluiten aangezien KLB er vol mee staat.quote:
Ligt eraan wie de TS is.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dan zul je de rest van de avond wel druk zijn met de rest van soortgelijke topics te sluiten aangezien KLB er vol mee staat.
Hoezo is dit een trolltopic? Ik vind het belachelijk dat uberhaupt al dit idee wordt gewekt. Het gaat hier om een serieuse kandidaatquote:Op zondag 14 maart 2021 21:17 schreef Pharkus het volgende:
Probeer in vkz maar een niet troll topic te openen.
Als je bijvoorbeeld alleen haar naam in de titel had gezet ipv haar huidskleur, geloof en handicap te benoemen.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:18 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Hoezo is dit een trolltopic? Ik vind het belachelijk dat uberhaupt al dit idee wordt gewekt. Het gaat hier om een serieuse kandidaat
https://bij1.org/kandidaten/jeanette-chedda/
Dit komt letterlijk uit de beschrijving die BIJ1 bij haar op de site heeft gezet en dit zegt waarschijnlijk meer dan haar naam, aangezien de meeste haar naam niet zullen kennenquote:Op zondag 14 maart 2021 21:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld alleen haar naam in de titel had gezet ipv haar huidskleur, geloof en handicap te benoemen.
Wil je een discussie over de persoon of over bijzaken?quote:Op zondag 14 maart 2021 21:25 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Dit komt letterlijk uit de beschrijving die BIJ1 bij haar op de site heeft gezet en dit zegt waarschijnlijk meer dan haar naam, aangezien de meeste haar naam niet zullen kennen
Over of het nodig is om ervaringsdeskundigen in de kamer te hebben. Het is makkelijk om over een bepaalde groep te praten dan metquote:Op zondag 14 maart 2021 21:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wil je een discussie over de persoon of over bijzaken?
Nee jij bent een aanwinstquote:Op maandag 15 maart 2021 20:10 schreef Solotovski het volgende:
Janken als een bitch omdat een mod een mikey topic sluit
Achterlijke mongool
quote:Op maandag 15 maart 2021 20:10 schreef Solotovski het volgende:
Janken als een bitch omdat een mod een mikey topic sluit
Achterlijke mongool
Zet tr danquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:07 schreef Domme_Gans het volgende:
Die ranzige foto's van pieterdegallier, gaan die nog verwijderd worden
Dit neem ik terug trouwensquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:05 schreef Solotovski het volgende:
@:Chevycaprice
Ontzettend bedankt, wat een topmod ben jij. Snel en adequaat handelen is jou niet vreemd.
Bedankt voor dit sympathieke complimentquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:05 schreef Solotovski het volgende:
@:Chevycaprice
Ontzettend bedankt, wat een topmod ben jij. Snel en adequaat handelen is jou niet vreemd.
Is nu weg als het goed is, als ergens nog iets staat zet dan even een TR.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:07 schreef Domme_Gans het volgende:
Die ranzige foto's van pieterdegallier, gaan die nog verwijderd worden
TR gezetquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is nu weg als het goed is, als ergens nog iets staat zet dan even een TR.
Thanks!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is nu weg als het goed is, als ergens nog iets staat zet dan even een TR.
Dat ligt eraan of je wel of geen dm ban hebtquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:32 schreef JochemSjakie het volgende:
@:plompzakker Kan ik een DM sturen?
Waarom moet die dicht danquote:
quote:Desondanks permitteren de JFVD-leden zich veel. Eén lid pleit voor 'nazi-achtige rechten' en financiële bijstand voor moeders om het Nederlandse geboortecijfer op te krikken. 'Als God links was zouden we overal ter wereld armoede hebben', schrijft een ander. 'Dan zou iedereen een homoseksuele, kreupele, transgender neger zijn. Want dat is divers.'
Is dit het beleid? Gewoon mensen negeren? Als ik niet krijg te horen waarom deze topics zijn gesloten behalve dan dat het 'kuttopics' zijn hoe moet ik dan weten hoe ik het beter moet doen habibos. Die rotzooi van MikeyTT blijft gewoon open de hele tijd.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:56 schreef Boze_Eend het volgende:
KLB / Niet opgegroeid tussen TsjetsjenenSerieus? Je zet dat neer als kuttopic? Wat is deze.
Dat hele nazivergelijk steeds voegt niet veel toequote:Op woensdag 17 maart 2021 22:14 schreef Boze_Eend het volgende:
Het valt me op dat @:Plompzakker altijd topics sluit met een hele kort sluiting als okay of kuttopic maar vervolgens wanneer je vragen stelt je gewoon glashard doet negeren.
[..]
Is dit het beleid? Gewoon mensen negeren? Als ik niet krijg te horen waarom deze topics zijn gesloten behalve dan dat het 'kuttopics' zijn hoe moet ik dan weten hoe ik het beter moet doen habibos. Die rotzooi van MikeyTT blijft gewoon open de hele tijd.
En Plompzakker reageert gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |