Hoewel het ongeveer net zoveel burgers zijn, vind ik het er toch minder indrukwekkend uitzien dan de octuple bypass burgerquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Denk het niet
[..]
Amateurs!
[ afbeelding ]
Ja, na zulke burgers zit je wel volquote:
Kip foreverquote:
Flinke jongen ja!quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hoewel het ongeveer net zoveel burgers zijn, vind ik het er toch minder indrukwekkend uitzien dan de octuple bypass burger
[ afbeelding ]
[..]
Ja, na zulke burgers zit je wel vol
quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:15 schreef Aoibhin het volgende:
@:molloot200 geen Italië TT verwarring meer
Ja en wij zo ons best voor jou doenquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]![]()
Nu maakt het niet meer uit want nu kijk ik weer op mijn laptop in plaats van op mijn mobiel tijdens m'n werkuren af en toe tussendoor
Ik ook, ik vertelde hier eergisteren nog dat ik een kleine mond heb dusquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:12 schreef Aoibhin het volgende:
Ik krijg al kramp in mijn kaken van het kijken naar die plaatjes
Oh jaa, dan is het al helemaal moeilijkquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook, ik vertelde hier eergisteren nog dat ik een kleine mond heb dus
En dan is het toch ook niet meer lekker. Qua omvang vind ik een dikke enkele burger eigenlijk wel genoeg. Of twee dunne lapjes zoals op de Big Mac, maar liever één dikkere sappige.
Als ik zo'n hele toren voor me zie, vergaat me echt de eetlust
Wel slimquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:32 schreef Arizona het volgende:
Overigens hebben we wel 'hamburger-ish' gegeten, we hadden broodjes kipshoarma.
Nu al op? Ja, nu al op, vriend wil nog een stuk wielrennen en dan met die avondklok moet je een beetje op tijd weg
Ja, en ik heb vandaag ook nog een beetje spierpijn in mijn kaken van gisterenquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jaa, dan is het al helemaal moeilijkOf je moet de boel uit elkaar halen en los op gaan eten, maar dat is ook niet echt de bedoeling van een burger
O dat klinkt ook lekker!quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel slim![]()
Hier zou ik een tacobowl gaan maken (eerst een tortilla in de oven in een bakschaaltje hard laten worden in een vorm, zodat je een bowl krijgt), maar dat vind ik teveel gedoe, dus maak zo gewoon de tortilla's warm en doe daar de vulling in
Ik zou ook nooit zo'n unit eten, hoorquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook, ik vertelde hier eergisteren nog dat ik een kleine mond heb dus
En dan is het toch ook niet meer lekker. Qua omvang vind ik een dikke enkele burger eigenlijk wel genoeg. Of twee dunne lapjes zoals op de Big Mac, maar liever één dikkere sappige.
Als ik zo'n hele toren voor me zie, vergaat me echt de eetlust
Lijkt me ook lekker ja! Dit receptje heb ik nog nooit gegetenquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:39 schreef Arizona het volgende:
O dat klinkt ook lekker!. Ik heb wel zin in weer eens een ovenschotel met nachos, ook lang niet gehad.
Dat is dus wel irritant aan de avondklok. Je kunt natuurlijk niet met volle maag meteen op de wielrenner stappen. Mijn vriend maakt aardige tochten op de wielrenner, is zo 2-2,5 uur onder de pannen dus dan moet je er echt met je planning rekening mee houden als je om 21:00 thuis moet zijn.
Wat zijn sommige lekkere bijzondere toppings die je ooit had?quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit zo'n unit eten, hoor
Ik heb liever een hele lekkere burger, soms met wat bijzonders erop wat je niet bij elke hamburgertent krijgt, genot!
Bij de cafetaria waar ik vroeger mijn bijbaantje had, hadden we een shaslickburger op het menu. Die was zo enorm lekkerquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit zo'n unit eten, hoor
Ik heb liever een hele lekkere burger, soms met wat bijzonders erop wat je niet bij elke hamburgertent krijgt, genot!
Ahh jammerquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij de cafetaria waar ik vroeger mijn bijbaantje had, hadden we een shaslickburger op het menu. Die was zo enorm lekker
Eigenlijk maar met een heel paar ingrediënten. Gewoon een hamburgerbroodje, ijsbergsla, 100% rundvleesburger en... hun huisgemaakte warme shaslicksaus erover (zat paprika, ui, champignons e.d. in). En die saus maakte dat echt een superlekkere burger![]()
De nieuwe eigenaren hebben dit niet meer op de kaart staan helaas
Ja, maar ik krijg die saus niet goedquote:Op woensdag 3 maart 2021 17:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahh jammerWel eens geprobeerd zelf te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |