quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:56 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
En dat was niet eens de eerste keer.
Nou... dat belooft nog wat!quote:Op woensdag 3 maart 2021 23:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, ik wist dat je zou happen. Nee hoor, no worries, mag nog alles plaatsen wat ik wil.
[ afbeelding ]
Ik voel me overal thuis, maar wat heeft dit met COR te maken? Gewoon onzin, mag je best toegeven hoor.quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:33 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Komt dat ff goed uit, he?![]()
Voel je je al thuis?
Wat is COR?quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:41 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik voel me overal thuis, maar wat heeft die met COR te maken? Gewoon onzin, mag je best toegeven hoor.
Wij ontkennen niets!quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:41 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik voel me overal thuis, maar wat heeft die met COR te maken? Gewoon onzin, mag je best toegeven hoor.
Dat kan elders ook toch? Probeer het eens! Dicht met dit onzin forumquote:Op donderdag 4 maart 2021 00:43 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Wij ontkennen niets!![]()
Wij maken ons hier even vrij van corona....![]()
Zou je ook eens moeten proberen!
Ja, maar daar is er toch niks aan?quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:49 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat kan elders ook toch? Probeer het eens! Dicht met dit onzin forum
Wat ik al postte, ik ben overal wel, wel blijven lezen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:53 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, maar daar is er toch niks aan?
Anders was jij daar wel toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |