O echt?quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik had vroeger een oom die dat kon. Kon er uren naar kijken.
[ afbeelding ]
En? Vorder je al?quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:42 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik ben het nog steeds aan het proberen.
Jouw hondje kan het wel!quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:42 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik ben het nog steeds aan het proberen.
Hij had er volledig controle over.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:44 schreef Mammietje het volgende:
[..]
O echt?![]()
Kreeg hij daar geen lamme oren van dan?![]()
Ging het ook per ongeluk als hij praatte of had hij er verder wel eh.... controle over zeg maar?!![]()
Zelf was ik toen nog nat achter de oren.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:45 schreef Mr.Sandman het volgende:
Naar zo'n oom zou ik wel oren hebben.
Cool.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hij had er volledig controle over.
Nee.quote:
Oh daar kan ik wel wat mee.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zelf was ik toen nog nat achter de oren.
Daar heb ik dan weer geen oren naar.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:52 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Misschien dumbells erachter hangen zodat ze sterker worden?
Sow... die wist er wel een feestje van te maken dus.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:53 schreef Mr.Sandman het volgende:
Mijn oom deed soms zijn kunstgebit los en ging er dan mee schudden en klapperen.
Dat zijn ze allemaal.quote:
Jij bent ook nergens voor in he?!quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:54 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen oren naar.
Niet eens zo'n vieze oom?quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:55 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Sow... die wist er wel een feestje van te maken dus.![]()
Waarom had ik alleen een saaie oom?
quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Als ik een man was zou ik ook een vieze oom willen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |