Kan Mike of Matt toch geschreven hebbenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar gaat Michel op schrijven ik irriteer me aan Jill??
Grote onzin.....
Nee joh, alleen tijdens het nominatie-spel in de GRquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:30 schreef juul. het volgende:
[..]
Als je genomineerd bent, krijg je in de DBK de reden te lezen
Dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:34 schreef Li0nHeart het volgende:
TT geeft goed de inhoud van de streams van vandaag weer
toen ze met thomas in de gameroom zaten en genomineerd warenquote:
Zonder namen erbij.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:30 schreef juul. het volgende:
[..]
Als je genomineerd bent, krijg je in de DBK de reden te lezen
vorige week zat jill toch in de aparte ruimte met thomas, daar krijgen ze altijd dingen te zien en te lezen wat mensen van ze vinden.quote:
Ze zegt, kijk kan ie zich weer ophangen, hele andere context weer wat mensen er van maken, echt hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:35 schreef rinardo het volgende:
Op twitter gaan ze massaal dit filmpje delen, in de hoop sanctie voor Jill, ze schijnt te zeggen dat Michel zich kan ophangen aan die balk
[ twitter ]
Goed zo, ze meent overal weg mee te komen, de nepperd.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:35 schreef rinardo het volgende:
Op twitter gaan ze massaal dit filmpje delen, in de hoop sanctie voor Jill, ze schijnt te zeggen dat Michel zich kan ophangen aan die balk
[ twitter ]
Als ze Jill voor elke lompe opmerking die ze maakt een dag in de DBK hadden opgesloten dan hadden wij ons nu afgevraagd wie die nieuwe bewoner wasquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:35 schreef rinardo het volgende:
[ twitter ]
Geen namen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
vorige week zat jill toch in de aparte ruimte met thomas, daar krijgen ze altijd dingen te zien en te lezen wat mensen van ze vinden.
Hij is zich aan het ophangen tegen zoey en dat klopte ookquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:35 schreef rinardo het volgende:
[ twitter ]
ze zegt het wel volgens mijn maar sanctie waardig denk het nietquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:35 schreef rinardo het volgende:
[ twitter ]
Lisa de Boer...quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:35 schreef rinardo het volgende:
[ twitter ]
Ja he,quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze zegt, kijk kan ie zich weer ophangen, hele andere context weer wat mensen er van maken, echt hoor.
Dit zei ze dus ook niet op die manier.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:37 schreef Silves het volgende:
[..]
Goed zo, ze meent overal weg mee te komen, de nepperd.
Context schijnt voor sommige mensen een woord te zijn die niet in het woordenboek staatquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:35 schreef rinardo het volgende:
[ twitter ]
Mike en Matt 8 stemmen, michel 2.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:37 schreef Clasientje het volgende:
Mijn voorspelling
Mike temt op Michel en Matt.
Michel stemt op Mike en Matt.
Matt stemt op Michel en Mike
Nick stemt op Matt en Mike.
Zoey stemt op Michel en Mike.
Jill stemt op Mike en Michel.
Julie stemt op Mike en Matt.
Naomi stemt op Mike en Matt.
Liese stemt op Mike en Matt.
Dus genomineerd Mike en Matt Mike vliegt eruit!
Welke manier dan wel?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit zei ze dus ook niet op die manier.
Welke context is er dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:38 schreef Benny het volgende:
[..]
Context schijnt voor sommige mensen een woord te zijn die niet in het woordenboek staat
Hij was een stoer doen spelletje hangen aan de stang met zoey aan het doen. En jill noemde dat ophangen. Zoals jill heel vaak iets verkeerds zegt.quote:
kijk daar kan die zich aan ophangen zegt zequote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze zegt, kijk kan ie zich weer ophangen, hele andere context weer wat mensen er van maken, echt hoor.
Ahh okquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gewoon dat ie stoer doet en dat kan laten zien dan, zo vang ik het op.
Dat deed hij toch ook zich ophangen met zijn handen aan die stang. En laten zien hoe goed en sterk hij was tegen zoeyquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
kijk daar kan die zich aan ophangen zegt ze
Er is blijkbaar al genomineerd.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:37 schreef Clasientje het volgende:
Mijn voorspelling
Mike temt op Michel en Matt.
Michel stemt op Mike en Matt.
Matt stemt op Michel en Mike
Nick stemt op Matt en Mike.
Zoey stemt op Michel en Mike.
Jill stemt op Mike en Michel.
Julie stemt op Mike en Matt.
Naomi stemt op Mike en Matt.
Liese stemt op Mike en Matt.
Dus genomineerd Mike en Matt Mike vliegt eruit!
Gevaarlijk dat social media soms. Ik zou het ook zomaar verkeerd opvattenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij was een stoer doen spelletje hangen aan de stang met zoey aan het doen. En jill noemde dat ophangen. Zoals jill heel vaak iets verkeerds zegt.
Nee zat niemand meer, Jill naar de Dagboekkamer en Mike met Nick in de badkamer.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt op de veranda als hij gaat sporten: 'Zou iemand op de cake van Jill kunnen letten ondertussen?'
wtf? Jill en Mike zitten naast de oven..
Ik heb nog 5 keer geluisterd en trek me nu terug uit deze discussie.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
kijk daar kan die zich aan ophangen zegt ze
Nee. Kijk letterlijk naar de streams nu en je kunt zien dat er niet is gestemd en dat het nog moet gebeurenquote:
die 2 verdienen elkaarquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:41 schreef Hznootje het volgende:
Zo daar is Mike weer..eerst Jill paaien, en vervolgens op een speer door naar Nick
Nick is de lachende derde, en ik gun het hemquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike lijkt niet te beseffen dat Zoey 10000% procent op hem gaat stemmen.
Als het hem lukt is het wel een mooiequote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:42 schreef zodeju het volgende:
Probeert Mike nu te pushen dat Nick op Michel moet stemmen.....
En dan nog.. Een grapje? Zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:38 schreef Benny het volgende:
[..]
Context schijnt voor sommige mensen een woord te zijn die niet in het woordenboek staat
Zoey???quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Denk je? Ik denk het niet. Die zal weer Nick en Michel stemmen en hopen dat Naomi, Nick of Liese niet op Mike stemt.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zegt duidelijk. Kijk, daar kan hij zich aan ophangen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:35 schreef rinardo het volgende:
[ twitter ]
Zou van Nick slim zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:42 schreef zodeju het volgende:
Probeert Mike nu te pushen dat Nick op Michel moet stemmen.....
Nee... Zoey zegt dat ze zich niet goed gaat voelen in het huis tot Mike weg is .. bad vibes en zo..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Denk je? Ik denk het niet. Die zal weer Nick en Michel stemmen en hopen dat Naomi, Nick of Liese niet op Mike stemt.
Nick is goudeerlijk, zou hij nooit doen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:43 schreef Whuzz het volgende:
Jill: Michel & Nick
Zoey: Michel & Nick
Matt: Michel & Nick
Mike: Michel & Nick
Julie: Matt & Mike
Michel: Matt & Mike
Nick: Matt & Mike (Denk niet dat hij zijn belfote aan Mike houd)
Naomi: Matt & Mike (Denk niet dat zij haar belfote aan Mike houd)
Liese: Matt & Mike
Heeft hij niet ééns nodigquote:
Die gaat op Michel en Nickquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
En jij gelooft dat?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee... Zoey zegt dat ze zich niet goed gaat voelen in het huis tot Mike weg is .. bad vibes en zo..
Dit geloof ik ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En jij gelooft dat?
Die is nog steeds K5 aan het manipuleren hoor.
Ja over Zoeyquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:45 schreef Koos1958 het volgende:
Over wie heeft Mike het nu dat die niet te vertrouwen is. Oh ik denk julie of zoey dat ze ineens zo close met Jill is.
Die heeft die lul niet nodigquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:45 schreef freaky40 het volgende:
Nick heeft Michel nog nodig voor proeven, die staan gewoon samen in de finale en dan mag de beste winnen.
Mike wil het graag met jou hebben over keukensquote:
Heel eerlijk... Ik geloof Zoey hierin ook. Mike heeft daarin te vies, te vuil en teveel op de emotie willen spelen. Waarbij hij later ook toegaf dat het minder een spel en meer emotie was, dan hij had verwachtquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mike wil het graag met jou hebben over keukens
huh? Hoe kan dat nou?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:46 schreef Ebinas het volgende:
Nick denk dat de uitkomst het zelfde had geweest, met of zonder verlies
Gaat misschien om de stemmen buiten he.....dus ik denk wel dat Michel voor de finale voor Mike ingeruild wordt. Die is toch een beetje minder populair dan Michel.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:45 schreef freaky40 het volgende:
Nick heeft Michel nog nodig voor proeven, die staan gewoon samen in de finale en dan mag de beste winnen.
Als je emotie boven het spel zet lig je er snel uit.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:47 schreef Benny het volgende:
[..]
Heel eerlijk... Ik geloof Zoey hierin ook. Mike heeft daarin te vies, te vuil en teveel op de emotie willen spelen. Waarbij hij later ook toegaf dat het minder een spel en meer emotie was, dan hij had verwacht
Ik dacht dat hij doelde op de bank van deze week.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
huh? Hoe kan dat nou?
Winnende team kon niet genomineerd worden toch? Dus dan is de uitkomst altijd anders als het andere team wint
Als Mike of Matt weg gaat, heeft Zoey weer minder kans om Michel weg te kunnen stemmen later... Zo dom is ze niet, die wil mijns inziens nog steeds Michel weg en beseft dat dat het best gaat door hem tegen Nick te zetten.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:47 schreef Benny het volgende:
[..]
Heel eerlijk... Ik geloof Zoey hierin ook. Mike heeft daarin te vies, te vuil en teveel op de emotie willen spelen. Waarbij hij later ook toegaf dat het minder een spel en meer emotie was, dan hij had verwacht
Neequote:
Stom, want ze had weer een bontje kunnen maken met Matt Mike en Jill en had ze weer 4stemmen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee op mike en michel heeft ze gezegd tijdens gesprek met liese buiten
Alleen hebben we nu een spelelement waarbij onverwacht groepjes worden gemaakt. Dus het valt niet meer zo 1-op-1 vooruit te plannenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als Mike of Matt weg gaat, heeft Zoey weer minder kans om Michel weg te kunnen stemmen later... Zo dom is ze niet, die wil mijns inziens nog steeds Michel wel en beseft dat dat het best gaat door hem tegen Nick te zetten.
Nick is slimmer dan men denkt.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:49 schreef Koos1958 het volgende:
Vind Nick het allermeeste met het spel bezig. En steeds ik ben heel eerlijk, terwijl hij dat echt ook niet is. Hij manipuleert ook zoals zijn gesprekspartner wil horen.
Klopt, dus dit kon wel eens haar laatste realistische kans zijn om Michel weg te spelen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:49 schreef Benny het volgende:
[..]
Alleen hebben we nu een spelelement waarbij onverwacht groepjes worden gemaakt. Dus het valt niet meer zo 1-op-1 vooruit te plannen
Ja hij is zeker een goede speler, dat waardeer ik ook wel. Maar doorlopend terug vallen dat anderen op hem hebben gestemd en elke keer zeggen dat hij heel eerlijk is en niet van liegen houdt en dat toch zelf ook steeds doet. Dat vind ik gewoon dom van hem.quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat zijn eigenlijk de eigenschappen om een BB te winnen?
Heel slim zijn
Fysiek goed in orde
Populair buiten BB
Populair in het huis
goed kunnen onopvallend manipuleren
Mis ik nog iets?
Nee ik zou dan voor Matt kiezen. Mike met zijn overdreven verhalen komt me de strot uit.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:51 schreef Ebinas het volgende:
Mike roept op om op hem te stemmen.
Want hij wil graag de verjaardag van Nick meevieren
Des te meer hoop en verwacht ik een Mike vs. Michelquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Klopt, dus dit kon wel eens haar laatste realistische kans zijn om Michel weg te spelen.
De redactie meehebben.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heel slim zijn
Fysiek goed in orde
Populair buiten BB
Populair in het huis
Mis ik nog iets?
BB / Big Brother 2021 Streamverslagen deel 2quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:51 schreef suzi1 het volgende:
hehe ik heb cos van na de sl beetje bij kunnen lezen tijdens ellendige telefoontjes van in totaal een uur. dus ik denk dat ik het begrijp
Accepteren dat er aan je touwtjes wordt getrokken.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heel slim zijn
Fysiek goed in orde
Populair buiten BB
Populair in het huis
Mis ik nog iets?
Dat is het spel wat hij speelt.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja hij is zeker een goede speler, dat waardeer ik ook wel. Maar doorlopend terug vallen dat anderen op hem hebben gestemd en elke keer zeggen dat hij heel eerlijk is en niet van liegen houdt en dat toch zelf ook steeds doet. Dat vind ik gewoon dom van hem.
Als ze daar slim zijn kegelen ze hem er ook uit.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee ik zou dan voor Matt kiezen. Mike met zijn overdreven verhalen komt me de strot uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:55 schreef Benny het volgende:
Mike maakt momenteel beter schoon dan Dasty
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zie nog een klein scenario dat er wellicht 3 opkomen :Liese op Michel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik iets gemist?
Het feit dat er waarschijnlijk een nederlandse man uit gaat is (vermoed ik) ook het einde voor Zoey.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:53 schreef Benny het volgende:
[..]
Des te meer hoop en verwacht ik een Mike vs. Michel
Mike zie ik wel blijven, niet als een winnaar maar als een iets van een kleurrijke speler. Mat is de lul letterlijk en figuurlijkquote:
Dat was blijkbaar net besproken tussen Zoey en Liese in de tuin.... weet niet in hoeverre dat ook echt gaat gebeuren. En zie Liese het wel doen, omdat ze er zo ontzettend over inzat hoe Matt zich voelde.quote:
Ik zie nog een klein scenario dat er wellicht 3 opkomen :Ik kan mij niet voorstellen dat Liese op Michel gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie nog een klein scenario dat er wellicht 3 opkomen :Liese op Michel??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ze beter op Nick stemmen, da's een concurrentquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat was blijkbaar net besproken tussen Zoey en Liese in de tuin.... weet niet in hoeverre dat ook echt gaat gebeuren. En zie Liese het wel doen, omdat ze er zo ontzettend over inzat hoe Matt zich voelde.
Meteen ook einde K5 na deze actie.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat was blijkbaar net besproken tussen Zoey en Liese in de tuin.... weet niet in hoeverre dat ook echt gaat gebeuren. En zie Liese het wel doen, omdat ze er zo ontzettend over inzat hoe Matt zich voelde.
Dat gaat zoey verliezen en dat weet zequote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:58 schreef D. het volgende:
[..]
Kan ze beter op Nick stemmen, da's een concurrent
Niet net, maar van de week toen ze alleen met die meiden waren . En de naam Julie viel toen ook maar of ze op een van die twee gaat stemmen is natuurlijk niet zeker.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mike dusquote:
Moeilijke dit keerquote:
Hij is niet zomaar weg in ieder geval. Matt krijgt (begrijp ik niks van maar goed) ook veel commentaar.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Mike zie ik wel blijven, niet als een winnaar maar als een iets van een kleurrijke speler. Mat is de lul letterlijk en figuurlijk
Mat is een wat een kleurloos figuur.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:00 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is niet zomaar weg in ieder geval. Matt krijgt (begrijp ik niks van maar goed) ook veel commentaar.
Ik heb het niet gezien, wel dat hij haar niets aan vondquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:01 schreef Fasil het volgende:
Mike zegt tegen Nick; dat hij 100% zeker is dat hij niet gezegd heeft tegen Zoey; dat hij Naomi zou gebruiken.
Daar zijn toch filmpjes van geweest? Was misschien anders verwoord, maar daar kwam het toch op neer?
Waarom zeg je dat?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet het niet, al die zure onzekere mensen hier stemmen waarschijnlijk voor Mike
Is best mogelijk. Ze kiest meestal zelf en irriteert zich steeds meer aan Michel. Ze heeft weinig reden om Matt te nomineren eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:58 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat Liese op Michel gaat
En schijtirritant, zei hij letterlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, wel dat hij haar niets aan vond
Dat is via Jill/Thomas bij Zoey terecht gekomen volgens mij.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:01 schreef Fasil het volgende:
Mike zegt tegen Nick; dat hij 100% zeker is dat hij niet gezegd heeft tegen Zoey; dat hij Naomi zou gebruiken.
Daar zijn toch filmpjes van geweest? Was misschien anders verwoord, maar daar kwam het toch op neer?
Jou keus is de bestequote:
Ja dat wel.quote:
klopt niet want nick stemt niet op mikequote:
Inderdaad, en jill heeft toen nog met thomas erover gesproken van dat hij eerst dingen tegen haar had gezet over dat in bed samen en daarna zijn aandacht naar naomi over ging en dat ze hoopte dat hij niet nu dat bij naomi ging flikken om zogenaamd een relatie te beginnen om ver te komen.quote:
Als ik mij goed herinner, heb ik dit gezien.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, wel dat hij haar niets aan vond
En dat was Michel zijn schuld? , dacht toch echt Mike die daar schuldig aan was.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nick heeft net in de badkamer tegen Mike gezegd van wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
klopt niet want nick stemt niet op mike
Nick stemt op Mike als de keuze tussen Mike en Michel is.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar dit bedoelde ze echt andersquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat deed hij toch ook zich ophangen met zijn handen aan die stang. En laten zien hoe goed en sterk hij was tegen zoey
Heeft hij gezegdquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:05 schreef Fasil het volgende:
[..]
Als ik mij goed herinner, heb ik dit gezien.
Overdreven shit weer.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad, en jill heeft toen nog met thomas erover gesproken van dat hij eerst dingen tegen haar had gezet over dat in bed samen en daarna zijn aandacht naar naomi over ging en dat ze hoopte dat hij niet nu dat bij naomi ging flikken om zogenaamd een relatie te beginnen om ver te komen.
Nee waarschijnlijk vanavond een keerquote:
Nee zoey heeft dit tegen hun verteld. Jill had zoey wel verteld over dat mike wel een relatie met haar wilde beginnen om verder te komen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:03 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Dat is via Jill/Thomas bij Zoey terecht gekomen volgens mij.
Dan zou Liese me ontzettend tegen vallen....heb haar juist hoog in het vaandel.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niet net, maar van de week toen ze alleen met die meiden waren . En de naam Julie viel toen ook maar of ze op een van die twee gaat stemmen is natuurlijk niet zeker.
Jajajajajaja !!!!quote:
in dit geval bedoeld ze het wel zoquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Gevaarlijk dat social media soms. Ik zou het ook zomaar verkeerd opvatten
Mike heeft zelf ook dingen daarover gezegd, En ook zo'n soort verhaal over Jillquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee zoey heeft dit tegen hun verteld. Jill had zoey wel verteld over dat mike wel een relatie met haar wilde beginnen om verder te komen.
nou zouden ze daar niet voor naar de DGK moeten 1 voor 1?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:41 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee. Kijk letterlijk naar de streams nu en je kunt zien dat er niet is gestemd en dat het nog moet gebeuren
Hij zei net van wel want anders loopt hij kans dat hij erop komt of michelquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dan moet eerst het rode alarm afgaan en dat is nog niet geweest.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou zouden ze daar niet voor naar de DGK moeten 1 voor 1?
Dat drama queen gedoequote:
Ze irriteert zich ook aan Matt vanwege Jill die volop gezegd heeft dat hij haar constant achterna loopt.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:02 schreef engine het volgende:
[..]
Is best mogelijk. Ze kiest meestal zelf en irriteert zich steeds meer aan Michel. Ze heeft weinig reden om Matt te nomineren eigenlijk.
Ik begin nu ook te twijfelen, Zoey en Liese zaten in de tuin te smoezen dat ze Matt voorlopig niet nomineren als veiligheidje voor later dan staan ze het liefst tov hemquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:02 schreef engine het volgende:
[..]
Is best mogelijk. Ze kiest meestal zelf en irriteert zich steeds meer aan Michel. Ze heeft weinig reden om Matt te nomineren eigenlijk.
michel wilde op Matt en mike gaan waarschijnlijk was mike al onzekerheidje maar eerst wilde hij dit stemmen en nu kon dat niet want zaten in 1 groepquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:42 schreef Koos1958 het volgende:
Nou nick de meiden zouden wel eens op michel kunnen stemmen. Mike is nu alles aan het doorvertellen tegen nick wat hij met jill besproken heeft. Er is dus nog niemand genomineerd tot nu toe. Dan snap ik niet waarom Michel er de pest in had. Hij weet toch ook dat hij safe is bij die meiden. Nick zegt het net ook tegen mike dat die meiden nooit op hem en michel zullen gaan stemmen.
Ja preciesquote:
Op wie dan volgens jou??quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en gelukt?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike wil dat Nick op Michel stemt, zodat hij er zelf niet op komt.
Als Jill Matt en Mike erin wil houden is dat toch wel een messteek in de rug van Thomas....quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad, en jill heeft toen nog met thomas erover gesproken van dat hij eerst dingen tegen haar had gezet over dat in bed samen en daarna zijn aandacht naar naomi over ging en dat ze hoopte dat hij niet nu dat bij naomi ging flikken om zogenaamd een relatie te beginnen om ver te komen.
Oeehh lekkerquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ziet er lekker uit wat hebben ze gebakken
Was dat Liese of kwam dat van Zoey af.....quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:10 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik begin nu ook te twijfelen, Zoey en Liese zaten in de tuin te smoezen dat ze Matt voorlopig niet nomineren als veiligheidje voor later dan staan ze het liefst tov hem
De afgelopen dagen niet. Sinds de mannen weer terug zijn is het stoken over nomineren weer begonnen.quote:
Zoeý en Liese ging er in meequote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was dat Liese of kwam dat van Zoey af.....
Dit is ook weer zo'n voorspelbare nominatie. Boring .quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Die vrouwen hebben dus immuniteit. Alle ballen op Mike en Matt. Matt weg, saai varken.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Op zich wel een goeie zet. Mat gaat het nooit never winnen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tussen iets zeggen en daadwerkelijk ook doen is een groot verschil.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan zou Liese me ontzettend tegen vallen....heb haar juist hoog in het vaandel.
Boring? realiteit. Wedje om een goede whisky dat die saaie er donderdag uitvliegtquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit is ook weer zo'n voorspelbare nominatie. Boring .
Liese heeft deze stemronde een best wel bepalende stem, jaquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:17 schreef juul. het volgende:
Ik ben benieuwd of Liese voor het spel of vriendschap gaat in deze fase
Dat zeg ik: voorspelbaar en boring.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Boring? realiteit. Wedje om een goede whisky dat die saaie er donderdag uitvliegt
In de mijne nietquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Liese een mes in Michels rug gaat steken zal ze behoorlijk zakken in mijn lijstje
Waarom denk je dat Michel nog net haar anus niet likt. Die heeft dat allang door en niet alleen vandaag. Vorige week met die 6kg kogel opdracht was ze pist op hem. Hij heeft moeite moeten doen om haar weer op zijn hand te krijgen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:17 schreef Benny het volgende:
[..]
Liese heeft deze stemronde een best wel bepalende stem, ja
Ohquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Jill: Michel & mike
Zoey: Michel & mike
Matt: Michel & Nick
Mike: Michel & matt
Julie: Matt & Mike
Michel: Matt & Mike
Nick: Matt & michel 2.mike maar die zou die niet doen
Naomi: Matt & Mike
Liese: Matt & Mike
mijn voorspelling
Ja dus heeft ze voor allebei wel een reden. Nog niet zo zeker wat ze kiest.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze irriteert zich ook aan Matt vanwege Jill die volop gezegd heeft dat hij haar constant achterna loopt.
Maar dat is het. Week erop vliegt Mike. Daarna word het pas een beetje spannend. Alhoewel, dan hebben ze Jill nog.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zeg ik: voorspelbaar en boring.
Die kutwijvenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
inderdaad, Als man voel ik me redelijk in het nadeel. Eerst ons in de armoede steken en nu kunnen ze alleen ons nomineren.
Zal een klacht indienen bij endemol
Mike zelf heeft dat gezegd tegen Zoey en Jill. Dat weet ik nogquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee zoey heeft dit tegen hun verteld. Jill had zoey wel verteld over dat mike wel een relatie met haar wilde beginnen om verder te komen.
Ik zal je even het telefoonnummer van J. de Mol even toesturen in DM.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
inderdaad, Als man voel ik me redelijk in het nadeel. Eerst ons in de armoede steken en nu kunnen ze alleen ons nomineren.
Zal een klacht indienen bij endemol
ze wou julie ziezo die had ik al genoteerd voor haar van de week toen ze het zei maar ik begrijp nu dat de vrouwen niet gestemt kunnen worden ofzoquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:50 schreef Koos1958 het volgende:
Mogen de mannen eigenlijk mee stemmen of alleen de vrouwen. Liese zei in het gesprek met zoey dat ze zeker mike deed en niet op matt zou gaan stemmen. Toen viel de naam Michel of Jullie tussen die twee.
Ja en draak Zoey was het er mee eensquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:20 schreef Fasil het volgende:
[..]
Mike zelf heeft dat gezegd tegen Zoey en Jill. Dat weet ik nog
Kom je met je hummer net als bij DGKquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zal je even het telefoonnummer van J. de Mol even toesturen in DM.
Altijd heeft Zoey het gedaan...quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Foei, is niet meer politiek correct 40 jaar geleden welquote:
Hele weekend in de zon gelegen. Letterlijk het hele weekend.quote:
Niemand heeft die slang nog door.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:22 schreef Koos1958 het volgende:
Julie bij ons zijn er 3 die niet op nick en michel gaan
Jammer danquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Foei, is niet meer politiek correct 40 jaar geleden wel
De mannen kunnen alleen op de nominatie komenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:23 schreef zodeju het volgende:
Snap het nog niet helemaal.
Ik hoor Nick zeggen dat hij op mike gaat.
En dan lees ik dat alleen de vrouwen kunnen stemmen.
Het lijkt er op dat de vrouwen immuniteit hebben gewonnenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:23 schreef zodeju het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:23 schreef zodeju het volgende:
Hier zo’n zure gleuf die als Nick tegen Mike komt te staan op Mike gaat stemmen! Ben ik niet onzeker over hoor;)quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet het niet, al die zure onzekere mensen hier stemmen waarschijnlijk voor Mike
Ok. zeg ook niet dat je liegt, maar het valt me dan ontzettend tegen van Lieze.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:24 schreef Fasil het volgende:
[..]
Altijd heeft Zoey het gedaan...
Ik wist bijna zeker dat Liese niet op Matt wil/zou stemmen, omdat hij ook zich volle pot inzet, en omdat hij zeer eerlijk overkomt. (Wat ze gaat doen....)
Het klopt ook niet. De vrouwen zijn immuun, maar mogen zelf wel stemmen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:25 schreef engine het volgende:
[..]
En dan alleen op de mannen dus? Dat lijkt me onmogelijk.
Hoezo, ze was het er mee eens? Ze zei achteraf die gast moet er volgende week uit.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor het eerst sinds BB is begonnen voel ik eenopkomen bij Liese
Zichzelf schoonpratenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:29 schreef Koos1958 het volgende:
Mike nu praten over zijn gesprek met nick tegen matt.
As usual. Kijk nergens meer van op bij Mike.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Bij mij zou ze behoorlijk stijgen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Liese een mes in Michels rug gaat steken zal ze behoorlijk zakken in mijn lijstje
Heb je het van herder Michel allemaal nog meegekregen?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:33 schreef cheanny het volgende:
[..]
As usual. Kijk nergens meer van op bij Mike.
Laten we het nu even afwachten, ik snap ook als ze Michel er uit wil wippenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor het eerst sinds BB is begonnen voel ik eenopkomen bij Liese
Zoey ook alquote:
Doet hij toch nooit?quote:
Vind jij dat prettig als vrienden elkaar zo makkelijk niet meer recht in de ogen kunnen kijken.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:33 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Bij mij zou ze behoorlijk stijgen.
Maar wat wel duidelijk is geworden , is dat het nominatie gestook voornamelijk en ding van de mannen is .quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:35 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Doet hij toch nooit?
Weer allemaal druk bezig met nominaties, die arm/rijk meuk heeft dus niets uitgehaald behalve dat jill wat dichter bij de dames zit. En mike is gewoon weer bezig met beide partijen onzin te verkopen, die leert dus ook niets van zijn 'fouten'
Bij mij ookquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:33 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Bij mij zou ze behoorlijk stijgen.
Kan. Ga je mee, zuipen we ons eerst even volquote:
Kan het me bijna niet voorstellen dat ze Michel zou nomineren.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:34 schreef juul. het volgende:
[..]
Laten we het nu even afwachten, ik snap ook als ze Michel er uit wil wippen
Stoken dusquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:37 schreef Koos1958 het volgende:
Mike is toch weer dingen tegen Jill aan het zeggen wat haar zogenaamd moet sterken.
Jij kunt je dat niet voorstellen. Dat is wat anders.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kan het me bijna niet voorstellen dat ze Michel zou nomineren.
Zekers! Kijk er ook niet meer van opquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:34 schreef puzziepie het volgende:
Heb je het van herder Michel allemaal nog meegekregen?
Ze doen het allemaal, de één wat meer sneaky dan de anderquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar wat wel duidelijk is geworden , is dat het nominatie gestook voornamelijk en ding van de mannen is .
Zoey lult met iedereen meequote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:28 schreef Fasil het volgende:
[..]
Hoezo, ze was het er mee eens? Ze zei achteraf die gast moet er volgende week uit.
Ondertussen is het spel wel veranderd, maar ik weet zeker dat ze hem er deze of volgende week eruit wil.
Vrienden? Zo zou ik dat zelf niet zien hoor als ik mee zou doen. Wat mij betreft zijn het allemaal medekandidaten die ik zou willen verslaan om te kunnen winnen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vind jij dat prettig als vrienden elkaar zo makkelijk niet meer recht in de ogen kunnen kijken.
Dat is wel aantrekkelijkquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kan. Ga je mee, zuipen we ons eerst even vol
Liese lult uit haar nekquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:39 schreef Benny het volgende:
Liese gaat op Michel en Mike
Michel: "Als jij dat een slimme tactiek vind. Dan heb ik daar vrede mee."
Geloof er niets van, maar het kan natuurlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:40 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze wil niet op Matt geeft ze net aan tegen Michel en Nick
Ik zou het ook verrassend vindenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Geloof er niets van, maar het kan natuurlijk
Het is gewoon een dilemma. Hij komt zichzelf tegen. De sportman wil altijd winnen, maar zijn gevoel wil beschermen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:38 schreef cheanny het volgende:
[..]
Zekers! Kijk er ook niet meer van opAls er iets niet gaat zoals hij wil dan is hij not amused. Mies heeft toch altijd gelijk
Mooi he?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:38 schreef cheanny het volgende:
[..]
Zekers! Kijk er ook niet meer van opAls er iets niet gaat zoals hij wil dan is hij not amused. Mies heeft toch altijd gelijk
En dan Michel er uit stemmenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:41 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik zou het ook verrassend vinden
Maareh,.. Op naar een Mike vs. Michel
Ik wel, ze gaat dat vet winnen van Mat. Uitgerekend meisjequote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Geloof er niets van, maar het kan natuurlijk
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:39 schreef Benny het volgende:
Liese gaat op Michel en Mike
Ze wil niet op Matt
Michel: "Als jij dat een slimme tactiek vind. Dan heb ik daar vrede mee. Je hebt dan wel kans dat ik er dan uit lig"
wiequote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:44 schreef Whuzz het volgende:
Iemand vond iets niet leuk.
Matt: Mijn fout
SORRY! OPRECHT SORRY
Mat de lul die niet gekozen gaat wordenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:44 schreef Whuzz het volgende:
Iemand vond iets niet leuk.
Matt: Mijn fout
SORRY! OPRECHT SORRY
Ze begint ook weer wat kringen onder haar ogen te krijgenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Naomi ook de laatste tijd zo "down"
Was dat stream 1?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:41 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik zou het ook verrassend vinden
Maareh,.. Op naar een Mike vs. Michel
Is dat iets nieuws?quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:47 schreef Benny het volgende:
Stream 2 deed net vol op de keuken en daarna streamlock stand tuin.
Oftewel... nominarties
quote:
Zie.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:47 schreef Benny het volgende:
Stream 2 deed net vol op de keuken en daarna streamlock stand tuin.
Oftewel... nominaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |