abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198304739
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 15:16 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Doen mannen ook, soms inderdaad per abuis 35 intypen terwijl ze 45 zijn, of 30 terwijl ze 22 zijn :+
Ik geloof je meteen. Het heeft gewoon iets triestst
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  woensdag 3 maart 2021 @ 17:47:40 #102
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198304948
Daarstraks dik een uur met mijn date aan de foon gezeten over d'r traantjes, en wat ik al dacht kwam uit.. die is niet klaar voor een relatie.. ze wil wel, maar ze rent weg zodra er stenen van de muur vallen, en gisteren was blijkbaar d'r halve muur omgeflikkerd en raakte ze in paniek..

Op zich goed en compleet open en eerlijk gesprek gehad, de stekker is er niet uit, maar ik verwacht eigenlijk dat dat wel gaat gebeuren.. :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198305043
Het is wel bijltjesdag mensen
pi_198305253
quote:
1s.gif Op woensdag 3 maart 2021 17:27 schreef Fascination het volgende:

[..]

En anders is er een andere kerel waar ze binnen een maand hartstochtelijk verliefd op is. We gaan het zien.
Neen, ik ben voorlopig genezen. No more dating.
pi_198305268
quote:
1s.gif Op woensdag 3 maart 2021 18:06 schreef Brybry het volgende:

[..]

Jammer dit.
pi_198305283
quote:
7s.gif Op woensdag 3 maart 2021 17:47 schreef Sounddragon het volgende:
Daarstraks dik een uur met mijn date aan de foon gezeten over d'r traantjes, en wat ik al dacht kwam uit.. die is niet klaar voor een relatie.. ze wil wel, maar ze rent weg zodra er stenen van de muur vallen, en gisteren was blijkbaar d'r halve muur omgeflikkerd en raakte ze in paniek..

Op zich goed en compleet open en eerlijk gesprek gehad, de stekker is er niet uit, maar ik verwacht eigenlijk dat dat wel gaat gebeuren.. :')
Hmmm...balen zeg sound! Klinkt exact als Cheapo!
Wellicht kunnen we ze aan elkaar voorstellen?

Hier ging het min of meer hetzelfde.

Ik ben een tof wijf blblabla en de enige die hij zo dichtbij heeft laten komen maar z'n muren staan weer overeind. :')
Alleen liet hij mij dat per app weten. :(

Oh en een week eerder had hij kennis gemaakt met m'n beste vriendin en toen zij vroeg of wij nou een relatie hadden was het antwoord vanuit hem JA.

Het kan verkeren :') |:(
  woensdag 3 maart 2021 @ 18:32:35 #107
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198305613
quote:
1s.gif Op woensdag 3 maart 2021 18:08 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik ben een tof wijf blblabla en de enige die hij zo dichtbij heeft laten komen maar z'n muren staan weer overeind. :')

Oh en een week eerder had hij kennis gemaakt met m'n beste vriendin en toen zij vroeg of wij nou een relatie hadden was het antwoord vanuit hem JA.

Ja, klinkt inderdaad wel bekend.. misschien moeten we ze allebei gewoon lekker naar de psych laten hobbelen.. basketcases; je vindt ze overal.. -O-

Het is met de mijne nog niet klaar.. maar ik denk dat dat echt een kwestie van tijd is.. Ik heb aangegeven dat ik best bereid ben tot een poging tot relatie inclusief alle vrijheid die ze denkt nodig te hebben, maar ik denk dat het de veilige weg gaat nemen: => gewoon weglopen.

Ik zie wel.. ik laat d'r effe met rust, ze komt vanzelf wel weer.. of niet.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 3 maart 2021 @ 18:42:45 #108
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_198305776
Ik denk dat met rust laten het beste werkt ja...

Sound. Je hebt toch pas 1 date gehad met haar? En dan al beginnen over bereidheid tot een relatie?
Is het niet nog wat vroeg voor dit soort gesprekken? Krijgt ze het misschien benauwd van.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_198306206
quote:
1s.gif Op woensdag 3 maart 2021 18:08 schreef Brybry het volgende:

[..]

Maar jij had jullie "relatie" toch verbroken? Sound is wel bereid haar tijd te geven en rustig aan te doen. (Waarbij ik je trouwens geen ongelijk geef om het af te kappen hoor, moeilijk gedoe)

quote:
1s.gif Op woensdag 3 maart 2021 18:06 schreef Brybry het volgende:

[..]

Maar over 3 weken is het lente, dan begint er weer vanalles te kriebelen. Kunnen we niets aan doen, hormonen ;)
Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶
pi_198306358
quote:
1s.gif Op woensdag 3 maart 2021 15:50 schreef Brybry het volgende:
Het is officieel klaar met Cheapo en eerlijk, het doet pijn. Ook al weet ik dat deze man slecht voor me is, het is de eerste keer geweest dat ik mezelf heb opengesteld.

Ik ga m'n avond invullen met drank en chocolade.
Zoiets doet altijd pijn. Gelukkig zijn chocola en wijn er altijd, en vriendinnen met een luisterend oor. Een tip: wis zijn nummer en foto’s, anders blijf je jezelf pijnigen :*
Sarcasme. Herken het.
pi_198306542
quote:
1s.gif Op woensdag 3 maart 2021 18:42 schreef MissButterflyy het volgende:

Sound. Je hebt toch pas 1 date gehad met haar? En dan al beginnen over bereidheid tot een relatie?
Is het niet nog wat vroeg voor dit soort gesprekken? Krijgt ze het misschien benauwd van.
Tuurlijk krijgt ze het daar benauwd van. Iemand ramt door je bescherming heen en verwacht meteen een serieuze insteek tot relatie. Dat gaat niet samen. Met alle respect naar SD, maar die muren zijn er natuurlijk niet voor niks en het kost tijd en moeite om daar langzaam doorheen te werken. Met een breekijzer te lijf gaan door meteen commitment te eisen, versterkt dat alleen maar. Maar nu spreek ik uit eigen muur-ervaring.
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 3 maart 2021 @ 19:46:16 #112
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198306876
quote:
1s.gif Op woensdag 3 maart 2021 18:42 schreef MissButterflyy het volgende:

Ik krijg het benauwd van jóu.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 19:29 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Tuurlijk krijgt ze het daar benauwd van. Iemand ramt door je bescherming heen en verwacht meteen een serieuze insteek tot relatie. Dat gaat niet samen. Met alle respect naar SD, maar die muren zijn er natuurlijk niet voor niks en het kost tijd en moeite om daar langzaam doorheen te werken. Met een breekijzer te lijf gaan door meteen commitment te eisen, versterkt dat alleen maar. Maar nu spreek ik uit eigen muur-ervaring.
Wow, wait.. even wat nuance... ik heb in het hele verhaal helemaal níets geïnitieerd, het bellen niet, de date niet ik ben 3 keer weggeduwd en 4 keer weer naar binnen gesleurd, ik gisteren werd eerst bijna weggestuurd omdat ik niet had geprobeerd om d'r te zoenen bij de eerste de beste kans op een bankje in het bos toen zij met haar hoofd op mijn schoot ging liggen (omdat ik een date standaard gewoon NIET bespring op een first date), vervolgens heb ik dat 'rechtgetrokken' en werd ik de bank op gesleept en ontdaan van mijn kleding, ik kreeg nog de opmerking naderhand van 'wanneer trek je in'? en vervolgens waren er tranen toen we buiten stonden, en 'wist ze niet waar die vandaan kwamen' en IK heb ergens druk op gelegd? :D

Ik vroeg dus vanmiddag op de app nog naar die tranen, dat werd weer een telefoongesprek waarin er wat dingen uit de doeken zijn gedaan over haar verleden, ze is weduwe, 2 kids, een relatie erna die haar compleet afgebroken heeft en toen 2 getrouwde leugenaars, daarna wat ONSjes, en nu ikke die wel een relatie of some sort met dr wil met alle marges die ze ingebouwd wil hebben. En ik leg druk? whut?

Zijn jullie allemáál een beetje malende ofzo? :D _O-
pi_198306972
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 19:18 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Zoiets doet altijd pijn. Gelukkig zijn chocola en wijn er altijd, en vriendinnen met een luisterend oor. Een tip: wis zijn nummer en foto’s, anders blijf je jezelf pijnigen :*
O+

Ik heb hem overal geblokkeerd want inderdaad, we onszelf niet pijnigen.
pi_198307072
quote:
1s.gif Op woensdag 3 maart 2021 19:51 schreef Brybry het volgende:

[..]

O+

Ik heb hem overal geblokkeerd want inderdaad, we onszelf niet pijnigen.
Als je afleiding zoekt.... O-)
pi_198307090
quote:
10s.gif Op woensdag 3 maart 2021 19:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

[..]

Wow, wait.. even wat nuance... ik heb in het hele verhaal helemaal níets geïnitieerd, het bellen niet, de date niet ik ben 3 keer weggeduwd en 4 keer weer naar binnen gesleurd, ik gisteren werd eerst bijna weggestuurd omdat ik niet had geprobeerd om d'r te zoenen bij de eerste de beste kans op een bankje in het bos toen zij met haar hoofd op mijn schoot ging liggen (omdat ik een date standaard gewoon NIET bespring op een first date), vervolgens heb ik dat 'rechtgetrokken' en werd ik de bank op gesleept en ontdaan van mijn kleding, ik kreeg nog de opmerking naderhand van 'wanneer trek je in'? en vervolgens waren er tranen toen we buiten stonden, en 'wist ze niet waar die vandaan kwamen' en IK heb ergens druk op gelegd? :D

Ik vroeg dus vanmiddag op de app nog naar die tranen, dat werd weer een telefoongesprek waarin er wat dingen uit de doeken zijn gedaan over haar verleden, ze is weduwe, 2 kids, een relatie erna die haar compleet afgebroken heeft en toen 2 getrouwde leugenaars, daarna wat ONSjes, en nu ikke die wel een relatie of some sort met dr wil met alle marges die ze ingebouwd wil hebben. En ik leg druk? whut?

Run forest run
  woensdag 3 maart 2021 @ 20:00:35 #116
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198307199
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 19:56 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Run forest run
Neh, that's not me, ik ga problemen niet uit de weg; voor elk probleem is een oplossing.
pi_198307419
quote:

[..]

[..]

quote:

[..]

[..]

Het is altijd de schuld van de man 😎

Maar ik bedoelde niet zozeer jij als in jij, maar meer dat het haar compleet van het padje afbrengt omdat ze zich aan alle kanten beschermt tegen pijn (daar zijn muurtjes voor) en iemand daar doorheen breekt. Maar ik snap je en je hebt een punt, alleen weten we allemaal ook dat jij snel ergens op uitgekeken bent en weinig geduld hebt, omdat jij daar weer jouw redenen voor hebt. Dus of dit matcht... ik zou het je wel gunnen hoor! Maar nu je het hele verhaal zo schrijft denk ik dat daar wel wat tijd en extreem rustig aan in gaat zitten...
Sarcasme. Herken het.
  Moderator woensdag 3 maart 2021 @ 20:40:07 #118
441859 crew  Lenny77
pi_198308053
quote:
17s.gif Op woensdag 3 maart 2021 19:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als je afleiding zoekt.... O-)
Ik zie gewoon een gier cirkeltjes maken :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_198308131
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 20:40 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik zie gewoon een gier cirkeltjes maken :D
:@
  Moderator woensdag 3 maart 2021 @ 20:45:47 #120
441859 crew  Lenny77
pi_198308158
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 20:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

:D
pi_198308177
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 20:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dit is het moment om Lenny te pakken
  Moderator woensdag 3 maart 2021 @ 20:48:12 #122
441859 crew  Lenny77
pi_198308213
quote:
1s.gif Op woensdag 3 maart 2021 20:46 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Dit is het moment om Lenny te pakken
Ach nee.. ben al uitgeschakeld door hem.. hij wil 28-29 hebben..
pi_198308252
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 20:48 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Wil jij dat ook niet? O-) Huehuehuehue
  Moderator woensdag 3 maart 2021 @ 20:50:58 #124
441859 crew  Lenny77
pi_198308268
quote:
10s.gif Op woensdag 3 maart 2021 20:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wil jij dat ook niet? O-) Huehuehuehue
Zeker niet :D
pi_198308302
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 20:48 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Wat dom van hem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')