abonnement Unibet Coolblue
pi_198304739
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 15:16 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Doen mannen ook, soms inderdaad per abuis 35 intypen terwijl ze 45 zijn, of 30 terwijl ze 22 zijn :+
Ik geloof je meteen. Het heeft gewoon iets triestst
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  woensdag 3 maart 2021 @ 17:47:40 #102
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198304948
Daarstraks dik een uur met mijn date aan de foon gezeten over d'r traantjes, en wat ik al dacht kwam uit.. die is niet klaar voor een relatie.. ze wil wel, maar ze rent weg zodra er stenen van de muur vallen, en gisteren was blijkbaar d'r halve muur omgeflikkerd en raakte ze in paniek..

Op zich goed en compleet open en eerlijk gesprek gehad, de stekker is er niet uit, maar ik verwacht eigenlijk dat dat wel gaat gebeuren.. :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198305043
Het is wel bijltjesdag mensen
pi_198305253
quote:
1s.gif Op woensdag 3 maart 2021 17:27 schreef Fascination het volgende:

[..]

En anders is er een andere kerel waar ze binnen een maand hartstochtelijk verliefd op is. We gaan het zien.
Neen, ik ben voorlopig genezen. No more dating.
pi_198305268
quote:
1s.gif Op woensdag 3 maart 2021 18:06 schreef Brybry het volgende:

[..]

Neen, ik ben voorlopig genezen. No more dating.
Jammer dit.
pi_198305283
quote:
7s.gif Op woensdag 3 maart 2021 17:47 schreef Sounddragon het volgende:
Daarstraks dik een uur met mijn date aan de foon gezeten over d'r traantjes, en wat ik al dacht kwam uit.. die is niet klaar voor een relatie.. ze wil wel, maar ze rent weg zodra er stenen van de muur vallen, en gisteren was blijkbaar d'r halve muur omgeflikkerd en raakte ze in paniek..

Op zich goed en compleet open en eerlijk gesprek gehad, de stekker is er niet uit, maar ik verwacht eigenlijk dat dat wel gaat gebeuren.. :')
Hmmm...balen zeg sound! Klinkt exact als Cheapo!
Wellicht kunnen we ze aan elkaar voorstellen?

Hier ging het min of meer hetzelfde.

Ik ben een tof wijf blblabla en de enige die hij zo dichtbij heeft laten komen maar z'n muren staan weer overeind. :')
Alleen liet hij mij dat per app weten. :(

Oh en een week eerder had hij kennis gemaakt met m'n beste vriendin en toen zij vroeg of wij nou een relatie hadden was het antwoord vanuit hem JA.

Het kan verkeren :') |:(
  woensdag 3 maart 2021 @ 18:32:35 #107
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198305613
quote:
1s.gif Op woensdag 3 maart 2021 18:08 schreef Brybry het volgende:

[..]

Hmmm...balen zeg sound! Klinkt exact als Cheapo!
Wellicht kunnen we ze aan elkaar voorstellen?

Hier ging het min of meer hetzelfde.

Ik ben een tof wijf blblabla en de enige die hij zo dichtbij heeft laten komen maar z'n muren staan weer overeind. :')
Alleen liet hij mij dat per app weten. :(

Oh en een week eerder had hij kennis gemaakt met m'n beste vriendin en toen zij vroeg of wij nou een relatie hadden was het antwoord vanuit hem JA.

Het kan verkeren :') |:(
Ja, klinkt inderdaad wel bekend.. misschien moeten we ze allebei gewoon lekker naar de psych laten hobbelen.. basketcases; je vindt ze overal.. -O-

Het is met de mijne nog niet klaar.. maar ik denk dat dat echt een kwestie van tijd is.. Ik heb aangegeven dat ik best bereid ben tot een poging tot relatie inclusief alle vrijheid die ze denkt nodig te hebben, maar ik denk dat het de veilige weg gaat nemen: => gewoon weglopen.

Ik zie wel.. ik laat d'r effe met rust, ze komt vanzelf wel weer.. of niet.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 3 maart 2021 @ 18:42:45 #108
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198305776
Ik denk dat met rust laten het beste werkt ja...

Sound. Je hebt toch pas 1 date gehad met haar? En dan al beginnen over bereidheid tot een relatie?
Is het niet nog wat vroeg voor dit soort gesprekken? Krijgt ze het misschien benauwd van.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 3 maart 2021 @ 19:10:56 #109
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_198306206
quote:
1s.gif Op woensdag 3 maart 2021 18:08 schreef Brybry het volgende:

[..]

Hmmm...balen zeg sound! Klinkt exact als Cheapo!
Wellicht kunnen we ze aan elkaar voorstellen?

Hier ging het min of meer hetzelfde.

Ik ben een tof wijf blblabla en de enige die hij zo dichtbij heeft laten komen maar z'n muren staan weer overeind. :')
Alleen liet hij mij dat per app weten. :(

Oh en een week eerder had hij kennis gemaakt met m'n beste vriendin en toen zij vroeg of wij nou een relatie hadden was het antwoord vanuit hem JA.

Het kan verkeren :') |:(
Maar jij had jullie "relatie" toch verbroken? Sound is wel bereid haar tijd te geven en rustig aan te doen. (Waarbij ik je trouwens geen ongelijk geef om het af te kappen hoor, moeilijk gedoe)

quote:
1s.gif Op woensdag 3 maart 2021 18:06 schreef Brybry het volgende:

[..]

Neen, ik ben voorlopig genezen. No more dating.
Maar over 3 weken is het lente, dan begint er weer vanalles te kriebelen. Kunnen we niets aan doen, hormonen ;)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_198306358
quote:
1s.gif Op woensdag 3 maart 2021 15:50 schreef Brybry het volgende:
Het is officieel klaar met Cheapo en eerlijk, het doet pijn. Ook al weet ik dat deze man slecht voor me is, het is de eerste keer geweest dat ik mezelf heb opengesteld.

Ik ga m'n avond invullen met drank en chocolade.
Zoiets doet altijd pijn. Gelukkig zijn chocola en wijn er altijd, en vriendinnen met een luisterend oor. Een tip: wis zijn nummer en foto’s, anders blijf je jezelf pijnigen :*
Sarcasme. Herken het.
pi_198306542
quote:
1s.gif Op woensdag 3 maart 2021 18:42 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik denk dat met rust laten het beste werkt ja...

Sound. Je hebt toch pas 1 date gehad met haar? En dan al beginnen over bereidheid tot een relatie?
Is het niet nog wat vroeg voor dit soort gesprekken? Krijgt ze het misschien benauwd van.
Tuurlijk krijgt ze het daar benauwd van. Iemand ramt door je bescherming heen en verwacht meteen een serieuze insteek tot relatie. Dat gaat niet samen. Met alle respect naar SD, maar die muren zijn er natuurlijk niet voor niks en het kost tijd en moeite om daar langzaam doorheen te werken. Met een breekijzer te lijf gaan door meteen commitment te eisen, versterkt dat alleen maar. Maar nu spreek ik uit eigen muur-ervaring.
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 3 maart 2021 @ 19:46:16 #112
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198306876
quote:
1s.gif Op woensdag 3 maart 2021 18:42 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik denk dat met rust laten het beste werkt ja...

Sound. Je hebt toch pas 1 date gehad met haar? En dan al beginnen over bereidheid tot een relatie?
Is het niet nog wat vroeg voor dit soort gesprekken? Krijgt ze het misschien benauwd van.
Ik krijg het benauwd van jóu.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 19:29 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Tuurlijk krijgt ze het daar benauwd van. Iemand ramt door je bescherming heen en verwacht meteen een serieuze insteek tot relatie. Dat gaat niet samen. Met alle respect naar SD, maar die muren zijn er natuurlijk niet voor niks en het kost tijd en moeite om daar langzaam doorheen te werken. Met een breekijzer te lijf gaan door meteen commitment te eisen, versterkt dat alleen maar. Maar nu spreek ik uit eigen muur-ervaring.
Wow, wait.. even wat nuance... ik heb in het hele verhaal helemaal níets geïnitieerd, het bellen niet, de date niet ik ben 3 keer weggeduwd en 4 keer weer naar binnen gesleurd, ik gisteren werd eerst bijna weggestuurd omdat ik niet had geprobeerd om d'r te zoenen bij de eerste de beste kans op een bankje in het bos toen zij met haar hoofd op mijn schoot ging liggen (omdat ik een date standaard gewoon NIET bespring op een first date), vervolgens heb ik dat 'rechtgetrokken' en werd ik de bank op gesleept en ontdaan van mijn kleding, ik kreeg nog de opmerking naderhand van 'wanneer trek je in'? en vervolgens waren er tranen toen we buiten stonden, en 'wist ze niet waar die vandaan kwamen' en IK heb ergens druk op gelegd? :D

Ik vroeg dus vanmiddag op de app nog naar die tranen, dat werd weer een telefoongesprek waarin er wat dingen uit de doeken zijn gedaan over haar verleden, ze is weduwe, 2 kids, een relatie erna die haar compleet afgebroken heeft en toen 2 getrouwde leugenaars, daarna wat ONSjes, en nu ikke die wel een relatie of some sort met dr wil met alle marges die ze ingebouwd wil hebben. En ik leg druk? whut?

Zijn jullie allemáál een beetje malende ofzo? :D _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198306972
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 19:18 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Zoiets doet altijd pijn. Gelukkig zijn chocola en wijn er altijd, en vriendinnen met een luisterend oor. Een tip: wis zijn nummer en foto’s, anders blijf je jezelf pijnigen :*
O+

Ik heb hem overal geblokkeerd want inderdaad, we onszelf niet pijnigen.
pi_198307072
quote:
1s.gif Op woensdag 3 maart 2021 19:51 schreef Brybry het volgende:

[..]

O+

Ik heb hem overal geblokkeerd want inderdaad, we onszelf niet pijnigen.
Als je afleiding zoekt.... O-)
pi_198307090
quote:
10s.gif Op woensdag 3 maart 2021 19:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik krijg het benauwd van jóu.
[..]

Wow, wait.. even wat nuance... ik heb in het hele verhaal helemaal níets geïnitieerd, het bellen niet, de date niet ik ben 3 keer weggeduwd en 4 keer weer naar binnen gesleurd, ik gisteren werd eerst bijna weggestuurd omdat ik niet had geprobeerd om d'r te zoenen bij de eerste de beste kans op een bankje in het bos toen zij met haar hoofd op mijn schoot ging liggen (omdat ik een date standaard gewoon NIET bespring op een first date), vervolgens heb ik dat 'rechtgetrokken' en werd ik de bank op gesleept en ontdaan van mijn kleding, ik kreeg nog de opmerking naderhand van 'wanneer trek je in'? en vervolgens waren er tranen toen we buiten stonden, en 'wist ze niet waar die vandaan kwamen' en IK heb ergens druk op gelegd? :D

Ik vroeg dus vanmiddag op de app nog naar die tranen, dat werd weer een telefoongesprek waarin er wat dingen uit de doeken zijn gedaan over haar verleden, ze is weduwe, 2 kids, een relatie erna die haar compleet afgebroken heeft en toen 2 getrouwde leugenaars, daarna wat ONSjes, en nu ikke die wel een relatie of some sort met dr wil met alle marges die ze ingebouwd wil hebben. En ik leg druk? whut?

Zijn jullie allemáál een beetje malende ofzo? :D _O-
Run forest run
  woensdag 3 maart 2021 @ 20:00:35 #116
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198307199
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 19:56 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Run forest run
Neh, that's not me, ik ga problemen niet uit de weg; voor elk probleem is een oplossing.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198307419
quote:
10s.gif Op woensdag 3 maart 2021 19:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik krijg het benauwd van jóu.
[..]

Wow, wait.. even wat nuance... ik heb in het hele verhaal helemaal níets geïnitieerd, het bellen niet, de date niet ik ben 3 keer weggeduwd en 4 keer weer naar binnen gesleurd, ik gisteren werd eerst bijna weggestuurd omdat ik niet had geprobeerd om d'r te zoenen bij de eerste de beste kans op een bankje in het bos toen zij met haar hoofd op mijn schoot ging liggen (omdat ik een date standaard gewoon NIET bespring op een first date), vervolgens heb ik dat 'rechtgetrokken' en werd ik de bank op gesleept en ontdaan van mijn kleding, ik kreeg nog de opmerking naderhand van 'wanneer trek je in'? en vervolgens waren er tranen toen we buiten stonden, en 'wist ze niet waar die vandaan kwamen' en IK heb ergens druk op gelegd? :D

Ik vroeg dus vanmiddag op de app nog naar die tranen, dat werd weer een telefoongesprek waarin er wat dingen uit de doeken zijn gedaan over haar verleden, ze is weduwe, 2 kids, een relatie erna die haar compleet afgebroken heeft en toen 2 getrouwde leugenaars, daarna wat ONSjes, en nu ikke die wel een relatie of some sort met dr wil met alle marges die ze ingebouwd wil hebben. En ik leg druk? whut?

Zijn jullie allemáál een beetje malende ofzo? :D _O-
quote:
10s.gif Op woensdag 3 maart 2021 19:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik krijg het benauwd van jóu.
[..]

Wow, wait.. even wat nuance... ik heb in het hele verhaal helemaal níets geïnitieerd, het bellen niet, de date niet ik ben 3 keer weggeduwd en 4 keer weer naar binnen gesleurd, ik gisteren werd eerst bijna weggestuurd omdat ik niet had geprobeerd om d'r te zoenen bij de eerste de beste kans op een bankje in het bos toen zij met haar hoofd op mijn schoot ging liggen (omdat ik een date standaard gewoon NIET bespring op een first date), vervolgens heb ik dat 'rechtgetrokken' en werd ik de bank op gesleept en ontdaan van mijn kleding, ik kreeg nog de opmerking naderhand van 'wanneer trek je in'? en vervolgens waren er tranen toen we buiten stonden, en 'wist ze niet waar die vandaan kwamen' en IK heb ergens druk op gelegd? :D

Ik vroeg dus vanmiddag op de app nog naar die tranen, dat werd weer een telefoongesprek waarin er wat dingen uit de doeken zijn gedaan over haar verleden, ze is weduwe, 2 kids, een relatie erna die haar compleet afgebroken heeft en toen 2 getrouwde leugenaars, daarna wat ONSjes, en nu ikke die wel een relatie of some sort met dr wil met alle marges die ze ingebouwd wil hebben. En ik leg druk? whut?

Zijn jullie allemáál een beetje malende ofzo? :D _O-
Het is altijd de schuld van de man 😎

Maar ik bedoelde niet zozeer jij als in jij, maar meer dat het haar compleet van het padje afbrengt omdat ze zich aan alle kanten beschermt tegen pijn (daar zijn muurtjes voor) en iemand daar doorheen breekt. Maar ik snap je en je hebt een punt, alleen weten we allemaal ook dat jij snel ergens op uitgekeken bent en weinig geduld hebt, omdat jij daar weer jouw redenen voor hebt. Dus of dit matcht... ik zou het je wel gunnen hoor! Maar nu je het hele verhaal zo schrijft denk ik dat daar wel wat tijd en extreem rustig aan in gaat zitten...
Sarcasme. Herken het.
  Moderator woensdag 3 maart 2021 @ 20:40:07 #118
441859 crew  Lenny77
pi_198308053
quote:
17s.gif Op woensdag 3 maart 2021 19:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als je afleiding zoekt.... O-)
Ik zie gewoon een gier cirkeltjes maken :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_198308131
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 20:40 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik zie gewoon een gier cirkeltjes maken :D
:@
  Moderator woensdag 3 maart 2021 @ 20:45:47 #120
441859 crew  Lenny77
pi_198308158
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 20:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

:@
:D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_198308177
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 20:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

:@
Dit is het moment om Lenny te pakken
  Moderator woensdag 3 maart 2021 @ 20:48:12 #122
441859 crew  Lenny77
pi_198308213
quote:
1s.gif Op woensdag 3 maart 2021 20:46 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Dit is het moment om Lenny te pakken
Ach nee.. ben al uitgeschakeld door hem.. hij wil 28-29 hebben..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_198308252
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 20:48 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ach nee.. ben al uitgeschakeld door hem.. hij wil 28-29 hebben..
Wil jij dat ook niet? O-) Huehuehuehue
  Moderator woensdag 3 maart 2021 @ 20:50:58 #124
441859 crew  Lenny77
pi_198308268
quote:
10s.gif Op woensdag 3 maart 2021 20:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wil jij dat ook niet? O-) Huehuehuehue
Zeker niet :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_198308302
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 20:48 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ach nee.. ben al uitgeschakeld door hem.. hij wil 28-29 hebben..
Wat dom van hem
  woensdag 3 maart 2021 @ 20:54:26 #126
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_198308353
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 19:56 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Run forest run
Dit ja, op dat gedoe zit je toch niet te wachten.

Sowieso is dat gelul van een muurtje altijd een beetje onzin vind ik. Gewoon niet leuk genoeg.
pi_198308390
Geen voorhamer hebben om muurtjes af te breken :')
  woensdag 3 maart 2021 @ 21:02:33 #128
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_198308590
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 20:55 schreef Faxie het volgende:
Geen voorhamer hebben om muurtjes af te breken :')
Op een gegeven moment moet je dat niet meer willen, geeft gewoon teveel gedoe uiteindelijk om iemand die eigenlijk niet wil tevreden te houden.

Grote kans ook dat als er iemand voorbij komt die net even leuker is je meteen het nakijken krijgt.
pi_198308630
Gelukkig komt er hier niemand voorbij
pi_198308641
quote:
6s.gif Op woensdag 3 maart 2021 20:54 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dit ja, op dat gedoe zit je toch niet te wachten.

Sowieso is dat gelul van een muurtje altijd een beetje onzin vind ik. Gewoon niet leuk genoeg.
Klopt, net als dat bindingsangstgeneuzel.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 3 maart 2021 @ 21:07:11 #131
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198308698
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 20:09 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

[..]

Het is altijd de schuld van de man 😎

Maar ik bedoelde niet zozeer jij als in jij, maar meer dat het haar compleet van het padje afbrengt omdat ze zich aan alle kanten beschermt tegen pijn (daar zijn muurtjes voor) en iemand daar doorheen breekt. Maar ik snap je en je hebt een punt, alleen weten we allemaal ook dat jij snel ergens op uitgekeken bent en weinig geduld hebt, omdat jij daar weer jouw redenen voor hebt. Dus of dit matcht... ik zou het je wel gunnen hoor! Maar nu je het hele verhaal zo schrijft denk ik dat daar wel wat tijd en extreem rustig aan in gaat zitten...
Wat je 'bedoelt' kan ik niet ruiken, ik kan lezen wat je typt, en daarmee moet ik het doen ;)
quote:
6s.gif Op woensdag 3 maart 2021 20:54 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dit ja, op dat gedoe zit je toch niet te wachten.

Sowieso is dat gelul van een muurtje altijd een beetje onzin vind ik. Gewoon niet leuk genoeg.
.

Ik heb tijd, empathie, begrip en geduld, dingen moeten groeien en rijpen, en problemen zijn er om op te lossen.. zonder enige uitzondering is alles en iedereen die uit een relatie komt getraumatiseerd tot op zekere hoogte.. daar moet je niet voor weglopen, daar moet je mee dealen. OF... je moet niet gaan daten.

Enneh... ik kan er ook niks aan doen dat haar muurtje van een middagje draak al instort O-) .. ik was gewoon lief en probeerde me gentleman-like te gedragen -O-

quote:
6s.gif Op woensdag 3 maart 2021 20:54 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dit ja, op dat gedoe zit je toch niet te wachten.

Sowieso is dat gelul van een muurtje altijd een beetje onzin vind ik. Gewoon niet leuk genoeg.
Jij en ik zijn zó duidelijk niet hetzelfde.. we hebben (denk ik) allebei een slurf(je), maar daar houdt het echt wel een beetje op :+

quote:
6s.gif Op woensdag 3 maart 2021 21:02 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Op een gegeven moment moet je dat niet meer willen, geeft gewoon teveel gedoe uiteindelijk om iemand die eigenlijk niet wil tevreden te houden.

Grote kans ook dat als er iemand voorbij komt die net even leuker is je meteen het nakijken krijgt.
Je hebt op zich een punt, alleen wil ze wél, maar ze durft niet.. het is gewoon zelfbescherming, en daaruit ontstaat idd ws bindingsangst..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198308848
Ik gun jullie allemaal een persoon die er klaar voor is.
pi_198309027
En als je eenmaal over die bindingsangst heen bent, slaat het om naar verlatingsangst. Net zo leuk O+
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 3 maart 2021 @ 21:19:34 #134
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198309076
Angst om te leven, want een verbroken relatie is echt het eind vd wereld.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198309159
Voor sommige mensen tijdelijk wel.
Sarcasme. Herken het.
pi_198309173
quote:
10s.gif Op woensdag 3 maart 2021 19:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik krijg het benauwd van jóu.
[..]

Wow, wait.. even wat nuance... ik heb in het hele verhaal helemaal níets geïnitieerd, het bellen niet, de date niet ik ben 3 keer weggeduwd en 4 keer weer naar binnen gesleurd, ik gisteren werd eerst bijna weggestuurd omdat ik niet had geprobeerd om d'r te zoenen bij de eerste de beste kans op een bankje in het bos toen zij met haar hoofd op mijn schoot ging liggen (omdat ik een date standaard gewoon NIET bespring op een first date), vervolgens heb ik dat 'rechtgetrokken' en werd ik de bank op gesleept en ontdaan van mijn kleding, ik kreeg nog de opmerking naderhand van 'wanneer trek je in'? en vervolgens waren er tranen toen we buiten stonden, en 'wist ze niet waar die vandaan kwamen' en IK heb ergens druk op gelegd? :D

Ik vroeg dus vanmiddag op de app nog naar die tranen, dat werd weer een telefoongesprek waarin er wat dingen uit de doeken zijn gedaan over haar verleden, ze is weduwe, 2 kids, een relatie erna die haar compleet afgebroken heeft en toen 2 getrouwde leugenaars, daarna wat ONSjes, en nu ikke die wel een relatie of some sort met dr wil met alle marges die ze ingebouwd wil hebben. En ik leg druk? whut?

Zijn jullie allemáál een beetje malende ofzo? :D _O-
Jammer dat ik gelijk kreeg...

Maar de popcorn was dus op tijd in huis, dank voor de aankondiging!
:9

Owja, je had beter even kunnen denken aan je eigen sig, die is nogal van toepassing hier _O-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 3 maart 2021 @ 21:24:49 #137
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198309209
quote:
1s.gif Op woensdag 3 maart 2021 21:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jammer dat ik gelijk kreeg...

Maar de popcorn was dus op tijd in huis, dank voor de aankondiging!
:9
Hehehe, ik heb mijn zak net leeg; zout of zoet? :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198309257
quote:
7s.gif Op woensdag 3 maart 2021 21:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hehehe, ik heb mijn zak net leeg; zout of zoet? :P
Vandaag zout!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_198309377
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 21:22 schreef Spirit82 het volgende:
Voor sommige mensen tijdelijk wel.
Jaha :*

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2021 21:32:40 ]
pi_198309476
quote:
6s.gif Op woensdag 3 maart 2021 21:02 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Grote kans ook dat als er iemand voorbij komt die net even leuker is je meteen het nakijken krijgt.
Precies, klootzak nummer x die emotioneel niet beschikbaar is. Bekender terrein, dus zogenaamd veiliger, kan ze weer zeiken zoals ze gewend is dat ze hem nooit krijgt, en een paar dreunen later (soms letterlijk -O- ) is ze weer terug bij af.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 3 maart 2021 @ 21:40:01 #141
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_198309554
quote:
1s.gif Op woensdag 3 maart 2021 21:04 schreef Fascination het volgende:

[..]

Klopt, net als dat bindingsangstgeneuzel.
Ook ja, uiteindelijk schiet het gewoon allemaal niet op als er al zoiets zwaars aanhangt als je net begint ergens mee.

quote:
7s.gif Op woensdag 3 maart 2021 21:07 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik heb tijd, empathie, begrip en geduld, dingen moeten groeien en rijpen, en problemen zijn er om op te lossen.. zonder enige uitzondering is alles en iedereen die uit een relatie komt getraumatiseerd tot op zekere hoogte.. daar moet je niet voor weglopen, daar moet je mee dealen. OF... je moet niet gaan daten.

Enneh... ik kan er ook niks aan doen dat haar muurtje van een middagje draak al instort O-) .. ik was gewoon lief en probeerde me gentleman-like te gedragen -O-

[..]

Je hebt op zich een punt, alleen wil ze wél, maar ze durft niet.. het is gewoon zelfbescherming, en daaruit ontstaat idd ws bindingsangst..
Ja oke, iedereen heeft wel eens maar als je op 1 date al 4x zoiets meemaakt dan zou ik mij serieus afvragen of je er wel aan wil beginnen.

Kom, iedereen heeft shit meegemaakt, en ik ben zelf ook best vergevend daarin maar vaak ontstaat gewoon iets waarbij je zelf meer erin moet stoppen (hihaho) dan dat je er voor terug krijgt.

(Je quote volgens mij de verkeerd in het midden ;) )
  woensdag 3 maart 2021 @ 21:52:04 #142
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198309803
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 21:22 schreef Spirit82 het volgende:
Voor sommige mensen tijdelijk wel.
Als ik het zo hoor, voor sommige mensen het begin van een jarenlange semi-psychose vol excuses en uitvluchten..

Get over it, Er zijn echt ergere dingen in het leven :{

quote:
6s.gif Op woensdag 3 maart 2021 21:40 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ook ja, uiteindelijk schiet het gewoon allemaal niet op als er al zoiets zwaars aanhangt als je net begint ergens mee.
[..]

Ja oke, iedereen heeft wel eens maar als je op 1 date al 4x zoiets meemaakt dan zou ik mij serieus afvragen of je er wel aan wil beginnen.

Kom, iedereen heeft shit meegemaakt, en ik ben zelf ook best vergevend daarin maar vaak ontstaat gewoon iets waarbij je zelf meer erin moet stoppen (hihaho) dan dat je er voor terug krijgt.

(Je quote volgens mij de verkeerd in het midden ;) )
Mjah, ik snap en voel ook wel dat het een soort wespennest is, maar iedereen verdient een kans, en ik loop niet zomaar weg voor gezeik, zo ben ik gewoon niet. Ik ga er ook niet verder aan sleuren, ze zal nu zelf moeten komen, anders wordt het moeilijk.. en ik heb alweer een nieuwe chat van de plank gegrist, dus ik houd er gewoon rekening mee dat het morgen ofzo gewoon klaar is :)

No harm done verder, tis jammer, en dat is het.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198313647
quote:
7s.gif Op woensdag 3 maart 2021 20:00 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Neh, that's not me, ik ga problemen niet uit de weg; voor elk probleem is een oplossing.
Het is natuurlijk de vraag of je dit probleem moet willen oplossen
Het is wat.......
  donderdag 4 maart 2021 @ 08:40:17 #144
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_198314292
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 07:28 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Het is natuurlijk de vraag of je dit probleem moet willen oplossen
De oplossing voor een hoop van dit soort problemen is er simpelweg afscheid van te nemen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  donderdag 4 maart 2021 @ 09:12:59 #145
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198314703
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 21:18 schreef Spirit82 het volgende:
En als je eenmaal over die bindingsangst heen bent, slaat het om naar verlatingsangst. Net zo leuk O+
Dat is echt vreselijk. :'(
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_198314752
quote:
6s.gif Op woensdag 3 maart 2021 20:54 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dit ja, op dat gedoe zit je toch niet te wachten.

Sowieso is dat gelul van een muurtje altijd een beetje onzin vind ik. Gewoon niet leuk genoeg.
Eens. En dan zijn er ook nog altijd mensen die die shit accepteren en er iets aan willen doen om het te verhelpen.

Laat dat lekker bij die persoon, denk ik dan. Diegene is er nu niet aan toe om met jou te daten. Je bent geen white knight die hem/haar moet redden.
pi_198314754
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 09:12 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat is echt vreselijk. :'(
Met een fijne partner hoeft dat geen probleem te zijn lijkt mij
  donderdag 4 maart 2021 @ 09:19:02 #148
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198314774
quote:
10s.gif Op woensdag 3 maart 2021 19:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik krijg het benauwd van jóu.
[..]

Wow, wait.. even wat nuance... ik heb in het hele verhaal helemaal níets geïnitieerd, het bellen niet, de date niet ik ben 3 keer weggeduwd en 4 keer weer naar binnen gesleurd, ik gisteren werd eerst bijna weggestuurd omdat ik niet had geprobeerd om d'r te zoenen bij de eerste de beste kans op een bankje in het bos toen zij met haar hoofd op mijn schoot ging liggen (omdat ik een date standaard gewoon NIET bespring op een first date), vervolgens heb ik dat 'rechtgetrokken' en werd ik de bank op gesleept en ontdaan van mijn kleding, ik kreeg nog de opmerking naderhand van 'wanneer trek je in'? en vervolgens waren er tranen toen we buiten stonden, en 'wist ze niet waar die vandaan kwamen' en IK heb ergens druk op gelegd? :D

Ik vroeg dus vanmiddag op de app nog naar die tranen, dat werd weer een telefoongesprek waarin er wat dingen uit de doeken zijn gedaan over haar verleden, ze is weduwe, 2 kids, een relatie erna die haar compleet afgebroken heeft en toen 2 getrouwde leugenaars, daarna wat ONSjes, en nu ikke die wel een relatie of some sort met dr wil met alle marges die ze ingebouwd wil hebben. En ik leg druk? whut?

Zijn jullie allemáál een beetje malende ofzo? :D _O-
Waarom tref je dan steeds zulke aparte types?

Het valt me gewoon op dat je nooit op jezelf reflecteert.

En als je zo uitgebreid je date ervaringen deelt hier kun je ook reacties krijgen die minder meegaand zijn. Je trekt veel aandacht in deze topicreeks met je uitgebreide reacties elke keer.

Ik wens je verder veel succes en hoop natuurlijk dat je een dame treft waar het lekker vanzelf mee gaat en leuk is, maar mis toch steeds jouw eigen aandeel hierin.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_198314799
quote:
6s.gif Op woensdag 3 maart 2021 20:54 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dit ja, op dat gedoe zit je toch niet te wachten.

Sowieso is dat gelul van een muurtje altijd een beetje onzin vind ik. Gewoon niet leuk genoeg.
Als mensen over muurtjes beginnen, haak ik al af. Been there done that. Ga niet iemands therapeut zijn. Zijn zat leuke vrouwen die niet labiel zijn (die zijn er heus) :')
pi_198315726
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 09:20 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Als mensen over muurtjes beginnen, haak ik al af. Been there done that. Ga niet iemands therapeut zijn. Zijn zat leuke vrouwen die niet labiel zijn (die zijn er heus) :')
_O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')