Ik zeg niets.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De realiteit is een langzaam stijgende lijn, ingezet rond 6 februari.
Stijgende lijn van wat?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Overigens heeft de ijsweek vooral veel verwarring veroorzaakt. De resultaten de week erna waren een overschatting. De resultaten de week daarna weer een goede inschattingen, maar omdat je het vergelijkt met een overschatting creëert het een bepaald beeld.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:25 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Incorrect, de trend is al wekenlang dalende.
Niet bepaald..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:25 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Bioscopen OPEN.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zie heel veel redenen om op korte termijn te versoepelen...
Hé, je vergat jezelf te quoten!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:04 schreef Oliver23 het volgende:
Kortom mevrouw Timen gaat straks een heel verontrustend verhaal vertellen. Niet over minder doden, lager percentage positief geteste, lagere ziekenhuiscijfers enz enz....
Nee, het R getal is boven de 1 uitgekomen.
Eigenlijk heeft ze om haar verhaal kracht bij te zetten, een flinke stijging nodig in de besmettingcijfers vandaag, Ik quote mezelf over 11 minuten
Als je op me reageert is 't makkelijker me te quotenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Overigens heeft de ijsweek vooral veel verwarring veroorzaakt. De resultaten de week erna waren een overschatting. De resultaten de week daarna weer een goede inschattingen, maar omdat je het vergelijkt met een overschatting creëert het een bepaald beeld.
Sommige mensen zeiden dat rond die tijd al wel inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:04 schreef Oliver23 het volgende:
Kortom mevrouw Timen gaat straks een heel verontrustend verhaal vertellen. Niet over minder doden, lager percentage positief geteste, lagere ziekenhuiscijfers enz enz....
Nee, het R getal is boven de 1 uitgekomen.
Eigenlijk heeft ze om haar verhaal kracht bij te zetten, een flinke stijging nodig in de besmettingcijfers vandaag, Ik quote mezelf over 11 minuten
Ik ben sportief. Gelukkig geen grote stijging vandaag in de besmettingen. Dat kan Aura Timen dus achterwegen latenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:28 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Hé, je vergat jezelf te quoten!
Volgens sommigen zijn de cijfers juist aan het dalen. Bijzonder hoe er zoveel onduidelijkheid kan zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
En de Britse?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:21 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ook vandaag goede cijfers vanuit de verpleeghuizen.
Dit was zo, maar in drie dagen is het aantal corona patiënten in ziekenhuizen gestegen van 1291 naar 1444. Dat is bijzonder verontrustend.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:25 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Gristus dan moet je lichaam ook echt aardig naar de fuckholes zijn hoor als je al meer dan een maand in de foetushouding aan de beademing ligtquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Tientallen die er al meer dan een maand liggen...
Valt wel mee. Zoals je kunt zien in de grafiek hierboven komt zo'n tijdelijke spike wel vaker voor.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit was zo, maar in drie dagen is het aantal corona patiënten in ziekenhuizen gestegen van 1291 naar 1444. Dat is bijzonder verontrustend.
Alle twaalf de provincies weer terug naar risico: zeer ernstig (4)quote:Tot nu toe zijn er 1.379.655 prikken gezet. Dit cijfer omvat zowel eerste als tweede prikken.
Zo kun je hem ook aan de andere kant van het weekend oppakkenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit was zo, maar in drie dagen is het aantal corona patiënten in ziekenhuizen gestegen van 1291 naar 1444. Dat is bijzonder verontrustend.
staatsgeheimquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:19 schreef raptorix het volgende:
Na een jaar hebben we nog steeds geen real time data, word dat per brief naar Jaap opgestuurt ofzo
ja dit gaat dus per veiligheidsregio en niet per provincie. klopt wel dat het terug is naar zeer ernstig overal.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alle twaalf de provincies weer terug naar risico: zeer ernstig (4)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |