quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
In tijden van nood waren ze nergens te bekennen maar om de show te stelen met allemaal fopdingetjes staat die von der leyen vooraan om te shinen.
Flikker op met die hypocrisie.
Is een al vele jaren lopend iets van de speld tijdens verkiezingenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een partij "tegen de burger"![]()
![]()
![]()
Wat is dat dan weer voor raar iets
Dit is de Speld, een satirische nieuwssite.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als je niet test, maar je kind in ieder geval thuishoudt tot het minstens 24 uur klachtenvrij is, is dat net zo goed als laten testen. Je weet dan alleen niet of het al dan niet covid was, maar in ieder geval kan je kind dan dus niemand besmetten.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan ga je er dus vanuit dat corona slechts een snotneusje veroorzaakt bij kinderen. Het is ook niet overdraagbaar zeker.
Jammer dat mensen het niet serieus nemen. Straks zijn de scholen weer voor iedereen dicht, bedankt.
Zo te zien mag je alleen als je binnen 8 weken weer klachten hebt naar school.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af hoe dat gaat bij kinderen die al een keer positief getest zijn. Als er dan een snotneusje komt, of een kindje in de groep die het heeft, of je dan weer moet testen. Want school houdt natuurlijk niet bij wie ooit positief getest is..
Denk dat de hele groep dan weer minimaal vijf dagen thuis zit.
Een vrij flauwe serie van sketches. Eerste filmpjes waren grappig, daarna is het een herhaling van zetten die pijnlijk onleuk is.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik blijf het van een heerlijke wereldvreemdheid en decadentie vinden getuigen dat we geloof ik niet snappen dat ze zich in de derde wereld, pak bijvoorbeeld een deel van Afrika, niet zo druk maken om corona. En dan zie ik weer ergens cijfers er er best wel een paar honderd mensen in Tanzania die er zonder veel registratie zijn overleden aan corona met de mededeling dat het heel erg is.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het zal in de westerse landen wel snel gaan, maar de WHO spreekt natuurlijk ook namens de Derde Wereld. En in veel van die landen zal het nog wel wat langer gaan duren voordat ze corona helemaal hebben uitgebannen.
Oww dit is van de speld. Zeg dat danquote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Is een al vele jaren lopend iets van de speld tijdens verkiezingen
Partij tegen de burger - "flikker toch op!"
De EU kan echt niks, dat werd ook al duidelijk in de vluchtelingencrisis.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ] De lidstaten lijken het met je eens.
Maar dit kan toch niet kloppen?? de PCR test kan toch maanden na besmetting nog positief uitslaan?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:10 schreef Jappie81 het volgende:
[..]
Zo te zien mag je alleen als je binnen 8 weken weer klachten hebt naar school.
Dus hebt corona gehad, mag je je na 8 weken gewoon weer laten testen.........koekoek
Geheel volgens de regels. Huisgenoten hoeven niet thuis te blijven.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar dan blijft het kind en jij thuis, als die een snotneus heeft? Het hele gezin gaat dan in quarantaine?
Er zijn wel meer mensen oma dan alleen de hare/zijne natuurlijk.
Het loopt al ontzettend lang, ik denk sinds het begin van de speld.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:10 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Een vrij flauwe serie van sketches. Eerste filmpjes waren grappig, daarna is het een herhaling van zetten die pijnlijk onleuk is.
https://www.youtube.com/p(...)viLHhO9zonUoK6uzXRwT
De regels zijn toch ook dat je je bij klachten laat testen?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Geheel volgens de regels. Huisgenoten hoeven niet thuis te blijven.
https://lci.rivm.nl/langdurig-neusverkouden-kinderen
Overigens mag een kind na 24 uur geen snotneusje of na 1 week wel eentje, gewoon weer naar school.
Als je kind maandag een snotneusje heeft, en je kunt het woensdag laten testen, waarbij vrijdag de negatieve uitslag, dan ben je dus ook die schoolweek kwijt.
Ik hou me gewoon aan de regels. Mijn kind ziet geen oma. En ik laat mezelf gewoon testen zodra ik klachten heb.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:08 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Deze snap ik niet. Je snapt toch dat Corona besmettelijk is en dus door kinderen doorgegeven kunnen worden. Dan is het nut toch om te voorkomen dat besmette kinderen anderen besmetten? Dat ze zelf maar een snotneusje krijgen (hopelijk) daar gaat het niet om, het gaat erom dat ze het doorgeven. Ik ga er tenminste vanuit dat je dat snapt eigenlijk dus dit kan toch de reden niet zijn om je kind niet te willen laten testen? Of begrijp ik iets verkeerd?
Behalve de andere familieleden.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je niet test, maar je kind in ieder geval thuishoudt tot het minstens 24 uur klachtenvrij is, is dat net zo goed als laten testen. Je weet dan alleen niet of het al dan niet covid was, maar in ieder geval kan je kind dan dus niemand besmetten.
Compleet onvergelijkbaar. Toen had je tegenstrijdige belangen binnen de EU. Dan is zo ongeveer elke internationale organisatie onthand. Nu was het doel voor elke lidstaat hetzelfde. Dit was een grote kans voor de EU. Het is een faal van epische proporties geworden.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De EU kan echt niks, dat werd ook al duidelijk in de vluchtelingencrisis.
Er bestaat niet zoiets als een testplicht. (Of nou ja die bestaat wel maar die is zo zwaar dat hij niet gebruikt wordt).quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:16 schreef Noek het volgende:
[..]
De regels zijn toch ook dat je je bij klachten laat testen?
Dat is geen verplichting bij kinderen. En nee, huisgenoten hoeven niet in quarantaine als je kind een snotneus heeft.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:16 schreef Noek het volgende:
[..]
De regels zijn toch ook dat je je bij klachten laat testen?
Dat dus. En dat er ouders zijn die hier aan meewerken is best asociaal.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:16 schreef Noek het volgende:
Wat bizar, man. Dus je kind kan corona hebben maar dat laat je niet testen want het is maar data.
Kind kan corona hebben, geeft het door aan de rest vh gezin, dat gaat vrolijk door met leven want zo zijn de regels en dan verbaast zijn dat de cijfers niet dalen.
Ga-reat!
Nou, gooi dan alles maar open, Wat een zooi.
Je kind niet laten testen, betekent toch niet dat je er geen rekening mee houdt??quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:16 schreef Noek het volgende:
Wat bizar, man. Dus je kind kan corona hebben maar dat laat je niet testen want het is maar data.
Kind kan corona hebben, geeft het door aan de rest vh gezin, dat gaat vrolijk door met leven want zo zijn de regels en dan verbaast zijn dat de cijfers niet dalen.
Ga-reat!
Ah, jij doet je kind in quarantaine, los van het gezin zodat het gezin het niet op kan lopen? Wouw.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:16 schreef Noek het volgende:
Ga-reat!
Bij mij is het ook geen verplichting maar dat is toch wat we willen?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is geen verplichting bij kinderen. En nee, huisgenoten hoeven niet in quarantaine als je kind een snotneus heeft.
Het is de reden dat ik niet op een (digitaal) EU-vaccinatiepas zit te wachten. Dit kan alleen maar mis gaan.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Compleet onvergelijkbaar. Toen had je tegenstrijdige belangen binnen de EU. Dan is zo ongeveer elke internationale organisatie onthand. Nu was het doel voor elke lidstaat hetzelfde. Dit was een grote kans voor de EU. Het is een faal van epische proporties geworden.
Ja hoor. De reactie die ik wist die komen zou.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat dus. En dat er ouders zijn die hier aan meewerken is best asociaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |