ik kocht mijn eerst shitcoin in 2016 geloof ik, toen had ik het geluk dat ze nog wel eens wat leuks deden in satsquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:55 schreef damsco het volgende:
[..]
Hier ook alleen maar BTC. Ooit eens Waves en Nano gekocht, shitcoins hebben me alleen maar sats gekost.
Wat is niet juist dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je mag vinden wat je wilt, maar stop met het posten van complete onzin die gewoon ook feitelijk niet juist is.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[modbreak]Doe eens even normaal mannen. Minder op de man posten. Negeer elkaar dan liever. Leven en laten leven.[/modbreak]
Lucky_Strike, aangenaam. Ik val in voor Evenstar. En dat weet je want we hebben elkaar al via DM gesproken.quote:
bedankt juf lucky_strikequote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lucky_Strike, aangenaam. Ik val in voor Evenstar. En dat weet je want we hebben elkaar al via DM gesproken.
Laat maar zitten, want jij verward zaken als marktwaarde met techniek, als je dat conceptueel niet kunt scheiden, dan lekker niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wat is niet juist dan?
Dan Held kan het veel beter verwoorden dan ik, dus ik deel maar even zijn artikel nogmaals:
https://danheld.substack.com/p/bitcoin-vs-ethereum
Bitcoin >>>>>> Ethereum
En aftakkingen van bitcoin vind ik dan belangrijker (als experiment) dan een of ander netwerk met een grote ICO en mooie praatjes
je vult veel dingen voor mij in, doe maar nietquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Laat maar zitten, want jij verward zaken als marktwaarde met techniek, als je dat conceptueel niet kunt scheiden, dan lekker niet.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:52 schreef aTypisch het volgende:
leesvoer
Bitcoin vs Ethereum
https://danheld.substack.com/p/bitcoin-vs-ethereum
DAN HELD
Niet gelezen zeker?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:09 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Waarom ben je daar zo zeker van? Als Bitcoin blijft zoals het is en andere projecten blijven doorontwikkelen zal het me niet verbazen als Bitcoin op den duur van de troon gestoten wordt. In de jaren 90 dacht ook niemand dat de superieure Netscape browser van de troon gestoten zou worden door bijvoorbeeld Internet Explorer.
Waarom zou ik dat moeten lezen dan?quote:
Ik heb een idee: je maakt je eigen topic waar je dit soort posts plaatst.quote:
De argumenten die hij voor Bitcoin maakt zijn relevant voor jouw opmerking.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:43 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten lezen dan?
Hij vergelijkt alleen BTC met ETH.
(a)Typisch valt weer eens door de mandquote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lucky_Strike, aangenaam. Ik val in voor Evenstar. En dat weet je want we hebben elkaar al via DM gesproken.
Wel gelezen. Leuk stukje uit het repertoire van een bitcoinmaxi. Bovendien is net nogal appels en peren.quote:
Wat probeer je te zeggen?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een idee: je maakt je eigen topic waar je dit soort posts plaatst.
waar zit hij fout dan volgens jou?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Wel gelezen. Leuk stukje uit het repertoire van een bitcoinmaxi.
Leest als een religieus stukje geschreven door Abu Bakr al Bitcoinistan
Kun je dat ook toelichten Henk? Of blijven we lekker onzin posten zonder ergens inhoudelijk op in te gaan?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Wel gelezen. Leuk stukje uit het repertoire van een bitcoinmaxi.
Leest als een religieus stukje geschreven door Abu Bakr al Bitcoinistan
ja bro als cardano hun beloftes inlost bro, dan valt die bitcoinmaxi echt door de mand!!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:52 schreef dimmak het volgende:
[..]
Kun je dat ook toelichten Henk? Of blijven we lekker onzin posten zonder ergens inhoudelijk op in te gaan?
was de username vergeten moet ik zeggenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:47 schreef fathank het volgende:
[..]
(a)Typisch valt weer eens door de mand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |