Ik denk dat iedereen wel snapt dat bitcoin de king is en blijft.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:55 schreef dimmak het volgende:
[..]
Goed stuk.Verplichte lees kost voor de mensen met kritiek op de bitcoin narratieven en "langzame ontwikkeling".
Waarom ben je daar zo zeker van? Als Bitcoin blijft zoals het is en andere projecten blijven doorontwikkelen zal het me niet verbazen als Bitcoin op den duur van de troon gestoten wordt. In de jaren 90 dacht ook niemand dat de superieure Netscape browser van de troon gestoten zou worden door bijvoorbeeld Internet Explorer.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel snapt dat bitcoin de king is en blijft.
Bitcoin moet je ook niet als project zien, maar als een store of value, mijn inziens zullen er 3 grote coins over blijven:quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:09 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Waarom ben je daar zo zeker van? Als Bitcoin blijft zoals het is en andere projecten blijven doorontwikkelen zal het me niet verbazen als Bitcoin op den duur van de troon gestoten wordt. In de jaren 90 dacht ook niemand dat de superieure Netscape browser van de troon gestoten zou worden door bijvoorbeeld Internet Explorer.
Appels met peren. Een geldsysteem is andere koek met het oog op waarde, investering en vertrouwen. Maak niet de fout om Bitcoin of andere cryptocurrencies/blockchains te zien als een browser, smartphone, chatprogramma of social media platform.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:09 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Waarom ben je daar zo zeker van? Als Bitcoin blijft zoals het is en andere projecten blijven doorontwikkelen zal het me niet verbazen als Bitcoin op den duur van de troon gestoten wordt. In de jaren 90 dacht ook niemand dat de superieure Netscape browser van de troon gestoten zou worden door bijvoorbeeld Internet Explorer.
BTC heeft ook een gateway functie.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bitcoin moet je ook niet als project zien, maar als een store of value, mijn inziens zullen er 3 grote coins over blijven:
-Bitcoin store of value
-Stablecoin, ik hoop geen Tether
-General Purpose, ik zet in op Ada
Qua store of value zal BTC denk ik wel de grootste blijven, als een project als ADA waarmaakt wat ze beloven zie ik zo'n project qua marketcap BTC op den duur wel inhalen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bitcoin moet je ook niet als project zien, maar als een store of value, mijn inziens zullen er 3 grote coins over blijven:
-Bitcoin store of value
-Stablecoin, ik hoop geen Tether
-General Purpose, ik zet in op Ada
Goud is natuurlijk ook niet de grootste marktquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:21 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Qua store of value zal BTC denk ik wel de grootste blijven, als een project als ADA waarmaakt wat ze beloven zie ik zo'n project qua marketcap BTC op den duur wel inhalen.
ADA is een affinity scamquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Goud is natuurlijk ook niet de grootste markt
En ADA leent zich uiteraard niet als store of value omdat dat niet het concept is
ik zag bij bitkassa een lightning transactie voorbij komen van 7.000 euro ofzo deze weekquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:01 schreef dimmak het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ook OKCoin heeft nu Lightning deposits/withdrawals.When Bl3p?
wat beloven ze dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:21 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Qua store of value zal BTC denk ik wel de grootste blijven, als een project als ADA waarmaakt wat ze beloven zie ik zo'n project qua marketcap BTC op den duur wel inhalen.
Ik neem aan dat je hebt verdiept in de techniek en documentatie?quote:
Je opmerkingen zijn echt te debiel voor woorden, als je niet eens het verschil snapt tussen een Fork en een nieuwe techniek, stop er dan maar mee.quote:
nee, die forks hebben meer bestaansrecht dan Cardano in mijn belevingquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je opmerkingen zijn echt te debiel voor woorden, als je niet eens het verschil snapt tussen een Fork en een nieuwe techniek, stop er dan maar mee.
Hier ook alleen maar BTC. Ooit eens Waves en Nano gekocht, shitcoins hebben me alleen maar sats gekost.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb alleen maar BTC, maar nog altijd logischer dan een SmArT CoNtRaCt PlAtFoRm/netwerk
Blijkbaar mag je hier alleen maar shitcoins shillenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:55 schreef aTypisch het volgende:
wel geinig dat mensen als @:raptorix gelijk een beetje onzeker en boos worden als je iets zegt wat ze zelf niet vinden
Je mag vinden wat je wilt, maar stop met het posten van complete onzin die gewoon ook feitelijk niet juist is.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:55 schreef aTypisch het volgende:
wel geinig dat mensen als @:raptorix gelijk een beetje onzeker en boos worden als je iets zegt wat ze zelf niet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |