Is toch minder.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:04 schreef Arizona het volgende:
Nu gewoon mijn eigen volkorenbammetjes met pindakaas en jam
Naar je knappe collega van HR staren?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Af wat af moest vandaag. Wat nu...
Oh ja, goede tip.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat dacht ik ookWel af en toe ook wat zeggen hè, anders vindt ze het misschien creepy.
Ik heb zojuist ook de belangrijkste klus afgerond. Ik heb geen knappe collega's om naar te staren.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Af wat af moest vandaag. Wat nu...
Staar je toch naar ons?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:00 schreef Arizona het volgende:
Ik heb hoofdpijn nu de spanning van de tandarts van me afglijdt
[..]
Ik heb zojuist ook de belangrijkste klus afgerond. Ik heb geen knappe collega's om naar te staren.
Wat nu
Ik ga eerst maar even naar de tuin staren, ik zie allemaal vogeltjes en vlindersquote:
Wij kennen onze plaats weerquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga eerst maar even naar de tuin staren, ik zie allemaal vogeltjes en vlinders
Maar verder heeft de tandarts niks gevonden?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:00 schreef Arizona het volgende:
Ik heb hoofdpijn nu de spanning van de tandarts van me afglijdt
[..]
Ik heb zojuist ook de belangrijkste klus afgerond. Ik heb geen knappe collega's om naar te staren.
Wat nu
Alleen dus via de foto's één gaatje tussen de kiezen, wat hij gelukkig meteen heeft gevuld. En verder zag hij nietsquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar verder heeft de tandarts niks gevonden?
Mooi!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Alleen dus via de foto's één gaatje tussen de kiezen, wat hij gelukkig meteen heeft gevuld. En verder zag hij niets![]()
Dus ik heb me, ook zoals vrijwel altijd, weer druk gemaakt om niets
MENDIEEEEEEEEE!!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:18 schreef Mandy040986 het volgende:
Nou, ik mag zaterdag ook naar de kapper.
Mooi, want ik voel me een cousin it indertussen.
Succes!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:19 schreef Strani het volgende:
[..]
MENDIEEEEEEEEE!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*Baant zich een weg door Mendie's enorme haardos om Mendie's essentie te kunnen bereiken
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:18 schreef Mandy040986 het volgende:
Nou, ik mag zaterdag ook naar de kapper.
Mooi, want ik voel me een cousin it indertussen.
Jaaaa.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:23 schreef Arizona het volgende:
[..]Dan zijn we kapper-sisters, want ik ga ook zaterdag
Ik mag niet klagen!! Sta net op het punt richting dorp te gaan voor de lunchquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:22 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Succes!![]()
![]()
STRANIEEEEEE!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is het met onze Spanjaard?
De bijpointer sisters.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:23 schreef Arizona het volgende:
[..]Dan zijn we kapper-sisters, want ik ga ook zaterdag
Ah, gezellig!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen!! Sta net op het punt richting dorp te gaan voor de lunch![]()
En met jou?
Goed om te horenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:33 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ah, gezellig!
Met mij is ook alles goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |