quote:Op maandag 8 maart 2021 18:21 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik was er na de laatste keer, waarbij ik een foutje maakte en we de wedstrijd verloren, gewoon even HE-LE-MAAL klaar mee, oké?!
Misschien doe ik ooit nog een keer een potje mee als deze heftige gevoelens van zelfhaat weer wat zijn gezakt
Ja, bij jou ontbreekt ieder zelfreflecterend vermogen dus ik had niet anders verwachtquote:
Ga janken knurft.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:23 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ja, bij jou ontbreekt ieder zelfreflecterend vermogen dus ik had niet anders verwacht
Zonder foutjes vallen er nooit doelpunten.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:21 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik was er na de laatste keer, waarbij ik een foutje maakte en we de wedstrijd verloren, gewoon even HE-LE-MAAL klaar mee, oké?!
Misschien doe ik ooit nog een keer een potje mee als deze heftige gevoelens van zelfhaat weer wat zijn gezakt
Ik speel niet meer mee wegens privé omstandigheden. Ook niet over een week helaas. Bedankt jongens voor alle genottelijke potten en gezelligheid.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:48 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Oriente en ik zouden het erg leuk vinden als je toch deze avond een paar potjes langskomt
Jammer, maar neem je tijd.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik speel niet meer mee wegens privé omstandigheden. Ook niet over een week helaas. Bedankt jongens voor alle genottelijke potten en gezelligheid.
Ik zou adviseren eens niet keeper te gaan. Daar sta je onder grote mentale druk.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:21 schreef Bluedisplay het volgende:
Sterkte Totoquote:Op maandag 8 maart 2021 19:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik speel niet meer mee wegens privé omstandigheden. Ook niet over een week helaas. Bedankt jongens voor alle genottelijke potten en gezelligheid.
quote:Op maandag 8 maart 2021 19:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zou adviseren eens niet keeper te gaan.
Behalve GGMM.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit heeft iedereen toch wel eens.
Ja, ik denk dat hij even niet zo lekker in zijn vel zit.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit heeft iedereen toch wel eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 maart 2021 21:35 schreef GGMM het volgende:
Als je dat geen mooie assist vind ben je een mokerhoer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
@onlogischquote:Op maandag 8 maart 2021 21:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je dat geen mooie assist vind ben je een mokerhoer.
Sterkte maat. Ik ga je missen (oprecht).quote:Op maandag 8 maart 2021 19:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
We hebben jou ook gemist, speel je straks mee?quote:Op maandag 8 maart 2021 21:55 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Sterkte maat. Ik ga je missen (oprecht).
Zeker.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
We hebben jou ook gemist, speel je straks mee?
Oh ik lees dit nu pasquote:Op maandag 8 maart 2021 19:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Graag gedaan.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |