Ja, omdat het niet anders konquote:
quote:
SPOILER: DOL en afgemaakt door @MC-MorganOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
SPOILER: Geen idee wat ik hier deed maar dit is een wereldtreffer van DeleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
SPOILER: Heerlijk gezien door @MC-MorganOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]Ja dat was zo de bedoeling.SPOILER: DOL en afgemaakt door @:MC-morganOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
SPOILER: Geen idee wat ik hier deed maar dit is een wereldtreffer van DeleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
@Coco doe je bestSPOILER: Heerlijk gezien door @:mc-morganOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een dol is een dol.quote:
Net als op dit gifjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een dol is een dol.
Net als op dit gifjelol, dat grijp je ook aan serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima chevy![]()
Raar dat je niks zegt over die bal van @Scrummie naar MCquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat was zo de bedoeling.
[..]
[..]
@:coco doe je best
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Hoezo? Gewoon een beetje ouwehoeren de dag erna. Is gewoon lachen.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Hij had onvoldoende tijd om te draaien omdat dele inliep.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Raar dat je niks zegt over die bal van @:scrummie naar MC
Erg ongelukkig, maar ik snap dat hij deze keuze maakte![]()
![]()
Ja, die zien we nooit meer terug.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:bluedisplay was duidelijk de lijm die ons bij elkaar hield.![]()
![]()
Zoals een groot artiest ooit zei: "All things must pass".quote:
Maak je niet te druk
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
What can change the nature of a man?![]()
Ik wil niet Braddie2.0 zijn die na een afscheid weer terugkeertquote:Op maandag 8 maart 2021 17:48 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Oriente en ik zouden het erg leuk vinden als je toch deze avond een paar potjes langskomt
Veel plezier vanavond vrienden![]()
Waarom noem je mij niet?quote:Op maandag 8 maart 2021 17:48 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Oriente en ik zouden het erg leuk vinden als je toch deze avond een paar potjes langskomt![]()
![]()
Jeetje zeg, maar waarom stop je eigenlijk?quote:Op maandag 8 maart 2021 17:49 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik wil niet Braddie2.0 zijn die na een afscheid weer terugkeert
Veel plezier vanavond vrienden
'Niet goed genoeg" is geen reden.What can change the nature of a man?![]()
Dat bepaal jij nietquote:Op maandag 8 maart 2021 17:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Jeetje zeg, maar waarom stop je eigenlijk?
'Niet goed genoeg" is geen reden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: