Ja officieel worden kop en steel los verkocht. Staat dan bij de kop - steel los verkrijgbaar.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik niet![]()
Was hier perfect geregeld. Was hier ook maar één deel van iets, mocht ik dat deel lekker daar laten.
Klinkt als stomme medewerker
Was je weer in de buurt? Limburgquote:Op maandag 1 maart 2021 19:36 schreef Sarabi het volgende:
Dat was een succesvolle avond in Limburg![]()
Nu nog ons best doen om op tijd te zijn voor de pubquiz
Iets zuidelijker, Meerssen.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Was je weer in de buurt? Limburg![]()
Ga je bier verkopen hier?
‘Iets’ zuidelijker, zegt zequote:Op maandag 1 maart 2021 19:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Iets zuidelijker, Meerssen.
En yeswaarschijnlijk worden we ook bier van de maand.
Wauw zeg! Dat hadden jullie een jaar geleden ook niet gedachtquote:Op maandag 1 maart 2021 19:36 schreef Sarabi het volgende:
Dat was een succesvolle avond in Limburg![]()
Nu nog ons best doen om op tijd thuis te zijn voor de pubquiz
Dat zeiden we echt net tegen elkaarquote:Op maandag 1 maart 2021 19:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wauw zeg! Dat hadden jullie een jaar geleden ook niet gedacht
Je zult in de email header moeten kijken waar het fout gaat. Kan namelijk aan zowel de zend kant als de ontvangstkant geweigerd zijn.quote:
Ik vind het vooral ook zo irritant dat het maar een deel van de collectie is. M'n agenda-notitieboekje is bijna vol en ik wil een nieuwe, maar bij de Flying Tiger zit alleen de zwarte in de Click & Collect en geen van de leuke kleurtjesquote:Op maandag 1 maart 2021 19:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dat click and buy vind ik niks leukIn een Action moet ik rond en met veel meer thuiskomen dan wat ik plande. En vergeten hetgeen mee te nemen waarvoor ik naar binnen ging.
Ik zag gisteren dat mijn Action ook op zondag het ophaalpunt geopend had. Blijkbaar toch markt voor.
Ik kom er dankzij mijn voorraden weer achter hoe lang ik kan ‘overleven’ zonder fysieke winkels. Behalve vers voer en chocolade dan. Gelukkig zijn dat eerste levensbehoeften
je agenda kun je nog wel vrolijk maken met stickers enzoquote:Op maandag 1 maart 2021 20:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral ook zo irritant dat het maar een deel van de collectie is. M'n agenda-notitieboekje is bijna vol en ik wil een nieuwe, maar bij de Flying Tiger zit alleen de zwarte in de Click & Collect en geen van de leuke kleurtjes![]()
En de Zeeman heeft ook alleen z'n oninteressante onderbroeken in de C&C.![]()
Als dit nog een tijdje duurt heb ik straks alleen maar zwarte en grijze spullen
Gewoon naaktquote:Op maandag 1 maart 2021 20:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral ook zo irritant dat het maar een deel van de collectie is. M'n agenda-notitieboekje is bijna vol en ik wil een nieuwe, maar bij de Flying Tiger zit alleen de zwarte in de Click & Collect en geen van de leuke kleurtjes![]()
Dan wil ik juist wél een zwarte pen erbij, hebben ze alleen blauwe
En de Zeeman heeft ook alleen z'n oninteressante onderbroeken in de C&C.![]()
Als dit nog een tijdje duurt heb ik straks alleen maar de verkeerde kleur spullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |