abonnement Unibet Coolblue
pi_198287103
Hier en daar had ik de animaties al voorbij zien komen van mensen van lang geleden.
Zelfs van een standbeeld van Marcus Aurelius en van Darwin😂

Zojuist een fotootje van oma - met een prachtig kapsel - ingebracht en wat opvalt dat sch.moeder dezelfde sprekende ogen heeft. Net als MnX trouwens.
Leuke app! via Myheritage.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 16:35:08 #277
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198287118
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 15:02 schreef Aure het volgende:
Onze kat is vooral veel te lief, ze zal nooit uithalen naar Jip. Zelfs toen hij haar vacht heel stevig vast hield, bleef ze wachten tot wij haar los kwamen maken en dan ging ze er snel vandoor. Terwijl ik dan dacht, geef die jongen gewoon een tik, dan is het snel over, maar nee hoor. Nu hij wat ouder is doet hij dat gelukkig niet meer, maar hij vindt het wel leuk om haar weg te jagen }:| Maar toen hij gister aan het opsommen was van wie hij allemaal hield, zat de kat ook in 't lijstje dus dat was wel weer lief :D
Jip O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 15:56 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk ook geen heel onlogische reactie om met je klauwen in de dierenarts te gaan hangen en zo. Hoe moet Hansje nou weten dat die mensen het goed met haar voor hebben?

Er loopt hier in de buurt een kater rond die zich door iedereen maar dan ook iedereen laat aanhalen en ze hebben uiteindelijk flyers op moeten hangen "voer hem aub niet" want hij schooide wat af. Dan klinkt Hansjes houding eigenlijk gezonder :@
Inderdaad. Misschien is ze wel gewoon uit een auto gegooid door stomme mensen. Weet zij veel.
Wij hadden in onze vorige buurt ook zo'n kat. Die kreeg diabetes maar de oude man in de straat voerde hem toch elke dag leverworst want dat kon toch geen kwaad voor zo'n beestje.

quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 16:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ze kijken in het asiel natuurlijk niet alleen naar hoe ze reageert op de dierenarts (want die wordt per definitie STOM gevonden), maar ook hoe ze reageert op medewerkster die haar komen voeren, hokje schoon maken etc.
Maar het is zo’n vreemde omgeving, niet gek dat ze een terugvalletje had. Daar kun je in twee weken nog weinig van zeggen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou best kunnen ja. Afgelopen zaterdag zei mevrouw Asiel al aan de telefoon dat ze dit overwegen omdat er geen verbetering in haar gedrag zit. Gewoon omdat ze het fijn vinden dat Hans terug kan naar een plaats waar ze het kent en waar ze naar buiten kan. Ik geloof dat we punten hebben gescoord bij het asiel en de zwerfkattenstichting met onze Hansliefde.

Tevens heb ik geen matglazen douchedeuren meer *O*
Spoilers!
pi_198287134
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 16:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Poes was de bangste kat die ik ooit heb gezien. De eerste week vroeg ik me af of we wel een kat hadden, want ik zag het dier nooit. Maar met veel geduld en touwtjes (prooi vangen is blijkbaar sterker dan bang zijn voor Mens) en snoepjes kroop hij uit z'n schulp. Ondertussen zijn er nog steeds best veel mensen die zich afvragen of wij wel een kat hebben, want hij blijft zich verstoppen als er vreemden zijn. Maar naar ons toe is het de grootste knuffelkat ooit. Wil steeds op schoot, wil altijd bij ons zijn, het is echt zo'n ander dier geworden O+ Dus misschien helemaal geen arme jullie :7
Ik vind dat zo leuk te lezen. Dat mensen poezen een kans geven om tot rust te komen en zichzelf te worden. En de meeste katten worden dan ook aanhalig, dan weet je dat je het goed gedaan hebt.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 2 maart 2021 @ 16:37:01 #279
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198287149
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 16:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Poes was de bangste kat die ik ooit heb gezien. De eerste week vroeg ik me af of we wel een kat hadden, want ik zag het dier nooit. Maar met veel geduld en touwtjes (prooi vangen is blijkbaar sterker dan bang zijn voor Mens) en snoepjes kroop hij uit z'n schulp. Ondertussen zijn er nog steeds best veel mensen die zich afvragen of wij wel een kat hebben, want hij blijft zich verstoppen als er vreemden zijn. Maar naar ons toe is het de grootste knuffelkat ooit. Wil steeds op schoot, wil altijd bij ons zijn, het is echt zo'n ander dier geworden O+ Dus misschien helemaal geen arme jullie :7
Ik hoop dat Hans het voorbeeld van Poes volgt. Zo'n beestje verdient een goed nest.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 16:33 schreef fietsie het volgende:
Ik voorzie dattie hernoemd wordt, naar FlippiesPoes ofzo.
Ik zou dit echt heel tof vinden. Dan hebben we straks allebei een eeuwige achtervolger O+
Spoilers!
pi_198287151
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 16:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Poes was de bangste kat die ik ooit heb gezien. De eerste week vroeg ik me af of we wel een kat hadden, want ik zag het dier nooit. Maar met veel geduld en touwtjes (prooi vangen is blijkbaar sterker dan bang zijn voor Mens) en snoepjes kroop hij uit z'n schulp. Ondertussen zijn er nog steeds best veel mensen die zich afvragen of wij wel een kat hebben, want hij blijft zich verstoppen als er vreemden zijn. Maar naar ons toe is het de grootste knuffelkat ooit. Wil steeds op schoot, wil altijd bij ons zijn, het is echt zo'n ander dier geworden O+ Dus misschien helemaal geen arme jullie :7
O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198287168
Wat een plan zeg, om twee katten te laten wennen.
Op mijn studentenkamer heb ik gewoon de tweede als kitten opgehaald in de fietsmand en bij de oudere kat gezet. Zij vochten en kroelden met elkaar.
Matje (brabants voor vriendje vanwege brabants vriendje) en Zoeey zaten braaf op mij te wachten voor het raam als ik ‘s middags thuiskwam. En kropen - als alle katten - in mijn koffertje als ik weekenddienst had en slaapdienst had.


Wat is er gebeurd met de douchedeur dan, Lucky?
Schoongemaakt met?
  dinsdag 2 maart 2021 @ 16:41:25 #282
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198287216
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 16:37 schreef AnneX het volgende:
Wat een plan zeg, om twee katten te laten wennen.
Op mijn studentenkamer heb ik gewoon de tweede als kitten opgehaald in de fietsmand en bij de oudere kat gezet. Zij vochten en kroelden met elkaar.
Matje (brabants voor vriendje vanwege brabants vriendje) en Zoeey zaten braaf op mij te wachten voor het raam als ik ‘s middags thuiskwam. En kropen - als alle katten - in mijn koffertje als ik weekenddienst had en moest inslapen.

Wat is er gebeurd met de douchedeur dan? Lucky
Tijden veranderen ook wat best practices omtrent dieren zijn :) Gingen de katten gewoon mee naar het ziekenhuis? Wat grappig.

De douchedeuren zijn ontkalkt ;) De hele douche. Als onderdeel van de grote schoonmaak. Ik ben dit keer maar met de grootste rotklus begonnen. Donderdag zal ik de binnenkant van de kasten eens doen.
Spoilers!
pi_198287293
Slim om met de deuren te beginnen. Dan gaat het verder wel meevallen!

Tuurlijk gingen de beesten niet mee. Zij wilden in het koffertje, zoals zij in een doos kruipen. Gekkie.
pi_198287295
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 14:58 schreef Aure het volgende:
Ach Hansje :* ik hoop dat ze het gewoon fijn naar haar zin krijgt bij jullie Lucky O+ maar het klonk wel veelbelovend toen ze nog bij jullie zat :)

Arme mini :D Günther naar de kapper :D misschien valt het mee en wil hij niet heel kort? Mijn peuter gaat met z'n vader naar de kapper binnenkort en nu ben ik bang dat hij er teveel af laat knippen. Moet echt op m'n handen zitten om de kapper niet even te appen met instructies :+

Want dit is toch een heerlijke coupe O+ O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aaaw kleine krullenbol O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 2 maart 2021 @ 16:48:14 #285
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198287310
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 16:46 schreef AnneX het volgende:
Slim om met de deuren te beginnen. Dan gaat het verder wel meevallen!

Tuurlijk gingen de beesten niet mee. Zij wilden in het koffertje, zoals zij in een doos kruipen. Gekkie.
Oh _O-
Spoilers!
pi_198287465
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 10:19 schreef minilot het volgende:
Ik hoor wel degelijk heel duidelijk verschil, ik vind het Brabantse heerlijk om te horen en van Limburgs krommen mijn tenen in afschuw :+
Hier precies andersom. Ik vind Limburgs koddig en Brabants lillik. Vooral 'wat pak jij?', 'ik heb brood bij' en het verschil tussen langs en naast niet snappen :N

Verder lijkt Fries en Gronings niks op elkaar, dus ik vind het maar raar dat mensen dat verschil blijkbaar niet horen.

Ik spreek zelf zonder regionaal dialect maar ik neem wel heel veel over als ik een poosje in gesprek ben. Ik moet me in mijn werk ontzettend focussen om niet plat Mokums mee te praten want dan lijkt het net alsof ik mijn gesprekpartner belachelijk maak :@
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198287494
Ik loop achter maar taal en dialecten zijn mijn lievelings dus ik moest nog even mijn plasje erover doen *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198287563
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 16:59 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Hier precies andersom. Ik vind Limburgs koddig en Brabants lillik. Vooral 'wat pak jij?', 'ik heb brood bij' en het verschil tussen langs en naast niet snappen :N

Verder lijkt Fries en Gronings niks op elkaar, dus ik vind het maar raar dat mensen dat verschil blijkbaar niet horen.

Ik spreek zelf zonder regionaal dialect maar ik neem wel heel veel over als ik een poosje in gesprek ben. Ik moet me in mijn werk ontzettend focussen om niet plat Mokums mee te praten want dan lijkt het net alsof ik mijn gesprekpartner belachelijk maak :@
Ik huil altijd een beetje van binnen als mijn vader in het Nederlands vraagt wat ik op mijn brood moet ;(
Het klinkt zo... bazig. Terwijl het in het Limburgs een perfecte zin is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198287572
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 17:00 schreef Clubsoda het volgende:
Ik loop achter maar taal en dialecten zijn mijn lievelings dus ik moest nog even mijn plasje erover doen *O*
*O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198287582
Tevens net aardappelen geschild voor verse FRIET :+

Met kroketten uit het noorden :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198287584
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 13:01 schreef minilot het volgende:
Die ene keer in een decennium dat ik de ramen was bekommer ik me niet om de weersverwachtingen :')
En dit :Y ik vind mijn ramen ook maar zelden vies genoeg om te wassen :?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198287653
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 17:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik huil altijd een beetje van binnen als mijn vader in het Nederlands vraagt wat ik op mijn brood moet ;(
Het klinkt zo... bazig. Terwijl het in het Limburgs een perfecte zin is.
Ik heb dat ook regelmatig met mijn lief, die vindt een zin al 'wil je iets voor me doen' al bekant ( @minilot :P ) onbeleefd want in het Duits zou je dat met 'würdest' inleiden (zou je willen). En er bij voorkeur nog een 'bitte' achteraangooien :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198287689
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 17:09 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik heb dat ook regelmatig met mij lief, die vind een zin al 'wil je iets voor me doen' al bekant ( @:minilot :P ) onbeleefd want in het Duits zou je dat met 'würdest' inleiden (zou je willen). En er bij voorkeur nog een 'bitte' achteraangooien :P
;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198287693
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 13:56 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder heeft de nare gewoonte om accenten heel erg over te nemen. Ik stiekem ook, maar bij mij is vooral m'n Brabants wat aanweziger wanneer ik met Brabanders ben. Mijn moeder neemt ook accenten over waar ze nooit heeft gewoond. Vooral bij Vlaams is dat wel een beetje stom. :')
We kunnen het niet helpen! -O- Het gaat echt per ongeluk :(
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198287705
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 17:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

;(
:*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198287707
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 17:05 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

En dit :Y ik vind mijn ramen ook maar zelden vies genoeg om te wassen :?
Idem. En dan heb je ook eer van je werk, als je het eens een keer doet *O*

*nog eens naar buiten kijkt* O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198287716
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 17:12 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

;(
:*
[/quote]

Komt niet meer goed he _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198287735
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 17:13 schreef Cat-astrophe het volgende:


Komt niet meer goed he _O-
Argh, ik verbeter steeds, jij quotert!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198287836
:@
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 17:14 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Argh, ik verbeter steeds, jij quotert!
:@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198288425
'Hey Candaas... jij hebt toch wel 2 courgettes in de doos zitten?

'Euh... 1 courgette en 1 komkommer....'


'...ah, dan komt papa hem zo even omwisselen.....'

_O- O+


Ik eet vanavond een paddestoel soepje, courgette lasagne met daarbij een salade, en mini appeltaart in een glas.

Tevens borrelhapjes en vegan paaseitjes en 2 kleine flesjes wijn included.

Allemaal niet te ingewikkeld (gelukkig :P ) , maar wel leuk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')