Jesus oliebol. Natuurlijk welquote:Op maandag 1 maart 2021 19:09 schreef MissyZ het volgende:
Heeft Zoey nu al eens onder de douche gestaan? Ik heb die nog nooit zien douchen.
Dat zou inderdaad mooi zijn!quote:Op maandag 1 maart 2021 19:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook mogelijk: in het huis nomineert niemand, alleen de kijkers, dan zijn we het gezeik in die hut een heel eind kwijt, denk ik
Goed bezig die Jillebilquote:Op maandag 1 maart 2021 19:12 schreef Koos1958 het volgende:
Jill zegt tegen de meiden ik vond het heel fijn met jullie de afgelopen dagen. De meiden beaamde het.
Goed idee. Gewoon iedereen op de bank. En soms eens een immuniteit opdracht geven zodat jejezf safe kan stellen. Ook geen huismeesterquote:Op maandag 1 maart 2021 19:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook mogelijk: in het huis nomineert niemand, alleen de kijkers, dan zijn we het gezeik in die hut een heel eind kwijt, denk ik
Waarom halfgebakken werk. Gewoon zeggen ik mot je niet. Klaarquote:Op maandag 1 maart 2021 19:12 schreef Toweler het volgende:
Jill heeft het Matt vertelt dat hij geen hoop moet hebben
zelfs dan denk ik niet dat het werktquote:Op maandag 1 maart 2021 19:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom halfgebakken werk. Gewoon zeggen ik mot je niet. Klaar
Eerlijk en direct je gevoel uiten? Da's zo 2020.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom halfgebakken werk. Gewoon zeggen ik mot je niet. Klaar
mike verkrachtergezicht ,,matt stalkerquote:Op maandag 1 maart 2021 19:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goed idee. Gewoon iedereen op de bank. En soms eens een immuniteit opdracht geven zodat jejezf safe kan stellen. Ook geen huismeester
jill is toch nu wel met de meiden denk ikquote:Op maandag 1 maart 2021 19:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goed idee. Gewoon iedereen op de bank. En soms eens een immuniteit opdracht geven zodat jejezf safe kan stellen. Ook geen huismeester
Waar leef jij nog dan 1940quote:Op maandag 1 maart 2021 19:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Eerlijk en direct je gevoel uiten? Da's zo 2020.
Ze moesten binnen 2 uur in de hottub zitten, met een biertje en een lied zingen waar klassenbak in voor komt.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:15 schreef Hznootje het volgende:
Opdracht nu mislukt? Ik dacht dat er stond 2 uur in de hottub?
Of 24 uur met z'n tweeën in de arme kant opsluiten. Dan Jill en Michel maar doen ipv Zoey en Michel.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu moet Big Brother een opdracht erin gooien waar Zoey/Michel verplicht moet samenwerken Naomi/Mike ook
Er moet gewoon een twist komen. Dat nominatiegelul moet aangepakt worden. Als ze denken dat gaan we doen, dan een twist erin flikkeren.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:15 schreef Verida het volgende:
Publieksstemmen zou ook nog een idee zijn. Net als bij Uto
Moest ik matt zijn zou ik nu heel triestig op bed liggen, zielig doen enzo. dreigen met opstappenquote:Op maandag 1 maart 2021 19:12 schreef Toweler het volgende:
Jill heeft het Matt vertelt dat hij geen hoop moet hebben
Binnen 2 uur.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:15 schreef Hznootje het volgende:
Opdracht nu mislukt? Ik dacht dat er stond 2 uur in de hottub?
Wat is een verkrachtersgezichtquote:Op maandag 1 maart 2021 19:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
mike verkrachtergezicht ,,matt stalker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |