Dat heeft niks te maken met je stelling en in September alles weer dicht? Daarnaast lijkt mij dat vrij ziek als politieke partijen van welk land dan ook regels in stand houden nadat alles voorbij is. Dat heeft dan ook niks meer met corona te maken.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:43 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
In andere landen wordt al gesproken over het handhaven van de maatregelen zelfs na een vaccin.
Op verschillende manieren. Uit later onderzoek is bijvoorbeeld alsnog gebleken dat ik ziek was, er diende zich een nieuw symptoom aan, er werd een medicijn gebruikt dat aan bleek te slaan. In het ergste geval ben ik een half jaar zoet geweest met onderzoeken waar uiteindelijk niks uitkwam. En ik heb toen werkelijk alles ondergaan: bloedonderzoek, thoraxfoto, ct-scan, mri-scan, pet-scan, meerdere biopsies. De diagnose kwam uiteindelijk vooral voort uit het aanslaan van antibiotica (al sloegen die niet meteen aan omdat ik steeds een kuur van een week kreeg).quote:Op maandag 1 maart 2021 16:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oke. Als ze niks vinden en jij bent weldegelijk "ziek" zoals je zegt, waar baseer je je "ziek zijn" dan op? Buiten dat het je mening is?
Misschien moet hij dat in het OMT melden.quote:
Dit gaat een vervelende discussie worden,quote:Op maandag 1 maart 2021 16:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oke. Als ze niks vinden en jij bent weldegelijk "ziek" zoals je zegt, waar baseer je je "ziek zijn" dan op? Buiten dat het je mening is?
De grote kale leider moet zijn mond houden...quote:Op maandag 1 maart 2021 16:48 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Waarom hebben we eigenlijk nog een regering als de Grote Kale Leider het al weet?
Neuh, ik vind m wel afgerond zoquote:Op maandag 1 maart 2021 16:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit gaat een vervelende discussie worden,
Misschien dat minder mensen allerhande angst gerelateerde klachten ontwikkelen en zich tot een eerste hulppost wenden wanneer types als Kuipers en co eens stoppen met dood en verderf inzake de Britse variant te preken.quote:
En welke andere landen zijn dat?quote:Op maandag 1 maart 2021 16:43 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
In andere landen wordt al gesproken over het handhaven van de maatregelen zelfs na een vaccin.
Noem maar eens voorbeelden met bronnen.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:43 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Corona, zorg en 2 weken is zijn levenslesquote:Op maandag 1 maart 2021 16:56 schreef josja het volgende:
Zal best een puike kerel zijn die Kuipers, maar ik ben nou wel klaar met hem. Er is meer in het leven dan corona en de zorg Kuipers, echt.
Wordt een ludieke actie.quote:Op maandag 1 maart 2021 17:36 schreef asco het volgende:
Hoe zit het nou met de terrassen morgen, gaan die open?
Ik heb er niet veel meer over gelezen/gehoord.
Actiedag. Verschilt volgens mij lokaal nogal hoe daar invulling aan gegeven wordt.quote:Op maandag 1 maart 2021 17:36 schreef asco het volgende:
zal wel zoiets worden.quote:Op maandag 1 maart 2021 17:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Actiedag. Verschilt volgens mij lokaal nogal hoe daar invulling aan gegeven wordt.
Bron?quote:Op maandag 1 maart 2021 16:43 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Niemand zal een "ondernemer" tegen houden als die zijn stoelen en tafels op zijn terras wil neerzetten.quote:Op maandag 1 maart 2021 17:36 schreef asco het volgende:
Bij die eerste lees ik dit:quote:
Op die laatste bijzin na zie ik hier vrij weinig rare dingen in.quote:Now that I'm vaccinated, can I take my mask off in a crowded room if everyone else has also been vaccinated?
You might think you're home free in that case, but not yet. Remember that the Pfizer and Moderna vaccines are not 100% effective, and many in the research community still advise caution. Once most people are protected and there's less virus circulating in the air — and less circulating in the community — the advice and restrictions on this may ease up a bit. One vision of the new normal, whether that's later in 2021 or even 2022, is an eventual relaxation of the recommendations, with occasional renewals when the virus flares up in a community.
Amerika is gestoord. Het coronadebat is in Amerika totaal gepolariseerd. Er zijn mensen die van plan zijn om maskers te blijven dragen tot Dr Fauci persoonlijk zegt dat het veilig is, andere stemmen willen ze niet eens meer naar luisteren. Maskers dragen tot en met 2022 is hun manier om te laten zien dat ze deugen.quote:Op maandag 1 maart 2021 18:05 schreef galantis het volgende:
[..]
Bij die eerste lees ik dit:
[..]
Op die laatste bijzin na zie ik hier vrij weinig rare dingen in.
https://news.sky.com/stor(...)able-future-12219223quote:
De Britse versies van kuipers en consorten dus.quote:Op maandag 1 maart 2021 18:17 schreef falling_away het volgende:
[..]
https://news.sky.com/stor(...)able-future-12219223
Government scientists want to keep social distancing measures in place for the foreseeable future in a move that would hit shops, pubs, cinemas and theatres, Sky News has learnt.
quote:Burgemeesters: besmettingen nog te hoog om te versoepelen
Burgemeesters in het Veiligheidsberaad temperen de roep om versoepelingen. De besmettingscijfers moeten eerst gaan dalen. "Ik roep iedereen op om vol te houden. Hoe zwaar het ook is", zegt burgemeester Ahmed Marcouch van Arnhem. Hij denkt dat er richting mei, juni meer ruimte is om bijvoorbeeld de horeca weer open te gooien.
Hij wijst ook de ludieke acties in de horeca af, omdat ze mogelijk besmettingen in de hand werken. Horecabedrijven hebben aangegeven dinsdag de terrassen te heropenen als protest. "Die acties kunnen wij er niet bij hebben. Ik vind ze heel erg onverstandig. Ze creëren gelegenheid voor mensen om te gaan zitten."
Hart van Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |