Prima TT , alleen wat Whuzz zegt: Ik heb nu ook zin in vakantiequote:Op maandag 1 maart 2021 15:02 schreef Ireth het volgende:
Sorry, heb 3 minuten gewacht en toen geopend.
Ik dacht dat Zoey bevriend was met Thomas en Jill.quote:Op maandag 1 maart 2021 14:54 schreef Toweler het volgende:
[..]
?????? Kan geen stream kijken momenteel
quote:
Ik heb altijd zin in vakantie maar kom nooit verder dan Tuinesiëquote:Op maandag 1 maart 2021 15:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Prima TT , alleen wat Whuzz zegt: Ik heb nu ook zin in vakantie![]()
Een grote tombola.... Waarbij Michel, Matt en Mike de grootste kanshebbers zijnquote:Op maandag 1 maart 2021 15:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hoe is nu de stand met de nominaties?
Lijkt mij een prachtig land!!quote:Op maandag 1 maart 2021 15:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
Ik heb altijd zin in vakantie maar kom nooit verder dan Tuinesië
Zoey 3 ws. Zou mooi zijn als die erbij zat.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:07 schreef Benny het volgende:
[..]
Een grote tombola.... Waarbij Michel, Matt en Mike de grootste kanshebbers zijn
Juist dat Julie steeds vaker Jill opzoekt. Dat zit liese en zoey dwars.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik dacht dat Zoey bevriend was met Thomas en Jill.
Maar ze wil Michel eruit dus laat Matt erin.
Ook heeft ze het idee dat Jill meer naar Juli gaat trekken dan naar haar en dat is gevaarlijk voor Zoey want dan is ze haar stemnominatie vriendin kwijt. Jill deed precies wat Zoey zegt dat ze moet stemmen. Nu heeft ze Liese maar moet Jill ook hebben.
Vandaar dat ze af en toe vreselijk sago smoeltje heeft. Het gaat niet zoals ze wil.
Ik dacht julie te horen. Omdat die teveel dingen ineens roept en zegt.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:07 schreef Yolk het volgende:
Ik heb niet goed begrepen waar Liese op wil stemmen. Mike en ??
Geen Matt in ieder geval..
Koos zei Julie en ik dacht Naomi. Omdat ze ook zei/fluisterde dat die altijd zo irritant druk was. Ik vind Julie niet irritant druk. Naomi wel.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:07 schreef Yolk het volgende:
Gaat die dan in eigen vlees snijden of Jill?quote:Op maandag 1 maart 2021 15:07 schreef Yolk het volgende:
Naomi, Juli , Nick, en Michel gaan denk ik op Mike en Matt. Had liever gezien dat ipv Matt Zoey hadden gestemd maar dat zal wel niet)quote:Op maandag 1 maart 2021 15:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hoe is nu de stand met de nominaties?
Kan ook met Michel te maken hebben. Julie gaat 100% voor Michel. Doet wat hij wil.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:09 schreef juul. het volgende:
Het is toch wel verrassend dat Liese en Zoey zich ergeren aan Julie, geen K5 meer?
Het feit dat Liese en Zoey samenspannen is al een gamechangerquote:Op maandag 1 maart 2021 15:09 schreef juul. het volgende:
Het is toch wel verrassend dat Liese en Zoey zich ergeren aan Julie, geen K5 meer?
Ik meen de naam Julie te horenquote:Op maandag 1 maart 2021 15:07 schreef Yolk het volgende:
Zoey heeft het inderdaad over Naomi gehad omdat die haar verteld had dat ze met hun mee moest gaan doen omdat ze anders 5 mensen tegen haar heeft .quote:Op maandag 1 maart 2021 15:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Koos zei Julie en ik dacht Naomi. Omdat ze ook zei/fluisterde dat die altijd zo irritant druk was. Ik vind Julie niet irritant druk. Naomi wel.
Op Thomas zijn advies naar Jill toe was dat ze Julli moest opzoeken.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Juist dat Julie steeds vaker Jill opzoekt. Dat zit liese en zoey dwars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |