Prima TT , alleen wat Whuzz zegt: Ik heb nu ook zin in vakantiequote:Op maandag 1 maart 2021 15:02 schreef Ireth het volgende:
Sorry, heb 3 minuten gewacht en toen geopend.
Ik dacht dat Zoey bevriend was met Thomas en Jill.quote:Op maandag 1 maart 2021 14:54 schreef Toweler het volgende:
[..]
?????? Kan geen stream kijken momenteel
quote:
Ik heb altijd zin in vakantie maar kom nooit verder dan Tuinesiëquote:Op maandag 1 maart 2021 15:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Prima TT , alleen wat Whuzz zegt: Ik heb nu ook zin in vakantie![]()
Een grote tombola.... Waarbij Michel, Matt en Mike de grootste kanshebbers zijnquote:Op maandag 1 maart 2021 15:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hoe is nu de stand met de nominaties?
Lijkt mij een prachtig land!!quote:Op maandag 1 maart 2021 15:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
Ik heb altijd zin in vakantie maar kom nooit verder dan Tuinesië
Zoey 3 ws. Zou mooi zijn als die erbij zat.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:07 schreef Benny het volgende:
[..]
Een grote tombola.... Waarbij Michel, Matt en Mike de grootste kanshebbers zijn
Juist dat Julie steeds vaker Jill opzoekt. Dat zit liese en zoey dwars.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik dacht dat Zoey bevriend was met Thomas en Jill.
Maar ze wil Michel eruit dus laat Matt erin.
Ook heeft ze het idee dat Jill meer naar Juli gaat trekken dan naar haar en dat is gevaarlijk voor Zoey want dan is ze haar stemnominatie vriendin kwijt. Jill deed precies wat Zoey zegt dat ze moet stemmen. Nu heeft ze Liese maar moet Jill ook hebben.
Vandaar dat ze af en toe vreselijk sago smoeltje heeft. Het gaat niet zoals ze wil.
Ik dacht julie te horen. Omdat die teveel dingen ineens roept en zegt.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:07 schreef Yolk het volgende:
Ik heb niet goed begrepen waar Liese op wil stemmen. Mike en ??
Geen Matt in ieder geval..
Koos zei Julie en ik dacht Naomi. Omdat ze ook zei/fluisterde dat die altijd zo irritant druk was. Ik vind Julie niet irritant druk. Naomi wel.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:07 schreef Yolk het volgende:
Gaat die dan in eigen vlees snijden of Jill?quote:Op maandag 1 maart 2021 15:07 schreef Yolk het volgende:
Naomi, Juli , Nick, en Michel gaan denk ik op Mike en Matt. Had liever gezien dat ipv Matt Zoey hadden gestemd maar dat zal wel niet)quote:Op maandag 1 maart 2021 15:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hoe is nu de stand met de nominaties?
Kan ook met Michel te maken hebben. Julie gaat 100% voor Michel. Doet wat hij wil.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:09 schreef juul. het volgende:
Het is toch wel verrassend dat Liese en Zoey zich ergeren aan Julie, geen K5 meer?
Het feit dat Liese en Zoey samenspannen is al een gamechangerquote:Op maandag 1 maart 2021 15:09 schreef juul. het volgende:
Het is toch wel verrassend dat Liese en Zoey zich ergeren aan Julie, geen K5 meer?
Ik meen de naam Julie te horenquote:Op maandag 1 maart 2021 15:07 schreef Yolk het volgende:
Zoey heeft het inderdaad over Naomi gehad omdat die haar verteld had dat ze met hun mee moest gaan doen omdat ze anders 5 mensen tegen haar heeft .quote:Op maandag 1 maart 2021 15:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Koos zei Julie en ik dacht Naomi. Omdat ze ook zei/fluisterde dat die altijd zo irritant druk was. Ik vind Julie niet irritant druk. Naomi wel.
Op Thomas zijn advies naar Jill toe was dat ze Julli moest opzoeken.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Juist dat Julie steeds vaker Jill opzoekt. Dat zit liese en zoey dwars.
Ah zou wel interessant zijn. Ik hoorde wel Zoeys ergernis daarover ja.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik dacht julie te horen. Omdat die teveel dingen ineens roept en zegt.
Cuba en de Dominicaanse rep. kan ik je aanbevelen.quote:
Klopt maar juist julie zoekt haar steeds op en is heel lief voor Jill en praat steeds goed met haar.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Op Thomas zijn advies naar Jill toe was dat ze Julli moest opzoeken.
Juliequote:Op maandag 1 maart 2021 15:12 schreef Joyce-43 het volgende:
Zoey gaat voor michel en mike
en wie van de vrouwen is druk niet voorzichtig en niet discreet.
liese was niet te verstaan wel 1 vrouw
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
ik bedoel als Ronny Retroquote:Op maandag 1 maart 2021 15:12 schreef schizolientje het volgende:
Weten ze in het huis nou dat Nick een carrière achter de rug heeft als snollebollekes??
Ja, maar Liese heeft Michel ook graag.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kan ook met Michel te maken hebben. Julie gaat 100% voor Michel. Doet wat hij wil.
Denk het ookquote:Op maandag 1 maart 2021 15:12 schreef Koos1958 het volgende:
Ik denk dat Jill stemt op Michel en Mike
Ik ben gek van het caraibisch gebied. Hoop er snel weer een keer heen te kunnen gaan.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Cuba en de Dominicaanse rep. kan ik je aanbevelen.
En Zoey zegt dat het een soort bedreiging was.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zoey heeft het inderdaad over Naomi gehad omdat die haar verteld had dat ze met hun mee moest gaan doen omdat ze anders 5 mensen tegen haar heeft .
ik heb misshien idee matt ookquote:
Nou dat is nieuw voor ons hoor. Not;(quote:
Terwijl ze kotst op Matt......quote:Op maandag 1 maart 2021 15:12 schreef Koos1958 het volgende:
Ik denk dat Jill stemt op Michel en Mike
Daar irriteert ze zich aan, maar nu al een paar dagen niet. Plus niet in die mate dat het nominatiewaardig zal zijn.quote:
Mja. Vakantie an sich is het punt niet zo. Als ik wil kan ik zo een paar maanden vakantie pakken.quote:
Ze kotst niet op Matt, ze kan er alleen niet goed tegen dat hij zo achter haar aanloopt en alles voor haar doet.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Terwijl ze kotst op Matt......
Op Michel moest Zoey zelfs de reden in haar oor fluisteren.....daarvoor had ze misschien niks met hem maar ook niks tegen hem.
Stream kijk ik niet ik lees hier af en toequote:Op maandag 1 maart 2021 15:16 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Nou dat is nieuw voor ons hoor. Not;(
En tuurlijk weten de bewoners dat. Heb je überhaupt wel eens gekeken naar BB op streams of tv???
Ondanks dat ze naar Julie neigt, zal Jill toch Zoey volgen denk ikquote:Op maandag 1 maart 2021 15:12 schreef Joyce-43 het volgende:
Zoey gaat voor michel en mike
en wie van de vrouwen is druk niet voorzichtig en niet discreet.
liese was niet te verstaan wel 1 vrouw
Klopt, maar ze zullen weer terug komen....en die blijft haar achterna lopen.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze kotst niet op Matt, ze kan er alleen niet goed tegen dat hij zo achter haar aanloopt en alles voor haar doet.
Jill gaat echt op Mike en ze stemt op Michel, omdat ze hem dominant vindt..Jill kiest haar eigen wegquote:Op maandag 1 maart 2021 15:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt, maar ze zullen weer terug komen....en die blijft haar achterna lopen.
nee omdat ze nu matt niet om der heen heeft hahaquote:Op maandag 1 maart 2021 15:17 schreef Benny het volgende:
[..]
Daar irriteert ze zich aan, maar nu al een paar dagen niet. Plus niet in die mate dat het nominatiewaardig zal zijn.
Er staan andere personen hoger
Doen ze denk ik wel. willen de sterke speler eruitquote:Op maandag 1 maart 2021 15:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dan ben ik bang dat Michel ook weer de sjaak is.
Heb het idee dat Nick, Mike en Matt op Zoey gaan.
Nick op Matt, niet op Mike.
Hoop dat Matt en Mike nu niet op Michel gaan.
Dus het komt er een beetje op neer waar Jill goed me om kan gaan willen ze er elke keer uitquote:Op maandag 1 maart 2021 15:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook heeft ze het idee dat Jill meer naar Juli gaat trekken dan naar haar en dat is gevaarlijk voor Zoey want dan is ze haar stemnominatie vriendin kwijt. Jill deed precies wat Zoey zegt dat ze moet stemmen. Nu heeft ze Liese maar moet Jill ook hebben.
Vandaar dat ze af en toe vreselijk sago smoeltje heeft. Het gaat niet zoals ze wil.
Wat een domme argumenten. Dit zijn van die Utopia argumenten. Mag wel wat meer onderbouwd worden want aan dit loze teksten heb je ook niets.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:23 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Jill gaat echt op Mike en ze stemt op Michel, omdat ze hem dominant vindt..Jill kiest haar eigen weg
Dat zou mooi zijn....Zoey moet toch eens door hebben dat zij ook target is.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dan ben ik bang dat Michel ook weer de sjaak is.
Heb het idee dat Nick, Mike en Matt op Zoey gaan.
Nick op Matt, niet op Mike.
Hoop dat Matt en Mike nu niet op Michel gaan.
ik vind het een heel duidelijk argument. Michel is zo.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat een domme argumenten. Dit zijn van die Utopia argumenten. Mag wel wat meer onderbouwd worden want aan dit loze teksten heb je ook niets.
Met de zon zeker. Verder is het stervenskoud hoor.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:19 schreef Sestra666 het volgende:
ze hebben echt mazzel met t weer ook he
Mike weet dat hij erop staat. Kiest misschien een zwakkere tegenstander.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Doen ze denk ik wel. willen de sterke speler eruit
Nou dat is makkelijk hoorquote:Op maandag 1 maart 2021 15:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat een domme argumenten. Dit zijn van die Utopia argumenten. Mag wel wat meer onderbouwd worden want aan dit loze teksten heb je ook niets.
quote:Op maandag 1 maart 2021 15:13 schreef Ireth het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Nee hoor.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:26 schreef magnaal24 het volgende:
Michel gaat het nu of komende week bezuren.. denk ik
Michel heeft haar nog nooit een strobreed in de weg gelegd.....Matt heeft dagelijks haar irritatie op gewekt.....quote:Op maandag 1 maart 2021 15:26 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind het een heel duidelijk argument. Michel is zo.
en de argumenten om op Mike te stemmen kun je een hele lijst mee vullen.
Vind ik niet.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:26 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind het een heel duidelijk argument. Michel is zo.
en de argumenten om op Mike te stemmen kun je een hele lijst mee vullen.
dat is het spel toch?quote:Op maandag 1 maart 2021 15:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zou het wel een naaistreek vinden van Liese.
Eerst meeliften met Fab5 en ze dan onder de bus gooien.
Voor Michel bang....??????Dat is haar in de oor gefluisterd.....quote:Op maandag 1 maart 2021 15:27 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Nou dat is makkelijk hoor
Mike heeft afgedaan voor Jill
en voor Michel is ze bang, nog meer argumenten horen? Dan maar dom
Dat is toch niet relevant om iemand te mogen?quote:Op maandag 1 maart 2021 15:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Michel heeft haar nog nooit een strobreed in de weg gelegd.....Matt heeft dagelijks haar irritatie op gewekt.....
Ze heeft duidelijk tegen Thomas gezegd, dat ze vond dat Michel haar vernederde bij spellen en nog meer, kijk maar terug...quote:Op maandag 1 maart 2021 15:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Michel heeft haar nog nooit een strobreed in de weg gelegd.....Matt heeft dagelijks haar irritatie op gewekt.....
Juist.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is inderdaad iets heel anders.....maar die reden zegt ze niet.....quote:Op maandag 1 maart 2021 15:30 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is toch niet relevant om iemand te mogen?
Hij legt het af tegen Jill en Liese denk ik.quote:
Dat was nadat Zoey bevriend raakte met hun.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:30 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Ze heeft duidelijk tegen Thomas gezegd, dat ze vond dat Michel haar vernederde bij spellen en nog meer, kijk maar terug...
Die enge Zoey indoctrineert haar als een malle met haar aversie tegen Michel, ondanks ze van de week een goed gesprek hadden. Dan zou je toch denken dat het daarmee klaar is, maar blijkbaar niet...hypocriet.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Voor Michel bang....??????Dat is haar in de oor gefluisterd.....
Dat 1 vrouw zoveel macht heeftquote:Op maandag 1 maart 2021 15:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die enge Zoey indoctrineert haar als een malle met haar aversie tegen Michel, ondanks ze van de week een goed gesprek hadden. Dan zou je toch denken dat het daarmee klaar is, maar blijkbaar niet...hypocriet.
Echt, hequote:Op maandag 1 maart 2021 13:00 schreef Rhosyn het volgende:
Die mannen hebben zo een lage dunk van de vrouwen.
Ze is en blijft een vreemde.....wilde graag alles alleen doen....wat is daarvan over. zielig omdat ze geen aansluiting had. Kan niet tegen dominatie maar wel iemand van HAAR stoel afsturen. Houdt van perfectie handdoeken moeten zoals zij wil opgevouwen worden maar wel haar reet in het openbaar afvegen en haar bevuilde broek laten zien.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die enge Zoey indoctrineert haar als een malle met haar aversie tegen Michel, ondanks ze van de week een goed gesprek hadden. Dan zou je toch denken dat het daarmee klaar is, maar blijkbaar niet...hypocriet.
Zoey heeft toch nooit gezegd wat Jill moest stemmen.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wut. In de Jerrel-week heeft ze op de hele groep ingepraat, ook op Jill.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:39 schreef Fasil het volgende:
[..]
Zoey heeft toch nooit gezegd wat Jill moest stemmen.
Thomas ging bij Zoey kijken, wat zij stemt, omdat de stem van Zoey volgen, de enige kans was voor T&J.
O, jij dacht dat Liese zich had ingeschreven voor Big Brother om anderen te laten winnen?quote:Op maandag 1 maart 2021 15:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zijn hier beelden van? Ik kan maar 1 stream kijkenquote:Op maandag 1 maart 2021 15:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 maart 2021 15:41 schreef Benny het volgende:
Zoey: "Ik vind de kwijl van baby's lekker ruiken"
quote:Op maandag 1 maart 2021 15:41 schreef Benny het volgende:
.... ok.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:41 schreef Benny het volgende:
Denk het wel.....was in de tuin.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:41 schreef Fasil het volgende:
[..]
Zijn hier beelden van? Ik kan maar 1 stream kijken
De spoort echt niet. Volgens mij vind ze het ook nog lekker als ik in haar bek schijt. Gek wijfquote:Op maandag 1 maart 2021 15:41 schreef zodeju het volgende:
Zoey vindt het kwijl van baby's lekker ruiken.....
Ok, kijk... DAAR zou ik nou weer wél een videoland abbo voor nemen!quote:Op maandag 1 maart 2021 15:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De spoort echt niet. Volgens mij vind ze het ook nog lekker als ik in haar bek schijt. Gek wijf
Dat heb ik dan allemaal niet gezien, ik kijk 24/7. Dit weekend wel minder,quote:Op maandag 1 maart 2021 15:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wut. In de Jerrel-week heeft ze op de hele groep ingepraat, ook op Jill.
Daar zit je fout, ze nam ze allebei apart.....Thomas wilde zijn vingers daar niet aan branden dat hij dingen voorkouwde bij Jill. Zei ook altijd je moet doen wat je goed acht.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:39 schreef Fasil het volgende:
[..]
Zoey heeft toch nooit gezegd wat Jill moest stemmen.
Thomas ging bij Zoey kijken, wat zij stemt, omdat de stem van Zoey volgen, de enige kans was voor T&J.
quote:
hoe verder je in het spel komt je moet altijd maatjes gaan naaien, ooit moet je iemand stemmen die je leuk vind of een bondje maken tegen iemand die je leuk vindquote:Op maandag 1 maart 2021 15:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
En als je weet dat er een Belg en een Nederlander ( m/v) in de finale zullen staan, dan is het slim om op een gegeven moment op je landgenoten te gaan stemmen.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
hoe verder je in het spel komt je moet altijd maatjes gaan naaien, ooit moet je iemand stemmen die je leuk vind of een bondje maken tegen iemand die je leuk vind
Fab5 was er na de eerste K3 (=Zoey, Liese, Naomi)quote:Op maandag 1 maart 2021 15:40 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
O, jij dacht dat Liese zich had ingeschreven voor Big Brother om anderen te laten winnen?
quote:Op maandag 1 maart 2021 15:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok, kijk... DAAR zou ik nou weer wél een videoland abbo voor nemen!
Je zou eens aan DGK dat filmpje moeten vragen over haar onderbroek.quote:
Ze hadden afgesproken tot het niet anders kon.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
hoe verder je in het spel komt je moet altijd maatjes gaan naaien, ooit moet je iemand stemmen die je leuk vind of een bondje maken tegen iemand die je leuk vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik doe maar watIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
matt zien ze niet als sterke tegenstander, als ze zelf tegenover matt worden gezet, hebben ze kans om terug te komen,quote:Op maandag 1 maart 2021 15:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze hadden afgesproken tot het niet anders kon.
Er zijn nog opties.
Hoe kan ze nu ineens Matt willen houden ipv een Fab5 lid?
quote:Op maandag 1 maart 2021 15:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
iedere bewoner heeft allicht zijn eigen smiley hieronder wat voorbeelden:Matt is sowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik doe maar wat![]()
iedere bewoner heeft allicht zijn eigen smiley hieronder wat voorbeelden:Niets aan toe te voegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik doe maar wat
Hoi ik ben Miep
Heerlijk, blijft dingen zoeken om bezig te zijn.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:51 schreef Jockari het volgende:
Michel kan niet stil zitten
[ afbeelding ]
Dat gaat hem niet lukken met zijn sixteen-pack.quote:
quote:Op maandag 1 maart 2021 15:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je zou eens aan DGK dat filmpje moeten vragen over haar onderbroek.
Jill luisterde op dat gebied enkel naar Thomas.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar zit je fout, ze nam ze allebei apart.....Thomas wilde zijn vingers daar niet aan branden dat hij dingen voorkouwde bij Jill. Zei ook altijd je moet doen wat je goed acht.
iedere bewoner heeft allicht zijn eigen smiley hieronder wat voorbeelden:Is er ook een varkensicoon voor MattSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik doe maar watBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Het is maar goed dat ding nog heel isquote:Op maandag 1 maart 2021 15:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet lukken met zijn sixteen-pack.
quote:
We vergeven jullie gebrek aan mensenkennisquote:
Mijn vrouw laat ook altijd haar ondergoed aan mij zie, maar dat is dan ook zo weer uit.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Raar dat je je ondergoed al laat zien aan anderen
koninklijk meervoud?quote:Op maandag 1 maart 2021 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
We vergeven jullie gebrek aan mensenkennis
Is zeker een feitquote:Op maandag 1 maart 2021 15:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ding nog heel is
Jullie tegen hulliequote:Op maandag 1 maart 2021 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
We vergeven jullie gebrek aan mensenkennis
Ik en sommige anderen van de COS?quote:Op maandag 1 maart 2021 15:58 schreef Verida het volgende:
[..]
koninklijk meervoud?
" we " vergeven jullie
Praat voor jezelf , lijkt mij verstandigerquote:Op maandag 1 maart 2021 15:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik en sommige anderen van de COS?
Heb zelf gehoord dat Zoey tegen Thomas zei dan praat ik wel met haar. Thomas zei altijd wel wat hij dacht maar ook wel eens zei Ga maar naar Zoey toe.quote:Op maandag 1 maart 2021 15:56 schreef Fasil het volgende:
[..]
Jill luisterde op dat gebied enkel naar Thomas.
Volgens wat ik al gehoord heb van haar, zal ze wel naar de anderen luisteren, maar ze speelt haar eigen spel
Matt is geen gevaarquote:Op maandag 1 maart 2021 15:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze hadden afgesproken tot het niet anders kon.
Er zijn nog opties.
Hoe kan ze nu ineens Matt willen houden ipv een Fab5 lid?
Als je Zoey opgeilt noem ik dat inderdaad een gebrek aan mensenkennis.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:01 schreef Cargamelk het volgende:
Van de fanbase van mooiboy hoef ik geen vergeving van ..over mensenkennis gesproken.
Wie de vrouwen heb je een gifje?quote:Op maandag 1 maart 2021 15:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Raar dat je je ondergoed al laat zien aan anderen
Of het groene wattenschijfjequote:Op maandag 1 maart 2021 15:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je zou eens aan DGK dat filmpje moeten vragen over haar onderbroek.
Enige mooie daaraan was de kop van Jerrelquote:
Opgeilen?quote:Op maandag 1 maart 2021 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je Zoey opgeilt noem ik dat inderdaad een gebrek aan mensenkennis.
Maar ja iedereen zijn eigen mening en iedereen mag elk zijn lievelingsbewoner hebben.
Zoey ligt me niet zo goed, in tegenstelling tot een Jowi (die is opgestapt) vond ik Jowi een heel leuke bewoner
groetjes
Zou niet weten waarom ze Zoey weg zouden willen terwijl Matt en Mike daar nog zitten. Zijn alledrie geen bedreiging voor een finaleplaats maar Zoey doet de was.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alle bewoners hebben potentie om zoey naar huis te spelen. Werkelijk iedere bewoner.
Bedoel als je Zoey een leuke bewoner vind*quote:
Jammer dat de mannen het niet op een akkoordje gooien nu.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alle bewoners hebben potentie om zoey naar huis te spelen. Werkelijk iedere bewoner.
En ze kon er maar niet over ophouden .quote:Op maandag 1 maart 2021 16:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Enige mooie daaraan was de kop van Jerrel
Jaquote:Op maandag 1 maart 2021 16:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bedoel als je Zoey een leuke bewoner vind*
Er haalt van elke bewoner zoveel de uitzending niet ... daar kun je boeken over schrijven.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat van dat groene watteschijfje heeft trouwens nooit de uitzending gehaald.
Zie maar hoe Big Brother haar beschermt
Kan me er wat bij voorstellen....ook niet dat Jill met haar kont op het gezicht van Thomas ging zitten persen.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat van dat groene watteschijfje heeft trouwens nooit de uitzending gehaald.
Zie maar hoe Big Brother haar beschermt
De COS nog minder.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
En ze kon er maar niet over ophouden .
Niemand mag het ook doen, zelfs niet opvouwen of de was erin stoppen.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:07 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom ze Zoey weg zouden willen terwijl Matt en Mike daar nog zitten. Zijn alledrie geen bedreiging voor een finaleplaats maar Zoey doet de was.
Die heb ik gemist, wel gehoord natuurlijkquote:
Slapende mensen kunnen boeiend zijn.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:07 schreef Benny het volgende:
Als je heel goed kijkt. Maar dan ook heel goed kijkt.
Zie je dat er niet zo bijster veel gebeurt op de streams.
Dacht eerder aan een motorquote:
Ze is gewoon zuinig/netjes op haar spulletjes , niets mis meequote:Op maandag 1 maart 2021 16:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoey doet de was omdat ze bang is dat anderen haar (lelijke) kleding gaat verneuken
Dat wijf is zo egoïstisch over haar spullen....Ik heb haar goed door.
Of gewoon zuinig.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoey doet de was omdat ze bang is dat anderen haar (lelijke) kleding gaat verneuken
Lekker toch zo een kuisvrouw erbij? Geen last van want als ze de was niet doet ligt ze in haar nest, bondjes heeft ze niet echt dus zo groot is de dreiging niet en als ze bij de laatste 6 komt stem je haar als eerst naar huis.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niemand mag het ook doen, zelfs niet opvouwen of de was erin stoppen.
Ja, ik had ook wat meer manipulatie van Mike verwacht, maar ik denk dat hij wat is geschrokken van de terugslag na vorige week.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jammer dat de mannen het niet op een akkoordje gooien nu.
Van de meiden krijgt ze voorlopig geen stemmen. Misschien Julie en Naomi?
Buzzz of hoe heet die ook alweerquote:Op maandag 1 maart 2021 16:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Nu iemand hier pas schreef dat Matt op de broer uit Home Alone lijkt, kan ik het niet meer ontzien.
Stel je ff aan jongenquote:Op maandag 1 maart 2021 16:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoor eens die streamgeluiden, wat een goor wijf
Verschrikkelijk, toch iemand die me hier begrijpt!quote:Op maandag 1 maart 2021 16:15 schreef Jockari het volgende:
Miljaar nu moet die boerin bijna kotsen. Zit hier net een snack te eten. Goesting is over.
Ik ben verre van perfect, en de COS zou los gaan op me moest ik in dat huis zittenquote:Op maandag 1 maart 2021 16:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Goh.. Zoey is gewoon een echt mens.... met alles erop en eraan ..
Ze hoeft voor mij niet te winnen, maar de haat snap ik ook niet... Maar blijkbaar wordt CoS bevolkt door veel perfecte mensen.
We zijn allemaal mensen die wel eens scheten laten, boeren, aan onze zak/kut krabben, schijten en (voor de dames) ongesteld worden. Maar je kunt daar op meerdere manieren mee omgaan. Er is ook zoiets als omgangsnormen en fatsoenlijk gedrag in een groep.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hoeft voor mij niet te winnen, maar de haat snap ik ook niet... Maar blijkbaar wordt CoS bevolkt door veel perfecte mensen.
Ja maar sommige dingen houd je beter privé (onderbroek en wattenschijf acties) Dat hoeft echt niet iedereen te zien.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus wat niet weet wat niet deert of niet ziet maar je weet het wel.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:14 schreef Yolk het volgende:
Ik zie niet in waarom een groen wattenschijfje van grote negatieve invloed zou zijn op mijn oordeel over Zoey. Ik zie het liever ook niet, maar wat kan mij dat verrekken. Dan vind ik die vunzige sterke verhalen van Mike een tandje erger.
Nick heeft al een zaadje geplant van de week.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, ik had ook wat meer manipulatie van Mike verwacht, maar ik denk dat hij wat is geschrokken van de terugslag na vorige week.
Als ik Mike was geweest had ik deze dagen met de mannen besteed om Zoey eens *grondig* te exposen (en Mike kennende, dat nog eens flink aan te dikken) en het daarna op een akkoordje gegooid.
Mike: "Ik snap dat iedereen mij momenteel een beetje kut vind, maar weet je wie óók heel kut is!? ZOEY! Die is echt kapotkut! Tuurlijk gaan jullie allemaal mij stemmen, maar kunnen we afspreken dat de andere stem allemaal op Zoey gaat zijn? <insert keukengrap>"
Soort "Amerika First, The Netherlands Second.", maar dan Mike en Zoey.
En dan is het hier nog relatief mildquote:Op maandag 1 maart 2021 16:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een bewoner (behalve Rene) zou eens FOK!ker moeten zijn en veel COS topics terug lezen en al die haat berichten over zichzelf moeten lezen
Kzou misselijk worden![]()
Je doet er zelf net zo hard aan mee, niet zo schijnheilig gaan doen nuquote:Op maandag 1 maart 2021 16:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een bewoner (behalve Rene) zou eens FOK!ker moeten zijn en veel COS topics terug lezen en al die haat berichten over zichzelf moeten lezen
Precies. Twitter en FB is nog veel erger.quote:
weet ik, juist dat ik dit postquote:Op maandag 1 maart 2021 16:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je doet er zelf net zo hard aan mee, niet zo schijnheilig gaan doen nu
Of alles gewoon met een emmer zout nemen .quote:Op maandag 1 maart 2021 16:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies. Twitter en FB is nog veel erger.
Na een BB avontuur kun je beter een jaar op een onbewoond eiland gaan zitten
Zelfs dat kan Zoey niet opbrengen.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nick heeft al een zaadje geplant van de week.
Hij zei toen wie komt er nooit vragen hoe het is. En wie gunt ons niks.
korreltje zout?quote:Op maandag 1 maart 2021 16:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Of alles gewoon met een emmer zout nemen .
Eerste wat al die mensen doen is hun eigen naam in twitter gooien als ze thuiskomen. Zitten er toch ook allemaal voor de naamsbekendheid en de hoop 'ontdekt' te worden.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Met een korreltje kom je de eerste 5 posts van een gemiddeld COS topic niet eens door. Ik zou een complete strooiwagen meenemenquote:
je hebt ook al zelfkennis lees ikquote:Op maandag 1 maart 2021 16:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben verre van perfect, en de COS zou los gaan op me moest ik in dat huis zitten
Dat dusquote:Op maandag 1 maart 2021 16:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Met een korreltje kom je de eerste 5 posts van een gemiddeld COS topic niet eens door. Ik zou een complete strooiwagen meenemen
of na een paar cossen doorkrijgen welke users je beter kunt mijdenquote:Op maandag 1 maart 2021 16:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Of alles gewoon met een emmer zout nemen .
Natuurlijk, als je kritiek kan uiten op anderen kan je ook kritiek geven op jezelf.quote:
inderdaadquote:Op maandag 1 maart 2021 16:26 schreef Verida het volgende:
[..]
of na een paar cossen doorkrijgen welke users je beter kunt mijden
Of dat idd, zeker als je dingen te serieus neemtquote:Op maandag 1 maart 2021 16:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Stap1: Abbo nemen.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Cmd+F'en op de eigen naamquote:Op maandag 1 maart 2021 16:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Denk niet dat ze straks 1000 CoS'en gaan doorkijken eigenlijk
Ik zou het sommigen ook zeker niet aanradenquote:Op maandag 1 maart 2021 16:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Moest ik bewoner zijn, en ik ben FOK!ker, en ik weet dat er een COS topic is die commentaar geeft op streams?quote:Op maandag 1 maart 2021 16:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel: Huh? Waarom post niemand iets over mij?quote:
Alle 4?quote:Op maandag 1 maart 2021 16:30 schreef M.Ritcher het volgende:
Ze krijgen bier en de hottub de mannen.
Jerrel was inderdaad de bewoner met de meeste verschillende bijnamenquote:Op maandag 1 maart 2021 16:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jerrel: Huh? Waarom post niemand iets over mij?
CTRL-F Tekkel, Tarrel, Jerrol, enz: Ah.
het is opvallend dat er helemaal nergens meer over de ex-bewoners gesproken/geschreven wordtquote:Op maandag 1 maart 2021 16:25 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Eerste wat al die mensen doen is hun eigen naam in twitter gooien als ze thuiskomen. Zitten er toch ook allemaal voor de naamsbekendheid en de hoop 'ontdekt' te worden.
Dat zal een aantal (Jerrel) wel tegenvallen denk ikquote:Op maandag 1 maart 2021 16:32 schreef 20100 het volgende:
[..]
het is opvallend dat er helemaal nergens meer over de ex-bewoners gesproken/geschreven wordt
die dachten allemaal mega bekend te zijn als ze het huis uitkwamen zoals in de eerste edities van BB
Ik vind poep aan een wattenschijfje minder erg dan Mike, die andere mensen wil laten geloven dat hij trots is op het doorgeven van soa's, bijvoorbeeld. Verwerpelijk, of het nu echt is of (vermoedelijk) niet.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus wat niet weet wat niet deert of niet ziet maar je weet het wel.
Kweet niet, vunzige sterke verhalen van iemand die je toch niet geloofd of ontdekken wat iemand dood normaal vindt dit openbaar te doen.>> Moeilijk moeilijk.
Ja. ik mis ook iets van contextquote:Op maandag 1 maart 2021 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze moeten allemaal een verhaaltje vertellen?
Ik heb ook niet de behoefte om te lezen of te horen van de exbewoners, als het programma afgelopen is is het klaar...Hiep hoera voor de winnaar en klaar.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:32 schreef 20100 het volgende:
[..]
het is opvallend dat er helemaal nergens meer over de ex-bewoners gesproken/geschreven wordt
die dachten allemaal mega bekend te zijn als ze het huis uitkwamen zoals in de eerste edities van BB
NL hetzelfde.... Ruud wordt denk ik nog steeds herkend.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tja zoals BB1 zal het nooit meer worden.
.
Weet donders goed met de Vlaamse versie hoep populair betty, Spilly katrijn was.
Wat schrijf jij me nu.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:33 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik vind poep aan een wattenschijfje minder erg dan Mike, die andere mensen wil laten geloven dat hij trots is op het doorgeven van soa's, bijvoorbeeld. Verwerpelijk, of het nu echt is of (vermoedelijk) niet.
Theo heeft het nog geprobeerd om met een hoop geschreeuw in de media de aandacht op dat webshopje te vestigen. Van Jerrel had ik dat ook wel verwacht maar misschien hebben ze bij de Febo geleerd van Theo en ze een extra contractje laten tekenen. Denk ook dat als het een sbs/talpa productie geweest was het erger was geweest.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:32 schreef 20100 het volgende:
[..]
Mooi dan alleen de dames . K4 zet je schrap.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Het lijkt er een beetje op dat de mannen verlost gaan worden voor de nominaties .... ook dit verkloot BB dus weer.
houd dit vandaag op? of nog een dag?quote:Op maandag 1 maart 2021 16:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Het lijkt er een beetje op dat de mannen verlost gaan worden voor de nominaties .... ook dit verkloot BB dus weer.
Compleet onduidelijkquote:Op maandag 1 maart 2021 16:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
houd dit vandaag op? of nog een dag?
quote:Op maandag 1 maart 2021 16:39 schreef Benny het volgende:
Jill over de vuilnis: "Zelfs sperma ruikt nog lekkerder"
Heb echt het idee dat er totaal geen lijn in zit in die regiekamer. Alsof er 3 regisseurs zitten die om de dag binnenkomen en compleet hun eigen ding doen.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Huh, heb ik iets gemist? Stream 2?quote:Op maandag 1 maart 2021 16:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Of hebben ze afgedokt om de mannen een plezier te gunnen?quote:Op maandag 1 maart 2021 16:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Compleet onduidelijkmaar ze zijn zo druk bezig, dat het erop lijkt dat in ieder geval zo de mannen op bezoek mogen komen.
Huh?quote:Op maandag 1 maart 2021 16:36 schreef Li0nHeart het volgende:
4 regisseurs en die klaverjassen de hele dag.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:40 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Heb echt het idee dat er totaal geen lijn in zit in die regiekamer. Alsof er 3 regisseurs zitten die om de dag binnenkomen en compleet hun eigen ding doen.
Klopt.. de vrouwen zijn als een gek aan het schoonmaken en koken.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Huh, heb ik iets gemist? Stream 2?
Ugh, ik kan alleen de COS van toen terugvinden: BB / [COS #445] Het onverstaanbaar gebrabbel van Zoey en Juliequote:
Denk dat ze wel weer terug naar hun eigen rukbunker moeten daarna.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Uit de gesprek heb ik het gevoel dat ze vandaag terug samensmelten
Ik herinner me dit nog .. heb dat live gehoord...quote:Op maandag 1 maart 2021 16:44 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ugh, ik kan alleen de COS van toen terugvinden: BB / [COS #445] Het onverstaanbaar gebrabbel van Zoey en Julie
En een tweet [ twitter ]
Oké, maar dat is dus jouw eigen aanname? Niks officieels?quote:Op maandag 1 maart 2021 16:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klopt.. de vrouwen zijn als een gek aan het schoonmaken en koken.
Nee, ze hebben iets van BB gehoord, maar toen hadden wij een SL. Dus het is gissen.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Oké, maar dat is dus jouw eigen aanname? Niks officieels?
Eindelijk!quote:Op maandag 1 maart 2021 16:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Uit de gesprek heb ik het gevoel dat ze vandaag terug samensmelten
Ben niet zeker, maar denk dat BB de opdracht heeft gegeven om ze vanavond in de watten te leggen en een verhaaltje te vertellenquote:Op maandag 1 maart 2021 16:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Oké, maar dat is dus jouw eigen aanname? Niks officieels?
Ah, ik zie Julie nu de tafel dekken voor 9 personen inderdaad.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, ze hebben iets van BB gehoord, maar toen hadden wij een SL. Dus het is gissen.
scherp opgemerkt!quote:Op maandag 1 maart 2021 16:46 schreef Chanel5 het volgende:
gezien de stapel borden gaan ze straks weer samen?
Liggen te pitten op Michel na, dus denk het niet.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:48 schreef Krambo het volgende:
Weten de mannen ook dat er iets staat te gebeuren of alleen de vrouwen?
Medelijden? Kom op, die week bleek dus maar 3,5 dag.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben wel blij, want kreeg een beetje medelijden
Zoiets dacht ik ook alquote:Op maandag 1 maart 2021 16:50 schreef engine het volgende:
Hoop eventjes samen en dan de vrouwen dat hok in. Maar zal wel weer niet.
Hopelijk wisselen ze meteen van kantquote:Op maandag 1 maart 2021 16:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Medelijden? Kom op, die week bleek dus maar 3,5 dag.
Nee, weer te vroeg. Nét nu bij de mannen de verveling zijn tol begon te eisen. Met dit soort experimenten is de eerste paar dagen altijd ruk, want dat houd iedereen makkelijk uit. Pas na een paar dagen wordt het lastig en dus interessant.quote:
Omdat Zoey voor haar eigen spullen zorgdraagt is ze egoïstisch?quote:Op maandag 1 maart 2021 16:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |