abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 maart 2021 @ 14:01:47 #211
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198318636
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 13:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zolang ze in Amsterdam 7 miljoen (in top crisistijd qua corona) krijgen voor een verdediger die niet 1 minuut in het eerste heeft gespeeld denk ik niet dat 15 miljoen voor een hoog aangeschreven talent die inderdaad international is zo bijzonder onrealistisch is.

Maar goed, dat mag je niet vergelijken ofzo.
Alles mag maar blijft moeilijk vergelijken, een club die geld nodig heeft of een club die nee kan zeggen lijkt me al een verschil en dat is niet het enige.
pi_198318654
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 13:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zolang ze in Amsterdam 7 miljoen (in top crisistijd qua corona) krijgen voor een verdediger die niet 1 minuut in het eerste heeft gespeeld denk ik niet dat 15 miljoen voor een hoog aangeschreven talent die inderdaad international is zo bijzonder onrealistisch is.

Maar goed, dat mag je niet vergelijken ofzo.
Je mag het best vergelijken Scrum, maar feit blijft dat er voor Ajaxspelers veel meer wordt betaald. Dat komt deels door de goede naam die ze als opleidingsclub hebben (veel spelers met een Ajax verleden bij Europese clubs), deels door hun eigen prestaties in Europa en deels door goed onderhandelen en een sterke financiële positie.

Wij hebben even een boost gehad rond het WK in Brazilië, maar verder is het kut qua doorgebroken talenten, presteren we 0,0 in Europa en wat onderhandelingspositie betreft zitten we gewoon niet sterk. Als iedereen weet je dat je geen cent te makken hebt, gaan ze ook niet veel bieden voor spelers. :{
BFF met GGMM
pi_198318766
quote:
14s.gif Op donderdag 4 maart 2021 14:03 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Je mag het best vergelijken Scrum, maar feit blijft dat er voor Ajaxspelers veel meer wordt betaald. Dat komt deels door de goede naam die ze als opleidingsclub hebben (veel spelers met een Ajax verleden bij Europese clubs), deels door hun eigen prestaties in Europa en deels door goed onderhandelen en een sterke financiële positie.

Wij hebben even een boost gehad rond het WK in Brazilië, maar verder is het kut qua doorgebroken talenten, presteren we 0,0 in Europa en wat onderhandelingspositie betreft zitten we gewoon niet sterk. Als iedereen weet je dat je geen cent te makken hebt, gaan ze ook niet veel bieden voor spelers. :{
Die spelers zijn ook vaak gewoon van een hoger niveau, zo eerlijk moet je zijn.

Met name wij zelf als supporter zijn erg snel overtuigd van de kwaliteiten als een speler een paar wedstrijden aardig speelt. En dan bijna beledigd als mensen in praatprogramma's sceptisch zijn.

Al blijft Senesi met z'n linkerbeen en Italiaans paspoort wel een potentieel goudhaantje _O_
blablablabla
  donderdag 4 maart 2021 @ 14:16:47 #214
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_198318832
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 13:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Het zou mij eigenlijk ook wel verbazen, maar Kökcü staat er echt goed op. Denk persoonlijk wel dat het EK een rol gaat spelen voor zijn uiteindelijke waarde. Maakt ie daar één mooie afstandsgoal, dan schiet dat echt omhoog.
Dit dus. Als hij een goal maakt op het EK dan kan zijn prijs wel omhoog schieten. Verder is het duidelijk dat hij talent heeft en hij staat op veel scoutingslijstjes.

Maar als hij zo door blijft spelen gaat het lastig worden. Als hij het niveau van eind vorig seizoen haalt niet.
pi_198318836
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 14:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

Alles mag maar blijft moeilijk vergelijken, een club die geld nodig heeft of een club die nee kan zeggen lijkt me al een verschil en dat is niet het enige.
Dat is ook zo, en vaak langere contracten. Maar het belangrijkste is het Europees podium waarop spelers acteren, zo'n overtuigend tweeluik tegen Lille voegt tientallen miljoenen toe aan potentiële transfersommen. Zet je dat af tegen ons geschutter zal elke nadenkende scout behoudender zijn voor hij zijn werkgever gaat ethousiasmeren om een bod uit te brengen.
blablablabla
  donderdag 4 maart 2021 @ 14:18:27 #216
268491 fetX
pi_198318859
Die tactiek met scoren op een eindtoernooi heeft bij Jorgensen trouwens ook geweldig uitgepakt :')
pi_198318866
quote:
14s.gif Op donderdag 4 maart 2021 14:03 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Weet ik allemaal, en dat zijn ook prima argumenten waarom je minder zou krijgen. Maar kom op, 7 miljoen voor een verdediger die niet 1 minuut heeft gespeeld en dan moeten wij hier blij zijn als we hetzelfde krijgen voor een aanvallende middenvelder die al jaren op allerlei lijstjes staat van topclubs en ook al international is (van een kutland, maar toch) én grotendeels onbetwist basisspeler.

We mogen wel eens wat hoger inzetten wat dat betreft en niet genoegen nemen met een flopbedrag.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2021 14:20:35 ]
pi_198318875
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 14:17 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat is ook zo, en vaak langere contracten. Maar het belangrijkste is het Europees podium waarop spelers acteren, zo'n overtuigend tweeluik tegen Lille voegt tientallen miljoenen toe aan potentiële transfersommen. Zet je dat af tegen ons geschutter zal elke nadenkende scout behoudender zijn voor hij zijn werkgever gaat ethousiasmeren om een bod uit te brengen.
Elke nadenkede scout zal met een goed verslag terugkomen: speler heeft wellicht potentie, maar presteert nu niet goed en Fey heeft het geld nodig, dus doen, maar laag bieden. ;)
BFF met GGMM
pi_198318900
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 14:18 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Weet ik allemaal, en dat zijn ook prima argumenten waarom je minder zou krijgen. Maar kom op, 7 miljoen voor een verdediger die niet 1 minuut heeft gespeeld en dan moeten wij hier blij zijn als we hetzelfde krijgen voor een aanvallende middenvelder die al jaren op allerlei lijstjes staat van topclubs en ook al international is (van een kutland, maar toch).

We mogen wel eens wat hoger inzetten wat dat betreft en niet genoegen nemen met een flopbedrag.
Het is simpel, ze hebben gezien wat Juve heeft moeten betalen voor een speler met 1 seizoen ervaring. Dan nemen ze het ingecalculeerde risico van 7 miljoen, in de hoop dat ze dan een werelddeal hebben gedaan met een nieuwe De Ligt.
BFF met GGMM
  donderdag 4 maart 2021 @ 14:22:20 #220
268491 fetX
pi_198318919
quote:
14s.gif Op donderdag 4 maart 2021 14:19 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Elke nadenkede scout zal met een goed verslag terugkomen: speler heeft wellicht potentie, maar presteert nu niet goed en Fey heeft het geld nodig, dus doen, maar laag bieden. ;)
En als hij 1 goal maakt en een goede pot speelt op het EK worden de prestaties van afgelopen seizoen weer vergeten. Valt niet zoveel over te zeggen denk ik, maar wel eens met @Scrummie dat een bedrag van onder of rond de 10 wel laag is. Denk alleen dat we wat minder te willen hebben in deze financiële situatie (again).
pi_198318955
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 14:22 schreef fetX het volgende:

[..]

En als hij 1 goal maakt en een goede pot speelt op het EK worden de prestaties van afgelopen seizoen weer vergeten. Valt niet zoveel over te zeggen denk ik, maar wel eens met @:scrummie dat een bedrag van onder of rond de 10 wel laag is. Denk alleen dat we wat minder te willen hebben in deze financiële situatie (again).
Kokcu hoeft inderdaad maar 1x te scoren op het EK en clubs als Galatasaray en Fener vinden weer ergens een verloren potje zwart geld om hem te overtuigen. Maar, die overtuigen hém dan met miljoenen aan tekengeld/salaris, niet Feyenoord. Wij krijgen in dergelijke gevallen echt nog steeds niet de hoofdprijs.
BFF met GGMM
  donderdag 4 maart 2021 @ 14:26:33 #222
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198318985
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 14:22 schreef fetX het volgende:

[..]

En als hij 1 goal maakt en een goede pot speelt op het EK worden de prestaties van afgelopen seizoen weer vergeten. Valt niet zoveel over te zeggen denk ik, maar wel eens met @:scrummie dat een bedrag van onder of rond de 10 wel laag is. Denk alleen dat we wat minder te willen hebben in deze financiële situatie (again).
Probleem is ook dat het weinig zoden aan de dijk zet want wat koop je er voor terug, ook een Berghuis verkopen voor 4 miljoen terwijl een vergelijkbare vervanger 16+ kost lijkt me geen goed plan maar ik weet ook niet hoe groot het gat in de begroting is bij Feyenoord.
  donderdag 4 maart 2021 @ 14:27:42 #223
268491 fetX
pi_198319009
quote:
14s.gif Op donderdag 4 maart 2021 14:24 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Kokcu hoeft inderdaad maar 1x te scoren op het EK en clubs als Galatasaray en Fener vinden weer ergens een verloren potje zwart geld om hem te overtuigen. Maar, die overtuigen hém dan met miljoenen aan tekengeld/salaris, niet Feyenoord. Wij krijgen in dergelijke gevallen echt nog steeds niet de hoofdprijs.
De hoofdprijs waarschijnlijk niet nee, maar ik vind 15 miljoen ook niet per se de hoofdprijs.

Als hij weer opkrabbelt de laatste wedstrijden en een goed EK speelt, kun je dat er best voor krijgen denk ik.

Dromen mag.
  donderdag 4 maart 2021 @ 14:29:25 #224
268491 fetX
pi_198319028
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 14:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

Probleem is ook dat het weinig zoden aan de dijk zet want wat koop je er voor terug, ook een Berghuis verkopen voor 4 miljoen terwijl een vergelijkbare vervanger 16+ kost lijkt me geen goed plan maar ik weet ook niet hoe groot het gat in de begroting is bij Feyenoord.
Ja, dat gaat nog een hele klus worden al kunnen talenten als Hendriks en Antonucci wel lichtpuntjes worden. Maar dat er minimaal 2/3 spelers van niveau bij moeten is wel duidelijk en dat gaat lastig zat worden.
pi_198319070
Is er eigenlijk al iets bekend over waarom Haps er een tijdje niet was?
  donderdag 4 maart 2021 @ 14:33:58 #226
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198319099
quote:
14s.gif Op donderdag 4 maart 2021 14:32 schreef aTypisch het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over waarom Haps er een tijdje niet was?
Er was blijkbaar iets in de privésferen waardoor zijn hoofd een tijdje niet bij het voetbal was, hij liep daarvoor ook al bij een psycholoog/mental coach.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198319186
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 14:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Er was blijkbaar iets in de privésferen waardoor zijn hoofd een tijdje niet bij het voetbal was, hij liep daarvoor ook al bij een psycholoog/mental coach.
ahh okay

wel treurig dat hij nu zijn minuten maakt als vleugelaanvaller :')
  donderdag 4 maart 2021 @ 14:44:38 #228
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_198319248
Ajax speelt dus nog wel 2 maal in de Kuip dit seizoen. Heb nu al zin in die wedstrijden!
  donderdag 4 maart 2021 @ 14:46:42 #229
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198319278
quote:
14s.gif Op donderdag 4 maart 2021 14:40 schreef aTypisch het volgende:

[..]

ahh okay

Ja al is het wel een vreemde gewaarwording dat Dickie op zijn plek wel het vertrouwen geeft aan een talent die de laatste tijd ook niveautje Nelom aantikt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198319311
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 14:27 schreef fetX het volgende:

[..]

De hoofdprijs waarschijnlijk niet nee, maar ik vind 15 miljoen ook niet per se de hoofdprijs.

Als hij weer opkrabbelt de laatste wedstrijden en een goed EK speelt, kun je dat er best voor krijgen denk ik.

Dromen mag.
Ook gewoon bijgetekend tot 2025 dus dat maakt het een stuk eenvoudiger dat soort pogingen te pareren.
blablablabla
  donderdag 4 maart 2021 @ 15:03:30 #231
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198319487
quote:
14s.gif Op donderdag 4 maart 2021 14:40 schreef aTypisch het volgende:

[..]

ahh okay

dat is wel jammer want net een jongen die als moderne back wel waarde en dus ook transferwaarde zou kunnen hebben
pi_198319545
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is wel jammer want net een jongen die als moderne back wel waarde en dus ook transferwaarde zou kunnen hebben
Malacia speelt vreselijk zwak en volgens mij ook niet fit meer. Zet dan Haps erin op de back.
pi_198319598
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het is enigszins kapitaalvernietiging maar Haps is nou ook weer geen wereldwonder als linksback. Onrustig in balbezit en veel assists heeft hij ook niet.
  donderdag 4 maart 2021 @ 15:13:33 #234
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198319622
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:12 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het is enigszins kapitaalvernietiging maar Haps is nou ook weer geen wereldwonder als linksback. Onrustig in balbezit en veel assists heeft hij ook niet.
de keren dat ik hem gezien heb stond hij voorin
  donderdag 4 maart 2021 @ 15:18:08 #235
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_198319692
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

de keren dat ik hem gezien heb stond hij voorin
Hij stond in het begin van het seizoen regelmatig wel gewoon op z'n eigen positie. Heeft toen ook wel een aantal belangrijke goals gemaakt (wat hem als vleugelspeler gek genoeg niet lukt), maar echt in vorm was ie ook niet volgens mij.
  donderdag 4 maart 2021 @ 23:08:49 #236
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_198329457
twitter
pi_198332615
twitter

Leuk
  vrijdag 5 maart 2021 @ 14:20:18 #238
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198337291
Ah, Dickie grijpt de persconferentie maar weer eens aan om een speler als Geertruida te downplayen.

Ik word een beetje moe van die man.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 5 maart 2021 @ 14:32:24 #239
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_198337505
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 14:20 schreef Caland het volgende:
Ah, Dickie grijpt de persconferentie maar weer eens aan om een speler als Geertruida te downplayen.

Ik word een beetje moe van die man.
Nog één wedstrijd en het seizoen is voorbij gelukkig.
Makkelijk eerste
  vrijdag 5 maart 2021 @ 14:42:18 #240
268491 fetX
pi_198337631
Sekou Conteh weer geblesseerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')