quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Dat ben ik met je eens, Bot en Fer zijn te traag voor dit type voetbal waardoor het mis ging (ook in de passing), daardoor ontstaan fouten in de opbouw en vrije ruimtes achterin. Toch hadden ze het moeten durven volhouden want de tweede helft sloeg nu helemaal nergens op. Zeker Haps en Jørg in de ploeg gooien haalde volledig de angel uit het aanvalsspel.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:13 schreef Elan het volgende: [..] Snelheid van het centrale duo ook wel een dingetje, het is niet dat die ruimte alleen ontstaat door slecht positiespel.
Mwoah.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zeker Haps en Jørg in de ploeg gooien haalde volledig de angel uit het aanvalsspel.
Sini kon het ook niet meer echt belopen, het zal allemaal ook wel met fitheid te maken hebben gehad. Haps viel wel beroerd in, dat was jammer.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwoah.
Ik begreep Haps nog wel omdat je wat meer onder druk kwam tweede helft. Alleen Haps gaat dan constant centraal lopen tegenwoordig.
Gast, Spajic speelt al even niet, dus stop hier nou gewoon mee.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:31 schreef macca728 het volgende:
Zijn Fer en Spajic wel fit en worden ze dat nog wel helemaal ?
Hoorde zoiets dat ze versleten zijn allebei
Toen we voorkwamen had gewoon Dick moeten consolideren en twee linies in moeten zakken, want die counters waren levensgevaarlijk.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, Bot en Fer zijn te traag voor dit type voetbal waardoor het mis ging (ook in de passing), daardoor ontstaan fouten in de opbouw en vrije ruimtes achterin. Toch hadden ze het moeten durven volhouden want de tweede helft sloeg nu helemaal nergens op. Zeker Haps en Jørg in de ploeg gooien haalde volledig de angel uit het aanvalsspel.
Nee, Sinisterra had in de eerste helft al ergens last van waardoor het wat minder werd.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sini kon het ook niet meer echt belopen, het zal allemaal ook wel met fitheid te maken hebben gehad. Haps viel wel beroerd in, dat was jammer.
Jørg vond ik wel onbegrijpelijk. Die vertraagde de boel enorm, heeft echt iets van vijf overtredingen gemaakt op het middenveld
Jorgensen moet je echt niet meer inbrengen. Die gast is gewoon klaar.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sini kon het ook niet meer echt belopen, het zal allemaal ook wel met fitheid te maken hebben gehad. Haps viel wel beroerd in, dat was jammer.
Jørg vond ik wel onbegrijpelijk. Die vertraagde de boel enorm, heeft echt iets van vijf overtredingen gemaakt op het middenveld
We missen inderdaad stootkracht voorin. Maar wisselt Dick niet, loopt iedereen te zeiken dat hij niet wisselt.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Jorgensen moet je echt niet meer inbrengen. Die gast is gewoon klaar.
@aTypisch is vast vreselijk blij dat we hem hebben behoudenquote:Op maandag 1 maart 2021 10:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Jorgensen moet je echt niet meer inbrengen. Die gast is gewoon klaar.
quote:Op maandag 1 maart 2021 11:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Senesi was weer zo zwak gisteren,
Bij de 1-1 ging hij er zo zwak in.
Bij de 2-2 loopt Boadu uit zijn rug en is die gezien
Bij de 3-2 is die ook te laat om te reageren
Wat een matige speler, en dat moet 20 miljoen opleveren?
Al heel het jaar is die slecht
was er een bod dan?quote:Op maandag 1 maart 2021 11:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:atypisch is vast vreselijk blij dat we hem hebben behouden
Ik heb het er voornamelijk over dat je iedere user compleet aan het belachelijk maken was die suggereerde dat we Jorgensen moesten verkopen.quote:
je had toen jorgensen en bozenik (en bannis)quote:Op maandag 1 maart 2021 11:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb het er voornamelijk over dat je iedere user compleet aan het belachelijk maken was die suggereerde dat we Jorgensen moesten verkopen.
Jij wilde hem toch ook behouden toen Newcastle concreet was met die 18 miljoen?quote:Op maandag 1 maart 2021 11:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je had toen jorgensen en bozenik (en bannis)
dan kun je niet een van die spelers voor een habbekrats laten gaan nee, is gelukkig ook niet gebeurd
jammer dat ze er vervolgens nog een Argentijn naast op de bank zetten
geen ideequote:Op maandag 1 maart 2021 11:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij wilde hem toch ook behouden toen Newcastle concreet was met die 18 miljoen?
Bij die 1-1 moet Botteghin toch gewoon de bal aanvallen, die blijft op 5 meter dekken terwijl Senesi rugdekking geeft.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Bij die 2-2 wordt Fer ook kinderlijk eenvoudig voorbijgelopen. Wijndal mag nooit zo makkelijk naar binnen komen en die pass gevenquote:Op maandag 1 maart 2021 12:02 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Bij die 1-1 moet Botteghin toch gewoon de bal aanvallen, die blijft op 5 meter dekken terwijl Senesi rugdekking geeft.
Die 2-2 kan je over dubben, maar op het moment van de pass van Wijndal staat Malacia achter Boadu, die moet dan eigenlijk doordekken.
Over die 3-2 lijkt me niet dat je daar naar Senesi moet wijzen
[ afbeelding ]
Het verhaal van Botteghin is in een notendop het verhaal van Feyenoord: waarom staat deze trage zak hooi nog in het centrum van de verdediging.. een club die geen parodie is op zichzelf selecteert door maar Feyenoord blijft maar jaar in jaar uit dezelfde spelers opstellenquote:Op maandag 1 maart 2021 12:02 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Bij die 1-1 moet Botteghin toch gewoon de bal aanvallen, die blijft op 5 meter dekken terwijl Senesi rugdekking geeft.
Die 2-2 kan je over dubben, maar op het moment van de pass van Wijndal staat Malacia achter Boadu, die moet dan eigenlijk doordekken.
Over die 3-2 lijkt me niet dat je daar naar Senesi moet wijzen
[ afbeelding ]
Ook dat. Er ging daar zoveel aan vooraf. Dan word je als laatste man echt gek als je dat allemaal ziet gebeuren. Kan je echt niet aan Senesi rekenen die goal.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij die 2-2 wordt Fer ook kinderlijk eenvoudig voorbijgelopen. Wijndal mag nooit zo makkelijk naar binnen komen en die pass geven
Hij is ook 'maar' 1.84. Vind dat niet heel groot voor een CV.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In ieder geval zit nu het grote probleem bij Fer en Botteghin lijkt mij. Vraag mij echter af hoe je dat met het huidige spelersmateriaal goed kunt oplossen. Geert wordt vaak als antwoord gegeven maar zijn verdedigende positionering is niet bijster sterk.
quote:Op maandag 1 maart 2021 11:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |