SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
Schoten erg slecht van 3 tegen de Lakers gisterenquote:Op maandag 1 maart 2021 02:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Trade Wiggins maar met die MIN pick + Wiseman voor Beal.
Ze zijn altijd kut van 3 . Verder is het steeds een gedoe om naar te kijken , dat domme kutvolk zoals Lee, Mulder, Looney , Wiggins , Paschall en ga zo maar door.quote:Op maandag 1 maart 2021 18:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Schoten erg slecht van 3 tegen de Lakers gisteren
Pelicans gaven het nog bijna wegquote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:39 schreef Hathor het volgende:
Dat Utah leeft nu toch al een flinke tijd behoorlijk boven zijn stand.
Ja wel knapquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:21 schreef 3rr0r het volgende:
Kreeg trouwens mee dat men bij de Miami Heat de bezoekers checkt met honden. Ik meen dat ze zeiden dat die met 92% accuraatheid covid-19 konden detecteren
Verbaast me niks, er schijnen ook honden te zijn die kanker kunnen ontdekken bij mensen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:21 schreef 3rr0r het volgende:
Kreeg trouwens mee dat men bij de Miami Heat de bezoekers checkt met honden. Ik meen dat ze zeiden dat die met 92% accuraatheid covid-19 konden detecteren
Ik zat te kijken tijdens de intro, maar bedacht me nog net op tijd. Die onzin is het niet waard om een nachtrust voor op te geven.quote:Op maandag 8 maart 2021 12:50 schreef Zipportal het volgende:
Dit was echt triest. Hier ga je toch niet voor opblijven?![]()
Leuk dat Curry 3-point heeft gewonnen.
Dunk contest was beschamend slecht. Die kerels kunnen zo hoog springen en dan is dit het beste wat ze brengen... Beter laten ze ook publiek thuis stemmen ipv wat seniele oud-winnaars.quote:
Toch nog iets geleerd van zijn nederlaag tegen Joe Harris de vorige keer dusquote:Driepuntscontest was dan nog wel geinig op het einde omdat Curry met de laatste bal een flink hoge score van Conley toch nog overtrof
Helpt ook niet dat die dunkzooi er in de rust even heel snel doorgedrukt moest worden . En dat er niemand meedeed met iets van talent is ook iets waar ze over na moeten denken .quote:Op maandag 8 maart 2021 13:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dunk contest was beschamend slecht. Die kerels kunnen zo hoog springen en dan is dit het beste wat ze brengen... Beter laten ze ook publiek thuis stemmen ipv wat seniele oud-winnaars.
De winaar Anfernee deed echt de meest boring dunks. Cassius begon met een betere dunk, waar je timing, sprongkracht en skills voor nodig hebt (opgooien, between legs, dunk), maar een balletje wat dan hoog geplakt is op het bord en je slechts hoog voor hoeft te springen en erin dunken wordt dan meer gewaardeerd.
Sowieso ben ik geen fan van atributen. Doe gewoon een mooie (volledige) windmill met 360 ofzo. En hou eens op met te lange mensen kiezen om over te springen waardoor je moet afzetten op hun rug/schouder om er goed overheen te komen. Hoewel ik zijn move met de armen erbij wel weer cool vond. En stop er wat flavour in, ze lopen er suf nonchalant zo van, ik doe maar ff wat en de finish is zonder 'oompf'.. zeker voor het geval het misgaat je niet teveel hebt uitgestraald dat je echt serieus flink je best deed maar faalde.
Driepuntscontest was dan nog wel geinig op het einde omdat Curry met de laatste bal een flink hoge score van Conley toch nog overtrof
En wat meer mensen overhalen om mee te doen. Was eerder al blij dat ze niet meer onzin deden als over een auto van sponsor KIA springen en taartjes op de ring uitblazen. Snap dat op een gegeven moment je niet erg creatief meer kan zijn na al die jaren maar geef mij maar een goed uitgevoerde klassieker of iets daarop gebaseerd met een twistje. Uiteindelijk gaat het om de uitvoering, met stijl en een finish waarbij je denkt damnnn en iedereen wil gaan staan met hand voor de mond van ohw shiiiittttquote:Op maandag 8 maart 2021 16:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Helpt ook niet dat die dunkzooi er in de rust even heel snel doorgedrukt moest worden . En dat er niemand meedeed met iets van talent is ook iets waar ze over na moeten denken .
Vergeet onze vrienden Kyrie Irving en JR Smiss niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Apart wel , Leonard gaat zo aangepakt worden en KD niet
Jerry Lin heeft ook 0 op rekest gekregen vanwege zijn spleetogen en pigment .quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vergeet onze vrienden Kyrie Irving en JR Smiss niet.
Oh en 'bitch ass white boy' Harrell natuurlijk
Ze denken zelf kennelijk dat het niet opvalt, die dubbele standaardquote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Apart wel , Leonard gaat zo aangepakt worden en KD niet
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze denken zelf kennelijk dat het niet opvalt, die dubbele standaard
Wat een nonsense zeg. Een van meest sympathieke gasten ook nog eens. Alsof andere geen scheldwoorden/racist slur (vooral tegen Duitsersquote:Op woensdag 10 maart 2021 04:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat was het dan voor die white boy (niet dat die er iets van kan overigens , verbaast me dat die nog in de league een contract heeft)
https://thesportsrush.com(...)-praised-hitler-too/
Ongeacht huidskleur zullen ze sowieso een nobuddie sneller aanpakken dan een ster denk ik, maar er blijft toch een vieze smaak dat bij het aanpakken van dit soort incidenten er wel sprake is van verschil naar huidskleur/afkomst. Vind dat als het om iets kleins gaats er ook nog wel verschil is in of je het tijdens het prof basketballen doet of elders in je vrije tijd.quote:Op woensdag 10 maart 2021 04:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat was het dan voor die white boy (niet dat die er iets van kan overigens , verbaast me dat die nog in de league een contract heeft)
https://thesportsrush.com(...)-praised-hitler-too/
Voor het 4e kwart hielp hetquote:Op vrijdag 12 maart 2021 06:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Stiekem hoop ik dat die morgen Bob Lightyears een paar welgemikte vuistslagen geeft.
Patterson en Mann weten nu ook weer waar ze staanquote:
Tsja het kan dus wel, alleen is er van enige consistentie geen sprake daar.quote:Op zondag 14 maart 2021 23:27 schreef 3rr0r het volgende:
Curry moet maar elke wedstrijd jarig zijn denk ik
Zeker. Speeltijd is het belangrijkste voor zijn ontwikkeling.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Pokusevski 23 punten, de tijd in de G league bubble lijkt hem goed gedaan te hebben
Hij moet wel een beetje spiermassa kweken. Natuurlijk niet gek voor een gozer van net 19 jaar, maar het is echt een iel mannetje nog. Dat gaat zijn grootste probleem worden denk ik, de shooting form is er wel, de lengte uiteraard ook, maar spiermassa kweken is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op maandag 15 maart 2021 12:01 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Zeker. Speeltijd is het belangrijkste voor zijn ontwikkeling.
Geen idee. Embiid zag er ook niet best uit, hoe z'n knie de verkeerde kant op knakte, maar schijnt mee te vallenquote:Op maandag 15 maart 2021 12:57 schreef Hathor het volgende:
Heeft Davis nu een kuit blessure, een achillespeesblessure, of een combinatie van beiden? Het schijnt toch wel vrij ernstig te zijn want zijn situatie word nu al vanaf half Februari om de paar weken geevolueerd en er is nog steeds niet echt duidelijkheid.
In de NBA lukt het ze overal toch wel om bij de spelers voldoende spiermassa te kweken?quote:Op maandag 15 maart 2021 13:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hij moet wel een beetje spiermassa kweken. Natuurlijk niet gek voor een gozer van net 19 jaar, maar het is echt een iel mannetje nog. Dat gaat zijn grootste probleem worden denk ik, de shooting form is er wel, de lengte uiteraard ook, maar spiermassa kweken is niet voor iedereen weggelegd.
Zijn natuurlijk uitzonderingen zoals KD, maar dat potentieel zal die ook weer niet hebben denk ik zo.
Niet bij Durant, dat is altijd een spillebeen geweest, maar het schijnt hem niet te hinderen.quote:Op maandag 15 maart 2021 17:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In de NBA lukt het ze overal toch wel om bij de spelers voldoende spiermassa te kweken?
Niet nodig misschien ook omdat hij zo lang is en verder een finesse speler is. En hij is niet viesdun natuurlijk, juist door z'n lengte oogt het vooral zo maar hij zal genoeg wegen en sterk zijn om z'n mannetje te staan. Reggie Miller was ook een slanke den, maar dat waren andere tijden.quote:Op maandag 15 maart 2021 17:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niet bij Durant, dat is altijd een spillebeen geweest, maar het schijnt hem niet te hinderen.
Als je alles met gemak over iedereen kan schieten terwijl je ook nog aardig snel bent heb je geen kracht nodig.quote:Op maandag 15 maart 2021 17:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niet bij Durant, dat is altijd een spillebeen geweest, maar het schijnt hem niet te hinderen.
Kijk naar een Giannis, Porzingis enzo hoe die de NBA in kwamen en hoe die er nu uit zien.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hij moet wel een beetje spiermassa kweken. Natuurlijk niet gek voor een gozer van net 19 jaar, maar het is echt een iel mannetje nog. Dat gaat zijn grootste probleem worden denk ik, de shooting form is er wel, de lengte uiteraard ook, maar spiermassa kweken is niet voor iedereen weggelegd.
Zijn natuurlijk uitzonderingen zoals KD, maar dat potentieel zal die ook weer niet hebben denk ik zo.
Dat team is ook helemaal niks als Green en Curry op de bank zitten.quote:
Green was vandaag ook een verdrietig stuk vreten maar dat zal wel weer te maken met het bedrijf die zijn zaken waarneemt . En Looney staat erin omdat die dE kLeiNe dInGeTjEs doet die fans niet zien volgens Kerr terwijl iedereen ziet dat een bejaarde is die niet eens Schroder kan wegzetten in de postquote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat team is ook helemaal niks als Green en Curry op de bank zitten.
Zag je tegen Utah ook. Iedere keer als die 2 op de bank zaten kwam Utah terug in de wedstrijd.
Ik snap niet waarom ze iemand als Cousins niet opnieuw binnen halen voor een dosis ervaring en lengte want met die Loony win je ook niks.
Klopt, ik heb er ook wel vertrouwen in dat hij zeker sterker gaat worden. Maar omdat hij zo iel oogt is het momenteel lastig voor te stellen dat hij ooit het frame van een Giannis zou kunnen hebbenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kijk naar een Giannis, Porzingis enzo hoe die de NBA in kwamen en hoe die er nu uit zien.
Als die jongen flink de sportschool in gaat en slimmer wordt qua verdedigen kan het echt een grote worden.
Porzingis is nu aanvallend niet veel soeps echter of welquote:Op donderdag 18 maart 2021 10:59 schreef Hathor het volgende:
Fenomeen hoor die Doncic, niet te stoppen die gast. Schiet ze ook van overal op de vloer erin.
Sinds de allstar break heeft ue respectievelijk 28, 25, 22 en 13 punten gescoord, dus een dalende lijn, maar zeker niet slecht.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Porzingis is nu aanvallend niet veel soeps echter of wel
Oh okay, dat is best prima ja. Volg het daar niet zo goed, maar hij was zo goed samen met Doncic toen vorig seizoen..quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sinds de allstar break heeft ue respectievelijk 28, 25, 22 en 13 punten gescoord, dus een dalende lijn, maar zeker niet slecht.
Als ue heel blijft en meer ritme op gaat doen kan het nog stukken beter denk ik.
Nog 1 echt serieus goede speler erbij zou ze wel helpen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh okay, dat is best prima ja. Volg het daar niet zo goed, maar hij was zo goed samen met Doncic toen vorig seizoen..
Gisteren was niet echt zijn game, nam vaak slechte schoten en ondanks zijn lengte is het een vrij slechte verdediger. Maar hij heeft soms zijn momenten, als hij tenminste fit is. Maar als Doncic zo speelt zoals hij gisteren deed, is er niks aan de hand voor Dallas. Die gast is ook nog pas 22 en zal alleen nog maar beter worden, het moet wel heel raar lopen als Dallas niet een paar titels gaat pakken met hem, als ze daar een redelijke supportcast omheen bouwen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Porzingis is nu aanvallend niet veel soeps echter of wel
Rond Final Four heb ik weleens gekeken als het uitkwamquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:57 schreef Salina het volgende:
Vandaag begint het NCAA Tournament (March Madness). Zonder Duke en Kentucky. Nog animo voor hier? Ik ga wel wat potten kijken. Beloofd een open toernooi te worden zonder de twee grote teams (beiden matig dit jaar, Kentucky gewoon slecht). Er zijn denk ik weinig uitstekers, buiten Gonzaga. Verder zijn er wat andere teams dan de laatste jaren die het goed doen (Tennessee, Alabama, Ohio State, Illinois). Weer eens wat anders dan Duke, Kentucky, Kansas, Virginia, Villanova.
Die versnippering zie je de laatste jaren ook steeds meer terug in de draft en de keuzes van jonge high school spelers. Die gaan steeds minder naar Duke en Kentucky en meer naar andere scholen. Ook in de draft zie je dat terug: minder Duke en Kentucky (en Kansas) spelers hoog in de drafts de laatste paar jaar.
Echt zonde van Powell, die vond ik ook echt al een hele goeie speler voor de blessure. Geen idee of hij nog niet fit is, gewoon geen speeltijd krijgt of nooit meer de oude wordt.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nog 1 echt serieus goede speler erbij zou ze wel helpen.
Ik vond die Powell zich goed ontwikkelen vlak voordat ie zijn achillespees scheurde. Maar dat is sindsdien niet meer wat.
Ken ik van naam. Is dat een Nederlander? Tof.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:05 schreef PippenScottie het volgende:
Er zijn best wat Nederlanders actiever in March Madness.
Het bekendst is Matt Haarms, hij is vierdejaars en is overgestapt naar BYU, de mormonen universiteit in Salt Lake City. Waarschijnlijk zal Haarms zich na dit seizoen beschikbaar stellen voor de draft.
Interessant om in de gaten te houden is ook Tristan Enaruna. Jongen komt uit Almere, is nu negentien jaar en speelt voor Kansas, kenners weten dat dat een serieuze college die legio profspelers heeft voortgebracht.
Enaruna is nu bankzitter en krijgt niet veel speeltijd, maar dat kan de komende jaren komen.
Matt Haarms is Nederlands ja. Redelijke kans om de eerste Nederlander in de NBA te worden sinds Gadzuric. Hij wordt wel vergeleken met Porzingis, maar dat is vooral omdat hij even lang is en wat op hem lijkt. Het is echter geen zekerheidje dat hij gedraagt wordt.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:42 schreef Salina het volgende:
[..]
Ken ik van naam. Is dat een Nederlander? Tof.
Matt Haarms speelt vandaag met BYU. Volgens mij 's nachts pas om een uur of 2. Of iig heel laat. Wil het eigenlijk toch wel zien. Misschien wel zijn laatste wedstrijd. Wie weet.
Gister paar potjes gezien, de eerste was meteen leuk (Florida in OT). Ook al een paar upsets.
Edit: BYU speelt om 2.40 NL tijd en Kansas 20.15. Die kan ik wel meepikken dan. BYU en ook Gonzaga (2.20) is wel erg laat helaas.
Ik bedoelde Tristan Enaruna. Wist niet dat hij NL was.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Matt Haarms is Nederlands ja. Redelijke kans om de eerste Nederlander in de NBA te worden sinds Gadzuric. Hij wordt wel vergeleken met Porzingis, maar dat is vooral omdat hij even lang is en wat op hem lijkt. Het is echter geen zekerheidje dat hij gedraagt wordt.
Ja mooi, en de andere teams gaan dan proberen ze in de eerste ronde te ontwijken haha.quote:Op maandag 22 maart 2021 09:34 schreef Hathor het volgende:
Lebron wss eruit voor een week of 6, AD nog steeds geen duidelijkheid, en zo zit je dus in een situatie waarin de Lakers als beste ploeg straks aan de playoffs gaan beginnen als 5 of 6 seed of zoiets.
Geweldige atleet.quote:
Kelly Olynyk weg bij de Heat, dat was toch lengte die ze nodig hadden.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Oladipo naar de Heat samen met LMA , Fournier naar Boston , Vučević en Theis naar de Bulls , en Gordon naar Denver
Edit oh, je zei het al, LMAquote:Once LaMarcus Aldridge completes a buyout with the San Antonio Spurs, the Miami Heat are expected to emerge as a frontrunner to sign the seven-time All-Star, sources tell ESPN's Adrian Wojnarowski.
quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:20 schreef GotenSSJ het volgende:
George Hill naar de 76ers ook.
OKC heeft nu 34 picks in de komende 7 jaar.17 1st round, 17 2nd round. En nog wat swaps hier en daar.
Zijn wel iets beter dan die 76er teamsquote:
Die kerken in okc moeten gevuld worden hequote:Op donderdag 25 maart 2021 21:20 schreef GotenSSJ het volgende:
George Hill naar de 76ers ook.
OKC heeft nu 34 picks in de komende 7 jaar.17 1st round, 17 2nd round. En nog wat swaps hier en daar.
Kan niet zeggen dat ie dit seizoen zich dusdanig heeft gemanifesteerd dat ie altijd zou moeten starten.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 05:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Gisteren kreeg GSW een aantal behoorlijke aanbiedingen voor deze jongen die dus nu gratis wegloopt deze zomer en daarmee verdwijnt dus ook zijn salarisslot .
Clowneske organisatie , niet meer of minder.
Ik ook niet maar het gaat mij meer om het noodeloos weggooien van een salarisslot van circa 14 miljoen . Het lijkt wel alsof ze er wel heel erg in zijn geloven , dat ze LiGhTyEarS zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat ie dit seizoen zich dusdanig heeft gemanifesteerd dat ie altijd zou moeten starten.
Durant dacht na de Warriors laat ik een ring halen die nog minder waard is.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Aldridge ook naar de Nets, gaat weer lekker met de ‘parity’.
Teams moeten ook eens kappen met die buy-out van spelers. Griffin en LMA beiden een buy-out, lekker naar het sterkste team in de league, gratis ring ophalen.quote:Op zondag 28 maart 2021 01:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Durant dacht na de Warriors laat ik een ring halen die nog minder waard is.
Die gast is echt zo onzeker.
Het komt het spel niet echt ten goede nee, tijdje terug heb ik zelfs een westrijd er voor uitgezet en ben gaan slapen. beide teams schoten bijna alleen maar drietjes en de meeste gingen nog mis ook, het is een beetje niveautje korfbal aan het worden op deze manier. In deze tijd heeft het ook helemaal geen zin meer om groot en dominant onder de borden te zijn, spelers zoals Olajuwon, Ewing en Robinson zouden nu helemaal uit de toon vallen omdat ze geen van allen scorend vermogen van buiten hebben, het is de wereld op zijn kop eigenlijk.quote:Op zondag 28 maart 2021 08:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Mijn interesse in de nba is ook erg gezakt. Je ziet alleen maar spelers die voor een “prikkie” samen gaan spelen om een ring te halen. En hoe halen ze die ring? Door zoveel mogelijk driepunters te schieten.
Ayton heeft toch echt wel skills. Speelt altijd en de suns hebben een dik winning record. Sowieso de verrassing van het jaar voor mij dat ze zo goed zijn. Ayton heeft toch niet echt een 3 point game (althans, dat staat mij bij).quote:Op zondag 28 maart 2021 21:47 schreef JayJay8 het volgende:
Nja als er een post speler met de kwaliteiten van Olajuwon ofzo komt zal dat team echt wel vanuit de post spelen.
Teams spelen gewoon vanuit hun kwaliteiten i.c.m. zoeken naar de meest waardevolle/beste opties. En behalve een enkeling(Embiid o.a.) zijn er gewoon geen goede post centers in de NBA op dit moment.
Ayton is een goeie ja. Maar is (nog) niet op het niveau om een offense om hem heen te bouwen zoals in de boven genoemde voorbeelden.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:54 schreef peasant het volgende:
[..]
Ayton heeft toch echt wel skills. Speelt altijd en de suns hebben een dik winning record. Sowieso de verrassing van het jaar voor mij dat ze zo goed zijn. Ayton heeft toch niet echt een 3 point game (althans, dat staat mij bij).
Maar hij heeft dan ook een heel fijn team om zich heen om nog steeds old school centre te kunnen zijn.
Het kan dus wel
Ik denk dat hij die skills wel heeft, maar dat het bouwen om hem heen sowieso niet gaat gebeuren. Punt is dat je als goeie old school centre echt nog wel een plek kan vinden, maar je moet echt wel heel goed zijn. De twee garnituur old school centre zonder outside game gaan niet meer bepalende rollen spelen.quote:Op maandag 29 maart 2021 10:50 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Ayton is een goeie ja. Maar is (nog) niet op het niveau om een offense om hem heen te bouwen zoals in de boven genoemde voorbeelden.
Nr 1 in de East Sixers even aan de kant gezet gisteren, die nog wel zonder Embiid zijn meen ik.quote:Op maandag 29 maart 2021 12:18 schreef Hathor het volgende:
Gordon en McGee is trouwens ook wel een aardige boost voor de Nuggets. Kunnen weer ver komen dit jaar.
quote:Op woensdag 31 maart 2021 02:40 schreef PowerLoungen het volgende:
https://www.instagram.com/p/CNDlg_NFMcy/?igshid=1u8miuflmoj9u00
Geen wonder dat ieder wijf van hem uiteindelijk weggaat , het is mentaal gezien een 12 jarige samen met stripclub Harden en Flatearther Kyrie
KD kan dat zeggen zonder gevolgen, als het andersom was geweest was dit nu overal in de headlines.quote:Op woensdag 31 maart 2021 14:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]![]()
'Pale bitch' kan overigens ook in het rijtje 'Bitch ass white boy'. Hoewel dat nog wat erger was omdat 'on court' ipv messaging, laat het wel zien hoe sommigen daar met het huidskleurdingetje omgaan.
Ook de nodige homofobe uitspraken erbij . Zal wel de volgende na Stephen Jackson zijn die zich gaat bekeren tot die ene jodenhatende ideologie naast het Nazisme .quote:Op woensdag 31 maart 2021 14:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]![]()
'Pale bitch' kan overigens ook in het rijtje 'Bitch ass white boy'. Hoewel dat nog wat erger was omdat 'on court' ipv messaging, laat het wel zien hoe sommigen daar met het huidskleurdingetje omgaan.
Eerlijk gezegd denk ik dat het fake is, ik heb die twitterfeed van Rapaport eens zitten bekijken, maar alles wijst erop dat het gewoon dikke maatjes zijn die een prank doen of zo.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook de nodige homofobe uitspraken erbij . Zal wel de volgende na Stephen Jackson zijn die zich gaat bekeren tot die ene jodenhatende ideologie naast het Nazisme .
quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat het fake is, ik heb die twitterfeed van Rapaport eens zitten bekijken, maar alles wijst erop dat het gewoon dikke maatjes zijn die een prank doen of zo.
ja dusquote:
https://nos.nl/artikel/23(...)ier-wedstrijden.htmlquote:Matchfixing in het basketbal: spelers verdacht van opzettelijk verliezen vier wedstrijden
Meerdere oud-basketballers van eredivisieclub Aris uit Leeuwarden worden verdacht van het opzettelijk verliezen van vier wedstrijden in het voorjaar van 2019. Het vermoeden is dat ze samenwerkten met Koreaanse gokkers. Die hadden tienduizenden euro's op de wedstrijden ingezet, blijkt uit onderzoek van de NOS.
Het valt alleen op geen enkele manier te bewijzen, de spelers in kwestie ontkennen, en van de Koreanen hoef je al helemaal geen medewerking te verwachten. Maar het is wel een voor de hand liggende zaak, spelers die in een mickey mousecompetite spelen voor een appel en een ei zijn gevoelig voor een aanbod waarbij ze snel een paar duizend euro in hun zak kunnen steken.quote:
Het is gewoon een matige ploeg. Curry, Wiggins en Green weer gewoon een goede wedstrijd, maar verder ishet niks. Die Wiseman zal misschien wel wat worden maar is nu gewoon te wisselvallig. En die Oubre die zichzelf geweldig vind komt niet verder dan 8 punten en 4 rebounds. Dan wordt het een lastig verhaal want wat er op de bank zit ga je de oorlog ook niet mee winnen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:01 schreef Hathor het volgende:
Warriors zijn nu wel heel hard hun best aan het doen om dit jaar vroeg met vakantie te kunnen gaan.
Tsja, daar al een fitte Thompson straks ook niet veel verandering in kunnen brengen, ze moeten echt gaan investeren in de breedte.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is gewoon een matige ploeg. Curry, Wiggins en Green weer gewoon een goede wedstrijd, maar verder ishet niks. Die Wiseman zal misschien wel wat worden maar is nu gewoon te wisselvallig. En die Oubre die zichzelf geweldig vind komt niet verder dan 8 punten en 4 rebounds. Dan wordt het een lastig verhaal want wat er op de bank zit ga je de oorlog ook niet mee winnen.
Verliezen van de Heat is geen schandequote:Op vrijdag 2 april 2021 08:01 schreef Hathor het volgende:
Warriors zijn nu wel heel hard hun best aan het doen om dit jaar vroeg met vakantie te kunnen gaan.
Het gaat me niet zozeer om de Heat, maar dat ze inmiddels al ruim onder de 500 zitten.quote:
Curry is zijn geduld aan het verliezen met een louter laag IQ roster met teveel kinderenquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:01 schreef Hathor het volgende:
Suns gingen vorig jaar opeens op een 9-0 run ofzo in de bubbel nadat Oubre geblesseerd was geraakt . Toeval ?quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is gewoon een matige ploeg. Curry, Wiggins en Green weer gewoon een goede wedstrijd, maar verder ishet niks. Die Wiseman zal misschien wel wat worden maar is nu gewoon te wisselvallig. En die Oubre die zichzelf geweldig vind komt niet verder dan 8 punten en 4 rebounds. Dan wordt het een lastig verhaal want wat er op de bank zit ga je de oorlog ook niet mee winnen.
Het is wel je leider, als GSW zijnde. Snap die mentaliteit nooit zo. Gasten als Beal, Westbrook, Lillard, CP3 vorig jaar in OKC verliezen hun geduld ook niet. Die nemen die mentor rol op zich en voelen daar een soort van trots in. Ik kijk geen GSW, maar Curry zou ook zo iemand moeten zijn imo. Zoveel succes gehad, en als het dan even wat minder loopt en je niet gratis ringetjes op kan komen halen, ga je lopen mokken, kom op man.quote:Op vrijdag 2 april 2021 16:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Curry is zijn geduld aan het verliezen met een louter laag IQ roster met teveel kinderen
Je kan mentoren wat je wilt en iedere keer 36 erin gooien en spelen als een MVP maar Bazemore , Oubre , Mannion , Wiseman , Lee , Paschall en ga zo maar door zijn gewoon slecht , vooral in hun hoofd.quote:Op vrijdag 2 april 2021 16:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is wel je leider, als GSW zijnde. Snap die mentaliteit nooit zo. Gasten als Beal, Westbrook, Lillard, CP3 vorig jaar in OKC verliezen hun geduld ook niet. Die nemen die mentor rol op zich en voelen daar een soort van trots in. Ik kijk geen GSW, maar Curry zou ook zo iemand moeten zijn imo. Zoveel succes gehad, en als het dan even wat minder loopt en je niet gratis ringetjes op kan komen halen, ga je lopen mokken, kom op man.
Tja, dat krijg je er al je met z'n 3-en een max contract tekent.. Dan weet je dat je vrij weinig aan je team toe kan voegen, buiten wildcards als Wiggins en Oubre, aangevuld met picks. Dat je dan niet tevreden bent met je 2de pick ligt vooral aan je scouting dan. Is die Wiseman echt zo slecht? Het is geen Ball of Edwards, maar toch vrij aardig dacht ik?quote:Op vrijdag 2 april 2021 16:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je kan mentoren wat je wilt en iedere keer 36 erin gooien en spelen als een MVP maar Bazemore , Oubre , Mannion , Wiseman , Lee , Paschall en ga zo maar door zijn gewoon slecht , vooral in hun hoofd.
Wiseman ziet er leuk uit in highlights maar iedere center van de andere partij doet met hem wat die wilt . Gisteren probeerde die trouwens Adebayo en Butler te verslaan vanaf de zijlijn met een dribbel dus hij snapt nog vrij weinig . Lamelo bijvoorbeeld is al 100 jaar verder en Edwards begint daar ook langzamerhand te komen . De scouting van de Warriors is nu ipv Jerry West en huidige GM van de Hawks : Mike Dunleavy Jr die vroeger heeft gezegd dat Warriorfans erin kunnen zakken toen die er zelf speelde en het zoontje van de eigenaar die niet weet of er lucht of zand in een bal zit.quote:Op vrijdag 2 april 2021 17:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je er al je met z'n 3-en een max contract tekent.. Dan weet je dat je vrij weinig aan je team toe kan voegen, buiten wildcards als Wiggins en Oubre, aangevuld met picks. Dat je dan niet tevreden bent met je 2de pick ligt vooral aan je scouting dan. Is die Wiseman echt zo slecht? Het is geen Ball of Edwards, maar toch vrij aardig dacht ik?
Dit verhaal gaat natuurlijk niet op voor de Lakers en de Nets. Las dat de Nets een salarishuis van rond de 167 miljoen hadden, ondanks dat de cap iets van 110 isToen konden ze nog vrolijk 2 max spelers toevoegen, voor een miljoentje per stuk, omdat de regels in de NBA nergens over gaan. Blij toe dat het team dat ik support toch kut is dit jaar. Lekker als je een fan bent van teams die all-in gegaan zijn dit jaar, zoals de Clippers, Nuggets, Philly etc.
Playoffs/Finals kan je alweer schriftelijk af doen, tenzij er iets heel geks gaat gebeuren.
Ja, Lamelo is wel een spelertje hoor. Waren geruchten dat Presti een mega offer uit ging brengen om hem te kunnen draften, volgens mij heb ik hier toen nog gepost dat ik hoopte dat er niets van waar was omdat ik het niet zag zitten om met hem de toekomst in te gaan. Die post ga ik nog een hoop spijt van hebben denk ikquote:Op vrijdag 2 april 2021 17:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wiseman ziet er leuk uit in highlights maar iedere center van de andere partij doet met hem wat die wilt . Gisteren probeerde die trouwens Adebayo en Butler te verslaan vanaf de zijlijn met een dribbel dus hij snapt nog vrij weinig . Lamelo bijvoorbeeld is al 100 jaar verder en Edwards begint daar ook langzamerhand te komen . De scouting van de Warriors is nu ipv Jerry West en huidige GM van de Hawks : Mike Dunleavy Jr die vroeger heeft gezegd dat Warriorfans erin kunnen zakken toen die er zelf speelde en het zoontje van de eigenaar die niet weet of er lucht of zand in een bal zit.
Lamelo was inderdaad wel de grootste gok . Je zag in Australi dat die alles met het grootste gemak deed maar wel in een slechte league .quote:Op vrijdag 2 april 2021 17:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, Lamelo is wel een spelertje hoor. Waren geruchten dat Presti een mega offer uit ging brengen om hem te kunnen draften, volgens mij heb ik hier toen nog gepost dat ik hoopte dat er niets van waar was omdat ik het niet zag zitten om met hem de toekomst in te gaan. Die post ga ik nog een hoop spijt van hebben denk ik![]()
Hoe kun je in godsnaam zulke scouts aannemen danSnap best dat je kinderen een plekje in de organisatie wil geven, maar je gaat toch niet de toekomst van je franchise op het spel zetten daarmee
Eerlijk gezegd had ik Lamelo ook niet zo hoog zitten, en ik verwachtte eigenlijk dat ie net zo als een nachtkaars zou uitgaan zoals die overhypte broer van hem, maar tot nu toe is hij alles was die Lonzo niet is. Als er trouwens oscars zouden zijn voor het geven van idiote namen aan je kinderen, zou de familie Ball zeer hoog genomineerd staan.quote:Op vrijdag 2 april 2021 17:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, Lamelo is wel een spelertje hoor. Waren geruchten dat Presti een mega offer uit ging brengen om hem te kunnen draften, volgens mij heb ik hier toen nog gepost dat ik hoopte dat er niets van waar was omdat ik het niet zag zitten om met hem de toekomst in te gaan. Die post ga ik nog een hoop spijt van hebben denk ik![]()
Hoe kun je in godsnaam zulke scouts aannemen danSnap best dat je kinderen een plekje in de organisatie wil geven, maar je gaat toch niet de toekomst van je franchise op het spel zetten daarmee
Het is een godswonder dat Curry die klootzakken ooit naar een 8ste plek heeft gedragenquote:
Naja, je kan zeggen wat je wil, maar het was wel een spannende pot.quote:
Zaten alle starters weer eens aan de kant?quote:
Curry en een stel debielen .quote:Op maandag 5 april 2021 16:58 schreef 3rr0r het volgende:
Het was weer hilarisch hoe de Warriors de pot tegen de Hawks op het einde weggaven. Layups missen, verrotte drietjes, mega opzichtig wachten om Curry de bal te geven waardoor tegen de tijd dat dat kan hij een verdediger op z'n lip heeft
Gezienbhet feit dat ze 2e staan in het westen zou ik zeggen heel serieus.quote:Op donderdag 8 april 2021 12:39 schreef Hathor het volgende:
Hoe serieus moeten we dat Phoenix nu eigenlijk nemen?
Omdat show.quote:Op donderdag 8 april 2021 14:27 schreef 3rr0r het volgende:
Mooie travel, hoe kan je dit als scheidsen nou niet zien
[ twitter ]
Neuh, die heeft wat tijd nodig denk ik (hoop ik).quote:Op donderdag 8 april 2021 16:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
Is Wiseman de slechtste #pick ooit?
Onzin natuurlijk.quote:Op donderdag 8 april 2021 16:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zijn stats verbergen een hoop gruwelheden. Hij maakt het team echt zo enorm dramatisch slechtquote:Op donderdag 8 april 2021 16:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Neuh, die heeft wat tijd nodig denk ik (hoop ik).
Bovendien 13 punten en 10 rebounds in 25 minuten tegen de Bucks. Kan slechter. Een speler als Ayton bij de Suns stond er ook niet direct maar is nu ook belangrijk.
Eerder dat Lightyears geen idee heeft hoe ze hem moeten ontwikkelen terwijl ze tegelijkertijd willen winnen. Curry moet de bankschroeven aandraaien bij de FO : Of je gaat je verder met alleen maar kleuters of ik ben weg.quote:Op donderdag 8 april 2021 16:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dan gaat ie zichzelf een beetje tegenspreken nadat hij heeft geroepen dat hij Bay Area for life is.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerder dat Lightyears geen idee heeft hoe ze hem moeten ontwikkelen terwijl ze tegelijkertijd willen winnen. Curry moet de bankschroeven aandraaien bij de FO : Of je gaat je verder met alleen maar kleuters of ik ben weg.
Een man kan zoveel frustratie dragen en ze moeten beseffen dat hij de franchise is en niet Bob Krause en die rare voorzitter.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan gaat ie zichzelf een beetje tegenspreken nadat hij heeft geroepen dat hij Bay Area for life is.
Kerr moet gewoon eens goede pnr gaan gebruiken, maar dat vertikt ie.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerder dat Lightyears geen idee heeft hoe ze hem moeten ontwikkelen terwijl ze tegelijkertijd willen winnen. Curry moet de bankschroeven aandraaien bij de FO : Of je gaat je verder met alleen maar kleuters of ik ben weg.
Daar heeft die slechts 2 spelers voor , de rest snapt dat concept niet of ze kunnen geen screen zetten.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Kerr moet gewoon eens goede pnr gaan gebruiken, maar dat vertikt ie.
Ziet er goed uit inderdaad. Hij speelt wel lekker de laatste tijd, volgens mij. Nog maar 19 jaar, Maledon ook. Daar heeft OKC wel iets leuks mee in handen, met die twee.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:13 schreef GotenSSJ het volgende:
https://streamable.com/2cz734
PokusevskiCross-over op een guard, in 2 gigantische stappen van de 3 punts lijn naar een mega dunk
Wel een overduidelijke charge natuurlijk, maar deze gast kent echt geen angst en heeft een bizarre skillset voor zijn lengte en leeftijd. Dit zou wel eens een speciale kunnen worden.
Oh, en 7/11 van 3![]()
Wiseman? Nooit zien spelen eigenlijk. In college ook niet. Verder dan 3 games op collegeniveau kwam hij niet geloof ik. Kan hij een beetje verdedigen eigenlijk?quote:Op donderdag 8 april 2021 16:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Zijn stats verbergen een hoop gruwelheden. Hij maakt het team echt zo enorm dramatisch slecht
Wiseman is wel een aardige shotblocker, met zijn lengte en atletisch vermogen zou het een uitstekende rimprotector kunnen zijn, maar of ie dat ook daadwerkelijk in zich heeft betwijfel ik.quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:35 schreef Salina het volgende:
[..]
Wiseman? Nooit zien spelen eigenlijk. In college ook niet. Verder dan 3 games op collegeniveau kwam hij niet geloof ik. Kan hij een beetje verdedigen eigenlijk?
Wat me opvalt de laatste jaren, is dat veel van dat soort spelers wat tegenvallen. Lange, offensief ingestelde centers/forwards die defensief nogal te wensen overlaten (wat op college al bekend was maar daar nog verbloemd kon worden door alles te winnen en veel te scoren). Jahlil Okafor, Marvin Bagley wordt al een mislukking genoemd (wel veel pech gehad met blessures, maar toch).
Ben benieuwd wat dat met Evan Mobley gaat worden. Die gaat ook ergens op # 1-3 gedraft worden waarschijnlijk. Hij zou wel defensieve skills moeten hebben dacht ik.
Poku, Edwards, Poeltl. Grappig om te zien hoe al m'n reserve opties lekker hun moment kunnen pakkenquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:30 schreef Salina het volgende:
[..]
Ziet er goed uit inderdaad. Hij speelt wel lekker de laatste tijd, volgens mij. Nog maar 19 jaar, Maledon ook. Daar heeft OKC wel iets leuks mee in handen, met die twee.
Niet de eerste keer dat ze op stupide wijze de zege weggeven. Niet alleen zijn de spelers rondom Curry kut maar zijn ze bovenal vrij achterlijk .quote:
Ja bizarre keuzes zie je somsquote:Op zaterdag 10 april 2021 14:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat ze op stupide wijze de zege weggeven. Niet alleen zijn de spelers rondom Curry kut maar zijn ze bovenal vrij achterlijk .
Akwasi is nu ziedendquote:Op zondag 11 april 2021 00:50 schreef 3rr0r het volgende:
Vandaag was er protest om Jeremy Lin te steunen op het Museumplein by the way @:PowerLoungen
Protest tegen anti-Aziatisch racisme op het Museumplein: "Het zit diep geworteld"
Ze hadden ze uiteindelijk niet nodig. Wel apart dat Mclemore al zo snel van de bank kwamquote:Op zondag 11 april 2021 00:19 schreef 3rr0r het volgende:
Jammer dat Lakers vs Nets vannacht zonder AD en Lebron is (mid april en eind april terugverwacht)
Ja, Harden is natuurlijk ook nog afwezig, Durant mag slechts beperkt aantal minuten en als Kyrie er dan uitgegooid wordt... Maar 'overige Lakers' deden het gewoon prima.quote:Op zondag 11 april 2021 15:54 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ze hadden ze uiteindelijk niet nodig. Wel apart dat Mclemore al zo snel van de bank kwam
En als het tegenzit ook een (groot) deel van komend seizoen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Voor Murray lijkt het seizoen ook over te zijn, zonde voor de Nuggets.
Werken voor je ..geldquote:Op dinsdag 13 april 2021 20:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Iedere keer 40+ moeten scoren om een kans te hebben .
Kruisband gescheurd dus die is er wel een jaar uit.quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:43 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
En als het tegenzit ook een (groot) deel van komend seizoen.
ohquote:Op dinsdag 13 april 2021 21:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kruisband gescheurd dus die is er wel een jaar uit.
Het is natuurlijk voor de buhne. Die gasten zijn dag in dag uit met elkaar, een mondkapje tijdens de wedstrijd heeft totaal geen nut. Maar wel goed dat iedereen deugt tegenwoordig hoor.quote:Op donderdag 15 april 2021 01:48 schreef Hathor het volgende:
Eigenlijk tenenkrommend om te zien hoe men in de NBA omgaat met de coronavoorschriften, als ik Nash zie zitten met zijn mondkapje op, en dat steeds naar beneden trekt als hij iets wil zeggen tegen de spelers, tsja....wie hou je dan eigenlijk voor de gek?
Inderdaad, zodra men gaat praten/schreeuwen (en dus spettertjes verpreidt) gaat hij naar beneden, vrijwel iedereenquote:Op donderdag 15 april 2021 01:48 schreef Hathor het volgende:
Eigenlijk tenenkrommend om te zien hoe men in de NBA omgaat met de coronavoorschriften, als ik Nash zie zitten met zijn mondkapje op, en dat steeds naar beneden trekt als hij iets wil zeggen tegen de spelers, tsja....wie hou je dan eigenlijk voor de gek?
En waarom eigenlijk? Ik praat gewoon door dat ding heen als ik in de winkel sta, het is helemaal niet nodig om het steeds naar beneden te trekken.quote:Op donderdag 15 april 2021 12:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Inderdaad, zodra men gaat praten/schreeuwen (en dus spettertjes verpreidt) gaat hij naar beneden, vrijwel iedereenDoc Rivers spant de kroon.
Het gevoel dat men anders niet gehoord wordt, helemaal als er afstand zit tussen drager en de ontvanger, de setting met meer geluid in het stadion, vervelende gevoel voor de drager als je kaken bewegen, alsof je een hand voor je mond krijgt terwijl je geluid wil produceren (even overdreven), warmte benauwdheid door eigen adem.quote:Op donderdag 15 april 2021 12:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
En waarom eigenlijk? Ik praat gewoon door dat ding heen als ik in de winkel sta, het is helemaal niet nodig om het steeds naar beneden te trekken.
lolquote:Op donderdag 15 april 2021 16:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Kyrie heeft hem in een paar weken tot waanzin gedreven
quote:Op zaterdag 17 april 2021 08:54 schreef Hathor het volgende:
En dat was Donovan Mitchell, zo zijn twee topseeds ineens hun bepalende spelers kwijt voor langere tijd.
quote:An MRI on the right ankle sprain of Donovan Mitchell revealed no structural damage, but the Utah Jazz guard is expected to miss several games before he is cleared to return, sources told ESPN's Adrian Wojnarowski.
Ik snap Van Vleet aan de ene kant wel. Korte tijd tussen de 2 seizoenen. Veel wedstrijden in korte tijd, veel back to backs, geen publiek en dan ook nog eens in Tampa spelen ipv Toronto.quote:Op zondag 18 april 2021 00:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Silver is nu aan het schuimen, geeft nu Toronto de ene boete na de andere
Schijnt inderdaad reuze mee te vallen, de verwachting is dat ie na ongeveer een week weer speelklaar is.quote:
kunnen zomaar 4th seed pakken als ze zo doorgaan. Ongelovelijk dat de bulls nu zelfs buiten de play-in 12e plaats staatquote:
De werken van Billy Donovan zijn ondoorgrondelijk.quote:Op maandag 19 april 2021 11:24 schreef peasant het volgende:
[..]
kunnen zomaar 4th seed pakken als ze zo doorgaan. Ongelovelijk dat de bulls nu zelfs buiten de play-in 12e plaats staat
Die Gafford maakt een groot verschil defensief gezien voor de Wizards. De defensive rating voor die trade was echt gigantisch slecht.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:48 schreef peasant het volgende:
Stiekum is Westbrook gewoon weer een triple double average bij elkaar aan het spelen. Wizards met Beal en Westbrook staan er abominabel voor en halen de play in wellicht niet eens, maar ik vind het nogal een achievement om na houston dit bij elkaar te spelen. Nu nog winnen
Met die nieuwe opzet ook meer kans lijkt me om laatste plekje te bemachtigen, heb nog niet goed ernaar gekeken. Zie soms zo'n pipo het uitleggen tijdens halftime.quote:Op vrijdag 23 april 2021 16:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die Gafford maakt een groot verschil defensief gezien voor de Wizards. De defensive rating voor die trade was echt gigantisch slecht.
Russ was aan het begin van het seizoen niet fit/geblesseerd, en Beal is er ook een tijd uit geweest. Als ze allebei het hele jaar fit hadden geweest hadden ze de playoffs makkelijk gehaald denk ik. Sluit ook zeker niet uit dat ze het nog redden, nog 2 echt lastige pottennte gaan voor hen tegen de Lakers en de Bucks, de rest zijn ze favoriet denk ik.
Edit: Lakers zal ook afhangen van Lebron en AD.
Vier teams voor de oude 7th en 8th playoff seed toch. Kan je als 12th seed toch nog de playoffs inquote:Op vrijdag 23 april 2021 16:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met die nieuwe opzet ook meer kans lijkt me om laatste plekje te bemachtigen, heb nog niet goed ernaar gekeken. Zie soms zo'n pipo het uitleggen tijdens halftime.
Nee, 7 t/m 10quote:Op vrijdag 23 april 2021 17:00 schreef peasant het volgende:
4
[..]
Vier teams voor de oude 7th en 8th playoff seed toch. Kan je als 12th seed toch nog de playoffs in
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 april 2021 17:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Wel echt een matig concept die play-in hoor. Je speelt 72 wedstrijden, dit seizoen althans, en met een beetje pech lig je er na 2 potjes uit omdat je net 3 dagen niet lekker speelt
Die hebben wel even een jasje uitgedaan door die blessure van Murray, zonder hem zie ik ze niet ver komen in de playoffs.quote:
Porter Jr neemt nu meer voor z'n rekening zo te zienquote:Op zaterdag 24 april 2021 18:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die hebben wel even een jasje uitgedaan door die blessure van Murray, zonder hem zie ik ze niet ver komen in de playoffs.
Jaquote:Op zondag 25 april 2021 13:49 schreef peasant het volgende:
[..]
Thanks,
1 pot spelen en klaar neem ik aan?
Gisteren tegen de Rockets: 39 PTS, 6 REB, 2 ASTquote:Op zaterdag 24 april 2021 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Porter Jr neemt nu meer voor z'n rekening zo te zien
Raptors Knicks nu al bezig vandaag, early game
Dallas even op een 28-0 run.quote:Op woensdag 28 april 2021 05:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Warriors seizoen in 1 foto.
Op 1 na beste run sinds ze die stat bijhouden. GSW breekt graag alle recordsquote:
Tijdje terug er al afgegooid. Het is zo’n knuppel.quote:Op donderdag 29 april 2021 19:48 schreef Hathor het volgende:
Denk dat ik KD maar eens unfollow op twitter, goeie genade wat een spam gooit die eruit zeg, die gast is meer online dan ik zo te zien.
Denk dat teams niet hadden verwacht dat hij zo goed zou zijn, en dan is het dealen met Lavar het simpelweg niet waardquote:Op zondag 2 mei 2021 01:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Je zou maar Javele McGee zonder astma met je pick hebben gedraft ipv deze jonge god
Lavar had wel gelijk in die docu . Lonzo is de rustige veilige speler en Lamelo is de gek van het stel met het meeste talent. Hornets namen die 50/50 gok en het pakt goed uit.quote:Op zondag 2 mei 2021 01:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Denk dat teams niet hadden verwacht dat hij zo goed zou zijn, en dan is het dealen met Lavar het simpelweg niet waard
Het komt allemaal iets te dichtbij voor Lenarratief . Vorig jaar hoorde je hem niet toen die tegen Portland moest ballen die toen uit die play-in kwamenquote:Op maandag 3 mei 2021 10:30 schreef 3rr0r het volgende:
Lebron blasts Play-In: Whoever came up with that shit needs to be fired
Klopt, het was eerst een ver van m'n bed show. Wel met hem eens opzich maar als ze niet stonden waar ze nu staan had het hem weinig geboeid inderdaad, of was het zelfs mooi geweest om een al extra vermoeide tegenstander te treffen.quote:Op maandag 3 mei 2021 15:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het komt allemaal iets te dichtbij voor Lenarratief . Vorig jaar hoorde je hem niet toen die tegen Portland moest ballen die toen uit die play-in kwamen
141-154 zonder OTquote:Op dinsdag 4 mei 2021 09:22 schreef GotenSSJ het volgende:
WeStBrooK iS WaShED.
Casual 14/24/21 statline, 20+ assists en 20+ rebounds is 3x voorgekomen in de league. 1x door Wilt, 2x door Russ. Maar hij schiet niet boven de 59,63649% True shooting ofzo dus hij kan er niet zoveel van.
Ja, schandalig, gemiddeld zo maar 11x per wedstrijd een medespeler in staat stellen om te scoren.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 14:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Bij Russ zegt stats ook niet alles. Ok hij krijg wel teveel haat, maar het is geen absolute top, teveel stat padding imho.
Begrijp ik nu goed dat jij assists geven statpadding vindt? Dan denk ik dat een discussie op dat vlak in ieder geval nutteloos is.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik zeg dat hij aan stat padding doet en jij komt met assists. Dat is exact het stat padding gedeelte lol. Het leidt te vaak tot een tunnelvisie wat vooral in de close games gewoon tegen hem werkt (en z'n team)
Hij maakt z'n teamgenoten niet beter en hij maakt goede teams niet beter.
Ik hou van zn agressie en aanwezigheid op 't veld, maar jij moet toch ook blij zijn dat je niet meer naar die eindeloze gebrickte 3pt shots hoeft te kijken? Of z'n afwezigheid in de playoffs?
Ik weet niet welke positie ik hem zou zetten in de nba top, maar een triple double gemiddeld over een seizoen is echt wel insane en tis zeker een HoF'er. Maar z'n inconsistentie en slechte shot (eig ook 2pt% shot) is gewoon niet echt om over naar huis te schrijven.
Nee hoor, Lakers staan 7 en moeten Play-In tournament doen, Suns staan 2. Jij denkt nog aan de oude stijl waar nr 7 direct tegen nummer 2 speeltquote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:03 schreef Hathor het volgende:
Als de playoffs nu zouden beginnen is het Lakers vs Suns, kan me niet voorstellen dat ze daar in Phoenix echt blij mee zijn.
Warriors staan nu 8. Een mega game van Curry en een flapdrol die eens helpt en de Lakers mogen een extra game spelen tegen de winnaar van nr 9 vs nr 10 (Grizzlies en Spurs op dit moment)quote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:55 schreef Salina het volgende:
Tenzij de Lakers 7e blijven staan, de play-in game tegen #8 winnen en de Suns 2e blijven. Dan moeten de Lakers alsnog tegen de Suns.![]()
Begint nu toch wel spannend te worden voor de laatste play-off plekken en de play-in seats.
Zeker. Jammer dat hij het laatste schot miste. Een drietje was niet eens nodig.quote:
Absoluut record nu, en hij is voorlopig nog niet klaar ook, dus dat gaat nog wel wat scherper gesteld worden. Toch jammer dat ie niet zo'n best schot heeft, anders was ie elk jaar MVP.quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2021 15:00 schreef 3rr0r het volgende:
Wiggins 38 punten en de Warriors maken de comeback op de Suns
Ja, als Klay daar steeds open stond ipv een van die anderen die normaalgesproken vaak missen...quote:Op woensdag 12 mei 2021 15:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan nog weleens een naar ploegje worden om tegen te spelen als ze hun open schoten blijven raak schieten
Aub geen LA want die weten precies hoe ze Curry en vooral Green moeten lamleggenquote:Op woensdag 12 mei 2021 16:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, als Klay daar steeds open stond ipv een van die anderen die normaalgesproken vaak missen...
[ afbeelding ]
Ben benieuwd tegen wie ze straks mogen
[ afbeelding ]
En ze schoten niet eens zo best, volgens mij stonden ze op een bepaald moment op 5 uit 19 vanachter de 3.quote:Op woensdag 12 mei 2021 15:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan nog weleens een naar ploegje worden om tegen te spelen als ze hun open schoten blijven raak schieten
Nog te spelen:quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aub geen LA want die weten precies hoe ze Curry en vooral Green moeten lamleggen
LA heeft dan het makkelijkste programma ook al blijft Lebron sukkelen met zijn enkel . Houston tankt , Indiana staat op exploderen en New Orleans is ook klaar.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nog te spelen:
Portland: Utah, Phoenix, Denver
Dallas: New Orleans, Toronto, Minnesota
LA: Houston, Indiana, New Orleans
Hoewel je niet weet of teams die al prima zitten wel net zo hun best doen en/of spelers rusten.
Speelden vooral die 4 tegen 3 of zelfs 4 tegen 2 situaties heel goed uit . Snap trouwens niet waarom Ayton als nr 1 gedraft werd. Nog softer dan Townsquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
En ze schoten niet eens zo best, volgens mij stonden ze op een bepaald moment op 5 uit 19 vanachter de 3.
Lucky lakersquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
LA heeft dan het makkelijkste programma ook al blijft Lebron sukkelen met zijn enkel . Houston tankt , Indiana staat op exploderen en New Orleans is ook klaar.
Portland speelt nog tegen 2 teams die samen strijden om de eerste plaats en Dallas krijgt nog het altijd lastige Minnesota die opeens willen winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |