Zaten alle starters weer eens aan de kant?quote:
Curry en een stel debielen .quote:Op maandag 5 april 2021 16:58 schreef 3rr0r het volgende:
Het was weer hilarisch hoe de Warriors de pot tegen de Hawks op het einde weggaven. Layups missen, verrotte drietjes, mega opzichtig wachten om Curry de bal te geven waardoor tegen de tijd dat dat kan hij een verdediger op z'n lip heeft
Gezienbhet feit dat ze 2e staan in het westen zou ik zeggen heel serieus.quote:Op donderdag 8 april 2021 12:39 schreef Hathor het volgende:
Hoe serieus moeten we dat Phoenix nu eigenlijk nemen?
Omdat show.quote:Op donderdag 8 april 2021 14:27 schreef 3rr0r het volgende:
Mooie travel, hoe kan je dit als scheidsen nou niet zien
[ twitter ]
Neuh, die heeft wat tijd nodig denk ik (hoop ik).quote:Op donderdag 8 april 2021 16:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
Is Wiseman de slechtste #pick ooit?
Onzin natuurlijk.quote:Op donderdag 8 april 2021 16:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zijn stats verbergen een hoop gruwelheden. Hij maakt het team echt zo enorm dramatisch slechtquote:Op donderdag 8 april 2021 16:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Neuh, die heeft wat tijd nodig denk ik (hoop ik).
Bovendien 13 punten en 10 rebounds in 25 minuten tegen de Bucks. Kan slechter. Een speler als Ayton bij de Suns stond er ook niet direct maar is nu ook belangrijk.
Eerder dat Lightyears geen idee heeft hoe ze hem moeten ontwikkelen terwijl ze tegelijkertijd willen winnen. Curry moet de bankschroeven aandraaien bij de FO : Of je gaat je verder met alleen maar kleuters of ik ben weg.quote:Op donderdag 8 april 2021 16:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dan gaat ie zichzelf een beetje tegenspreken nadat hij heeft geroepen dat hij Bay Area for life is.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerder dat Lightyears geen idee heeft hoe ze hem moeten ontwikkelen terwijl ze tegelijkertijd willen winnen. Curry moet de bankschroeven aandraaien bij de FO : Of je gaat je verder met alleen maar kleuters of ik ben weg.
Een man kan zoveel frustratie dragen en ze moeten beseffen dat hij de franchise is en niet Bob Krause en die rare voorzitter.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan gaat ie zichzelf een beetje tegenspreken nadat hij heeft geroepen dat hij Bay Area for life is.
Kerr moet gewoon eens goede pnr gaan gebruiken, maar dat vertikt ie.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerder dat Lightyears geen idee heeft hoe ze hem moeten ontwikkelen terwijl ze tegelijkertijd willen winnen. Curry moet de bankschroeven aandraaien bij de FO : Of je gaat je verder met alleen maar kleuters of ik ben weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |