Ik niet, brrrrquote:Op zondag 28 februari 2021 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik krijg het best warm van Jolijn hoor![]()
![]()
Playback en toch slecht gezongen door een aantal..quote:Op zondag 28 februari 2021 21:37 schreef Guanabana het volgende:
Ja leuk, dit heeft nul waarde voor mij als het playback is.
Ja inderdaadquote:Op zondag 28 februari 2021 21:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Playback en toch slecht gezongen door een aantal..
Zeker !quote:Op zondag 28 februari 2021 21:35 schreef MadMaster het volgende:
Maar een donkere Maria zou ook wel een verrassing zijn...
Dan moeten er toch wel heel veel takes mislukt zijn?quote:Op zondag 28 februari 2021 21:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja inderdaaddaarom twijfelde ik even.
Wij lopen iets achter, kijken uitgesteld, maar ik vind het allemaal nog wat magertjes.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:38 schreef Guanabana het volgende:
Herinner ik me de vorige seizoenen nou zoveel leuker en beter dan ze waren? Vind dit echt wel minder
In de NL-musicalwereld proberen ze alles op te kloppen en meer te doen lijken dan het is toch? Dat past wel..quote:Op zondag 28 februari 2021 21:39 schreef DeLuna het volgende:
Waarom doen ze de hele tijd alsof dit al weeeken gaande is?
Pruiken bestaan ookquote:Op zondag 28 februari 2021 21:35 schreef MadMaster het volgende:
De twee roodharige dames zie ik wel ver komen.
Maar een donkere Maria zou ook wel een verrassing zijn...
Ik kan er nog niet warm voor lopenquote:Op zondag 28 februari 2021 21:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
Wij lopen iets achter, kijken uitgesteld, maar ik vind het allemaal nog wat magertjes.
Omdat TV...quote:Op zondag 28 februari 2021 21:39 schreef DeLuna het volgende:
Waarom doen ze de hele tijd alsof dit al weeeken gaande is?
De haarkleur maakt me niet uit, de huidskleur ook niet.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Pruiken bestaan ookIk vind Nandi qua uitstraling wel het type ook
Eens wel. Ben blij dat het terug is en ik geniet ervan, maar ik mis het publiek. Ik mist de standaard kostuums met referentie aan de musical, ik mis de uitgebreidere trainingsbeelden, de humor, en sowieso de referenties aan de musical zelf.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:38 schreef Guanabana het volgende:
Herinner ik me de vorige seizoenen nou zoveel leuker en beter dan ze waren? Vind dit echt wel minder
Voor mij een grote kanshebberquote:Op zondag 28 februari 2021 21:42 schreef MadMaster het volgende:
Nandi vind ik ook wel een kanshebber, goede uitstraling...
Dat allemaal wel, maar ook wel de optredens zelf vond ik vaak meer 'wauw', heeft ook wel te maken met nummerkeuze. Maar misschien komt dat nog in een later stadium.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eens wel. Ben blij dat het terug is en ik geniet ervan, maar ik mis het publiek. Ik mist de standaard kostuums met referentie aan de musical, ik mis de uitgebreidere trainingsbeelden, de humor, en sowieso de referenties aan de musical zelf.
Maar ik moet zeggen dat een groot deel ook wel in het feit zit dat er geen publiek is nu. Eerder voelde je heel erg die sfeer in de studio. Verder is het format amper veranderd.
Qua uitstraling ook het best vind ik, ook voor Mariaquote:Op zondag 28 februari 2021 21:42 schreef MadMaster het volgende:
Nandi vind ik ook wel een kanshebber, goede uitstraling...
Dat ookquote:Op zondag 28 februari 2021 21:45 schreef Peter het volgende:
En dan doen ze nummers uit een musical/film, en dan worden er nauwelijks kostuums en props uit die musical of film gebruikt.. jammer!
Ja ik heb door de vorige seizoenen ook veel musicalnummers leren kennen ook, dat was leuk. Zie je ook nog eens iets anders op tv dan de standaard popmuziek.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:44 schreef Vicky het volgende:
Ik mis de echte musical muziek. Het is grotendeels top 40 muziek verbasterd naar musical
Brigitte - Het is Overquote:Op zondag 28 februari 2021 21:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat allemaal wel, maar ook wel de optredens zelf vond ik vaak meer 'wauw', heeft ook wel te maken met nummerkeuze. Maar misschien komt dat nog in een later stadium.
Ik bedoel, er zitten optredens bij die ik nu nog steeds terugkijk.
Die twee ja, maar ook Meidengrut van Irene (?) vond ik heel leukquote:Op zondag 28 februari 2021 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Brigitte - Het is Over![]()
Freek - Gethsemane
Omdat niks echt aan 'm is. Hij zet een musicalgala typetje aan en gaan met die banaan. 0 spontaniteit.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:45 schreef DeLuna het volgende:
Ik begin een beetje te cringen op Frits
Jan Kees wacht afquote:Op zondag 28 februari 2021 21:47 schreef Cee het volgende:
“We gaan naar Albert Verlinde die iemand keihard...
gelukkig gaat maken.”
Ok dat mis ik...quote:
Oh jaaaa Irene Meidengrut was zooooo tofquote:Op zondag 28 februari 2021 21:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die twee ja, maar ook Meidengrut van Irene (?) vond ik heel leukBeetje dat soort dingen. Dat is echt zo'n minder bekend nummer wat gewoon ook qua acteren heel leuk en goed was. Dan heb je echt het idee dat je naar een musicalprogramma kijkt, in plaats van dat je zit te kijken naar Blof en Britney Spears.
Geldquote:Op zondag 28 februari 2021 21:49 schreef Peter het volgende:
En wat voegt die BGL uitreiking nu toe aan de show? Wat draagt de BGL bij aan de musicalwereld?
BGL pompt aardig wat geld in culturele evenementen.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:49 schreef Peter het volgende:
En wat voegt die BGL uitreiking nu toe aan de show? Wat draagt de BGL bij aan de musicalwereld?
Die mag er ook wel wezen jaquote:Op zondag 28 februari 2021 21:37 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik niet, brrrr![]()
Doe mij maar Renee
Ik was het ook alweer vergeten maar toen ik het las ging meteen een bel rinkelen.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan ook, het is al weer een tijdje terug...
Het zijn nonnetjesquote:Op zondag 28 februari 2021 21:53 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal over uit wie ik het lekkerst vind. Ook belangrijk lijkt me.
Same here.quote:
Ik vind Anouk iets vreselijk arrogant/irritants hebben. Dat is ze volgens mij in t echt helemaal niet, maar het is wellicht haar musical typetje?quote:
Ja wel sneu.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:55 schreef Cee het volgende:
Wederom is Willemijn wel weer flink genaaid met het nummer dat ze moest zingen.
Geen tijd voor, anders was er geen tijd voor Albert..quote:Op zondag 28 februari 2021 21:54 schreef H_T het volgende:
Raar dat ze niet bij het begin van het lied beginnen
Ik Jolijnquote:Op zondag 28 februari 2021 21:53 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal over uit wie ik het lekkerst vind. Ook belangrijk lijkt me.
Doe mij Wende maarquote:Op zondag 28 februari 2021 21:55 schreef just me het volgende:
Geef mij Ramses maar met Liesbeth List
Nandi is de Evi Peru.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:54 schreef AgnesGru het volgende:
Please, laat Willemijn niet de Abby OMG van OZNM zijn.
Daar zit minder techniek in en het moet kort.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:54 schreef H_T het volgende:
Raar dat ze niet bij het begin van het lied beginnen
Dit.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:55 schreef Cee het volgende:
Wederom is Willemijn wel weer flink genaaid met het nummer dat ze moest zingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eigenlijk ook, maar gezien de avond was Willemijn wel exit.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:57 schreef Aoibhin het volgende:
Ohh toch Anouk
Het was me om het even, maar Willemijn vond ik in de sing-off wel beter
Ik zocht op Evi Peru maar kwam jammer genoeg een verongelukte 24 jarige Evi tegen welke in Peru om het leven kwam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |