Oh jaaaa Irene Meidengrut was zooooo tofquote:Op zondag 28 februari 2021 21:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die twee ja, maar ook Meidengrut van Irene (?) vond ik heel leukBeetje dat soort dingen. Dat is echt zo'n minder bekend nummer wat gewoon ook qua acteren heel leuk en goed was. Dan heb je echt het idee dat je naar een musicalprogramma kijkt, in plaats van dat je zit te kijken naar Blof en Britney Spears.
Geldquote:Op zondag 28 februari 2021 21:49 schreef Peter het volgende:
En wat voegt die BGL uitreiking nu toe aan de show? Wat draagt de BGL bij aan de musicalwereld?
BGL pompt aardig wat geld in culturele evenementen.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:49 schreef Peter het volgende:
En wat voegt die BGL uitreiking nu toe aan de show? Wat draagt de BGL bij aan de musicalwereld?
Die mag er ook wel wezen jaquote:Op zondag 28 februari 2021 21:37 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik niet, brrrr![]()
Doe mij maar Renee
Ik was het ook alweer vergeten maar toen ik het las ging meteen een bel rinkelen.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan ook, het is al weer een tijdje terug...
Het zijn nonnetjesquote:Op zondag 28 februari 2021 21:53 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal over uit wie ik het lekkerst vind. Ook belangrijk lijkt me.
Same here.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |